PDA

View Full Version : Verzoekje...

Acorna
28 december 2007, 13:19
Het volgende verzoek is binnengekomen via tifo-dordrecht.nl:

-------

Beste Tifosi,

Ik ben kunstenaar en doe mee aan een tentoonstelling in Dordrecht aan de Voorstraat in mei. Thema's van de tentoonstelling zijn onder andere (wed)strijd, autotuning, bier en sfeeracties. De tentoonstelling zal groots worden geopend met een auto optocht, er is een vechtkooi en er zal eigengemaakt bier zijn.

Willen jullie meedoen? Ik heb het de website gezien en jullie materiaal zou perfect bij deze tentoonstelling passen. We hebben een grote muur in gedachte voor de tifo, FC Dordrecht-propaganda in de Voorstraat!

Ik zie drie mogelijkheden:
1. een grote muurschildering door de tifo Dordrecht
2. oud materiaal tentoonstellen bijv. de Dikeside Islanddefenders bannier e.a. (wordt het materiaal bewaard?)
3. of wij kopiėren zelf jullie materiaal, met toestemming natuurlijk

De tentoonstelling en de opening zijn niet commercieel, maar wij kunnen bier, worst en waardering bieden en natuurlijk ook de vermelding van tifo kunstenaars.

-------

@Paul: ik heb de contactgegevens naar je toegestuurd.

Nummerdrie
28 december 2007, 17:34
maar wij kunnen bier, worst en waardering bieden en natuurlijk ook de vermelding van tifo kunstenaars.

gaaf hoe ze denken het stereotype voetbalsupporter te belonen, net alsof het duitsers zijn hehe..

aan de andere kant zal dat bier goed smaken, succes ermee heren.

tifo
28 december 2007, 20:11
zon groot doek op de voorstraat :29::thumbup1:

Paul-tje
28 december 2007, 22:44
Heb die man een mailtje gestuurt dat we wel een keer willen praten. Zal morgen een belrondje houden over wat wij willen.

r0wan
28 december 2007, 23:04
Als je dan iets maakt doe dan iets nieuws :P Dus geen oud doek ;)

Nummerdrie
29 december 2007, 00:35
waarom niet? die doeken zijn door de meeste 'dordtenaren' nooit gezien.
Lijkt me wel geil zon dike side - id doek op het scheffersplein hehe

Tifodordrecht
29 december 2007, 16:50
mmm jah paul khoor het wel.. D8 zelf aan een nieuw doek of die muur, maar dan op platen hout, tot het dan 1 geheel wordt...

Paul-tje
30 december 2007, 18:41
Mailtje gestuurt, mailtje teruggehad:

Hallo Paul,

Mooi dat je enthousiast bent. Het lijkt mij een goed idee om af te
spreken om alles door te spreken. Ik ben nu twee weken weg daarna kunnen
we een afspraak maken.
Nog wat info: de website van Noordkaap (de locatie) is
http://www.noordkaap.org/, de naam van de tentoonstelling is Super la tief.
Het adres is Voorstraat 123 en de muur is ± 8 bij ±3,5 meter.
De opening is op 31 mei, dus na de Play-offs.

Ik ben in de mail vergeten te vermelden dat er een onkostenvergoeding
is voor voor vervoer en materialen. Ik bel nog.

Met vriendelijke groet,

Wordt dus nog vervolgd.

r0wan
30 december 2007, 20:54
Lijkt me dus een wandtekening? Nu nog verzinnen wat :P

rollerman
1 januari 2008, 17:34
iemand ideėn?

rob
2 januari 2008, 23:28
he Paul e.a., mocht je nog iets nodig hebben...ik hoor het graag (en het is 5 minuten lopen voor mij) :rofl:

Nummerdrie
24 februari 2008, 14:57
even offtopic vraagje.
er is mij vanuit mijn voetbalclub het verzoek gedaan een spandoek te maken
n.a.v. het bezoek van gert kruys op een sponsoravond vorige week.
ik ben met spoed op zoek naar een doek van ca 5 bij 1/1.40 meter.
Markt is einde van de week dus daar ben ik de lul, iemand van jullie tips waar ik een doek kan halen?

benny
24 februari 2008, 15:42
ff aan iemand van het tifo vragen die wete vast wel waar je zoeen ding kan halen

Bredordt
24 februari 2008, 16:36
gewoon ff op internet kijken bij textielhandels, moet toch lukken.

rob
24 februari 2008, 16:51
www.destoffenkraam.nl die zit in Gorinchem en heeft alles voor €2,50 per meter

benny
24 februari 2008, 18:46
waarom niet? die doeken zijn door de meeste 'dordtenaren' nooit gezien.
Lijkt me wel geil zon dike side - id doek op het scheffersplein hehe

volgens mij is dat doek gejat dus dat gaat moeilijk he

FCD!
24 februari 2008, 19:13
jij ben nu toch "tifo-lid", maak een nieuwe dan

Bredordt
24 februari 2008, 21:33
:roflmao: Of brei er 1

P.atric.K
27 februari 2008, 13:32
Ik vond de actie gister bij Roda JC met het blaadjes omhoog houden een goeie actie ..
zag er ook goed uit op TV ;)

rollerman
27 februari 2008, 21:05
Ik vond de actie gister bij Roda JC met het blaadjes omhoog houden een goeie actie ..
zag er ook goed uit op TV ;)

fijn dat iedereen het mooi vond, is er meschien iemand die het heeft opgenomen en de herhaling ofzo (of de opkomst) op youtube kan zetten?

Nummerdrie
27 februari 2008, 21:51
Ik heb de gehele wedstrijd op video band, binnenkort even converten tot dvd, vanaf dan te krijgen voor kosten voor dvdprijs+ eurootje voor de moeite, ik houd jullie op de hoogte.

joey
28 februari 2008, 11:56
fijn dat iedereen het mooi vond, is er meschien iemand die het heeft opgenomen en de herhaling ofzo (of de opkomst) op youtube kan zetten?

staan al veel filmpjes op youtube van de opkomst

Hans
28 februari 2008, 15:05
Ik heb de gehele wedstrijd op video band, binnenkort even converten tot dvd, vanaf dan te krijgen voor kosten voor dvdprijs+ eurootje voor de moeite, ik houd jullie op de hoogte.

Ik hou me aanbevolen. Ik hoor t wel wanneer je m op dvd hebt.

rollerman
1 maart 2008, 17:27
staan al veel filmpjes op youtube van de opkomst

ik wil een compilatie maken van de opkomst van de spelers met video's en foto's dus dan heb ik de originele bestanden nodig...

Tifodordrecht
4 maart 2008, 15:47
rollerballletje, wanneer ben je nou eens klaar, of je broertje met dat filmpje???

Paul-tje
28 mei 2008, 09:41
Inmiddels zijn ze een half jaar verder, is er twee keer met die kunstenaars gesproken en hebben zij op dit moment alle doeken die wij hadden te leen.

Aanstaande vrijdag (31 mei) is die "tentoonstelling" van onze doeken, maar eigenlijk is het een 'fight-gala' waar toevallig wat doeken van ons als achtergronddecor dienen:

http://www.noordkaap.org/evenement/super-la-tief/

Heb zelf ook alleen maar onze doeken afgeleverd, dus ben benieuwd wat ze er uiteindelijk van hebben gemaakt.

rob
29 mei 2008, 09:58
Toch even kijken dan vrijdag...

Tifo-kunst van de Dikeside Island Defenders haha...t lijken wel AD " journalisten"

Paul-tje
29 mei 2008, 22:25
Het is echt niet te geloven. :boxed:

Ben je met z'n 2-en ongeveer een half uur bezig ze het verschil tussen "west" en "noord" uit te leggen, denk je dat ze het wel begrijpen, schrijven ze inderdaad hetzelfde als het AD een ruim jaar terug.

FCD-078
31 mei 2008, 17:56
ik hoorde dat een zwarte busje met politie auto's die eragter zaten allemaal lawaai aan het maken waren ofzo, allemaal spandoeken en sjalen ofzo? Promoting? wat was het in iedergeval nou?

rob
3 juni 2008, 07:32
Lees de krant of klik op de link van Paul een paar berichten terug. Dan snap je het allemaal :)

Acorna
7 juni 2008, 09:49
Of kijk op: http://www.tifo-dordrecht.nl/index.php?/category/superlatief

Ik hoop binnenkort ook foto's van de tentoonstelling op de Tifo site te kunnen plaatsen.

Is er al iemand geweest die toevallig foto's heeft gemaakt?
Stuur ze dan naar info@tifo-dordrecht.nl

rob
9 juni 2008, 08:13
Ligt het nou aan mij of is het niet veel soeps? Er hangen twee doeken...dat is het.

En dan staan er ook nog een paar mensen je een beetje apatisch aan te staren:stupid2:

Acorna
27 juli 2008, 12:51
Ligt het nou aan mij of is het niet veel soeps? Er hangen twee doeken...dat is het.

Ik ben afgelopen vrijdag even langs geweest om een paar foto's te maken voor de Tifo website. Ik had ook wel wat meer verwacht dan twee doeken. Jammer genoeg komen ze niet echt tot hun recht in die kleine expositie ruimte!

Maar voor de geinteresseerden hier de link naar de foto's van de Expo: http://www.tifo-dordrecht.nl/index.php?/category/SuperLaTief

De tentoonstelling was dit weekend voor het laatst.