PDA

View Full Version : linkje voor verzameling mediaberichten

100%dordts
17 november 2007, 03:01
http://fcdordrecht.headliner.nl/

hier vind je volgens mij alle mediaberichten van het afgelopen jaar en nog wat uit 2006

fc-dordrecht.nl
18 november 2007, 00:30
We hebben ons ook aangemeld dus binnenkort ook al het nieuws van de fansite;)

FCD!
19 november 2007, 16:23
alle berichten van de officile site dus ;)

Dordtnoord
19 november 2007, 18:43
alle berichten van de officile site dus ;)

Ik begin me echt af tevragen wanneer jij je eigen site gaat maken? , met je commentaar altijd.. :gavel2:

fc-dordrecht.nl
19 november 2007, 20:22
Ik begin me echt af tevragen wanneer jij je eigen site gaat maken? , met je commentaar altijd.. :gavel2:

Achjaa je hoeft er niet eens op in te gaan je weet toch dat het niet zo is laat hem toch zeiken

Cor Lems
19 november 2007, 20:33
Snap niet dat jullie daar nog op reageren, lekker belangrijk hoe die gast erover denkt ;)

joey
21 november 2007, 16:17
het is natuurlijk wel zo, MAAR is natuurlijk ook moeilijk om zelf de informatie als eerst te krijgen

Dordtnoord
21 november 2007, 17:36
het is natuurlijk wel zo, MAAR is natuurlijk ook moeilijk om zelf de informatie als eerst te krijgen

Niet alle berichten zijn van de Offieciele site, en als je goed leest kan je ook zien dat wij sommige berichten eerder hebben en dat daarna de officiele dat bericht er pas op zet

Cor Lems
21 november 2007, 21:54
Wat maakt dat allemaal toch uit, laat toch zeiken. Men moet blij zijn met fansite's en als ze het kun vinden, moeten ze er gewoon blijven. It's simple.

Gewoon aan dat soort figuren geen waarde hechte, doen alleen maar om je op de kast te krijgen.

FCD!
21 november 2007, 22:00
idd en hun weten wie ik ben dus :P nee maar k maakte ook maar geintje joh ik vind het leuk dat jullie zo'n site runnen, en tis natuurlijk mooi dat dordt een fansite heb, en ja ik geef kritiek, maar dan is dat goed bedoeld, dat jullie er misschien wat mee kunnen

fc-dordrecht.nl
21 november 2007, 23:12
Laat gewoon Bart, FC Dordrecht is nou eenmaal geen Ajax of Feyenoord waar elke dag van alles gebeurd;)

joey
22 november 2007, 07:32
Het is zeker goed dat we een fansite hebben! We hebben wel wat opmerkingen maar is goed bedoelt! En hij wordt steeds beter, metname foto verslagen!

FCD!
22 november 2007, 10:05
Idd de kritiek is goed bedoeld, als jullie dat nou is inzien...

fc-dordrecht.nl
22 november 2007, 12:23
Hier wil ik toch even op ingaan want kritiek geven is heel goed daar leren wij alleen maar van en zo kunnen wij de website verbeteren om zo nog meer nieuws te kunnen geven. Maar dingen als ''Jullie site bestaat alleen uit berichten van de officiele site'' is gewoon onzin. Als wij nieuws uit het AD halen en de volgende dag heft de officiele website hetzelfde nieuws ja gek he dat wij dan hetzelfde nieuws hebben.

Dit is ook maar een hobby wij gaan ook naar school, sport, werk en willen ook rustig de wedstrijden bekijken. Wij heben als doel een website te maken voor supporters en hier zoveel als mogelijk nieuws op te geven. Veel meer nieuws als dat we nu hebben is echter bijna onmogelijk omdat we met 2 mensen zijn waarvan er 1 het heel erg druk heeft en zo wat minder kan posten. Wij kregen veel vraag naar fotoverslagen en hbben hier op gereageerd door een gesprek met FC Dordrecht. Alle kritiek is welkom maar niet dit soort onzin berichten waar we totaal niks aan hebben.

Maar laten we hier over ophouden en gewoon weer On-Topic gaan we hebben hier al teveel aandacht aan besteed. Belangrijker is de wedstrijd morgen tegen AGOVV!!

FCD!
22 november 2007, 14:23
ik geef je deels gelijk, maar er is niet alleen deze kritiek ;) dus kijk niet alleen hiernaar en dramatiseer het niet. en idd laten we hierover ophouden

fc-dordrecht.nl
22 november 2007, 14:43
haha is al goed;)

joey
22 november 2007, 21:04
dus kijk niet alleen hiernaar en dramatiseer het niet. ophouden

sinds wanneer praat jij zo luxe?:15:

het is aan de ene kant ook helemaal niet erg dat er berichten van de officiele site op staan, maar paar puntjes kunnen verbeterd worden
De trainingsverslagen vind ik altijd wel leuk, maarja i.v.m school is dat natuurlijk bijna niet te doen

FCD!
22 november 2007, 22:09
ja netjes van me he die taal :P wat misschien op site gezet kan worden zijn wallpapers en dat soort dingen, bijv mooie foto van de muur aan parkeerplaatszijde.

rob
23 november 2007, 13:37
mooi is die he..en die foto's zijn ook te vinden op www.tifo-dordrecht.nl

fc-dordrecht.nl
23 november 2007, 13:39
ja netjes van me he die taal :P wat misschien op site gezet kan worden zijn wallpapers en dat soort dingen, bijv mooie foto van de muur aan parkeerplaatszijde.

Zijn we mee bezig!
We hebben 3 Walpapers gemaakt maar willen ze gaan publiceren als we er een stuk of 10 hebben.

joey
23 november 2007, 14:35
mooi!

en je kunt misschien ook doen; eens in de paar maanden andere layout? als het niet te veel werk is!

fc-dordrecht.nl
23 november 2007, 15:06
mooi!

en je kunt misschien ook doen; eens in de paar maanden andere layout? als het niet te veel werk is!

Maak er maar eens in de paar jaar van we kunnen de header soms veranderen maar een veel andere Layout is verschrikkelikk veel werk wel zullen we hem telkens proberen te verbeteren maar een geheel andere Lay-out is verschrikkelijk veel werk

Acorna
23 november 2007, 17:34
Maak er maar eens in de paar jaar van we kunnen de header soms veranderen maar een veel andere Layout is verschrikkelikk veel werk wel zullen we hem telkens proberen te verbeteren maar een geheel andere Lay-out is verschrikkelijk veel werk

Dat ligt eraan hoeveel je er van af weet ;)

fc-dordrecht.nl
23 november 2007, 23:25
Dat ligt eraan hoeveel je er van af weet ;)

Ja of je moet Joomla ofzo gebruiken dan is het zo gebeurd

joey
25 november 2007, 16:08
waar wacht je op..:6:

kijk maar, maar layout verandering is wel leuk eens in de zoveel tijd, en kijken naar opties om de links anders te laten zien

FCD!
25 november 2007, 16:28
ja dit helemaal die links