PDA

View Full Version : Nederlands elftal

Dordtnoord
25 maart 2007, 14:09
Gisteren weer een drama wedstrijd gezien. Spelers op de bank zien zitten die bij een normale bondscoach wel zou spelen. Ik zou het niet erg vinden als er een andere bondscoach komt want ik vindt het spel niet om aan te zien! wat is jullie mening hierover?

FC Dordrecht Fan
25 maart 2007, 14:32
Helemaal mee eens!

Zal me niks verbazen als Kuijt ook gedag zegt voor het Nederlands elftal!

DRAMA

Kok
25 maart 2007, 14:56
Zal me niks verbazen als Kuijt ook gedag zegt voor het Nederlands elftal!

Mij wel, daar is Kuyt echt de speler niet voor.

Ik heb gisteren gelukkig niet gekeken..

Dordtnoord
25 maart 2007, 18:53
Mij wel, daar is Kuyt echt de speler niet voor.

Ik heb gisteren gelukkig niet gekeken..

nou je heb niks gemist.

Kuyt had natuurlijk gewoon moeten spelen of in iedergeval dr in moeten komen bij een 0-0. Hij heeft niet eens warm mogen lopen en danny koevermans wel. Tuurlijk is danny ook een goede spits maar denk toch echt dat je op dat moment beter dirk kuyt erin kan zetten. Als kuyt erook geen zin meer in heeft zal het mij in iedergeval niets verbazen. Ik weet niet waarmee marco bezig is maar tot dusver heb ik er in iedergeval zeer weinig vertrouwen in!!

joey
25 maart 2007, 19:02
nou je heb niks gemist.

Kuyt had natuurlijk gewoon moeten spelen of in iedergeval dr in moeten komen bij een 0-0. Hij heeft niet eens warm mogen lopen en danny koevermans wel. Tuurlijk is danny ook een goede spits maar denk toch echt dat je op dat moment beter dirk kuyt erin kan zetten. Als kuyt erook geen zin meer in heeft zal het mij in iedergeval niets verbazen. Ik weet niet waarmee marco bezig is maar tot dusver heb ik er in iedergeval zeer weinig vertrouwen in!!

kuyt is natuurlijk vele malen beter dan danny koevermans!

niet gezien maar wel gehoord, was een drama en ben blij dat ik het niet heb gezien, alleen de uitslag al :S

ek halen we wel met zo'n oranje, geen twijfels bij mij maar hoe het op het ek zal lopen :hmm:

Tifodordrecht
25 maart 2007, 19:42
:furious: Twas net ajakkes tegen Roemenië!! Van basten oprotten!!!

Als 40.000 man roept Dirkie Kuyt, Dirkie kuyt, en dan Urby Emanuelson inzetten jah jah!!! Pfff 1 man weet het natuurlijk beter dan 40.000 man

rob
25 maart 2007, 23:06
Ik geloof wel dat van Basten meer verstand heeft van voetbal dan de gemiddelde oranje supporter...

Cor Lems
25 maart 2007, 23:41
Ik geloof wel dat van Basten meer verstand heeft van voetbal dan de gemiddelde oranje supporter...

Ik wou net zeggen. Merendeel heeft het te druk om te zien of hun zak wortelen nog wel goed op hoofd ligt. De ander loopt vrolijk een polonaise door het stadion. Dan heb je nog van die gepen die verkleed gaan als wijf en de hele tijd met het rug naar het veld toe staan, zoals deze keer toen ik met een paar gasten van excelsior de wedstrijd luxemburg - Nederland bezocht:

http://excelsiorfans.nl/fotoalbum/albums/userpics/10004/normal_DSC00468.JPG

Vooral die randdebiel met die balonnen onder zijn trui, heeft echt geen seconde van de wedstrijd gezien, maar stond na afloop het hardst te fluiten vanwege het resultaat.

Goed dat je nog van die lullo's hebt die alleen voor de polonaise naar het stadion gaan.

Verder intresseert het Nederlands elftal me steeds minder. Als ze winnen vind ik het leuk en als ze verliezen vind ik het jammer, maar ervoor thuisblijven, ziek zijn van een nederlaag etc etc dat allang niet meer. Dat hebben die randdebielen hierboven wel verziekt. Ik schaam me kapot.

Voorts vind ik clubvoetbal veel belangrijker.

Cor Lems
25 maart 2007, 23:47
hehe zie dat nu pas, mijn maten van excelsior zeiden het ook al:

http://excelsiorfans.nl/fotoalbum/displayimage.php?album=184&pos=35

De tekst die eronder staat over die leiperd met zijn balonnen onder zijn shirt.

Paul-tje
26 maart 2007, 15:16
Je was niet de enige Dordtenaar in Luxemburg:

http://i13.photobucket.com/albums/a299/Paul-tje/lux224.jpg

Oranjepubliek is inderdaad treuriger dan treurig. Zijn weinig echt supporters van andere clubs te vinden, grootste gedeelte zijn carnaval vierende mongolen...........maar het blijft toch je land.

Of Van Basten meer verstand heeft dan de gemiddelde oranjesupporter durf ik nog te betwijfelen. Want het lijkt er echt op dat Van Basten niet meer weet wat hij aan het doen is.

4-3-3 spelen werkt niet met deze spelers, er is geen echt goede rechtsbuiten. En dan speelt hij ook nog zonder "10" waardoor je enige spits helemaal verzuipt en geen ballen krijgt. Tactisch gezien klopt er gewoon helemaal niets van, het klopt al bijna 3 jaar niet en er zit geen enkele verbetering in.

En woensdag ga ik toch weer kijken..................:wounded1:

joey
26 maart 2007, 16:04
ik kijk meestal ook wel naar oranje, maar na een tijdje zap ik toch weer verder naar een ander kanaal (rond de 30/40ste minuut, en dan kom ik rond de 80ste minuut nog even het slot afkijken)

FC Dordrecht Fan
26 maart 2007, 17:30
Ik ben het volkomen met Rat en Paultje eens.

Vroeger keek ik er naar uit... Oefenwedstrijden interesseren mij helemaal niet meer! Kwalificatieswedstrijden gaan nog wel. Het WK & EK zijn nog wel leuk, maar niet zoals vroeger!

Voorts vind ik het Nederlandse publiek net mensen die naar het schaatsen kijken (de mensen die in thialf zitten) en de brabantse mensen die carnaval vieren... Stomme Polonaise!

Cor Lems
26 maart 2007, 19:31
Het ergste ervan is nog dat de echte supporter geen kaartje kan krijgen door die randmongolen.

Dike-Side
27 maart 2007, 17:03
ik zou zeggen louis van gaal als bondscoach
iemand die durft aan te vallen..
de BESTE spelers laat spelen..
en oproep om voor oranje uit te komen..
lijkt mij duidelijk beter dn van basten!
mister prutser nummer1

fc-dordrecht.nl
27 maart 2007, 17:10
ik zou zeggen louis van gaal als bondscoach
iemand die durft aan te vallen..
de BESTE spelers laat spelen..
en oproep om voor oranje uit te komen..
lijkt mij duidelijk beter dn van basten!
mister prutser nummer1

Nee alsjeblieft niet adriaanse oke maar geen louis van gaal als er een persoon is die ik zo min mogelijk wil zie is hij het wel

tifo
27 maart 2007, 18:22
van gaal is egt een arogante teringrat :2guns:

FC Dordrecht Fan
27 maart 2007, 18:27
van gaal is egt een arogante teringrat :2guns:

Inderdaad :2guns:

Paul-tje
27 maart 2007, 19:49
Van Gaal presteerde het om met een betere selectie dan nu het wk van 2002 niet te halen..........of zijn we dat vergeten?

Als je ziet wat Hiddink deed met Korea, Australie en Rusland, dan zie ik hem het liefste nu als bondscoach

Dordtnoord
27 maart 2007, 19:58
Doe mij maar Ronald koeman en erwin koeman. Ronald hoofdcoach erwin assistent. Ronald verdient het gewoon heeft genoeg ervaring opgedaan in plaats van zo'n vent die alleen de a'tjes heeft getraind wegwezen met v basten!!!

joey
27 maart 2007, 20:03
Van Gaal presteerde het om met een betere selectie dan nu het wk van 2002 niet te halen..........of zijn we dat vergeten?

Als je ziet wat Hiddink deed met Korea, Australie en Rusland, dan zie ik hem het liefste nu als bondscoach

zit binnekort toch achter de tralies :busted_cop:

FC Dordrecht Fan
27 maart 2007, 20:13

Ja inderdaad, of de huidige trainer van jong Nederland Foppe de Haan...

Cor Lems
27 maart 2007, 21:28
Als Hiddink slim is doet hij het nooit. Hij kan alleen maar verliezen ipv winnen. Bij kleine landen kan hij alleen maar winnen. Als ze het goed doen, dan is iedereen lyrisch, als het slecht gaat vind men het normaal.

Slimme vent die guus en ik gun het hem ook nog.

joey
28 maart 2007, 20:38
0-0 rust, heb alleen kans gezien van matthijsen op slag van rust!

fc-dordrecht.nl
28 maart 2007, 20:40
0-0 rust, heb alleen kans gezien van matthijsen op slag van rust!

Ik heb 10 minuten gekeken en geloof me dat is al te lang.

Niet normaal slecht gewoon

joey
28 maart 2007, 20:41
ik hoorde dat ze best goed speelde? nou 2e helft maar stukje kijken :P

nderlands elftal wordt wel steeds belabberder

Cor Lems
28 maart 2007, 21:03
vind het nu wel meevallen vandaag, men kan ook overdrijven hierin. Ik heb ze wel slechter zien spelen dan vandaag.

joey
28 maart 2007, 21:11
ja, ik heb het ook niet over vandaag! vind het nu ook mee vallen inderdaad, paar grote kansen!

joey
28 maart 2007, 21:28
1-0 door van bronckhorst!

fc-dordrecht.nl
28 maart 2007, 21:33
Agja ik blijf erbij dat je zeker 3-0 van slovenie moet winnen en niet met geluksgoal in de 86e minuut het is slechter geweest maar goed is wat anders.

Trouwens ik werd helemaal gek van die Slovenen als Nederland maar in de buurt van de bal kwam gingen ze al fluiten en dat 90 min lang

Dordtnoord
29 maart 2007, 06:09
het was in iedergeval beter als Zaterdag. Je moet gewoon de kansen benutte dan win je gewoon met 3-0,4-0 jammer genoeg is dit niet gebeurd gelukkig dat er via een lucky doelpunt de 1-0 wordt gemaakt.

Mathieu-noord
30 maart 2007, 11:55
Hmm advocaat en van hanegem hadden hier niet mee weg gekomen hoor. Voetbal was beter als zaterdag maar ik vond t nog steeds niet best. Maarja het voetbal word steeds minder van het nederlands elftal lijkt het wel

fc-dordrecht.nl
13 april 2007, 13:39
Bondscoach Marco van Basten vindt het onzin dat hij bij Oranje een Ajax-cultuur zou hanteren. ,,Dat is een beeld dat vooral door de buitenwacht is gecreëerd en neergezet. Bij PSV spelen bijvoorbeeld op dit moment gewoon niet veel Nederlanders. Cocu heeft na het afgelopen WK een punt gezet achter zijn interlandcarrière en de andere Nederlanders bij PSV - Kromkamp en Afellay - zijn jongens die wel degelijk bij ons in beeld zijn.”

,,Feyenoord heeft wel wat meer 'Nederlandse' jongens, maar die zijn langdurig geblesseerd geweest of momenteel gewoon (nog) niet goed genoeg. En Henk Timmer zit regelmatig bij de groep. Dan houd je nog Ajax en AZ over. Bij Ajax heb je vijf, zes jongens die voor Oranje in aanmerking komen, net als bij AZ. Het is dus logisch dat deze clubs een groot aantal internationals leveren. Als je het dus op die manier bekijkt, dan zou je van een 'Ajax-en-AZ-beleid' moeten spreken."

Wat vinden jullie?

r0wan
13 april 2007, 13:58
Verschil tussen AZ en 020 is dat sommige spelers uit 020 na 2 wedstrijden worden opgeroepen, of nu weer, hij zou Leonardo volgen, die gozer is geblesseerd?? Maar het NL11tal boeit me geen fuck dus boeiend :P

Kok
24 oktober 2007, 14:29
Ik kwam dit Roemeense spandoek tegen

http://i26.photobucket.com/albums/c117/dave_romania/mesaj.jpg

Groot gelijk hebben ze, al die debielen altijd met kaas en molens op hun kop.

Dordtnoord
24 oktober 2007, 15:57
Die kerel heb inderdaad gelijk, V Basten mag van mij trouwens nu echt wel oprotten, was weer een drama vorige week!. FOPPE DE HAAN!

Jah
24 oktober 2007, 16:00
Pfff en dan worden we zeker direct Europees Kampioen? Opportunist....

Dordtnoord
24 oktober 2007, 16:03
Pfff en dan worden we zeker direct Europees Kampioen? Opportunist....

Nee natuurlijk niet, Maar alles beter dan Marco v Basten, de meeste dingen die hij zegt/doet slaan werkelijk helemaal nergens op. Ook zijn selectiebeleid is gewoon belabberd. En nee met Foppa worden we ook geen kampioen denk ik, maar die kerel heb meer verstand van voetbal dan marco en zn hele technische staf bij me kaar.

Tifodordrecht
24 oktober 2007, 16:47
ach joh Optieven met van basten en foppe!! Gewoon Gert Kruys!! :P

Nr 10
24 oktober 2007, 18:24
Het klaverjas clubje van Amsterdam he.

Nee al die Oranje is wel leuk maar sommige gaan iets te ver denk ik.

joey
26 oktober 2007, 16:53
het is wel gezellig, maar TE erg carnavalvierders, ik heb van basten nooit echt gezien als goede coach, maargoed hij heeft het niet al te slecht gedaan, op dit moment zou ik hem liever kwijt dan rijk zijn!