View Full Version : Tifo foto's gezocht
Thymen_Noord
25 maart 2007, 16:58
ik zoek zoveel mogelijk fotos van alle tifo acties van dordt om mijn filmpje compleet te maken
en heeft er mischien nog iemand een goed idee voor goeie muziek erbij?
Het Filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=VOuyUOHa3hM
Fotos kunnen verzonden worden
Via mail of msn:
thymen_h4l@hotmail.com
Dordtnoord
25 maart 2007, 18:57
filmpje is mooi alleen moet je de typfouten eruit halen zoals Dortenaare Dordtenaren. Verder mooi werk!
Thymen_Noord
26 maart 2007, 15:19
ja bedankt
dat is ook een van de redenen dat ik een nieuwe maak
Shome
28 maart 2007, 00:18
jeps goed filmpje, man!
Tifodordrecht
28 maart 2007, 01:05
hey thymen schiet eens op met je 2de filmpje :P
Wel zonder spelfouten he ;)
Thymen_Noord
28 maart 2007, 20:59
is goed cheff
als jij nou eens foto stuurt
Dordtse
18 april 2007, 22:00
Thyme, k zal vrijdag tegen RBC ff me camera mee nemen en een aantal foto's maken.. k stuur ze wel ff op msn dan oke?
misschien heb ik ook nog een paar foto's van tegen moskouw.. is dat nog wat?
Dordtse
18 april 2007, 22:01
Daar was natuurlijk geen tifo, maar misschien wel leuk om er tussen te gooien ofzo
rollerman
14 mei 2007, 11:11
wij maken de laatste tijd ook vrij weinig foto's van de tifo, helaas, omdat we vaak te weinig man hebben die mee willen helpen zijn alle leden nodig voor het uitvoeren van de actie, het valt me vaak wel tegen hoe weinig mensen willen meewerken aan de actie in het stadion...
Thymen_Noord
14 mei 2007, 15:31
een groter tifo team maken ?
ik bijvoorbeeld:P
ps dordse ik hbe een tijd me mail niet meer gekeke bij nu aan t kijken tussen de 400 mailtjes:P voeg me anders gewoon toe
wij maken de laatste tijd ook vrij weinig foto's van de tifo, helaas, omdat we vaak te weinig man hebben die mee willen helpen zijn alle leden nodig voor het uitvoeren van de actie, het valt me vaak wel tegen hoe weinig mensen willen meewerken aan de actie in het stadion...
Ik ben altijd bereid foto's te maken. heb alleen zelf geen camera, dus als jij dan zo vriendelijk wil zijn mij je camera te lenen doe ik dat wel....
volgend seizoen dan
een groter tifo team maken ?
ik bijvoorbeeld:P
ps dordse ik hbe een tijd me mail niet meer gekeke bij nu aan t kijken tussen de 400 mailtjes:P voeg me anders gewoon toe
miss volgend jaar :stupid: maar je filpmje is in ieder geval wel goed
ik heb nog een foto van het spandoek tege fc zwolle
rollerman
15 mei 2007, 12:04
Ik ben altijd bereid foto's te maken. heb alleen zelf geen camera, dus als jij dan zo vriendelijk wil zijn mij je camera te lenen doe ik dat wel....
volgend seizoen dan
ik krijg de goeie camera van me pa niet mr mee, maar paul en boon hebben volgens mij allebei een 6.0 camera. die van van mij was 8.0 maar die krijgk dus niet mr meej helaas... moet je ff aan 1 van hun vragen dan :P
Thymen_Noord
15 mei 2007, 15:14
miss volgend jaar :stupid: maar je filpmje is in ieder geval wel goed
tank you:23:
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.