View Full Version : Andere spelers!
Paul-tje
22 februari 2008, 22:58
Lijkt me heel leuk om te kijken hoe lang deze "negatieve" post open blijft op reacties. Want we moeten allemaal toch zo positief blijven. Nou vanavond was het weer klote, en wat mij betreft mag de pleuris uitbreken binnen onze club,
Selectie, Kruys, Bestuur, allemaal verantwoordelijk............het gaat gewoon echt slecht.......maar dat mag niet gezegd worden......
PHM
22 februari 2008, 23:05
Mag wel gezegd worden. Maar groeien gaat met vallen en opstaan. Nu zitten we even in een periode van vallen. Kan dinsdag zomaar weer opstaan zijn..
Nummerdrie
23 februari 2008, 00:07
rot op met dinsdag.. stelletje luie klootzakken.
we hebben niets dat tegenstand gaat bieden.
als het niet loopt: koppen eronder, knokken, schoppen en werken.
maar dat doen ze niet, dinsdag dus gewoon kansloos onderuit..
Paul-tje
23 februari 2008, 00:58
helemaal eens met nummerdrie. Iedereen is positief. Maar er staat een baggerteam.
Dinsdag met 0-4 op je kloten krijgen, En dan? Lekker blijven zingen. Maar Heijsman, Boogers en iedereen moet zich eens achter z'n oren krabben. Als je niet van Haarlem kan winnen, ben je een zielige scheitclub.......
Niemand zegt het, maar het is een teringseizoen. En daar mogen best koppen voor gaan rollen....................
Dordt4Altijd
23 februari 2008, 01:17
helemaal eens met nummerdrie. Iedereen is positief. Maar er staat een baggerteam.
Dinsdag met 0-4 op je kloten krijgen, En dan? Lekker blijven zingen. Maar Heijsman, Boogers en iedereen moet zich eens achter z'n oren krabben. Als je niet van Haarlem kan winnen, ben je een zielige scheitclub.......
Niemand zegt het, maar het is een teringseizoen. En daar mogen best koppen voor gaan rollen....................
Mee eens.
Cor Lems
23 februari 2008, 06:46
Met PHM eens, typisch ik draai met alle winden mee gelul. Het is een feit dat we nu in de hoek zitten waar de klappen vallen. We zijn vorig seizoen verwend geweest, dit seizoen hebben we ook heel veel goede wedstrijden gespeeld en uiteindelijk stonden we dan met lege handen. Dat is ook niet goed voor het zelfvertrouwen. Mochten we straks ineens van Roda winnen en drie wedstrijden voor de competitie op rij, dan zijn we weer een fantastische club. We hebben een tijd de wind mee gehad, nu hebben we even wind tegen. Hoort er allemaal bij, bij het groeiproces. Vergeet ook niet, dat clubs zich instellen tegen ons, in negatieve zin. Dat maakt het ook wat moeilijker voetballen.
En koppen moet er helemaal niet rollen, laat het maar fijn rustig in de tent blijven, dat zal alleen ons imago nog verder goed doen ipv ineens van die kattensprongen maken.
Paul-tje
23 februari 2008, 09:50
Goed, stel dat ik nu ga "draaien", zeg dat ik het rustig wil houden voor de lange termijn. Dat er geen koppen gaan rollen. En dan?
Dan zie ik nog steeds niet in waarom het volgend jaar beter zou gaan.
Cor Lems
23 februari 2008, 11:27
Goed, stel dat ik nu ga "draaien", zeg dat ik het rustig wil houden voor de lange termijn. Dat er geen koppen gaan rollen. En dan?
Dan zie ik nog steeds niet in waarom het volgend jaar beter zou gaan.
Ik kijk ook vaak om me heen, trainers die ontslagen worden, spelers die eruit gezet worden etc etc etc, in vele gevallen leid dat nu ook niet echt tot verbetering, in tegenstelling tot clubs die wel rustig blijven. Ik ben het met je eens dat we dit seizoen te weinig hebben behaald, maar ik heb vertrouwen in de toekomst. En een goede serie en we doen weer helemaal mee, oke het is de vraag of die serie er komt, maar niks is onmogelijk in de eerste divisie.
En anders hopen dat we volgend seizoen weer beter draaien, elke club maakt wel eens een moeilijk jaar mee na een goed jaar, nu is het onze beurt.
FC Dordrecht Fan
23 februari 2008, 11:50
Kruys vertelde vorig jaar toch dat hij het voetbal van Dordrecht vergelijkt met het systeem van AZ. En AZ draaide vorig jaar goed en dit jaar ook heel erg zwak hetzelfde geldt voor ons!
Paul-tje
23 februari 2008, 12:08
Even verder "draaien"
Ergens, diep van binnen, weet ik ook dat je gelijk hebt op een aantal punten over de lange termijn. Een minder jaar kan altijd gebeuren, een nieuw stadion is beter is voor de club en met paniekvoetbal en van mensen eruit donderen worden we ook niet veel wijzer. Prima.
Maar toch zal er ook op de korte termijn iets moeten gaan veranderen. Vijf uit vijftien thuisoverwinningen, of nog erger: 2 keer sinds september.........ook gisteravond bood je je publiek gewoon helemaal niets. 1.852 toeschouwers zegt genoeg, als het zo doorgaat en zometeen het gespeeld is zit er tegen Den Bosch "gewoon" 1.100 man.
Er moet IETS gaan gebeuren nu. Het is duidelijk dat zoals het nu gaat, er geen resultaten worden gehaald. Dan kunnen we met het oog op de lange termijn niets doen, maar dat is gewoon een teken van zwakte en neerleggen bij de situatie.
Jah
23 februari 2008, 12:43
Elke wedstrijd wordt het leger en leger tot we weer op t niveau van 5 jaar geleden zijn gekomen. 1 voordeel: je hoeft tenminste niet meer in de rij te staan voor bier.
Cor Lems
23 februari 2008, 13:19
Gloryhunters heb je overal, die komen ook wel weer terug als het goed gaat. Het belangrijkste is dat de club, een stabiele factor uitstraalt en niet meteen tot drastische maatregelen komt, dit kan je doen als het slecht blijven presteren (seizoenen). Nu zal het toch weinig tot geen effect hebben en wie weet stunten we tegen Roda en is de klik weer terug. Dus in dit stadium hoeft er voor mij nog niks gebeuren en heb ik liever dat ze verder bouwen aan de toekomst.
FC Dordrecht Fan
23 februari 2008, 13:42
Gloryhunters heb je overal, die komen ook wel weer terug als het goed gaat. Het belangrijkste is dat de club, een stabiele factor uitstraalt en niet meteen tot drastische maatregelen komt, dit kan je doen als het slecht blijven presteren (seizoenen). Nu zal het toch weinig tot geen effect hebben en wie weet stunten we tegen Roda en is de klik weer terug. Dus in dit stadium hoeft er voor mij nog niks gebeuren en heb ik liever dat ze verder bouwen aan de toekomst.
Ben ik het wel mee eens... Als je alleen al naar de namen kijkt en de spelers die gisteren op de bank zaten dan moet je minimaal in de top 5 eindigen dit seizoen. Maar zolang je steeds punten blijft verliezen blijft de vorm binnen het team uit... Als we eenmaal weer wat wedstrijden achter elkaar winnen is de vorm bij de spelers weer op peil en kunnen we hopelijk weer meestrijden in de laatste periode van het seizoen. Even geduld hebben!
Bobster
25 februari 2008, 09:11
Ben ik het wel mee eens... Als je alleen al naar de namen kijkt en de spelers die gisteren op de bank zaten dan moet je minimaal in de top 5 eindigen dit seizoen. Maar zolang je steeds punten blijft verliezen blijft de vorm binnen het team uit... Als we eenmaal weer wat wedstrijden achter elkaar winnen is de vorm bij de spelers weer op peil en kunnen we hopelijk weer meestrijden in de laatste periode van het seizoen. Even geduld hebben!
Inderdaad we hebben een goed team hoor.Maar dit is gewoon een klote seizoen,misschien kan we het nog goedmaken door negende te worden en te stunten tegen roda!
Je weet het maar nooit.
Dennis1987
25 februari 2008, 17:09
ja cor ben ook met jullie eens
Kok
25 februari 2008, 18:51
Inderdaad we hebben een goed team hoor.Maar dit is gewoon een klote seizoen,misschien kan we het nog goedmaken door negende te worden en te stunten tegen roda!
Je weet het maar nooit.
Alleen door te stunten tegen Roda is voor mij het seizoen al geslaagd hoor. Je haalt niet ieder jaar de halve finale van de :beker:
Cor Lems
25 februari 2008, 18:56
Ben nu eigenlijk ook wel tevreden met de kwartfinale en deze mooie wedstrijd thuis, maar aangezien we zo dichtbij zijn, wil je altijd meer natuurlijk. Hopen op die stunt.
packet
25 februari 2008, 20:15
In principe is het zo dat Dordt maar een paar wedstrijden van europees voetbal verwijderd is.
Fc Dordt in de finale tegen feyenoord en al verliezen we dan en ervan uitgaand dat feyenoord via de competitie europees voetbal haal speelt dordt als verliezend finalist van de beker ook uefa cup.
Kan zomaar gebeuren maarja ik moet wel realistisch blijven natuurlijk.
En ik volg dordt nu al ong 17 jaar en vind dat we een heel goed bestuur etc... hebben en hoop dat heijsman nog heel lang aan het roer blijft bij de club .
Er is heel veel veranderd in de loop der jaren en het is lang niet zo goed gegaan zowel comercieel, sportief en de ambities die de club heeft.
Nu gaat het een jaartje sportief wat minder .... Nou en..... met vallen en opstaan wordt je groot, dit komt echt wel weer goed.
Echt waar onze club kan uitgroeien tot een eredivisieclub waar iedere thuiswedstrijd 10.000 man zitten, maar heeft even tijd nodig zelfs mensen die nog nooit een sjoeger om dordt gaven zijn nu positief en zeggen dat ze toch wel eens een keer willen gaan kijken en prijzen het dat er eindelijk een nieuw stadion gaat komen.
De club heeft weer uitstraling ! wat een hele tijd geleden bagger was !
Het is niet voor niets dat sommige spelers liever bij dordt komen voetballen dan ergens anders waar een contract met meer centen ligt te wachten of sportief wat hoger ligt.
En ook de sponsoren blijven maar binnenkomen.
En dan nog het nieuwe stadion waar ze de nek voor uitsteken en hard mee aan het werk zijn !
Dit is allemaal dankzij het goede beleid wat nu gevoerd word.
Straks nick voor meer dan 500.000 weg en een paar goeie spelers voor terug en wat centen achter de hand.
Ze weten echt wel waar ze mee bezig zijn.
Bredordt
26 februari 2008, 08:33
Ik kom al 29 jaar bij Dordt en sluit me helemaal bij Packet aan.
The future looks bright!:cheers:
Hans
26 februari 2008, 13:09
Ook ik vind het wel erg makkelijk om nu te zeggen dat er koppen moeten gaan rollen. Neem een voorbeeld aan AZ, waar men zo mogelijk nog tegenvallender presteert, maar ook gewoon rustig blijft. Natuurlijk weten ook zij dat er foute keuzes gemaakt zijn, maar zij accepteren dit en gaan gewoon verder met waar ze mee bezig waren.
We kunnen nu niet echt zeggen dat er fouten zijn gemaakt door het bestuur en de technische staf, want we spelen met nagenoeg dezelfde selectie als waar we vorig jaar 6e mee werden. Vorig jaar was iedereen positief, en voorafgaand aan dit seizoen waren de verwachtingen dan ook (terecht) hoog. Dat het nu tegenzit is jammer, maar niet meer dan dat. Nog niet zo lang geleden eindigden wij op de laatste plaats in de competitie. Nu staan we in een slecht seizoen 11e. Zie hier de relativiteit van het woord slecht.
Het bestuur en de technische staf hebben Dordt de afgelopen jaren weer op de kaart gezet, ook gezien het feit dat spelers tegenwoordig graag naar Dordt komen (Putter, vd Velden, Pinas). Laat hen lekker door gaan waar ze mee bezig zijn, dan komt het vanzelf goed!
Paul-tje
5 april 2008, 12:31
Goed, we zijn een maandje verder sinds de laatste post hier en er zijn weer wat bijzonder slechte wedstrijden afgewerkt.
Wat willen we voor volgend jaar? Andere spelers? Een andere trainer voor deze "goede" groep? of allebei?
Van mij mag Sieme Zijm blijven, maar dat lijkt me logisch :15:
fc-dordrecht.nl
5 april 2008, 12:37
Net of we het met heel veel andere spelers veel beter doen. We hebben ongeveer hetzelfde team als vorig jaar dus ik zou niet inzien waarom we heel het team om zouden moeten gooien. Ik zou wel graag een nieuwe spits willen en een ervaren man in de verdediging die de boel goed kan neerzetten en kan coachen.
Gert Kruys moet gewoon blijven, ik ben van mening dat we zonder hem nog steeds 19e stonden in de Jupiler League.
Van mij mogen de huurlingen terug naar de club want ik vind niet dat ze veel toegevoegd hebben bij FC Dordrecht.
Maar 2-3 nieuwe spelers zijn zeker welkom
Cor Lems
5 april 2008, 13:01
Ik blijf bij mijn eerdere standpunten, wij hebben veel pech gehad en dat heeft op den duur verlammend op de ploeg gewerkt, men wou heel graag maar door de druk lukte het niet. We hebben een sterke kern waar we mee verder kunnen. Gert moet uiteraard blijven, van der sloot moeten we zien te halen, net als Zijm.
Verder gewoon een ervaren doelman erbij en dan kunnen we volgend jaar echt wel weer strijden voor de playoff plek.
Dennis1987
5 april 2008, 14:33
van mij moet gertje wel blijven want hij is voor fc wel een goeie trainer
voor mij mogen ze wel een goeie spits halen want vind dat putter en ibad teweinig gebracht hebben zeker putter ibad is dan lang weg geweest maar putter was een drama dit seizoen
r0wan
5 april 2008, 15:24
Ik blijf bij mijn eerdere standpunten, wij hebben veel pech gehad en dat heeft op den duur verlammend op de ploeg gewerkt, men wou heel graag maar door de druk lukte het niet. We hebben een sterke kern waar we mee verder kunnen. Gert moet uiteraard blijven, van der sloot moeten we zien te halen, net als Zijm.
Verder gewoon een ervaren doelman erbij en dan kunnen we volgend jaar echt wel weer strijden voor de playoff plek.
Pech is niet 11 keer gelijkspelen en 14 keer verliezen, pech is een aantal keer beter zijn maar toch gelijkspelen/verliezen. Je kunt veel zeggen maar in 25 wedstrijden geen winst dat is niet alleen pech, dat heeft met veerkracht, kwaliteit, doorzettingsvermogen, concentratie enz. te maken. Dat is geen pech, face it. Dit seizoen waren de verwachtingen gewoon veel te hoog, vorig seizoen had je gewoon veel geluk waardoor je zo hoog eindigde, + dat ze toen wel voor elke meter knokte en dit jaar heb ik dat in 2 wedstrijden gezien: Eagles uit en Roda thuis, als het bij die wedstrijden kan, waarom dan niet bij allemaal? Nee het team is op dit moment een zooitje, voor volgend seizoen zouden ze op zoek moeten gaan naar een type ala Davids of een Danny Buijs, gewoon een gast die voor elke meter/bal alles geeft. Pakt die zijn kaarten maar, misschien doet goed voorbeeld volgen zodat ze elke wedstrijd voor de volle 100% erop gaan, dan maar een paar kaarten, ik wil vieze outfits zien, dat ze gewoon voor elke bal gaan en niet denken "Ooit zal het geluk ons toegemoed komen". Geen slappe smoesen, we hebben gewoon te weinig spelers die er vol op gaan.
Allemaal leuk en aardig met dat we willen omhoog, laat ze dan ook eerst echt knokken ervoor, want met deze instelling kom je nergens, pech pech en nog eens pech. Nee zoveel verliespunten kán je niet wijten aan teveel pech. Wat jij (Cor Lems) zegt dat die "pech" verlammend werkt op het team, dan moeten ze maar eens met ze alle rond te tafel gaan zitten, want het zijn toch profs? Wedstrijd vergeten en zich vol op de volgende storten, niet terug kijken maar naar de toekomst kijken, wat je beter kan doen.
Zo, ik ga weer van de praatstoel af.
Paul-tje
5 april 2008, 15:44
Om Rowan even te steunen met het "pech" verhaal:
De top: thuis uit punten
1. Volendam 1-1 [11 april] 1 punt
2. RKC 0-1 3-1 0 punten
3. Den Bosch [18 april] 2-1 0 punten
4. FC Zwole 1-1 1-1 2 punten
5. MVV 1-2 3-2 0 punten
6. Helmond 0-1 2-1 0 punten
7. ADO Den Haag 5-0 2-0 3 punten
Conclusie: We zijn nooit weggespeeld, maar dan nog: 6 punten uit 12 (waarschijnlijk 14) wedstrijden is ronduit treurig. Dan hoor je niet bij de top.
De middenmoot:
8. RBC 1-0 1-2 6 punten
9. TOP Oss 1-1 1-1 2 punten
10. FC Emmen 2-1 1-0 3 punten
11. FC Omniworld 3-3 1-0 1 punt
12. Go Ahead 5-0 1-2 6 punten
13. FC Dordrecht --- --- ---
14. BV Veendam 2-2 2-1 1 punt
15. Telstar 1-0 1-4 6 punten
Conclusie: Wij zijn dit jaar een middenmoter. 25 punten uit 14 wedstrijden is niet gigantisch goed, maar ook niet slecht en hadden er meer kunnen zijn.
De ondersten:
16. Fortuna Sittard 1-0 2-5 6 punten.
17. Cambuur 2-3 2-1 0 punten.
18. AGOVV 1-1 3-2 0 punten.
19. Eindhoven 1-1 1-3 4 punten.
20. Haarlem 1-1 1-1 2 punten.
Conclusie: 12 punten uit 10 wedstrijden. Is gewoon te slecht. vooral de 0 scores tegen Cambuur en AGOVV. Dat mag NIET.
Eindconclusie
Thuis: 26 punten.
Uit: 18 punten.
Zeker als je kijkt naar de resultaten tegen de top, dan is het geen "pech". Dan is het een gebrek aan kwaliteit. En de resultaten tegen de ondersten zijn geen "pech" maar een gebrek aan inzet.
FC Dordrecht Fan
5 april 2008, 17:16
Ben ik met je eens! Sieme Zijm moeten we houden. Marcel van der Sloot vind ik een zeer goede speler alhoewel ik wel bang bent dat hij te vaak geblesseerd zal zijn. Een ervaren keeper moeten we zeker binnen kunnen halen!
Cor Lems
5 april 2008, 21:42
Pech is niet 11 keer gelijkspelen en 14 keer verliezen, pech is een aantal keer beter zijn maar toch gelijkspelen/verliezen. Je kunt veel zeggen maar in 25 wedstrijden geen winst dat is niet alleen pech, dat heeft met veerkracht, kwaliteit, doorzettingsvermogen, concentratie enz. te maken. Dat is geen pech, face it. Dit seizoen waren de verwachtingen gewoon veel te hoog, vorig seizoen had je gewoon veel geluk waardoor je zo hoog eindigde, + dat ze toen wel voor elke meter knokte en dit jaar heb ik dat in 2 wedstrijden gezien: Eagles uit en Roda thuis, als het bij die wedstrijden kan, waarom dan niet bij allemaal? Nee het team is op dit moment een zooitje, voor volgend seizoen zouden ze op zoek moeten gaan naar een type ala Davids of een Danny Buijs, gewoon een gast die voor elke meter/bal alles geeft. Pakt die zijn kaarten maar, misschien doet goed voorbeeld volgen zodat ze elke wedstrijd voor de volle 100% erop gaan, dan maar een paar kaarten, ik wil vieze outfits zien, dat ze gewoon voor elke bal gaan en niet denken "Ooit zal het geluk ons toegemoed komen". Geen slappe smoesen, we hebben gewoon te weinig spelers die er vol op gaan.
Allemaal leuk en aardig met dat we willen omhoog, laat ze dan ook eerst echt knokken ervoor, want met deze instelling kom je nergens, pech pech en nog eens pech. Nee zoveel verliespunten kán je niet wijten aan teveel pech. Wat jij (Cor Lems) zegt dat die "pech" verlammend werkt op het team, dan moeten ze maar eens met ze alle rond te tafel gaan zitten, want het zijn toch profs? Wedstrijd vergeten en zich vol op de volgende storten, niet terug kijken maar naar de toekomst kijken, wat je beter kan doen.
Zo, ik ga weer van de praatstoel af.
Nou, ik heb zelf gevoetbald, het ene jaar zat ook bij ons alles tegen, terwijl we vaak beter waren en ineens sloop ook de angst wat in de ploeg en lukte het voor geen meter meer, we werden dat seizoen vierde van ondere. Het jaar erop met hetzelfde team speelde we los kampioen. En toen zat het mee, toen liepen we op den duur over van zelfvertrouwen. Dus tja....
Ik blijf het zeggen, we hebben kwaliteit genoeg in dit elftal en vooral in het begin heeft het echt wel tegen gezeten, toen waren we vaak de betere ploeg, maar kregen we vlak voor tijd de deksel op onze neus en die punten zijn fataal geworden.
Maar goed, zo zie ik het. Jullie zien het anders. Ieder zijn mening, maar voor mij hoeft er niet zoveel veranderd te worden.
100%dordts
5 april 2008, 22:13
als de graafschap in de ere blijft dan moet robbemond weg daar, zou leuk zijn als hij zijn carriere bij dordt zou afsluiten en ik denk ook dat hij een zeer nuttige versterking is gezien zijn ervaring
emielgrootenboer
6 april 2008, 00:08
Ook ik heb een mening. In elke linie hebben wij, zij het door pech of weinig kwaliteit, te weinig gebracht.
Op de goal hadden wij één echte optie. Kooijman raakt geblesseerd en sjoerd moet het dan maar doen. In mijn ogen een wanhoop actie van technische mannen binnen de club door als het minder gaat een jongen als Rijnvis gelijk te halen en te bombarderen tot oplossing.
In de laatste Linie hebben wij te gemakkelijk Aussuar verkocht en geen echte back teruggehaald. Brian heeft aangetoond geen back te zijn en heeft gewoon veel en veel te weinig gebracht. Daarnaast hebben wij breinburg. Zijn wegvallen is gelijk de achilleshiel van de ploeg geweest. Geen enkele speler in de laatste lijn die de opbouwende kracht heeft (nee, ook Ruud niet das echt een stopper) gevolg allemaal lange ballen naar de spitsen.
Op het middenveld ligt dit jaar in mijn ogen toch het probleem gecreerd door Kruys. Zelden heeft hij daar een echte vaste groep gehad. Nito (veel minder dan vorig jaar), Ramos (komt vaak te kort), Monier (niet erg gelukkig), Sadar (coming man), v.d. Velden (goed, maar vaak veel te veel willen doen waardoor rendament niet optimaal bleek), Sloot (goed maar erg veel geblesseerd). Had Kruys vorig jaar echt een oog voor wissels van verdedigers die na binnenkomst het verschil maakte, dit jaar werden er continu in mijn ogen verkeerd uitpakkende wissels geplaatst.
In de spits hebben wij het probleem Ibad gehad die vanwege de vervelende blesure te weinig heeft gebracht. Kalisse (die ook dit jaar weer niet is doorgebroken) en Magisch (die veel te grillig is) zouden moeten stoppen met de Ramadan. Hierdoor veel ritme verloren en nooit meer het niveau gehaald van voor de vastenmaand. En dan natuurlijk nog Putter. Heb hem echt tot een tweetal potten geleden nog de hand boven het hoofd gehouden, maar heeft echt een seizoen gedraait om uit het brain te wissen. Wat heeft hij lopen tobben dit seizoen, echt gewoon zielig om soms aan te zien.
Mogelijke oplossing:
Op goal toch een ervaren kracht als Kooijman of een sjoerd het gehele seizoen. Maak in ieder geval een keus.
Achterin haal je een ervaren (lees goede, betrouwbare en opbouwende) linkerback, daarnaast Kras en een fitte Breinburg. Op rechts in mijn ogen Bart (of Didi), maak een keuze. (Versluijs en Ramos op de bank)
Middenveld. Twee controleurs die het vertrouwen krijgen. één ballenafpakker zoals Nito en een meevoetballende voor de regie (denk zelf aan Nieuwenburg (mocht weg toch bij HS?)) en v.d.Sloot achter de spits (prachtige trap, steekbal, creativiteit en goals). Robbemond goed alternatief.
In de voorste linie. Op links ga ik toch weer voor Kalisse. Hij zou het toch moeten kunnen met Sadar als standin, op rechts Ibad (snel, sterk en goals) en in de punt Lopes. Gewoon weer proberen te halen die jongen en dan komen de goals vanzelf.
Op naar een nieuwe deelname aan de play-off.
En natuurlijk gewoon Kruys die de mannen aanvoert vanaf de bank.
Freek078
6 april 2008, 13:20
Ook ik heb een mening. In elke linie hebben wij, zij het door pech of weinig kwaliteit, te weinig gebracht.
Op de goal hadden wij één echte optie. Kooijman raakt geblesseerd en sjoerd moet het dan maar doen. In mijn ogen een wanhoop actie van technische mannen binnen de club door als het minder gaat een jongen als Rijnvis gelijk te halen en te bombarderen tot oplossing.
In de laatste Linie hebben wij te gemakkelijk Aussuar verkocht en geen echte back teruggehaald. Brian heeft aangetoond geen back te zijn en heeft gewoon veel en veel te weinig gebracht. Daarnaast hebben wij breinburg. Zijn wegvallen is gelijk de achilleshiel van de ploeg geweest. Geen enkele speler in de laatste lijn die de opbouwende kracht heeft (nee, ook Ruud niet das echt een stopper) gevolg allemaal lange ballen naar de spitsen.
Op het middenveld ligt dit jaar in mijn ogen toch het probleem gecreerd door Kruys. Zelden heeft hij daar een echte vaste groep gehad. Nito (veel minder dan vorig jaar), Ramos (komt vaak te kort), Monier (niet erg gelukkig), Sadar (coming man), v.d. Velden (goed, maar vaak veel te veel willen doen waardoor rendament niet optimaal bleek), Sloot (goed maar erg veel geblesseerd). Had Kruys vorig jaar echt een oog voor wissels van verdedigers die na binnenkomst het verschil maakte, dit jaar werden er continu in mijn ogen verkeerd uitpakkende wissels geplaatst.
In de spits hebben wij het probleem Ibad gehad die vanwege de vervelende blesure te weinig heeft gebracht. Kalisse (die ook dit jaar weer niet is doorgebroken) en Magisch (die veel te grillig is) zouden moeten stoppen met de Ramadan. Hierdoor veel ritme verloren en nooit meer het niveau gehaald van voor de vastenmaand. En dan natuurlijk nog Putter. Heb hem echt tot een tweetal potten geleden nog de hand boven het hoofd gehouden, maar heeft echt een seizoen gedraait om uit het brain te wissen. Wat heeft hij lopen tobben dit seizoen, echt gewoon zielig om soms aan te zien.
Mogelijke oplossing:
Op goal toch een ervaren kracht als Kooijman of een sjoerd het gehele seizoen. Maak in ieder geval een keus.
Achterin haal je een ervaren (lees goede, betrouwbare en opbouwende) linkerback, daarnaast Kras en een fitte Breinburg. Op rechts in mijn ogen Bart (of Didi), maak een keuze. (Versluijs en Ramos op de bank)
Middenveld. Twee controleurs die het vertrouwen krijgen. één ballenafpakker zoals Nito en een meevoetballende voor de regie (denk zelf aan Nieuwenburg (mocht weg toch bij HS?)) en v.d.Sloot achter de spits (prachtige trap, steekbal, creativiteit en goals). Robbemond goed alternatief.
In de voorste linie. Op links ga ik toch weer voor Kalisse. Hij zou het toch moeten kunnen met Sadar als standin, op rechts Ibad (snel, sterk en goals) en in de punt Lopes. Gewoon weer proberen te halen die jongen en dan komen de goals vanzelf.
Op naar een nieuwe deelname aan de play-off.
En natuurlijk gewoon Kruys die de mannen aanvoert vanaf de bank.
Amen.
Bredordt
6 april 2008, 19:10
Kruys moet zeker blijven!
Putter heeft het niet kunnen maken en mag van mij dus gaan.
Was soms wel gretig maar zijn rendement was te laag, een spits moet scoren en dat deed hij te weinig.
Ibad krijgt van mij het voordeel van de twijfel, moet na zijn blessure de kans krijgen te laten zien dat hij zijn oude nivo weer kan halen.
Een ervaren keeper lijkt me idd geen overbodige luxe.
Zijm en vd. Sloot konden me ook (nog) niet overtuigen, maar die kwamen wel terecht in een stroef draaiend team.
Dus als men die kan halen zou ik zeggen doen.
Robbemond zou ik er erg graag bij zien!
Cor Lems
7 april 2008, 17:13
Kruys moet zeker blijven!
Putter heeft het niet kunnen maken en mag van mij dus gaan.
Was soms wel gretig maar zijn rendement was te laag, een spits moet scoren en dat deed hij te weinig.
Ibad krijgt van mij het voordeel van de twijfel, moet na zijn blessure de kans krijgen te laten zien dat hij zijn oude nivo weer kan halen.
Een ervaren keeper lijkt me idd geen overbodige luxe.
Zijm en vd. Sloot konden me ook (nog) niet overtuigen, maar die kwamen wel terecht in een stroef draaiend team.
Dus als men die kan halen zou ik zeggen doen.
Robbemond zou ik er erg graag bij zien!
Niet veel aan toe te voegen aan dit. Alleen Putter mag van mij ook blijven.
Maar voor de rest ben ik het zeker eens.
fc-dordrecht.nl
7 april 2008, 21:05
Nou op youtube hebben ze het probleem gevonden hoor. Pff wat een triest filmpje over Sjoerd
Cor Lems
7 april 2008, 21:06
Filmpje niet gezien, maar het zal wel een triest filmpje zijn, ik hoef hem ook niet te zien. Ik vond Sjoerd redelijk tegenvallen dit seizoen, maar als ze een filmpje maken om hem af te branden....zum kotsen.
fc-dordrecht.nl
7 april 2008, 21:12
En als je dan zo een filmpje maakt en dan een paar keer per ongelijk Frank Kooiman er in zet heb je er niet heel veel verstand van.
Dit is de fout van FC Dordrecht: Sjoerd Rensen
Zeer triest om zoiets in je filmpje te zetten.
Dordtnoord
8 april 2008, 07:21
http://www.youtube.com/watch?v=KN3uCmF6BJY
En dit is het filmpje,
Sjoerd heeft natuurlijk wel wat fouten gemaakt. Maar er zitten doelpunten bij van vorig jaar. Slaat dus nergens op dit filmpje.
Vergeet ook niet ( staat dan wel los van het filmpje) dat sjoerd wel alleen die bus naar RBC heeft betaald. Dus mag wel met iets meer respect op gereageerd worden.
r0wan
8 april 2008, 08:00
Probleem van Dordt zit zeker niet bij de keepers, ze hebben soms wat ongelukkige momenten maar overall gezien valt dat reuze mee. Zoals dit filmpje, zitten geen echte blunders bij, soms wat ongelukkige momenten dat de bal juist voor de voet van de tegenstander valt.
JoostStarborough
8 april 2008, 09:02
Mijn inziens werd de wedstrijd tegen Roda JC bijv. wel voor een groot deel beslist door een verschil in kwaliteit van de keepers.
Daarbij is Rense ook niet heel sterk qua spelhervatting.. Lang wachten, dan toch kiezen voor de lange bal, die vaak slecht geplaatst is.
Ook straalt hij geen rust en zekerheid uit, waardoor iedere corner tegen of vrije trap achterin een spannend moment wordt.
Dordtnoord
8 april 2008, 10:39
Heb nu het filmpje nog is helemaal bekeken, Frank Kooiman zit er ook bij met de tegen goals. Dus filmpje is gewoon een drama, had dan tenminste alleen sjoerd gedaan,en alleen van dit seizoen.
fc-dordrecht.nl
8 april 2008, 12:20
Heb nu het filmpje nog is helemaal bekeken, Frank Kooiman zit er ook bij met de tegen goals. Dus filmpje is gewoon een drama, had dan tenminste alleen sjoerd gedaan,en alleen van dit seizoen.
Ja zei het ook al in mijn vorige post. Hoe dom kan je zijn
Je kan natuurlijk wel een paar minuten film vol krijgen van elke speler/keeper, die weleens fouten maakt. En je moet ook niet teveel waarde hechten aan een filmpje van één of ander kind, dat zich verveelt en er de ballen verstand van heeft.
Neemt niet weg dat Sjoerd wel eens aardig mis zit, maar geef m gewoon het voordeel van de twijfel. Hij kan moeilijk de enige schuldige zijn..
Inderdaad. Smakeloos filmpje. Verder is elk woord dat er aan besteed wordt er in mijn ogen 1 te veel.
Voor volgend seizoen hebben we gewoon in elke linie minstens 1 versterking nodig. Mijn voorkeur gaat uit naar een échte spits, zoals Lopes. Florencio Cornelia van Fortuna is daarvoor mijns inziens een goede optie, een echte afmaker. Een iets mindere, maar ook goede optie lijkt me Fabio Caracciolo van FC Eindhoven.
Op het middenveld lijken Sander Duits (Omniworld), Ilja van Leerdam (Helmond) en Dries Mertens (AGOVV) me goede opties.
Sieme Zijm heeft nog geen goede indruk gemaakt, wat mij betreft hoeft hij geen contract te krijgen voor volgend jaar, hoewel hij natuurlijk in een slecht draaiend elftal terecht kwam. Ook Marcel van der Sloot, waarvan ik overigens nooit begrepen heb dat we hem in de winterstop haalde als hij altijd moet spelen, heeft niet echt indruk gemaakt. Hij komt een beetje als een houten klaas over, maar dat hebben we in het verleden wel over meer spelers gezegd, die later het tegendeel bewezen hebben. Hij krijgt wat mij betreft het voordeel van de twijfel, ik zou hem dan ook zeker houden als dat mogelijk is. Zeker bij Top Oss heeft hij laten zien een geweldige voetballer te zijn, als hij die vorm bij ons ook weer te pakken heeft, is hij een goede vervanger van Nick van der Velden.
Dordt4Altijd
8 april 2008, 14:36
Inderdaad. Smakeloos filmpje. Verder is elk woord dat er aan besteed wordt er in mijn ogen 1 te veel.
Voor volgend seizoen hebben we gewoon in elke linie minstens 1 versterking nodig. Mijn voorkeur gaat uit naar een échte spits, zoals Lopes. Florencio Cornelia van Fortuna is daarvoor mijns inziens een goede optie, een echte afmaker. Een iets mindere, maar ook goede optie lijkt me Fabio Caracciolo van FC Eindhoven.
Op het middenveld lijken Sander Duits (Omniworld), Ilja van Leerdam (Helmond) en Dries Mertens (AGOVV) me goede opties.
Sieme Zijm heeft nog geen goede indruk gemaakt, wat mij betreft hoeft hij geen contract te krijgen voor volgend jaar, hoewel hij natuurlijk in een slecht draaiend elftal terecht kwam. Ook Marcel van der Sloot, waarvan ik overigens nooit begrepen heb dat we hem in de winterstop haalde als hij altijd moet spelen, heeft niet echt indruk gemaakt. Hij komt een beetje als een houten klaas over, maar dat hebben we in het verleden wel over meer spelers gezegd, die later het tegendeel bewezen hebben. Hij krijgt wat mij betreft het voordeel van de twijfel, ik zou hem dan ook zeker houden als dat mogelijk is. Zeker bij Top Oss heeft hij laten zien een geweldige voetballer te zijn, als hij die vorm bij ons ook weer te pakken heeft, is hij een goede vervanger van Nick van der Velden.
Prima versterkingen die je noemt. Hoop dat zulk soort spelers open staan voor Dordt. Wie me ook positief is opgevallen is die donkere jongen met die lange haren voorin bij AGOVV, Meulens dacht ik.
Rihairo Meulens is ook wel een goede voetballer vind ik. Volgens mij is hij dit seizoen gehuurd van Vitesse. Lijkt me ook wel een goede versterking.
fc-dordrecht.nl
8 april 2008, 16:34
Rick Kruys mag volgend seizoen verhuurd worden. Misschien is dat wat?
Freek078
8 april 2008, 17:37
Rick Kruys mag volgend seizoen verhuurd worden. Misschien is dat wat?
Dacht ik ook aan in 1e instantie, maar vader en zoon bij elkaar, ik weet niet of dat werkt, of er moeten goede afspraken worden gemaakt
Dordt4Altijd
8 april 2008, 18:05
Nou ik weet wel zeker dat Rick een versterking zou zijn. Hele goede voetballer, laten we het hopen!
Paul-tje
8 april 2008, 18:50
Er is dus ook nog een deel 2 van het Rensen filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=gNwJQnLazxU&feature=related
Hij heeft fouten gemaakt, tuurlijk, maar dit gaat nergens over. Sommige ballen had geeneen keeper gehouden.
Wel leuk om te zien wat mensen van Sieme Zijm vinden. Die jongen heeft namelijk de afgelopen maanden helemaal niets bijzonders laten zien. Enige reden waarom hij van mij mag blijven is omdat hij zo zichtbaar blij is met aanmoedigingen en misschien omdat hij nog wel probeert er iets van te maken, itt de meeste anderen.
GreenWhite
8 april 2008, 21:03
Vind het ook schandalig... Sjoerd heeft ons ook een aantal keer in de wedstrijd gehouden. Er word nu gewoon een beeld geschapen dat hij alleen blunder maakt.
Maar over volgend seizoen: Ik denk dat een extra spits wel handig is. Alhoewel ik nog steeds vertrouwen heb in Eddy. Want we weten allemaal dat hij het wel kan. Hij begint volgend jaar gewoon weer opnieuw en gaat het maken. Breinburg mag ook blijven maar wil er ook wel een centrale verdediger bij. Een echte leider, en die sterk is.
Zo als al eerder gezegt is vind ik dat er idd een type Davids/Buijs moet komen.
Ik denk dat we volgend seizoen ook een nr 10 nodig hebben en als het niet anders kan v.d. Sloot maar als er een betere kan liever die. Kruys bijvoorbeeld maar die vind ik zeker eredivisie waardig dus acht de kans klein. En tja een keeper is voor mij de minste prioriteit. Geloof zeker in Rensen en Rijnvis.
Wat Cor Lems ook zei dat we pech hebben daar ben ik het zeker mee eens. Het werkt niet motiverent als je steeds beter bent en dan verliest dan kom je qua moraal in een negatieve spiraal. Dus volgend seizoen komt het helemaal goed.
Freek078
8 april 2008, 21:19
Nou ik weet wel zeker dat Rick een versterking zou zijn. Hele goede voetballer, laten we het hopen!
Ik weet ook wel zeker dat het een versterking zal zijn, maar vader en zoon bij elkaar?
Dordtse
8 april 2008, 22:41
Het enige wat je kan doen is hopen op een speler zoals Rick Kruys.
Ik vind het een speler die te goed is voor de jupiler.
Aan de andere kant kan hij deze kans pakken en misschien wel profiteren net als Nick en Cecilio hiervoor gedaan hebben.
Bredordt
9 april 2008, 08:56
Wat een bullshitfilmpje over Rensen zeg.
Walgelijk gewoon.
Over welke keeper dan ook, en of je hem nou oke vind of niet, zoiets doe je niet! :rip:
Cor Lems
9 april 2008, 20:25
Wat een bullshitfilmpje over Rensen zeg.
Walgelijk gewoon.
Over welke keeper dan ook, en of je hem nou oke vind of niet, zoiets doe je niet! :rip:
ik heb het zowel als commentaar bij het filmpje gezegd, ik hoop dat ik die knakker ooit in reallife tegenkom, zal ik ook nog eventjes wat dingen ongecensureerd in zijn bek zeggen. Ik ben ook niet de grootste fan van sjoerd, in de zin van dat ik hem niet altijd even geweldig vind keepen. Maar om hem de schuld te geven van alle slechte resultaten gaat veelste ver en dat verdiend die jongen absoluut niet. Hij is blijven knokken voor zijn basisplaats enz enz enz.
Om hem dan zo weg te zetten, dat is gewoon walgelijk.
En dan staat er in t profiel van de maker t filmpje dat hij 30 jaar oud is ?!
Hij zal wel 'mentally challenged' zijn of stiekem toch 14 :withstupidsmiley:
...en zo blijkt maar weer dat mensen diep in hun hart toch niet zo graag van Rensen af willen hehe
...en zo blijkt maar weer dat mensen diep in hun hart toch niet zo graag van Rensen af willen hehe
Van mij mag hij weg maar ik vind zo'n filmpje dan wel veel te ver gaan..
(blij dat er van mijn capriolen als keeper vroeger geen bewegende beelden zijn..)
GreenWhite
10 april 2008, 18:00
Las net dat Maachi weer verhuurd mag worden. Mischien wel een optie om te verlengen en hem mnog een kans geven want Maachi vorm is erg bruikbaar. Maar dan moet hij niet meedoen aan de ramadan. En idd dan Kruys.
Even een dubbelslag slaan inderdaad..
donderdag 10 april 2008 17:58 uur
FC Utrecht wil Kruys verhuren
UTRECHT - FC Utrecht wil Rick Kruys komend seizoen verhuren. De club hoopt dat de middenvelder elders meer speelminuten krijgt en zich verder kan ontwikkelen. In Utrecht heeft Kruys die garantie in ieder geval niet volgend seizoen.
Ook aanvaller Nassir Maachi (22) mag in het nieuwe seizoen weer verhuurd worden. De aanvaller speelt nu op huurbasis voor eerstedivisionist FC Dordrecht.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/186658
Bredordt
11 april 2008, 08:05
Even een dubbelslag slaan inderdaad..
donderdag 10 april 2008 17:58 uur
FC Utrecht wil Kruys verhuren
UTRECHT - FC Utrecht wil Rick Kruys komend seizoen verhuren. De club hoopt dat de middenvelder elders meer speelminuten krijgt en zich verder kan ontwikkelen. In Utrecht heeft Kruys die garantie in ieder geval niet volgend seizoen.
Ook aanvaller Nassir Maachi (22) mag in het nieuwe seizoen weer verhuurd worden. De aanvaller speelt nu op huurbasis voor eerstedivisionist FC Dordrecht.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/186658
Halen die 2!:vamplaser:
Cor Lems
11 april 2008, 12:45
Aan de ene kant zeg ik halen die twee, aan de andere kant vind ik het moeilijk om de zoon van kruys te halen. Ik ben bang wanneer Rick speelt en ook als hij even niet presteerd dat er dan gezeik kan komen dat vader zijn zoon voortrekt. Al ben ik er van overtuigd dat Gert zoiets niet zou doen, maar je weet hoe supporters en medespelers kunnen denken. Doet niet af dat wanneer beide spelers zouden komen, dat dit een fantastische versterking zal zijn. Helaas zal het wel bij een droom blijven...
Ik denk dat Rick Kruys wel voldoende interesse vanuit de eredivisie zal hebben (De Graafschap, Sparta?). Nassir Maachi hoeft van mij niet te blijven. Heeft mij niet echt kunnen overtuigen dit seizoen.
Freek078
11 april 2008, 17:41
Ik denk dat Rick Kruys wel voldoende interesse vanuit de eredivisie zal hebben (De Graafschap, Sparta?). Nassir Maachi hoeft van mij niet te blijven. Heeft mij niet echt kunnen overtuigen dit seizoen.
Mij heeft hij alleen voor de ramadan overtuigd, daarna was het niet veel meer....
GreenWhite
15 april 2008, 07:02
Nu ook Versluis en Muhamadu weg... erg jammer. Ik zag het eigenlijk nog wel zitten in Versluis. Vorig seizoen speelde hij een sterk seizoen. Ik denk dat hij net zo'n dip heeft als heel het team. Zou hem niet weg doen maarja ik zit niet in het bestuur hea.
En Muhamadu, tja is wel ee goede speler dus had van mij mogen blijven. Maar als er nou een hele goede spits komt dan hou ik mijn mond dicht...
fc-dordrecht.nl
15 april 2008, 07:12
Verluis vind ik zelf niet heel erg. Vind het een speler met een geweldige mentaliteit die zijn best blijft doen en tot het uiterste gaat en een echte Dordtenaar. Maar opbouwend kan hij niet veel. Ik heb hem dit seizoen eerlijk gezegd niet veel meer zien doen dan de bal een harde trap naar voren geven als hij de bal kreeg
Bredordt
15 april 2008, 08:02
Toch vond ik ze allebei niet de minsten van het team dit seizoen.
Hadden van mij allebei mogen blijven.
Jammer ook wel dat er wel melding wordt gemaakt van spelers die weg mogen, maar wanneer komen er geluiden aangaande wie we gaan halen?
Tifodordrecht
15 april 2008, 09:27
Waarom Versluis en Muhamadu...
Muhamadu moet gewoon nog een jaar blijven, zat dit seizoen gewoon ff tegen door ze blessure..
En versluis is gewoon een echte dordtenaar, die altijd alles probeert voor de club.
Zou nog maar een keer goed nadenken of je deze spelers wil laten gaan 'marco'..
FC Dordrecht Fan
15 april 2008, 10:16
Ik verwacht dan wel dat we "top" spelers er voor terug halen...
Dordtse
15 april 2008, 10:16
Ik vind dit toch wel een teken dat het bestuur serieus bezig met het volgende seizoen.
Het liep niet lekker dus zal er verandering moeten komen, als dit de goede manier is dan moet het op deze manier.
Dennis1987
15 april 2008, 17:03
daar ben ik wel mee eens ik mag wel hopen dat het beter gaat als dit seizoen
Lekker slim om dit naar buiten te brengen! Haal eerst eens een fatsoenlijke versterking binnen voordat je een, in mijn ogen goede speler als Muhamadu, vertelt dat hij mag vertrekken!
GreenWhite
15 april 2008, 18:07
Staat wel dat hij niet persee weg hoeft alleen als er een goed bod komt gaat hij weg.
En Ibad heeft ook gezecht dat als er geen clubs komen hij gewoon bij dordt gaat knallen. Dus wie weet blijft hij!
En Johan mag gratis weg :S
Hoi,nou bij deze wil ik even zeggen dat ik alle vertrouwen heb in ad en marco,wat zij de afgelopen jaren hebben neergezet met zo'n lage begroting is knap te noemen.Jaren terug moesten wij blij wezen als er 500 man publiek zat,we zijn nog steeds stijgende laat ad en marco maar schuiven,die weten echt wel wat ze doen en ja misschien waren die spelers wel te zwak voor dordt en komen er nu echte jongens die meer in hun mars hebben,dus laten we nou gewoon afwachten en niet gelijk alles afkraken.Ben er mee eens dat eddy ook niet alles heeft laten zien dit seizoen maar vorig jaar stonden supporters om hem te gillen zo goed was hij en nu kan hij er ineens niets meer van???????Fc dordrecht ga gewoon door met de weg die jullie zijn ingeslagen en dan voorspel ik binnen 5 jaar een plaatsje in de eredivisie.Succes ad en marco,jullie kunnen het.
Bredordt
16 april 2008, 17:46
Lekker slim om dit naar buiten te brengen! Haal eerst eens een fatsoenlijke versterking binnen voordat je een, in mijn ogen goede speler als Muhamadu, vertelt dat hij mag vertrekken!
helemaal mee eens!
Cor Lems
16 april 2008, 18:23
Het is iets anders gegaan. Het is in onderling overleg. En persoonlijk vind ik het wel beter zo. Dat scheelt frustratie bij spelers en club en krijgen we geen aflons alves en Suarez praktijken (bij wijze van spreken). De club heeft gewoon gezegd dat hij kan blijven, maar zodra er een intressante club voor hem komt, dat ze zullen meewerken aan een transfer. En Dordt is met een paar goede vervangers bezig, dus wat dat betreft zit dat ook wel snor. (Al begrijp ik de reactie van Hans natuurlijk wel).
Dordt4Altijd
16 april 2008, 19:27
En Dordt is met een paar goede vervangers bezig, dus wat dat betreft zit dat ook wel snor.
Kan/wil je je voorlopige informatie delen?
Cor Lems
16 april 2008, 20:26
Nee nog niet, omdat ik geen namen heb. Maar mijn bron zei dat ze met een paar serieuze versterkingen bezig zijn, zodra ik meer zal weten zal ik het mededelen.
emielgrootenboer
17 april 2008, 21:08
Die Cor, is toch een echte detectieve hé als hij zo een schimmig transfer laat doorschemeren met zijn bron. Toch is Cor altijd wel lekker geïnformeerd dus maar weer afwachten hé.
Cor Lems
18 april 2008, 09:32
Die Cor, is toch een echte detectieve hé als hij zo een schimmig transfer laat doorschemeren met zijn bron. Toch is Cor altijd wel lekker geïnformeerd dus maar weer afwachten hé.
Nee hoor, ik ben geen detective. Ik doe ook niet schimmig, want als ik namen weet en ik mag het doorvertellen dan zal ik dat zeker niet nalaten. Maar ik wil wel wat 'ongerustheid' wegnemen door te melden wat ik weet en dat ze met een paar serieuze versterkingen bezig zijn. Maar ik ben ook maar afhankelijk van mijn bron ;)
Rico078
19 april 2008, 10:06
weet je wat het is afscheid van johan versluis was gister schitterend iedereen die ging staan hij die zijn bloemen kreeg een ere rondje langs het publiek ging echt te mooi voor woorden echt een waardig afscheid hij die werd bezongen met you never walk alone zijn speech ik kreeg er kippenvel van!!!!!
ZO EN DAN NU DE WERKELIJKHEID
DIE KL*TE GERT KRUIJS BEWEERDE DAT JOHAN GEBLESSEERD WAS MAAR ER IS NIKS MET DIE JONGEN AAN DE HAND HIJ ZAT OP OOST OP DE TRIBUNE....
BLOEMEN???? DIE HEEFT HIJ NIET GEHAD!!!
WAARDIGAFSCHEID VAN EEN ECHTE DORDTENAAR!!!!!!
ALS JE GEEN STAP MAATJE VAN DIE T*RING MARCO BOOGERS BEN MOET JE OPROTTEN IK STEL VOOR DAT HIJ MAAR EENS MOET OP GAAN ROTTEN
EN AD DIE BLIJ IS DAT NICK VERTREKT WAT VOOR M*NGOOL BEN JE DAN
JOHAN VERDIENT EEN AFSCHEID MAAR JA MET ZO KL*TE BESTUUR ZOALS OLAF DIE ZIJN EIGEN SUPPORTERS UITKOTST EN EEN MARCO DIE ALLEEN MAAR AAN VRIENDJESPOLITIEK DOET ZO WORDT HET NOOIT WAT OP DE KROMMEDIJK HUN ZIJN GEKOMEN OM DE CLUB ECHT KAPOT TE MAKEN EN HET LUKT ZE AARDIG
fc-dordrecht.nl
19 april 2008, 11:31
DIE KL*TE GERT KRUIJS BEWEERDE DAT JOHAN GEBLESSEERD WAS MAAR ER IS NIKS MET DIE JONGEN AAN DE HAND HIJ ZAT OP OOST OP DE TRIBUNE.
Klopt daarbij komt dat Manu Dagher ziek was dus daarom had Gert Kruys best Johan kunnen selecteren voor deze wedstrijd. Ook was er genoeg ruimte voor eventuele publiekswissels voor Johan Versluis en ook voor Frank Kooiman.
Dat we een echte Dordtenaar in het team hebben vind ik geweldig en ik vind Johan Versluis een geweldige gast met een super mentaliteit maar dat zijn geen redenen om extra geld uit te geven voor contracten van spelers. Ik ben van mening dat hij dit seizoen niet veel gepresteerd heeft en ben het dan wel met Marco eens dat je dan spelers beter kan laten gaan. Zeker met de begroting van FC Dordrecht.
ALS JE GEEN STAP MAATJE VAN DIE T*RING MARCO BOOGERS BEN MOET JE OPROTTEN IK STEL VOOR DAT HIJ MAAR EENS MOET OP GAAN ROTTEN
Ik ben van mening dat we zonder Boogers of failliet waren of nu laatste hadden gestaan en met mij zullen vele anderen dat denken.
Gek he als je 750.000 euro krijgt voor een speler. Voor FC Dordrecht is dat een verdubbeling van de spelers begroting. Ze zouden gek zijn als ze hem gehouden hebben. Of vond je hem zo goed de afgelopen maanden?
JOHAN VERDIENT EEN AFSCHEID MAAR JA MET ZO KL*TE BESTUUR ZOALS OLAF DIE ZIJN EIGEN SUPPORTERS UITKOTST EN EEN MARCO DIE ALLEEN MAAR AAN VRIENDJESPOLITIEK DOET ZO WORDT HET NOOIT WAT OP DE KROMMEDIJK HUN ZIJN GEKOMEN OM DE CLUB ECHT KAPOT TE MAKEN EN HET LUKT ZE AARDIG
Ehh hier ga ik niet eens op reageren.
Dank u
Ja rico ben je tilt ofzo..:beerchug:
weet je wat het is afscheid van johan versluis was gister schitterend iedereen die ging staan hij die zijn bloemen kreeg een ere rondje langs het publiek ging echt te mooi voor woorden echt een waardig afscheid hij die werd bezongen met you never walk alone zijn speech ik kreeg er kippenvel van!!!!!
DIE KL*TE GERT KRUIJS BEWEERDE DAT JOHAN GEBLESSEERD WAS MAAR ER IS NIKS MET DIE JONGEN AAN DE HAND HIJ ZAT OP OOST OP DE TRIBUNE....
Leuk hé zo'n ''caps lock'' knop op je toetsenbord!
Volgens mij is Johan Versluis nog steeds een speler van FC Dordrecht. Als er geen clubs voor hem komen, zit hij volgend seizoen gewoon bij de selectie, dus er toch nog geen afscheid nodig!?
Je opmerkingen over Kruys, Boogers en Heijsman verklappen wel dat jij er heel veel van weet hoor!! Wat een onzin zeg....
Cor Lems
19 april 2008, 15:16
Ik heb er maar één ding op te zeggen:
SUKKEL
emielgrootenboer
19 april 2008, 18:09
Rico, lekker zelf oprotten joh, frustie mannetje.
Rico078
21 april 2008, 18:58
hahahahha iedereen gelijk van het patje af
Rico078
21 april 2008, 18:58
jammer dat je hier geen eigen mening van geven of zit ik dan in de verkeerde map
Cor Lems
21 april 2008, 20:12
Een mening geven is nog altijd wat anders dan wat loze kreten met je capslock aan in de ether gooien.
FC Dordrecht Fan
21 april 2008, 20:35
Een mening geven is nog altijd wat anders dan wat loze kreten met je capslock aan in de ether gooien.
Maar laten we weer eens on-topic gaan! Cor heb je al wat namen gehoord van je zeer betrouwbare bron?!? Ben wel zeer benieuwd!
Cor Lems
21 april 2008, 21:05
Als ik namen had, had ik ze gepost, ik tast verders ook in het duister :(
Rico078
21 april 2008, 22:00
rick kruys zeker hahah
fc-dordrecht.nl
21 april 2008, 22:07
Reken maar op wat jongere spelers van eredivisieclubs. Spelers als Resham Sardar bijvoorbeeld.
emielgrootenboer
21 april 2008, 22:54
We moeten juist wat ervaring (lees zakelijkheid en leiderschap) in de ploeg krijgen. Halen die oude mannen dus.....
Rico078
22 april 2008, 05:36
geert den ouden ???
micheal mols???
Rob maas ???
fc-dordrecht.nl
22 april 2008, 07:48
We moeten juist wat ervaring (lees zakelijkheid en leiderschap) in de ploeg krijgen. Halen die oude mannen dus.....
Die spelers zijn niet te halen voor FC Dordrecht. Daar hebben we het geld niet voor
Cor Lems
22 april 2008, 14:31
Die spelers zijn niet te halen voor FC Dordrecht. Daar hebben we het geld niet voor
Onzin, in het verleden hebben we ook oudere mannen gehaald wat vooraf gezegd werd dat ze onbetaalbaar zouden zijn.
100%dordts
22 april 2008, 14:39
ja een vent als reinier robbemond bv dus hopen dat gayschap degradeert
Dordtnoord
22 april 2008, 14:47
ja een vent als reinier robbemond bv dus hopen dat gayschap degradeert
De graafschap moet juist niet degraderen, als ze dat wel doen, dan ''moet'' hij blijven, als ze erin blijven mag hij weg.
fc-dordrecht.nl
22 april 2008, 15:16
Onzin, in het verleden hebben we ook oudere mannen gehaald wat vooraf gezegd werd dat ze onbetaalbaar zouden zijn.
Oke dan bedoel ik dat Boogers dat gezegd heeft tegen mij. Laten we het hopen, ik zie graag een ervaren speler komen!
100%dordts
22 april 2008, 17:10
De graafschap moet juist niet degraderen, als ze dat wel doen, dan ''moet'' hij blijven, als ze erin blijven mag hij weg.
hehehe slip of the pen :blind:
Tifodordrecht
24 juni 2008, 16:06
Komen er gvd nog spelers, of hoe zit het...?? Hoor helemaal niks over nieuwe spelers...
Iedere club haalt spelers.. Maar rond dordt is het toch verdomd stil na die spelers van ado..
FC Dordrecht Fan
24 juni 2008, 19:02
Komen er gvd nog spelers, of hoe zit het...?? Hoor helemaal niks over nieuwe spelers...
Iedere club haalt spelers.. Maar rond dordt is het toch verdomd stil na die spelers van ado..
Vind ik persoonlijk ook wel.
Aanstaande maandag (30 juni, 10:15) begint de eerste training (die ik helaas niet kan zien :sad1:) en we hebben een aantal spelers aangetrokken en behouden.
Nieuw:
Nick Koster (verdediger)
Tommy de Jong (middenvelder)
Rico Verhoek (spits)
Behouden:
Marcel van der Sloot
Eigen jeugd:
Sandar Barragan (middenveld)
Mo Auassar (Middenveld, Broertje van ???)
Vacatures:
Keeper
Linksback
Aanvallende middenvelder (nr 10)
Linkshalf
Ze zoeken dus nog vier spelers. Ze zullen er vast wel komen. Ze wachten op het juiste moment dat ze kunnen toeslaan. Ik heb er alle vertrouwen in dat we voor de eerste competitiewedstrijd deze vier vacatures zijn ingevuld. Het beleid van Marco Boogers vind ik de laatste jaren zeer goed.
Alleen moet ik je er wel bij vertellen dat ik wel wat meer aankopen had verwacht voor dat de eerste training begon.
Een laatste vraag aan administrator Cor Lems: jij vertelde toch pas geleden in deze topic dat ze bijna rond waren met een keeper, die "veel ervaring had". Hoe zit het daarmee? Zijn er al wat vorderingen in de onderhandeling met onze FC?
DORDRECHT rulezzz
24 juni 2008, 20:48
ze kunnen beter snel gaan inkopen !
toch niet normaal dat ( alweer ) cambuur zulke spelers koop , en al 3000 seizoenkaarten verkoop . en wij een paar 2de elftal spelers ( zeg niet dat ze slecht zijn ) en rond de 90 seizoenkaarten !
echt lachtwekkend !!!
Cor Lems
24 juni 2008, 21:01
90 seizoenskaarten, hahaha
Die spelers komen er idd nog wel. V/D Sloot kan gebruikt worden als Nr 10 en als linkshalf, Tommy de Jong dacht ik ook dus dat zijn wat dat betreft multifunctionele spelers.
Een keeper en een linksback hebben wat mij betreft de 1ste prioriteit. Een goeie keeper met eredivisie ervaring die punten kan pakken voor Dordt, een keeper die ook iets uitstraalt naar zijn achterban en de tegenstander. Ik hoop persoonlijk (misschien tegen beter weten in) nog steeds op Dennis Gentenaar (2de keeper van Ajax). Hij is natuurlijk 2de keeper achter Stekelenburg, ik weet trouwens ook niet hoe het zit met Vermeer, komt hij nou trug bij Ajax of niet. Gentenaar heeft bij Ajax natuurlijk wel de mogelijkheid op het hoogste niveau uit te komen mocht Stekelenburg geblesseerd raken, in de bekerwedstrijden krijgt hij meestal ook zijn minuten, bovendien moet hij bij Dordt natuurlijk wel flink wat salaris inleveren. Gentenaar lijkt me wel een keeper die zijn carriere in stijl wil afsluiten en dus nog wel zin heeft in een avontuur bij Dordt, wij zijn natuurlijk ook een club die in de lift zit en hopelijk wil Gentenaar zijn steentje bijdragen aan de ontwikkeling van de club, maar goed we moeten het afwachten.
Ik zou niet 1,2,3 weten wie we nou als linksback moeten aantrekken, het is overduidelijk dat Pinas tekort komt voor die positie, hij is natuurlijk ook geen back. V. Muyen vind ik ook niet overtuigen als linksback dus voor die positie moet er nog wel een goeie speler bijkomen vind ik.
Op het middenveld zit het wel redelijk in elkaar hoewel nog een speler absoluut geen overbodige luxe is.
In de aanval hebben we nu, Verhoek, Kalisse, Putter, Meulens en Sardar.
Dat is opzich voldoende maar een aanvaller met ervaring en leiderscapaciteiten erbij dat zou niet verkeerd zijn.
Dordtnoord
25 juni 2008, 10:39
Ik had eerlijk gezegt wel gehoopt op iets ''grotere namen''
Want wie kent nou die Ado spelers. Had liever gezien dat ze Pinas nog een contract hadden aangeboden (mits dit financieel mogelijk was),
Ik heb er voorlopig een hard hoofd in. Redelijk tot goede spelers laten gaan, en verder (voorlopig) nog niks bijzonders aantrekken.
Het word nu wel eens tijd voor een goede aankoop! Anders eindigen we dalijk weer 15e ofso....
Gelukkig is er weer nieuws rond Dordt.
Brian Pinas blijft ook komend seizoen te bewonderen aan de Krommedijk. Beide kampen hebben wel afgesproken dat als er een interessante buitenlandse club komt die het bedrag voor Pinas kan betalen dat hij dan weg mag. Ik hoop overigens niet dat Pinas blijft om als linksback te fungeren, want afgelopen seizoen vond ik hem daar absoluut niet overtuigend.
Jerson Ribeiro is overigens gehuurd van Feyenoord. Deze jongen is 19 jaar en komt over van Jong Feyenoord. De aanval van Dordt is nu dus wel compleet.
Cor Lems
28 juni 2008, 10:30
Een laatste vraag aan administrator Cor Lems: jij vertelde toch pas geleden in deze topic dat ze bijna rond waren met een keeper, die "veel ervaring had". Hoe zit het daarmee? Zijn er al wat vorderingen in de onderhandeling met onze FC?
Sorry zie je vraag nu pas, maar wat mij verteld is, zal er binnen twee weken een keeper gepresenteerd worden.
FC Dordrecht Fan
28 juni 2008, 11:11
Sorry zie je vraag nu pas, maar wat mij verteld is, zal er binnen twee weken een keeper gepresenteerd worden.
Oke afwachten dus :)
Dennis1987
28 juni 2008, 13:04
ik weet niet wat ik van aankomend seizoen moet gaan verwachten
ik hoop dat het wel goed komt
Paul-tje
28 juni 2008, 23:18
Hopelijk een ervaren keeper en een leidersfiguur. Dat missen we nog steeds.
Handig dat overzicht op de officiele site van de selectie voor volgend jaar. Alleen wordt ik er echt helemaal niet warm van.
FC Dordrecht Fan
29 juni 2008, 07:43
Handig dat overzicht op de officiele site van de selectie voor volgend jaar. Alleen wordt ik er echt helemaal niet warm van.
Dat vind ik ook tot nu toe dan... ik weet niet wat we de aankomende weken gaan verwachten van de heer Boogers... Maar de voorgaande jaren haalden we toch altijd wel degelijke spelers waarvan je dacht dat kunt nog wat worden dit jaar. Echter hoor je dit jaar ook niet van die speler in kwestie willen ze huren of kopen... Het is heel de zomerstop wel een beetje stilletjes aan de krommedijk. Ondanks dat ze een aantal spelers hebben gehaald.
Cor Lems
29 juni 2008, 08:53
Ik denk dat men teveel fixeert op 'grote' namen, terwijl als ik nu zo eens kijk we een sterke en hongerige groep hebben. Het enige wat we echt nodig nog hebben is een ervaren doelman.
FC Dordrecht Fan
29 juni 2008, 09:35
Een beetje een mix van oud en jong zal geen kwaad kunnen...
Ik denk dat men teveel fixeert op 'grote' namen, terwijl als ik nu zo eens kijk we een sterke en hongerige groep hebben. Het enige wat we echt nodig nog hebben is een ervaren doelman.
Ik deel deze mening. Jongens als Verhoek, Meulens en Ribeiro hebben nog alles te bewijzen, en de 1ste divisie is een prima podium om je te laten zien, deze jongens kunnen doorgroeien, en als hun contract ten einde loopt kan Dordt er nog een mooi bedrag voor vangen, zo moet je ook kijken vind ik.
Een ervaren doelman met uitstraling die ook echt punten pakt is het enige wat we eigenlijk nog echt nodig hebben, hoewel een linksback en een creatieve middenvelder erbij ook niet verkeerd zou zijn.
Als linksback wil ik ook een pure linksback, een speler als Pinas kan die positie nou eenmaal niet goed invullen, V.Muyen is degelijk maar blinkt ook weer niet echt uit op die positie.
En een creatieve middenvelder met scorend vermogen is ook geen overbodige luxe wat mij betreft.
emielgrootenboer
2 juli 2008, 09:23
Tamerus mag verkocht of verhuurd worden. Zou een interssante voetballer voor het middenveld van Dordt zijn. Heeft veel ere en top eerste divisie ervaring opgedaan bij Almelo en NAC.
sverigeboy
2 juli 2008, 16:21
Zijn er nog geruchten over keepers of dat ook niet.
Ik zat zelf aan V/D Ban, Moeliker, Terol te denken, allemaal overbodig bij hun club of niet naar hun zin.
weet iemand meer.
Dennis1987
2 juli 2008, 16:45
Tamerus lijk me ook wel een versterking voor het team
Zijn er nog geruchten over keepers of dat ook niet.
Ik zat zelf aan V/D Ban, Moeliker, Terol te denken, allemaal overbodig bij hun club of niet naar hun zin.
weet iemand meer.
Zolang t maar nie die dikkerd wordt :achoo2:
Tamerus mag verkocht of verhuurd worden. Zou een interssante voetballer voor het middenveld van Dordt zijn. Heeft veel ere en top eerste divisie ervaring opgedaan bij Almelo en NAC.
Inderdaad. Meteen halen die gast.
Freek078
4 juli 2008, 10:04
Koen Garritsen is ook transfervrij, lijkt me ook wel een goede optie voor op het middenveld. Al is Tamerus een betere, maar die zal ook wat moeilijker haalbaar zijn
FC Dordrecht Fan
4 juli 2008, 18:54
Maar was benieuwd of Mo Auassar een broertje/neefje van Adil is, weet iemand dit?
Dordtse
5 juli 2008, 14:45
Mo is het broertje van Adil
Dordtse
5 juli 2008, 14:46
Volgens kenners heeft Mo tijd nodig, maar kan hij zich net zo ontwikkelen als Adil.
Mo Houddoe is vorig seizoen van Spartaan'20 naar FC Dordrecht A1 gekomen
Rocky Siberie naar FC Dordrecht
FC Dordrecht weet zich voor komend seizoen verzekerd van de diensten van Rocky Siberie. De aanvaller van het nationale elftal van de Nederlandse Antillen komt transfervrij over van SV Straelen.
FC Dordrecht meldt op de officiële website van de club dat de 26-jarige aanvaller na een afwezigheid van vier jaar weer terug zal keren op de Nederlandse velden. In 2004 stond Siberie onder contract bij Cambuur Leeuwarden.
Na zijn vertrek uit Nederland kwam de spits uit voor FC St. Pauli, NK Maribor, Wuppertaler SV, FC Valetta en SV Straelen.
Siberie maakte deel uit van het nationale elftal van de Antillen dat streed om een plaats op de eindronde van het WK-voetbal. Maandag zal de aanvaller zich voegen bij de selectie van FC Dordrecht.
FC Dordrecht is tevens in onderhandeling met de Duitse doelman Freddy Göbling.
Bredordt
5 juli 2008, 18:07
Lijkt me op zich niet verkeerd.
Ff afwachten maar.
Cor Lems
5 juli 2008, 20:11
FC Dordrecht heeft dus een nieuwe spits beet dat is een hele goede zaak.
Gobling is zo goed als rond. Is overigens een goede keeper, heb die een paar keer mogen aanschouwen via www.bwin.com (http://www.bwin.com) die gratis de 2de bundesliga via hun website bracht.
En overigens is ook nog een verdediger op proef, Hill kan een contract bij ons verdienen. Hij is buiten de boot gevallen bij stillem II.
Bredordt
5 juli 2008, 20:56
Delano Hill zou voor Dordt wel een echte versterking zijn lijkt me.
Cor Lems
6 juli 2008, 00:10
Volgens mij ook, dus ik zou zeggen contracteren die handel.
Hill is duidelijk een versterking, maar als hij gecontracteerd word ten koste van wie zal die dan gaan spelen? vraag me af wie die eruit haal
Freek078
6 juli 2008, 12:36
nou Hill-Kras lijkt me zeker geen verkeerd centrale duo, Longuet rechtsback en linksback weet ik eigenlijk neit zo gauw, gloof niet dat we dar nou echt een goede voor hebben, want Pinas vindt ik meer linksmid/linksbuiten
nou Hill-Kras lijkt me zeker geen verkeerd centrale duo, Longuet rechtsback en linksback weet ik eigenlijk neit zo gauw, gloof niet dat we dar nou echt een goede voor hebben, want Pinas vindt ik meer linksmid/linksbuiten
Mocht Hill een contract krijgen is een centrum Kras-Hill zeker niet verkeerd, Longuet krijgt op de rechtsbackpositie de voorkeur boven V.Muyen. Als linksback zou ik Coster neerzetten, ik zou anders niet weten wie er als linksback moet spelen, V.Muyen heeft het vorig seizoen natuurlijk regelmatig gespeeld dus hij zou het in principe wel aankunnen, ik ben benieuwd hoe Coster het de komende wedstrijden gaat doen op de linksbackpositie want ik neem aan dat Kruys hem daar ook wel gaat uitproberen.
Pinas zou ik idd niet als linksback gebruiken, ik vind dat hij op die positie toch echt tekort komt.
oudkrispijn
6 juli 2008, 19:55
jah zouw goed voor de groep zijn als ze hill aantrekkken en ze zijn ook in gesprek met breinburg die zouw de linksback positie kunnen neemen en die keeper freddy jah dat is echt een leuke aardige keeper daar heb dordt een goeie aan ik volg het duits voetbal van dicht bij 1 en de 2de bundesliga weet ik van freddy dat hij een goeie keeper is die punten voor ons kan pakken
ik vind dat pinas wel linksbuiten mag staan, beter als die kalisse
ook vind ik dat breinburg een basisplaats moet hebben, vind hem 1 van de beste van dordt, pakt wel veel kaarten das een nadeel, maar is ijzersterk
ik vind dat pinas wel linksbuiten mag staan, beter als die kalisse
ook vind ik dat breinburg een basisplaats moet hebben, vind hem 1 van de beste van dordt, pakt wel veel kaarten das een nadeel, maar is ijzersterk
Pinas is in potentie denk ik wel beter als Moussa maar voor die positie heb je ook Meulens en Ribeiro dus het is afwachten hoe Kruys het gaat invullen. Mocht Breinburg een contract krijgen zou dat zeker een goede versterking zijn maar mocht ook Hill een contract krijgen waar ga je Breinburg dan neerzetten in elftal. Zou je Kras uit de basis laten op wil je Reinhard op het middenveld?.
Dennis1987
7 juli 2008, 17:51
ik denk dat hill meer rust kan brengen als breinburg zeker verdedegend opzicht
ik denk dat hill meer rust kan brengen als breinburg zeker verdedegend opzicht
1 ding is wel duidelijk. Hill heeft meer ervaring, hij heeft ervaring in de Eredivisie en ook in de Bundesliga bij Hansa Rostock. Overigens schrijft Boogers nu weer in het AD dat Hill ''slechts zijn conditie'' op peil houd bij Dordt, hij hoopt nog steeds op een club in de Eredivisie. Ook schrijft Boogers dat mocht de mogelijkheid zich aandienen ze absoluut wilden proberen Hill aan zich te binden.
FC Dordrecht Fan
8 juli 2008, 08:52
1 ding is wel duidelijk. Hill heeft meer ervaring, hij heeft ervaring in de Eredivisie en ook in de Bundesliga bij Hansa Rostock. Overigens schrijft Boogers nu weer in het AD dat Hill ''slechts zijn conditie'' op peil houd bij Dordt, hij hoopt nog steeds op een club in de Eredivisie. Ook schrijft Boogers dat mocht de mogelijkheid zich aandienen ze absoluut wilden proberen Hill aan zich te binden.
Dat was vorig jaar precies hetzelfde met Brian Pinas, maar die speelt nu ook weer voor Dordt... Even afwachten of Hill zijn weg vindt bij Dordt en dan een contract aanbieden...
Dat was vorig jaar precies hetzelfde met Brian Pinas, maar die speelt nu ook weer voor Dordt... Even afwachten of Hill zijn weg vindt bij Dordt en dan een contract aanbieden...
Dat is idd waar. Met Delano gaan we het afwachten.
Paul-tje
11 juli 2008, 16:36
Even lekker zeiken vanaf de andere kant van de wereld. Heb nog geen minuut voetbal gezien van de voorbereiding en lees alleen de stukjes op de officiele site, dus weet nergens echt iets vanaf.
Maar na het dramaseizoen van vorig jaar (want dat was het) valt het wel op dat voorspellingen over het nieuwe seizoen volledig gemeden worden. De voorbereiding is dit jaar nietszeggend en we gaan blijkbaar wel zien waar het schip strand. We hebben geen doel voor ogen, we gaan gewoon lekker ballen met een team met heel veel vraagtekens voor het publiek.
Probleem vorig jaar lag in mijn ogen voorin (het scoren van doelpunten) en achterin (het maken van te veel fouten) en juist daar lijkt weinig veranderd. En in de andere linies zijn er veel wijzigingen, waarvan we maar moeten afwachten wat het wordt.
Hopelijk wordt het wat komend jaar, maar mijn slechte gevoel van 2007-2008 overheerst nog steeds. Het is nu 3 maanden na de laatste wedstrijd van vorig jaar en dat geeft aan hoe diep die teleurstelling en frustratie nog steeds zit. De voorbereiding is wat dat betreft inderdaad nietszeggend, maar meteen in augustus moeten er resultaten geboekt gaan worden......anders is het geduld en krediet bij het publiek waarschijnlijk weer zeer snel verspeeld.
DORDRECHT rulezzz
11 juli 2008, 17:02
Even lekker zeiken vanaf de andere kant van de wereld. Heb nog geen minuut voetbal gezien van de voorbereiding en lees alleen de stukjes op de officiele site, dus weet nergens echt iets vanaf.
Maar na het dramaseizoen van vorig jaar (want dat was het) valt het wel op dat voorspellingen over het nieuwe seizoen volledig gemeden worden. De voorbereiding is dit jaar nietszeggend en we gaan blijkbaar wel zien waar het schip strand. We hebben geen doel voor ogen, we gaan gewoon lekker ballen met een team met heel veel vraagtekens voor het publiek.
Probleem vorig jaar lag in mijn ogen voorin (het scoren van doelpunten) en achterin (het maken van te veel fouten) en juist daar lijkt weinig veranderd. En in de andere linies zijn er veel wijzigingen, waarvan we maar moeten afwachten wat het wordt.
Hopelijk wordt het wat komend jaar, maar mijn slechte gevoel van 2007-2008 overheerst nog steeds. Het is nu 3 maanden na de laatste wedstrijd van vorig jaar en dat geeft aan hoe diep die teleurstelling en frustratie nog steeds zit. De voorbereiding is wat dat betreft inderdaad nietszeggend, maar meteen in augustus moeten er resultaten geboekt gaan worden......anders is het geduld en krediet bij het publiek waarschijnlijk weer zeer snel verspeeld.
zit wel wat waarheid in !!!
Bobster
11 juli 2008, 18:30
Hill sluit overgang naar Dordrecht niet uit
Geschreven op vrijdag, 11 juli om 16:43
Delano Hill sluit niet uit dat hij komend seizoen uitkomt voor FC Dordrecht. Sinds deze week traint de verdediger, die zijn aflopende contract bij Willem II niet verlengd zag worden, aan de Krommedijk om zijn conditie op peil te houden.
"Als geen club zich meldt uit de eredivisie of het buitenland dan houd ik de optie FC Dordrecht open", vertelde de Rotterdammer vrijdag aan RTV Rijnmond. De financiën hoeven geen probleem te zijn. "Ik heb al een aantal jaar gevoetbald en vind het nog steeds leuk om te doen, dus dan is het geen geldkwestie."
Hill speelde in totaal twee seizoenen voor de Tilburgers. Daarvoor stond de 33-jarige mandekker onder contract bij Austria Wien, Hansa Rostock, wederom Willem II, FC Den Bosch en RKC Waalwijk.
Dit zou zeer mooi zijn man met ervaring komt goed van pas, kan die jonkies ook op weg helpen!
Freek078
13 juli 2008, 16:36
khoop echt dat hij komt, zou een topaankoop zijn voor Dordt en ook de ervaring die we nodig hebben
Cor Lems
14 juli 2008, 18:42
Boyen is onze nieuwe doelman en ik ben er erg blij mee, ik ken hem uit de competitie waar ook Antwerp in meespeelt en hij heeft bij mij heel veel indruk gemaakt dit seizoen, absoluut een versterking!
DORDRECHT rulezzz
14 juli 2008, 19:45
alleen zoals je weer ziet !!! gehuurd ( beetje jammer )
zijn er nou al 3 gehuurd ( van de 6 nieuwe spelers ofzo !!)
rotterdam
14 juli 2008, 20:15
ze hebben weer eentje op proef van rkc
Boyen is onze nieuwe doelman en ik ben er erg blij mee, ik ken hem uit de competitie waar ook Antwerp in meespeelt en hij heeft bij mij heel veel indruk gemaakt dit seizoen, absoluut een versterking!
Daar ben ik volledig mee akkoord. Ik denk dat die het elftal wel iets moet kunnen bijbrengen.
Boyen dus de nieuwe keeper, ik ken hem niet en heb hem nooit zien spelen maar de commentaren hier zijn positief dus ik verwacht er veel van.
Cor Lems
15 juli 2008, 17:13
Hill schijnt toch aangegeven te hebben te willen blijven bij Dordt. Al staat hij natuurlijk open voor intressante aanbiedigen, maar de kans is groot aanwezig dat hij gewoon gaat blijven. Dordt gaat ook kijken hoe ze hem kunnen behouden. Dus laten we het hopen!
Hill schijnt toch aangegeven te hebben te willen blijven bij Dordt. Al staat hij natuurlijk open voor intressante aanbiedigen, maar de kans is groot aanwezig dat hij gewoon gaat blijven. Dordt gaat ook kijken hoe ze hem kunnen behouden. Dus laten we het hopen!
Dat zou natuurlijk heel erg mooi zijn, Hill zou met zijn ervaring een enorme versterking zijn voor Dordt.
Ik zie het al voor me:
Boyen
Longuet - Kras - Hill - Coster.
Opzich een prima verdediging, Breinburg heeft gisteren overigens ook nog 60 minuten meegespeeld. Dus misschien word dat ook nog wel wat.
Paul-tje
17 juli 2008, 15:18
Nog steeds ver weg, en ik zie alleen de berichten op het forum en de officiele site.
Maar ik wordt langzaamaan positiever. Er gebeurd wat, er komen nieuwe spelers en ik heb wel vertrouwen in onze beleidsmakers dat het ook goede spelers zijn. Hopelijk wordt het beter voetbal dan vorig jaar.
den tuuveneer
17 juli 2008, 16:34
Boyen is een goede en ervaren keeper
Inderdaad tuuveneer.Het is een zeer goede keeper.Kampioen gespeeld in derde klasse met United .Het jaar erna eindronde in tweede klasse met United en vervolgens eindronde met OHL in tweede klasse.Groetjes uit Aarschot.
Toch geen Hill waarschijnlijk..
'Al-Wakra pikt Hill in Dordrecht op'
Geschreven op maandag, 21 juli om 08:06
Delano Hill zet zijn loopbaan voort bij Al-Wakra, zo meldt De Telegraaf maandag. De verdediger, die bij Willem II geen nieuw contract kreeg, tekent in Qatar voor één jaar en wordt daarmee ploeggenoot van Anouar Diba, Adil Ramzi en Elbekay Bouchiba. Voor de 33-jarige Hill staat zijn derde buitenlandse avontuur voor de deur. Tussen 2001 en 2005 verdedigde de centrumverdediger de clubkleuren van Hansa Rostock, waarna hij anderhalf seizoen in Oostenrijk bij Austria Wien onder contract stond. Daarvoor speelde hij voor FC Den Bosch, RKC Waalwijk en Willem II.
Hill trainde de afgelopen weken mee bij FC Dordrecht. De Rotterdammer gaf eerder deze maand aan dat hij graag bij de ploeg van Gert Kruys aan de slag zou gaan, maar dat zijn voorkeur naar een buitenlands avontuur uitging.
Hill kiest dus overduidelijk voor het geld, niet dat ik daar iets op tegen heb maar dit is waarschijnlijk de reden ervan.
Jammer dat hij niet komt had hem er graag bijgezien met al zijn ervaring en kwaliteiten.
Cor Lems
21 juli 2008, 18:24
idd tegen zoveel knaken kunnen wij niet op, ik geef hem ook geen ongelijk, hij is op het leeftijd dat ie nog een leuke extra boterham kan verdienen, jammer voor ons, maar begrijpelijk vopr hem.
Hmmm.. Derveld vond €5,00,- per maand te weinig dus tekent hij toch maar niet.
Bron: fansite dordt
rotterdam
31 juli 2008, 00:32
wel triest van die gozer...........als je van te voren dit eerst op rijtje zet en dan gaat tekenen, maar hij doet het gvd andersom!!
beter dat het weg is want aan zo"n gozer heb je dan toch niks.
tifo
2 oktober 2008, 18:15
FC Emmen heeft Bechan gratis opgepikt, had dit niks voor ons geweest ?
Freek078
4 oktober 2008, 10:41
Kweet niet of tie veel scoort, als dat wel zo was dan had het wel wat geweest ja. voor de rest vind ik ons team wel kloppen, alleen nog een scorende spits naast Bob M. en je bent een end
Paul-tje
25 november 2008, 18:09
En Derveld is weer weg:
http://www.ad.nl/drechtsteden/drechtstedensport/2800423/Fernando_Derveld_is_al_weer_vertrokken_bij_FC_Dord recht.html
Fernando Derveld is al weer vertrokken bij FC Dordrecht
DORDRECHT - Fernando Derveld en FC Dordrecht zijn uit elkaar. De club en de verdediger zijn nog in onderhandeling over de afwikkeling van zijn nog anderhalf jaar doorlopende contract. Gistermiddag lichtte Marco Boogers, technisch manager van de club aan de Krommedijk, de spelersgroep in over de breuk met de routinier. ,,Totdat we de zaak voor beide partijen bevredigend hebben afgerond, wil ik verder nog niets verklaren,’’ aldus Boogers.
Fernando Derveld zelf is teleurgesteld over het besluit om uit elkaar te gaan, dat volgens hem eenzijdig door de club is genomen. ,,FC Dordrecht wilde om wat voor reden dan ook niet verder met mij. Het inititatief komt zeker niet bij mij vandaan.’’ Ook de 32-jarige linkspoot wil verder niet op de details ingaan.
Trainer Gert Kruys betreurt het afscheid, al geeft hij aan dat de samenwerking van beide kanten niet zo is verlopen als van tevoren gedacht. ,,Fernando was nooit echt fit, ondanks zijn ervaring was hij niet de gedroomde leider zoals we hadden verwacht.’’
FC Dordrecht contracteerde Fernando Derveld eind juli, ruim een week voor het begin van de competitie. Zijn overgang van het Deense Esbjerg fB, waar hij nog een contract had voor één jaar, naar Dordrecht had heel wat voeten in de aarde. Na het bereiken van een akkoord besloot de verdediger twee dagen later om de aanbieding van FC Dordrecht alsnog te negeren en terug te keren naar Denemarken, om daar enkele dagen later toch weer op terug te komen. Hij tekende destijds een overeenkomst voor twee jaar, met een optie van de kant van FC Dordrecht voor nog één seizoen.
Aan het begin van de competitie stond Derveld nog in de basisopstelling, maar al snel koos Gert Kruys voor Johan Versluis naast Ruud Kras in het hart van de verdediging. Het was geen geheim dat Fernando Derveld in de spelersgroep een eenling was, die moeite had zijn plaats te veroveren in de Dordtse kleedkamer. Vorige week maandag in het bekerduel van de Dordtse beloften tegen Jong Feyenoord moest de routinier ook genoegen nemen met een rol als reserve. ,,Dat is natuurlijk niet leuk, maar ik dacht dat ik nog wel even de tijd had om de trainer weer te overtuigen. Helaas heb ik me daar in vergist,’’ aldus Derveld, die werd opgeleid bij PSV en onder meer voor Willem II en SC Heerenveen speelde.
Een lange trage slungel minder
benny
25 november 2008, 22:08
dag dag bederfveld. totaal geen aanwinst voor onze club
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.