View Full Version : FC Dordrecht - Fortuna Sittard
Cor Lems
25 maart 2007, 14:18
Ja ja, het einde van de competitie komt in zicht, maar deze wedstrijd is nog wel van belang in strijd voor de playoffs (of hoge klassering).
Dordtnoord
25 maart 2007, 14:22
1-0
putter
FC Dordrecht Fan
25 maart 2007, 14:35
Zoals Gertje bedoelde: "We gaan ervoor!"
Hij zet de belangrijkste spelers op het veld (hij spaart niemand, wat die wel deed bij Stormvogels Telstar)!
We winnen met 5-0
1x Kalisse
1x Dagher
2x Putter
1x Muhmadu
Het zal nog lastig worden om Volendam voor te blijven. Deze moet gewoon gewonnen worden..
2-0
radiokamer
25 maart 2007, 17:24
Kalisse 1-0? Is geschorst! Ik denk 2-0 doelpunten van Manu Dagher
en Eddy Putter.
Thymen_Noord
25 maart 2007, 17:35
4-1
1x Kalisse
1x Dagher
1x Muhmadu
1x putter
Maar weer een keerte winnen. 3-1
4-1
1x Kalisse
1x Dagher
1x Muhmadu
1x putter
wat zegt radiokamer nou? kalisse is geschorst
een 2-0 dagher en van muyen
Ron-S
25 maart 2007, 21:03
Ze hebben we wat recht te zetten toch zeker!!
3-0 en 25 gemiste kansen en veel spectakel!
2x Putter
1x Dagher
Ze hebben we wat recht te zetten toch zeker!!
3-0 en 25 gemiste kansen en veel spectakel!
2x Putter
1x Dagher
dan heb ik liever 2 doelpunten meer en 5 gemiste kansen :D wel een spectakel 25 gemist
Bobster
26 maart 2007, 14:41
word 4-0
1xputter
2x ibad
1x leo
Paul-tje
26 maart 2007, 15:17
Allemaal overwinningen tot nu toe. Het is inderdaad weer tijd ervoor.
2-0. Versluis en Muhamadu.
Wordt echt weer eens tijd voor een overwining. Die uit Sittard en omstreken hebben er vertrouwen in. 9 van de 10 denkt een overwinning voor Fortuna. 3 punten pakken dus want ik wil niet door 100 man uit Limburg worden uitgelachen.
Kom op Dordt!
Shome
28 maart 2007, 00:24
2-1 voor Dordt... ik teken ervoor
Dordtnoord
29 maart 2007, 19:29
Als we zo weinig kansen als op een trainen dan gaan we morgen in iedergeval niet winnen. Heb op de training 1 schot kans gezien. Van Ibad....:17: maarja beter op de training slecht en dan maar hopen dat ze in de wedstrijd wel kansen creeren en ze dan het liefst nog afmaken ook:happysmiley:
F.C.D.
29 maart 2007, 19:43
Laten we hopen dat het goed gaat aflopen. We maken er met z'n allen weer een Sfeervol Dordt stadion van........:3: :bf_new:
vandaag weer voetbaldag! heb er weer zin in!
Thymen_Noord
30 maart 2007, 12:04
wat zegt radiokamer nou? kalisse is geschorst
een 2-0 dagher en van muyen
is goed;)
Thymen_Noord
30 maart 2007, 12:08
vandaag weer voetbaldag! heb er weer zin in!
:rock: :beerchug: :JD:
fc-dordrecht.nl
30 maart 2007, 13:40
Als we zo weinig kansen als op een trainen dan gaan we morgen in iedergeval niet winnen. Heb op de training 1 schot kans gezien. Van Ibad....:17: maarja beter op de training slecht en dan maar hopen dat ze in de wedstrijd wel kansen creeren en ze dan het liefst nog afmaken ook:happysmiley:
Ja ik heb de rest van de training gezien en voor een van de eerste keren heeft het basisteam gewonnen en ehh ibad was wel heeel slecht maarja we zullen zien vanavond:3:
Nr 10
30 maart 2007, 16:03
Ik ga voor een 3-1 overwinning.
Cor Lems
30 maart 2007, 19:52
Hopeloos! de eerste helft en die scheidsrechter Ketting is een enorme paardenlul! Fluit zowat alles tegen Dordt.
Sinterklaas
30 maart 2007, 19:59
Shit, 0-3! Kom op Dordt!!!
Nog drie punten en we spelen nacompetitie.
Maar als we zo doorgaan, hebben we in diezelfde nacompetitie weinig te zoeken.....
Sinterklaas
30 maart 2007, 20:23
Kom op, 1-3, het kan nog...
DRAMAAAAAAAAA!
met zulk spel geen nacompetitie!!
Cor Lems
30 maart 2007, 21:45
pffffffffff
altijd wat te zeiken, als we geen nacomp halen is het niet goed, als we nacomp gaan halen en we verliezen dan hebben we er niks te zoeken.
In de nacomp kan je er als ploeg ineens weer staan, dan zijn het diverse finale's.
Tifodordrecht
30 maart 2007, 21:50
*Kut*
fc-dordrecht.nl
30 maart 2007, 21:53
Wat was Biyadat geweldig vandaag een paar maanden geleden mocht hij tranfervrij weg en nu was hij duidelijk de beste man!
laten we het daar maar bij houden...
En Versluis, wat is die man toch prettig goed.. En ik snap al die fans van Leonardo echt niet hoor. Heb hem nog nooit goed zien spelen. Maar dan ook echt nog nooit.
Laten we achter onze club blijven staan:)
Paul-tje
31 maart 2007, 00:10
Fotootjes zijn nog nooit zo snel online geweest:
http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=6&uid=6308080&
niet al te boeiend, maar dan is dat gezeur ook meteen in de kiem gesmoord.....
mmm ik vond alleen de laatste 30 minuten waardig om naar te kijken. natuurlijk veel pech maar je had egt niet van dit team hoeven verliezen, las net trouwens ook dat we op 1 punt verwijderd zijn van de play offs. die moeten we dus egt halen tegen omniworld want met dit 'dipje' zie ik okns niet winnen van rbc of zwolle
bron fcdordrecht.nl
Dordtnoord
31 maart 2007, 14:15
Eerste helft dramatisch. Snap niet dat je dan een stuk van de 2e helft wel opeens normaal kan voetballen. 1 van de weinige goede spelers van de avond was Biyadat. Kooiman 2 blunders bij de 1e goal stond hij niet goed opgesteld en die vrije trap was helemaal schandalig. Maarja ik vergeef het hem want hij heeft voor ons soms ook punten gepakt. Vrijdag maar weer naar Almere en dan misschien een keertje de 3 punten weer pakken?!?!
Het verschil tussen de eerste helft en de tweede helft was veel te groot. En het arbitrale trio mag ook terug naar hun sponsor.
Dordt heeft in de tweede helft in ieder geval laten zien dat ze het nog kunnen..
vond de samenvatting van talpa op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=MXWUu9m2j8A
kijk ook en luister naar het stadion egt heel erg stil, doodzonde terwijl je op de 5e plek ( of 6e ) stond die wedstrijd
Paul-tje
2 april 2007, 20:46
vond de samenvatting van talpa op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=MXWUu9m2j8A
kijk ook en luister naar het stadion egt heel erg stil, doodzonde terwijl je op de 5e plek ( of 6e ) stond die wedstrijd
Ligt misschien ook aan jezelf...........en (zonder gein) de microfoon achter ons doel was redelijk bedekt onder een laag wc papier....:15:
Ach, snel vergeten en weer doorgaan naar de volgende wedstrijd.
rollerman
3 april 2007, 18:02
paul stuur je de filmpjes nog ff op dan zet ik ze op youtube
rollerman
3 april 2007, 22:05
ze staan op youtube :laugh:
alleen die van de minuut stilte erop zetten???
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.