View Full Version : Feyezuid gaat eraan!
Cor Lems
31 januari 2008, 20:05
FC Dordrecht tegen Feyenoord
In de voorbereiding op het nieuwe seizoen oefent FC Dordrecht in eigen stadion tegen Feyenoord.
De wedstrijd wordt gespeeld op zaterdag 26 juli, de aanvangstijd is nog niet vastgesteld. De ontmoeting valt samen met het veertigjarig jubileum van shirtsponsor Riwal
sjoerdnoord
31 januari 2008, 20:11
leuk
F.C.D.
31 januari 2008, 20:44
BETER:D:P!
Freek078
31 januari 2008, 20:46
leuk, maar ik ben op vakantie
FCD!
1 februari 2008, 09:17
dordt gaat zeker winnen whaha
FortunaSittard
1 februari 2008, 09:58
dordt stinkt
rob
1 februari 2008, 10:55
Ja man, en jullie staan onderaan ;)
Hans
1 februari 2008, 11:29
dordt stinkt
Ik weet niet of je wel eens in je eigen dorpje komt, maar daar ruikt het anders ook zeer eigenaardig..
Cor Lems
1 februari 2008, 16:19
En iemand doet de moeite om te registreren om zo'n reactie te plaatsen? Jezus wat een beperkt volk daar.
Freek078
1 februari 2008, 18:02
En iemand doet de moeite om te registreren om zo'n reactie te plaatsen? Jezus wat een beperkt volk daar.
Tis Limburg he, daar ken je op wachten;)
Paul-tje
1 februari 2008, 21:32
En op noord hebben we allemaal al kunnen zien hoe er met vervelende feyenoorders bij zo'n wedstrijd om moet worden gegaan.....
FCD!
2 februari 2008, 18:45
haha ja idd, was mooie aktie
Cor Lems
2 februari 2008, 18:55
En op noord hebben we allemaal al kunnen zien hoe er met vervelende feyenoorders bij zo'n wedstrijd om moet worden gegaan.....
Meer van dat! ;)
benny
3 februari 2008, 19:20
dordrecht - feyenoord 2-2 :P
rob
4 februari 2008, 15:31
uitleg aub...
fc-dordrecht.nl
4 februari 2008, 16:40
uitleg aub...
Kwam een gast aan met Feyenoord trui, sjaal, broek en weetikveel een beetje stoer doen. Die is toen even duidelijk gemaakt dat dat niet de bedoeling is om het zo maar te zeggen
Dike-Side
4 februari 2008, 19:55
ja.. hij ging uitdagend ze feyenoord sjaal showen voor de '' dike side ''
en toen iemand er wat van zij.. begon hij het nog uitdagender te doen..
en toen werd die even kort op ze plaats gezet door iemand...
PascalBrielle
5 februari 2008, 18:44
dordt stinkt
Heb je weleens aan je vlaaien geroken??
Die zijn vies...
benny
7 februari 2008, 18:15
over die feyenoorder was dat die gast die klape kreeg? voor ons int mide ?
rob
7 februari 2008, 18:18
klape? Is dat eetbaar?
Ron
8 februari 2008, 08:57
over die feyenoorder was dat die gast die klape kreeg? voor ons int mide ?
SHIT!!!
BENNY?? Benny Gall??? ben jij dat???
Aan je taalgebruik te zien lijkt het verdacht veel op Zweeds!!!
Wie kan mij uit deze droom helpen? IS Benny Gall weer in ons midden?????
:17::clapping::sad3::bye2::a4628ea63ee3976fca4
Johan
8 februari 2008, 14:36
Gall was een deen toch?
rob
8 februari 2008, 14:51
Maar Zweeds en Deens lijken wel op elkaar, toch? :P
Ron
8 februari 2008, 15:13
Ja, net als Belgisch en Nederlands!
hahahaha
Bredordt
9 februari 2008, 21:54
Jammer dat ze tegen Feyezuid oefenen, al die kloteRotterdammers in ons stadion, daar zit niemand op te wachten.
En dan is er ook altijd een groep namaakDordtenaren die dan opeens met een Feyezuidsjaaltje rondloopt, getverdemme.
Annuleren die wedstrijd!
Pascal, de enige Dordtsupporter uit Breda (jaja, Brabanders stinken)
Bredordt
9 februari 2008, 21:58
Overigens was ik die figuur die die Feyenoord-malloot op zijn nummer zette.
Gaat me overigens niet om de club, heb zelf clubkaart PSV maar als er iemand met een PSV-sjaal- en shirt zo infantiel was komen doen had ik hetzelfde gehandeld.
Kom naar Dordt voor Dordt of blijf lekker thuis!
Jah
10 februari 2008, 11:59
Zal wel de A1 zijn van Feyenoord. Net als dat AZ fiasco.
benny
12 februari 2008, 17:20
SHIT!!!
BENNY?? Benny Gall??? ben jij dat???
Aan je taalgebruik te zien lijkt het verdacht veel op Zweeds!!!
Wie kan mij uit deze droom helpen? IS Benny Gall weer in ons midden?????
:17::clapping::sad3::bye2::a4628ea63ee3976fca4
voor zover ik weer weet ben ik dat niet ron :beerchug:
rollerman
26 juli 2008, 06:15
je kan toch ook gewoon kaartjes kopen bij de kassa?
Cor Lems
26 juli 2008, 06:28
ja dat kan
goldboy76
26 juli 2008, 15:22
nog 0-0
Cor Lems
26 juli 2008, 16:43
1-1 tussenstand
Cor Lems
26 juli 2008, 17:09
Eindstand 1-1.
Goed resultaat. Feyenoord kon niet scoren tegen ons, ook netjes.
100%dordts
26 juli 2008, 17:14
zo zo een ongeslagen oefenreeks
nou maar hopen dat we niet weer te hoge verwachtingen krijgen, kijkend naar ons troosteloos verloren vorig seizoen
Cor Lems
26 juli 2008, 17:56
<TABLE><TBODY><TR><TD class=fullinfopage_header>NIEUWS</TD><TD class=fullinfopage_header_image>http://www.feyenoord.nl/content/images/buttons/go_back.gif (javascript:history.go(-1))</TD></TR></TBODY></TABLE>
26-07-2008 FEYENOORD BESLUIT ZWARE TRAININGSWEEK MET GELIJKSPEL: 1-1
<TABLE class=fullinfotable cellSpacing=0 cellPadding=0><TBODY><TR><TD class=fullinfoimagecell width=160>http://www.feyenoord.nl/content/contentimages/seizoen0809/main/20080726fc_dordrecht_landzaat_vk_scaled_7.jpg
</TD><TD class=fullinfotext>Feyenoord is in de eerste oefenwedstrijd na afloop van het trainingskamp in Oostenrijk blijven steken op 1-1 tegen FC Dordrecht. De Rotterdammers kwamen in de eerste helft op voorsprong door een eigen doelpunt van Fernando Derveld, maar de van Feyenoord gehuurde Jerson Anes Ribeiro trok na rust de stand gelijk. Luigi Bruins viel halverwege de eerste helft uit met een bovenbeenblessure.
Feyenoord begon stroef aan de oefenwedstrijd in Dordrecht. Soepele aanvallen kwamen nauwelijks tot stand en schijnbaar simpele ballen werden geregeld verkeerd gespeeld. Kenmerkend daarvoor was dat het enige doelpunt van de eerste helft tot stand kwam met dank aan een verdediger van de thuisploeg.
Fernando Derveld had zijn eigen doelman in de openingsfase al eens bijna tot verlegenheid gebracht, maar zeven minuten voor rust had zijn inzet op eigen doel meer ‘succes’. Serginho Greene probeerde met een vrije trap van achteruit Michael Mols in de diepte aan te spelen, maar in plaats daarvan vond hij het hoofd van Derveld. Die kopte de bal over doelman Govert Boyen en in het doel: 0-1.
Helemaal volgens de verhoudingen op het veld was dat niet, al had Feyenoord tegen die tijd al op voorsprong moeten staan. Na ruim tien minuten spelen passeerde Jon Dahl Tomasson de Dordtse doelman, maar het schot dat volgde werd op de lijn met de hand gestopt door een verdediger. Dit had een strafschop op moeten leveren, maar scheidsrechter Makkelie liet doorspelen.
http://www.feyenoord.nl/content/contentimages/seizoen0809/20080726fc_dordrecht_el_ahmadi_rh.jpg
Aan de andere kant waren er ook kansen voor Dordrecht de noteren. Rihairo Meulens was op slag van rust tot tweemaal toe dichtbij. De eerste keer kon hij alleen op het doel van Timmer af, maar werd hij bijtijds ingehaald door Giovanni van Bronckhorst, die door het ontbreken van Tim de Cler als linksback stond opgesteld. Drie minuten later zag Meulens een schotje nipt voorlangs gaan.
Feyenoord moest het tegen die tijd al stellen zonder Luigi Bruins. De middenvelder liet zich in de ingelaste drinkpauze, halverwege de eerste helft, vervangen met een bovenbeenblessure. Voor hem in de plaats kwam Michael Janota.
http://www.feyenoord.nl/content/contentimages/seizoen0809/20080726fc_dordrecht_hofs_rh.jpg
Even na rust kreeg Nicky Hofs de grootste mogelijkheid om de score uit te bouwen. De middenvelder zette een knappe één-twee op met Georginio Wijnaldum, maar zijn schot was vervolgens niet nauwkeurig genoeg en zeilde over.
http://www.feyenoord.nl/content/contentimages/seizoen0809/20080726fc_dordrecht_wijnaldum_rh.jpg
Een andere Feyenoorder kreeg na zeventig minuten spelen de bal wél achter de doelman. Alleen was dit juist de enige Feyenoorder in het shirt van FC Dordrecht. Nadat hij na een uur spelen de paal al had geraakt met een vlammend afstandschot, had de van Feyenoord gehuurde Jerson Anes Ribeiro tien minuten later meer succes, door doelman Ekramy vanuit bijna dezelfde positie te passeren: 1-1.
Feyenoord drong in de slotfase nog wel aan om het winnende doelpunt te maken, maar afgezien van wat afstandschoten kwamen de Rotterdammers nauwelijks echt dichtbij. Zo werd een zware trainingsweek afgesloten met een gelijkspel in Dordrecht.
http://www.feyenoord.nl/content/contentimages/seizoen0809/20080726fc_dordrecht_bahia_rh.jpg
FC Dordrecht – Feyenoord 1-1
Scoreverloop:
38’ 0-1 Derveld (e.d.)
69’ 1-1 Anes Ribeiro
Scheidsrechter: Makkelie
Opstelling Feyenoord:
Timmer (46’ Ekramy); Buijs, Greene (69’ Vlaar), Bahia, Van Bronckhorst; Wijnaldum, Bruins (23’ Janota), Landzaat, Hofs (89’ Nieveld); Mols (62’ El Ahmadi) en Tomasson (46’ Manteiga
</TD></TR></TBODY></TABLE>
FC Dordrecht Fan
26 juli 2008, 18:09
Een nette gelijkspel van onze FC... Ik heb onze nieuwe spelers zien aanschouwen... weer een goede aankoop van onze Boogers, Tommy de Jong, Ribirio en natuurlijk Rehairo Meulens... Redelijke verwachtingen voor dit seizoen, vorig jaar was dat ook zo... Maar we wachten dus af... hoe ze het gaan doen in het aankomende seizoen...
Maar wat was Feyenoord slecht, amateurs! Met dank aan onze FC die Feyenoord het zo moeilijk maakte!
Was het druk? Kan nergens terugvinden hoeveel toeschouwers aanwezig waren. Hoe was de verhouding tussen Dordt en Feyenoord publiek? Veel Dordt supporters?
100%dordts
26 juli 2008, 20:12
hier nog wat linkjes naar artikelen over de wedstrijd:
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=792590
http://fcdordrecht.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=53604&abbr=voetbal24
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/84541/Feyenoord_stelt_teleur_bij_FC_Dordrecht.html
http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=792672
http://www.fr4ever.nl/index.php?subaction=showfull&id=1217091800&archive=&start_from=&ucat=2
http://www.depers.nl/sport/227160/Feyenoord-gelijk-tegen-Dordrecht.html
Cor Lems
26 juli 2008, 20:51
Waar ik de schijt van krijg, dat ze allemaal reppen dat Feyezuid zo matig was, misschien was Dordrecht vandaag zo goed. Slap gelul altijd van de pers.
Dordt speelde vooral in de 2de helft een prima wedstrijd, Ribeiro schoot voor de goal al een keer op de paal. Goeie speler is dat ons zeker voor het niveau in de 1ste divsie. Meulens had nog een hele grote kans 1 op 1 met Timmer maar hij wachtte iets te lang met schieten. Al met al had Dordt zelfs nog kunnen winnen.
FC Dordrecht Fan
27 juli 2008, 19:58
Dordt speelde vooral in de 2de helft een prima wedstrijd, Ribeiro schoot voor de goal al een keer op de paal. Goeie speler is dat ons zeker voor het niveau in de 1ste divsie. Meulens had nog een hele grote kans 1 op 1 met Timmer maar hij wachtte iets te lang met schieten. Al met al had Dordt zelfs nog kunnen winnen.
Inderdaad. Ik vind Meulens een aanwinst, alleen vond ik hem gisteren af en toe te egoïstisch, hij had bij die actie met Timmer gelijk op doel moeten schieten i.p.v te mooi te doen... Maar Riberio is ook een zeer mooie aanwinst... je zag het al bij het afronden op het doel (warming up) dat hij een goed schot had in zijn benen.
De nieuwe keeper Boyen vond ik ook redelijk keepen, ondanks dat hij het niet druk had, wel een mooie redding verrichte in de tweede helft (afstandschot). Maar de 0-1 was niet goed gecommuniceerd met Boyen en Derveld. Maar al om al mogen we trots zin dat we dit resultaat hebben behaald. Maar vorig jaar hadden we ook een goede voorbereiding maar het eindresultaat van het seizoen was niet zo goed... Dus afwachten :)
Dennis1987
28 juli 2008, 05:28
ik vond dat dord wel heel goed speelde
vorig jaar speelde we ook goed in de voorbereiding maar in de competitie was het niet om aan te zien hoop dat dat wel verandert dit seizoen
rotterdam
28 juli 2008, 10:40
Hoi Dennis
volgens mij is het al vaker gezegd maar voor de zekerheid.
het is dordt met een t !!
DORDRECHT rulezzz
28 juli 2008, 11:24
hey dennis en rotterdam
dordt is idd met een t en eeeh rotterdam feyenoord is KUT ( whahah ook met een t) ;-)
rotterdam
29 juli 2008, 22:38
Dordrecht rulezz,
waarom moet je het tegen mij zeggen dat dordt met een t is?
ik wist het al toen jij nog zaad(met een d) was!!whahahaha
F.C.D.
29 juli 2008, 23:02
ASWH-Dordt 0-0
goldboy76
29 juli 2008, 23:11
zo slecht
Dennis1987
30 juli 2008, 06:07
ja schijnbaar wel. Dordt (zo goed dan ) had maar schoten echt slecht.
F.C.D.
30 juli 2008, 09:06
Nja ik hoorde dat het met een B-team was dus, Reserves 1e elftal+ Jong-Dordrecht spelers. Dus hoeven ons nergens druk om te maken..
fc-dordrecht.nl
30 juli 2008, 12:22
Wat ik erger vind zin de blessures van:
Sander Barragan ('jumpknie'), Mo Houddoe (gebroken enkel), Moussa Kalisse (hiel), Rihairo Meulens (bovenbeen), Brian Pinas (knie), Nito Sequeira (enkel), Eddy Putter (Hamstring), Marcel van der Sloot (rug) en John Verhoek (voet)
Dennis1987
30 juli 2008, 17:10
ja een aardig lijstje
DORDRECHT rulezzz
30 juli 2008, 17:28
ik denk dat het meerendeels wel over is al s de competitie begin !
zoals op de site sta .
ik ga me voorlopig nog geen zorgen maken ( VOORLOPIG !!!)
goldboy76
30 juli 2008, 18:00
hoe zit het met kooiman
Hij kwam gewoon kijken bij wat ouwe ploeggenoten.. respect ;)
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.