View Full Version : 40 Dordtse supporters opgepakt
fc-dordrecht.nl
1 december 2007, 09:16
DEN HAAG - De politie in Den Haag heeft gisteravond veertig supporters van FC Dordrecht aangehouden op Station Holland Spoor.
De supporters waren op de terugreis van de uitwedstrijd van hun club tegen Haarlem.
De machinist van de supporterstrein zette het voertuig stil op het Haagse station nadat de supporters in de trein vernielingen hadden aangericht.
Alle supporters werden door de Haagse agenten uit de trein gehaald en aangehouden.
Cor Lems
1 december 2007, 09:38
Geen medelijden mee, zwaar straffen.
FC Dordrecht Fan
1 december 2007, 11:35
Je zal er maar bijzetten en je hebt niks gedaan... dan wordt je ook aangehouden...
SCHANDALIG!!!
Dit is een zeer slechte reputatie voor de club...
fc-dordrecht.nl
1 december 2007, 11:53
FC Dordrecht-fans misdragen zich in trein
Supporters van FC Dordrecht hebben voor veel oproer gezorgd op station Den Haag Hollands Spoor. De fans van de eerstedivisionist misdroegen zich na de wedstrijd tegen Haarlem en richtten veel vernielingen aan.
Onder meer een trein moest eraan geloven. Het voertuig werd op een apart perron stilgezet en werd omringd door leden van de Mobiele Eenheid. Vervolgens bracht de politie de relschoppers naar het bureau, waar ze een nacht vast werden gehouden.
voetbalprimeur
fc-dordrecht.nl
1 december 2007, 11:54
Circa veertig supporters van FC Dordrecht hebben vrijdagavond voor problemen gezorgd op station Den Haag Hollands Spoor. Ze richtten onder andere vernielingen aan in een trein.
De politie plaatste de trein aan een apart perron en omringde het voertuig met agenten van de Mobiele Eenheid. De relschoppers hebben de nacht in de cel doorgebracht. FC Dordrecht speelde vrijdag een uitwedstrijd tegen Haarlem (1-1).
FCUpdate
fc-dordrecht.nl
1 december 2007, 11:55
En zo kan ik nog genoeg berichten vinden
zonde dat dit moet gebeuren
FC Dordrecht Fan
1 december 2007, 11:58
Jah idd, we hebben weer het nationale nieuws bereikt, maar dan in een negatieve zin...
Deze NEP supporters verpesten het voor de gewone supporters, de club en de sponsors...
En wie moet de schade betalen? De club zeker?
GreenWhite
1 december 2007, 12:23
Zo krijgt dordt idd een slechte naam, erg jammer hoor!
Marlou
1 december 2007, 12:51
Je zal er maar bijzetten en je hebt niks gedaan... dan wordt je ook aangehouden...
SCHANDALIG!!!
Dit is een zeer slechte reputatie voor de club...
Ja je zal er maar tussenlopen na de wedstrijd en je mag niet met de bus naar het station en er staan 20 politie auto's en politie met honden naast je en je moet 10 km lopen in de stromende regen tussen die hele groep en je hoor er niet eens bij. Leuk hoor! :fyou2:
Cor Lems
1 december 2007, 13:11
Bedankt voor het bezorgen van de slechte naam, straks weer piepen dat het een combi is.
Paul-tje
1 december 2007, 13:27
Die schade wordt niet door de club betaald, wees daar maar niet bang voor. Dit is een incident ver buiten een voetbalstadion, wat heeft de club daar dan mee te maken?
Cor Lems
1 december 2007, 13:29
Die schade wordt niet door de club betaald, wees daar maar niet bang voor. Dit is een incident ver buiten een voetbalstadion, wat heeft de club daar dan mee te maken?
De organisatie van de supporters, geloof mij nu maar, dit kan gevolgen van de club hebben. Ook dat is de KNVB....
r0wan
1 december 2007, 13:34
Oordeel nou niet als je er niet bij bent geweest, zoals altijd overdrijft de media het heel erg.
Paul-tje
1 december 2007, 13:50
De organisatie van de supporters, geloof mij nu maar, dit kan gevolgen van de club hebben. Ook dat is de KNVB....
Een vrij-vervoer wedstrijd, deze supporters kiezen voor de trein van de NS. Dit is geen combi-trein zoals ajax/feyenoord/psv gebruiken, waar weer andere regels en voorwaarden aan vast hangen. Waarom zou dat op de club te verhalen zijn, omdat deze jongens in het bezit waren van een kaartje / seizoenskaart van FC Dordrecht? Misschien heeft iemand ook wel een Feyenoord clubcard op zak, moeten die Rotterdammers dan ook mee betalen?
Afgelopen woensdag, bij de ledenvergadering van de supportersvereniging heeft de voorzitter nog een heel verhaal gedaan over hoe moeilijk het is de schade van de spelersbus, waar bij Fortuna de ruiten ingegooid waren, op die club te verhalen. Daar zit dan een directer verband tussen dan in dit geval, lijkt mij tenminste.
Ja de KNVB redeneert anders, ik heb ook geen rechten gestudeerd, de media geeft er een bepaalde draai aan en het is leuker om met een 7-1 overwinning in het nieuws te komen dan op deze manier. Maar het is nou ook geen wereldramp.
Jah
1 december 2007, 14:15
Ja misschien hebben die jongens ook allemaal wel een bonuskaart van Albert Heijn. Gaat de Albert Heijn dan ook gestraft worden? Slaat nergens op natuurlijk.
Ik denk trouwens dat de schade een paar honderd euro was. Dat is al teveel hoor maar overdijven is ook een vak.
Lijkt me trouwens ook sterk als dit een SV oplevert want het is niet te bewijzen welke 3 van de 41 of 5 van de 40 wel iets hebben gedaan en welke niet. Maar aan de andere je bent maar een voetbalsupporter, ergere mensen bestaan niet voor de politie dus je hebt geen poot om op te staan. Tot de volgende wedstrijd, want zeggen dat dit nepsupporters zijn terwijl je zelf geen uitwedstrijd bezoekt bijvoorbeeld.... Zijn een paar schuldigen en allemaal bezoeken ze vele wedstrijden van Dordt.
r0wan
1 december 2007, 14:22
Totaal mee eens Jah, schade is niet zoveel als de media suggereert, paar TL-buizen zoals ik het heb kunnen zien. Voor de rest erg weinig aan de hand, alleen met veel machtsvertoon weggevoerd.
Cor Lems
1 december 2007, 14:41
Oordeel nou niet als je er niet bij bent geweest, zoals altijd overdrijft de media het heel erg.
Feit blijft dat er slopingen geweest zijn in de trein, dat is bevestigd door mensen die erbij waren en die ik ken. En een trein slopen, wat schiet je ermee op. Al is het maar iets wat een euro kost.
Verder kan men maatregelen treffen tegen de supporters van Dordt, dat voortaan alle wedstrijden met de combi moeten.
Stadionverboden zijn ook niet uitgesloten, want er hoeft maar één zijn die zijn mond voorbij heeft gepraat en je hebt het al zitten.
En ik mag er dan gisteren niet bijgeweest zijn, ik heb in het verleden genoeg uitwedstrijden bezocht toen ik nog in Nederland woonde, dus ik kan daar best een mening over geven.
Doet niet af, dat op deze manier onze club negatief in het nieuws komt en dat vind ik een zeer kwalijke zaak, zeker omdat de club, het bestuur enz enz keihard werken om de club een beter imago te geven en daardoor ook sponsors aan te trekken. Maar vele sponsors willen alleen positieve geluiden horen en geen negatieve.
En aub ga nu niet roepen dat dit een incidentje was, want dat vind ik de grootste bullcrap wat er bestaat. Verder heb ik respect voor die jongens ze zijn er bijna altijd bij, ik heb ze ook vaak zat verdedigd, maar dit soort dingen keur ik gewoon af.
Waus
1 december 2007, 16:40
Totaal mee eens Jah, schade is niet zoveel als de media suggereert, paar TL-buizen zoals ik het heb kunnen zien. Voor de rest erg weinig aan de hand, alleen met veel machtsvertoon weggevoerd.
Paar TL-buizen, voor de rest weinig aan de hand? Waar zit jouw verstand. Een normaal denkend mens houdt de spullen van een ander heel. Ik was gisteren ook in Haarlem. (een deel van) De groep uit de trein is geen echte Dordt-supporter. Dit zeg ik omdat er door een behoorlijke groep niet eens naar de wedstrijd gekeken werd. Andere supporters uitdagen, hamas hamas, joden aan het gas roepen, kanker dit kanker dat enz. En dan dus ook nog de boel slopen in de trein. Ik zeg: nep-supporters en daar wil ik niets mee te maken hebben. Dan maar met minder mensen naar een uitwedstrijd. Als ze tenminste maar een Dordt-hart hebben.
r0wan
1 december 2007, 16:45
Paar TL-buizen, voor de rest weinig aan de hand? Waar zit jouw verstand. Een normaal denkend mens houdt de spullen van een ander heel. Ik was gisteren ook in Haarlem. (een deel van) De groep uit de trein is geen echte Dordt-supporter. Dit zeg ik omdat er door een behoorlijke groep niet eens naar de wedstrijd gekeken werd. Andere supporters uitdagen, hamas hamas, joden aan het gas roepen, kanker dit kanker dat enz. En dan dus ook nog de boel slopen in de trein. Ik zeg: nep-supporters en daar wil ik niets mee te maken hebben. Dan maar met minder mensen naar een uitwedstrijd. Als ze tenminste maar een Dordt-hart hebben.
Inderdaad, wij betaalden allemaal 25€ voor de trein, 14 voor het stadion, stonden er toen Dordt laatste stond, maar we zijn allemaal nepsupporters
Dennis1987
1 december 2007, 17:33
ech vind het echt nep supportes nu kunnen we weer een boete verwachten de club door een stelletje mongolen die willen slopen
Cor Lems
1 december 2007, 17:46
De discussie echte of nepsupporters vind ik niet relevant, bijna de meeste hebben ook de kutperiodes meegemaakt binnen het stadion, dus op dat gebied verdienen ze zeker wel respect en dat is verders ook een non-discussie.
Alleen ik vind het gewoon erg lomp en je gooit alleen maar je eigen ruiten in, heel jammer dat dit nodig was, maar dit heeft gewoon een impact en slechte gevolgen voor de mensen die zo hard voor de club ingezet hebben.
Waus
1 december 2007, 18:20
De discussie echte of nepsupporters vind ik niet relevant, bijna de meeste hebben ook de kutperiodes meegemaakt binnen het stadion, dus op dat gebied verdienen ze zeker wel respect en dat is verders ook een non-discussie.
Alleen ik vind het gewoon erg lomp en je gooit alleen maar je eigen ruiten in, heel jammer dat dit nodig was, maar dit heeft gewoon een impact en slechte gevolgen voor de mensen die zo hard voor de club ingezet hebben.
Echt of nepsupporter vind ik wel degelijk relevant omdat een deel van deze mensen dus de problemen veroorzaakt. En noem jij dan iemand die naar een voetbalwedstrijd gaat om vervolgens niet eens de moeite te nemen om ook naar de wedstrijd zelf te kijken? Inderdaad, dat noem ik nepsupporter, helemaal naar een uitwedstrijd komen is geen garantie om ook daadwerkelijk hart voor de club en voor het voetbal! te hebben.
De meesten hebben kutperiodes meegemaakt dus verdienen ze respect rat? De helft van die mannetjes van gisteren was hoogstens 20 jaar, dus ze hebben er amper de leeftijd voor.
Plus alle gevolgen die deze 'sympathieke' actie met zich meebrengt, het is duidelijk.
Tifodordrecht
1 december 2007, 18:59
als je er niet bij was gah dan niet zitten reageren met nep supporters blablabla, en de schade was max 100 euro.... Ach het was weer een gezellig dagje. Haarlem gezien, Denhaag gezien. en weer trug naar dordt :icon_mrgreen:
Waus
1 december 2007, 19:31
haha boon, ik was er wel
r0wan
1 december 2007, 19:32
Boon neem je tel es op!
FCD!
1 december 2007, 20:02
wat een gezeik weer zeg, van de media, vele weten niet wat er gebeurd is en praten dan over schande dit schande dat ik was er ook niet bij want ik kon niet maar zulke dingen kunnen ook gewoon gebeuren ( vooral als woute de groep weer een beetje opstookt )
FCD-078
1 december 2007, 20:06
raaarr volgende x niet meer doen:D behalve BIJ FC DORDRECHT - GO AHEAD EAGLES wordt te gruwelijk nog 13 dage !!
100%dordts
1 december 2007, 21:09
Echt of nepsupporter vind ik wel degelijk relevant omdat een deel van deze mensen dus de problemen veroorzaakt. En noem jij dan iemand die naar een voetbalwedstrijd gaat om vervolgens niet eens de moeite te nemen om ook naar de wedstrijd zelf te kijken? Inderdaad, dat noem ik nepsupporter, helemaal naar een uitwedstrijd komen is geen garantie om ook daadwerkelijk hart voor de club en voor het voetbal! te hebben.
De meesten hebben kutperiodes meegemaakt dus verdienen ze respect rat? De helft van die mannetjes van gisteren was hoogstens 20 jaar, dus ze hebben er amper de leeftijd voor.
Plus alle gevolgen die deze 'sympathieke' actie met zich meebrengt, het is duidelijk.
ja jij weet echt waar je over praat :punch::roflmao::headbonk:
conchita
1 december 2007, 23:20
Weet je wat een echte supporter is..............iemand die er is in goede en in slechte tijden en niet iemand die alleen maar komt als het goed gaat.
Tis dat ik zelf niet naar mijn haarlem kon[ivm aanrijding]anders was ik zeker wel gegaan....met de trein.
Dus ik was dan ook een nepsupporter geweest????????????????
Eucalypta rulezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
FC Dordrecht Fan
2 december 2007, 10:31
Relschoppers zijn nepsupporters!
Relschoppers kunnen altijd naar thuis en uitwedstrijden... Maar het zijn gewoon geen supporters als ze schade aanrichten aan iets dergelijks waarbij de reputatie van de club achteruit gaat... Zie afgelopen vrijdag...
Jah
2 december 2007, 17:45
Wat een hoop gelul van mensen die het niet snappen. Wij zijn er aan het einde van het seizoen ook bij de uitwedstrijden hoor. Als we 16e ofzo eindigen zie ik die moraalridders niet meer bij de wedstrijd. Politie Haaglanden heeft schandalig opgetreden maar omdat je een voetbalsupporter bent kunnnen ze je alles maken. Tuurlijk is 1 kapotte TL buis al te veel, van slopen houd ik niet maar er is nauwelijks schade aangericht. Geloof lekker de media joh.
ISLAND DEFENDERS!
Dordt4Altijd
2 december 2007, 17:52
Wat een hoop gelul van mensen die het niet snappen. Wij zijn er aan het einde van het seizoen ook bij de uitwedstrijden hoor. Als we 16e ofzo eindigen zie ik die moraalridders niet meer bij de wedstrijd. Politie Haaglanden heeft schandalig opgetreden maar omdat je een voetbalsupporter bent kunnnen ze je alles maken. Tuurlijk is 1 kapotte TL buis al te veel, van slopen houd ik niet maar er is nauwelijks schade aangericht. Geloof lekker de media joh.
ISLAND DEFENDERS!
Amen.
Niks aan toe te voegen.
Dennis1987
2 december 2007, 18:32
helemaal mee eens
F.C.D.
2 december 2007, 20:17
Mee eens!!! De media maakt er altijd een heel drama van... Heb respect voor diegene die elke uitwedstrijd meegaat! Zeker in deze moeilijkere tijden... En dat er dan is 1x iets gebeurt? Gelijk een ramp? Kijk andere clubs, bij sommige gebeurt er veel meer!?
Dennis1987
2 december 2007, 21:41
ja bij sommige club gebeuren elke week wel wat maar wat wil je dan dord is niet zoals ado dord is dord en ja sommige mensen hebben geen fatsoen doe jij dat thuis ook dan alles slopen enzo die mensen doen vaak thuis alles goed en buiten huis hebben ze geen fatsoen want wat bereik je er nou mee met dingen slopen dan word het echt niet de eindstand mee veranderd
Paul-tje
2 december 2007, 22:19
Zeker in deze moeilijkere tijden...
in deze moeilijkere tijden? Ik zeik ook veel op het team, omdat ik zie en vind dat het beter kan, maar dit is nog lang geen moeilijke tijd. Naar Haarlem gaan als Dordt 5 maanden en 16 wedstrijden lang niet gewonnen heeft, dat zijn pas moeilijke tijden quizvraag, op welke wedstrijd doel ik :15:
F.C.D.
3 december 2007, 13:57
Ja helemaal gelijk! Het loopt allemaal maar een beetje moeizaam, laten we het zo zeggen.. Het kan veel beter, en ik geloof als Ibad terug is, dat dat ook zeker zal gaan lukken..
Jah
3 december 2007, 14:06
Maar goed, op naar Cambuur thuis! ;)
zzazzip
3 december 2007, 16:20
Ik zat lekker in de bus, lekker warm, biertje der bij en televisie kijken!
Hoefde ook niet in de zijkregen naar het station te lopen om daarna in Den Haag uit de trein gehaald te worden, toen zat ik al thuis om de laatste wedstrijden van de Jupleage te zien!
Er zijn natuurlijk masochisten die dit leuk vinden, ieder z'n lol.
Je weet toch dat je door de kit zo opgefokt wordt, dat je vanzelf uit je dak gaat met het gevolg dat ze je pakken!!
tifo
3 december 2007, 18:44
iemand het AD gelezen..? vind het nogal zwaar overdreven hoe er over gesproken word..
Dordt4Altijd
3 december 2007, 18:46
Vertel??
Johan
3 december 2007, 19:52
Ik vind het hele gedoe een beetje dubbel, ik ben geen bekende met de jongens, maar de groep die ik zag waren voor mij wel bekend en het zijn jongens die ik al jaren zie en of ze nou voetbal kijken of niet zodra ze er zijn voel ik me vaak veiliger in een uit stadion. Maar idd zoals de media het brengt komt het nog erger over dan wat de eagles bij ons hebben gedaan en dan staat er nog in de dordtenaar dat dit het derde uit incident was, maar fortuna en zwolle, daar hebben wij geen debet aan toch! Ik praat niks goed, maar ik word het wel zat dat zodra Dordt iets doet dat het bijna een megaspectakel wordt.
FCD!
4 december 2007, 11:35
geef je groot gelijk (Y) de laatste regel
100%dordts
4 december 2007, 15:41
Supporters vrijuit na slopen treinstel
Door SANDER VAN DER WERFF
DEN HAAG - De politie is er niet in geslaagd de FC Dordrecht-supporters te achterhalen die vrijdagavond vernielingen aanrichtten in een treinstel.
De voetbalfans sloopten tijdens de terugreis van de uitwedstrijd tegen HFC Haarlem (1-1) een aantal lichtbakken in hun wagon. De schade loopt in de duizenden euro’s.
De luidruchtige supporters veroorzaakten kort na aanvang van de treinreis al overlast, waarna de machinist de politie liet komen. De agenten stapten een station verder weer uit, toen de rust leek weergekeerd. Tussen Leiden en Den Haag Hollands Spoor liep de situatie alsnog uit de hand. Een groot aantal tl-buizen ging aan diggelen, waarna de machinist opnieuw contact opnam met de politie.
Die pakte vervolgens groot uit. Op Hollands Spoor omsingelden dertig ME’ers en een aantal medewerkers van de Spoorwegpolitie de wagon en werden alle 41 supporters gearresteerd. De groep werd naar het hoofdbureau van politie gebracht en verhoord.
Die gesprekken leidden niet naar de daders. ,,Geen van de supporters wist wie de vernielingen had aangericht,’’ aldus een cynische woordvoerder van de Spoorwegpolitie. Vier supporters kregen een bekeuring omdat zij politieagenten hadden beledigd.
tifo
4 december 2007, 22:02
nu nog benieuwd of de club en of de knjb nog wat doen.. zal me niej veel verbazen als we hier nog van horen:heh:
FCD!
4 december 2007, 22:30
hadden die tl balken een gouden randje?
Dordt4Altijd
4 december 2007, 23:44
Haha ik wil net zeggen, weet niet waar de NS hun TL balken kopen maar die laten zich wel aardig afzetten voor duizenden euro's.
tifo
5 december 2007, 17:48
Haha ik wil net zeggen, weet niet waar de NS hun TL balken kopen maar die laten zich wel aardig afzetten voor duizenden euro's.
ze zien het als onze schuld/verantwoording dat die trein zo lang stil staat.. en dat alles bij mekaar is volgens hun duizenden euros
Nummerdrie
5 december 2007, 17:48
Gaat nergens over om de treinreizigers nepsupporters te noemen. Bijna de gehele groep van west gaat al jaren naar wedstrijden, maar hebben een iets andere beleving. Is dan wel weer erg makkelijk om op een forum te schreeuwen dat het nepsupporters zijn, ga de discussie eens aan voor het home op een wedstrijddag zou ik zeggen.
rob
5 december 2007, 20:42
Da's op zich een nutteloze discussie, aangezien (sommige) mensen het (soms) leuk vinden om dingen te slopen en andere mensen dit nooit doen en dit ook niet snappen...maar zou t zeker proberen hahaha
100%dordts
7 december 2007, 23:17
Gaat nergens over om de treinreizigers nepsupporters te noemen. Bijna de gehele groep van west gaat al jaren naar wedstrijden, maar hebben een iets andere beleving. Is dan wel weer erg makkelijk om op een forum te schreeuwen dat het nepsupporters zijn, ga de discussie eens aan voor het home op een wedstrijddag zou ik zeggen.
:winner_first_h4h:
Tifodordrecht
8 december 2007, 17:10
Super hoor dat doek : Treinsupporters bedankt!:censored::censored: pfff geld hadden ze beter aan een mooi doek kunnen besteden...
Dordt4Altijd
8 december 2007, 17:38
Ja inderdaad als er één tribune is waar "supporters" zitten is het de businesstribune wel.
Opvallend dat er nooit een spandoek hangt dat positief bedoeld is. Dat je het afkeurd oke maar zo je trouwe supporters afvallen vind ik eerlijk gezegd niet kunnen, en dat allemaal om die paar TL buisjes waaraan het meerendeel onschuldig is.
Dike-Side
8 december 2007, 19:30
ik denk dat dat kleine groepje, dat is opgepakt..
nog meer wedstrijden hebben gezien..
dan de rest in het hele stadion bij elkaar..
snap niet dat ze het woord ' nepsupporter '
of zo een sarcastische bedankje, met supporters tussen haakjes,
in de mond durven te nemen...
Traptrede
9 december 2007, 13:35
Laat ze toch lullen man.Moet je niks van aantrekken die gasten weten niet beter.Op de Oost zitte maar weinig mensen met een Dordt hart denk.Die gaste krijge meestal vrij kaartjes van Olaf en denken dat ze alles weten.Die jongens in de trein kan je op bouwen.Zijn weinig mensen die die jongens weg krijgt.Zijn misschien lastige lui maar ze staan altijd voor Dordt klaar in goede of slechte tijden en daar kunnen er van Oost nog een hoop van leren.
Nr 10
9 december 2007, 16:38
Laat ze toch lullen man.Moet je niks van aantrekken die gasten weten niet beter.Op de Oost zitte maar weinig mensen met een Dordt hart denk.Die gaste krijge meestal vrij kaartjes van Olaf en denken dat ze alles weten.Die jongens in de trein kan je op bouwen.Zijn weinig mensen die die jongens weg krijgt.Zijn misschien lastige lui maar ze staan altijd voor Dordt klaar in goede of slechte tijden en daar kunnen er van Oost nog een hoop van leren.
De bobo's enzo moeten idd niet veel zeggen, ik zit ook op de oost maar sta ook altijd voor de club klaar.
rollerman
9 december 2007, 17:44
brief thuis gekregen van fc dordrecht:
u zich supporter noemend,
afgelopen vrijdag, na afloop van de uitwedstrijd tegen haarlem, werden wij opgeschrikt door het bericht over de vernielingen in een trein door supprters van fc dordrecht. 41 supporters werden hiervoor opgepakt door de ME. en later nog een 4 wegens beledeging.
Vooralsnog lijken deze vernielingen nog niet te bewijzen, hetgeen betekend dat juridisch geen vervolg mogelijk is. Feit blijft echter wel dat er vernielingen zijn gepleegd waar supporters van FC Dordrecht bij betrokken zijn geweest. Wij hebben met schaamte kennis genomen van deze publiciteit welke dit tot gevolg heeft gehad. De naam van onze club is hiermee enstig in diskrediet gebracht. wij veroordelen dit gedrag derhalve te zeerste!
het de laatste jaren positieve imago heeft hierdoor weer een klap van jewelste gekregen. Waarvoor dank!
Reeds in het stadion van Haarlem hebben wij het gedrag van een deel van de daar aanwezige supporters in het bezoekersvak waargenomen. voor een aantal mag het hangen in de hekken en beledigen (uitdagen) va de tegenstander niets bijzonders betekenen, wij ervaren dergelijk gedrag als wanstaltig, ongewenst en verwerpelijk.
wij wensen van onze supprters respect en sportief gedrag, ook naar de tegenstander en de arbitrage. inmiddels hebben wij die regels al op vele wijzen duidelijk gemaakt. let op dat ieder die het stadion betreedt zich automatisch confronteert aan deze regels. het niet nakomen hiervan is een overtreding en kan gesanctioneerd worden.
deze brief betreft een officiële waarschuwing. wij wensen tijdens en rondom onze wedstrijden een sportief verloop en een prettige sfeer. iedereen is welkom, vermits hij of zij zich gedraagt. mocht je je niet in deze doelstelling kunnen vinden, overweeg dan meschien eens een andere besteding van je vrije tijd, maar verpet het niet voor een ander. er zijn nog meer mensen die graag naar het voetballen willen komen kijken. Ook voor de veiligheid van hen zijn wij verantwoordelijk.
Wij zullen niet schromen overtreders aan te pakken en te sanctioneren.
Het bestuur van FC DORDRECHT
fc-dordrecht.nl
10 december 2007, 10:40
Spandoek, brief wat is de volgende zet? Gaan we de volgende wedstrijd met ''Wij zijn tegen Treinsupporters'' op ons shirt spelen zoals eerder al een keer met die spreekkoren?
http://www.fcdordrecht.nl/midden/actueel/archief/2006/20061215.jpg
FCD!
10 december 2007, 10:52
haha dat zou helemaal te triest voor woorden zijn
rob
10 december 2007, 13:21
Misschien ook een goed idee om eens een POSITIEF, PRO-DORDRECHT spandoek op te hangen daar. Dat staat wel zo leuk...
Nummerdrie
10 december 2007, 16:18
lekkere brief, zoals ze zelf al zeggen kunnen ze niets bewijzen, en dus gaat die brief uiteindelijk ook nergens over. Genoeg mensen in die trein die ook werkelijk niets gedaan hebben. Zolang ze niets kunnen bewijzen kunnen ze je individueel dus ook niet waarschuwen.
Wel mooi hoe die rijkeluis'supporters' proberen het supportersgedrag van de echte supporters (want dat zijn het) proberen te veranderen.
Dike-Side
10 december 2007, 17:59
pff wat een schandalige brief zeg!!
dat ze mischien teleurgesteld zijn, dat er iets is gebeurt in in trein,
met dordt supporters, oke.
maar om die 41 man, die al jaren meegaan,
ook toen er nog maar 800 man in het stadion zat,
gelijk tot nep supporters te benoemen:S
ik vind het misselijk makend..
en van mij een dikke vinger!
wordt tijd dat ze de EGTE supporters is bedanken!
ipv steeds stank voor dank!
Jah
11 december 2007, 08:26
Voetbalsupporters zijn de enige mensen in de wereld die zich onschuldig moeten bewijzen. Alle 41 zijn niet vervolgd en naar huis gestuurd. Maar toch zijn ze alle 41 schuldig volgens Dordt. Bij normale mensen gaat het andersom, dan moet bewezen worden dat men schuldig is. Niet bij ons. En dan gaat Dordt, net als er geen aandacht voor de zaak meer is, een schijnheilig spandoek ophangen waardoor er weer berichten in de media komen. Willen ze die aandacht soms? Echt schandalig dat Dordt zo met haar supporters omgaat. Zal ook voor de toekomstige wedstrijden ervoor zorgen dat men schijt aan het bestuur heeft. Slimme actie bestuur!
100%dordts
11 december 2007, 13:37
te triest voor woorden dit...
zal er verder geen woorden aan vuil maken want dat zal veel :censored: worden
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.