View Full Version : FC Dordrecht - MVV
Kurt
2 november 2007, 12:57
Vanavond, is net als dinsdag, MVV de tegenstander. Ditmaal is het voor de competitie en speelt Dordrecht thuis. Wat verwachten jullie van de wedstrijd.
Kok
2 november 2007, 13:32
Ik heb er wel een goed gevoel over: 2-1.
MVV zal Dordt wel het spel laten maken na dinsdag, maar het blijft toch een ploeg die ons wel ligt.
Hopelijk wordt het lekker druk, er komen volgens mij ook aardig wat limburgers deze kant op (200+)
tifo
2 november 2007, 13:48
3-1 2570 toeschouwers
joey
2 november 2007, 14:49
4-0
Zasa
2 november 2007, 15:16
3-0
Bobster
2 november 2007, 15:45
2-1
vd velden
thiebaut
en in 89 min Sardar
Cor Lems
2 november 2007, 15:48
69 - 63
Jah
2 november 2007, 16:06
Een monsteroverwinning, 5-0 wordt het. Dag vlaaien!
Nr 10
2 november 2007, 16:09
2-1 wordt het vanavond.
Come on Dordt!!
joey
2 november 2007, 16:14
Een monsteroverwinning, 5-0 wordt het. Dag vlaaien!
ik noem die 69 - 63 van cor lems pas een monsterscore
Dordtnoord
2 november 2007, 16:38
1-1
maluku043
2 november 2007, 17:49
100% sjeng We gaan winnen 0-3 3X Thiebaut
Sinterklaas
2 november 2007, 21:22
Wat is dit balen zeg, het blijkt eens te meer dat als ploegen twee keer binnen korte tijd tegen elkaar spelen er altijd een andere uitslag valt te noteren. Na die gelijkmaker hadden we moeten doordrukken. Helaas valt die treffer dan toch aan de andere kant. De zovéélste in de állerláátste minuut. We zullen de komende weken toch echt punten moeten pakken..........:hmm:
Paul-tje
2 november 2007, 23:25
Misschien moet Dordt toch eens wat minder aanvallend gaan spelen. Klinkt misschien gek, maar we lopen iedere keer weer tegen een counter aan. Dan maar verdedigend wat meer punten pakken, dan aanvallend keer op keer op je muil gaan en met legen handen staan.
Ook training op dode spelmomenten blijft welkom.......
KUTWEDSTRIJD!
Dike-Side
3 november 2007, 00:43
we speelden goed..
maar voorin ken niemand ze kansen afmaken:S
en daarom zeg ik, gewoon die lange ... in de spits (weet ze naam ff nietmeer..)
en een spits van het 2e op de bank..
en putter een dagje op de tribune..
want dit ken zo niet:S
we zijn continue de beteren..
maar omdat ze het voorin verpesten..
scoren de andere idd op de counter,
of met de enigste kans van de wedstrijd...
Cor Lems
3 november 2007, 07:38
zo traditionele competitiedip zitten we nu in, nu komt er weer een goede reeks aan.
Nr 10
3 november 2007, 08:50
Zwaar klote dit, we verdienden meer, vooral in de eerste 10 minuten krijg je 3 mogelijkheden.
De ballen werden matig ingeschoten, wel een leuke sfeer in t stadion.
Volgende week maar in Sittard winnen wat ook moeilijk zal worden.
Come on Dordrecht!!!
Freek078
3 november 2007, 09:35
Telkens als we achter staan, wordt de controlerende middenvelder er afgehaald voor een aanvaller(in dit geval Sequeira voor Kalisse) en dan mis je in de counter de man die hem op moet vangen en dus kunnen ze zo doorlopen, daar moeten ze echt wat aan doen, en natuurlijk aan de schotprecisie, die was namelijk verschrikkelijk slecht
benji
3 november 2007, 09:51
Kutwedstrijd Kutstand KUT!
PascalBrielle
3 november 2007, 10:01
we speelden goed..
maar voorin ken niemand ze kansen afmaken:S
en daarom zeg ik, gewoon die lange ... in de spits (weet ze naam ff nietmeer..)
en een spits van het 2e op de bank..
en putter een dagje op de tribune..
want dit ken zo niet:S
we zijn continue de beteren..
maar omdat ze het voorin verpesten..
scoren de andere idd op de counter,
of met de enigste kans van de wedstrijd...
Die lange kan niet eens een bal aannemen.
Putter inderdaad gewoon ff op de tribune, en Ibad herstel snel!!!
Als Ibad er weer is hebben we veel meer mogelijkheden. Vraag me alleen af wat Kruijs doet met Putter, zijn aanvoerder...
joey
3 november 2007, 10:11
Die lange kan niet eens een bal aannemen.
Putter inderdaad gewoon ff op de tribune, en Ibad herstel snel!!!
Als Ibad er weer is hebben we veel meer mogelijkheden. Vraag me alleen af wat Kruijs doet met Putter, zijn aanvoerder...
die lange heet dave osei
Ossekop
3 november 2007, 12:21
Zijn er geen foto's van Dordrecht - MVV?
Beetje mak sfeertje bij jullie btw ;-)
tifo
3 november 2007, 12:32
Zijn er geen foto's van Dordrecht - MVV?
Beetje mak sfeertje bij jullie btw ;-)
heb 1 keer van jullie een trommel? gehoord en verder alleen bij de goals wat geschreeuw
Ossekop
3 november 2007, 12:59
heb 1 keer van jullie een trommel? gehoord en verder alleen bij de goals wat geschreeuw
Tifo ik had het niet over de MVV sfeer, maar de Dordtse sfeer ;-)
Jah
3 november 2007, 13:38
Sfeer was gewoon goed, van beide kanten. Niet zo zeuren Ossekop.
r0wan
3 november 2007, 14:27
Sfeer was 1ste helft gewoon goed aan beide kanten, 2e helft MVV beter dan Dordtse kant, maar ach staan jullie MVV-ers toch om bekend ;)
FC Dordrecht Fan
3 november 2007, 15:43
Echt gewoon balen dit... en volgens mij was het gewoon buitenspel van MVV de laatste minuut, daarnaast had Rodriques in moeten grijpen hij liet hem gewoon lopen waardoor de 2-1 vielt...
Tevens gaan we na de winterstop weer meedraaien, dan is Breinburg, Muhamadu, Kras en zelf Kooiman weer terug...
Het komt allemaal wel weer goed, ben ik 100% van overtuigd!
Delnoy
3 november 2007, 16:15
vreemd is dat.... afgelopen dinsdag was het hier feest.... want er werd gewonnen
nu alleen maar slechte dingen... mooie supporters
tifo
3 november 2007, 16:48
vreemd is dat.... afgelopen dinsdag was het hier feest.... want er werd gewonnen
nu alleen maar slechte dingen... mooie supporters
sul whaha
F.C.D.
3 november 2007, 17:14
Niet zo stoer he Delnoy, ga lekker met je trommel spelen!
Angel-Side
3 november 2007, 17:45
Niet zo stoer he Delnoy, ga lekker met je trommel spelen!
Ach , de waarheid is vaak hard ;)
Mooie sfeerimpressie vanuit het volle uitvak van ons:
http://www.youtube.com/watch?v=lvmNumHQoyA
De vreugdesdans van onze matadoren en een prachtige sfeer waarvan jullie nog veel zouden kunnen leren.
Greets from the south
tifo
3 november 2007, 18:04
Ach , de waarheid is vaak hard ;)
Mooie sfeerimpressie vanuit het volle uitvak van ons:
http://www.youtube.com/watch?v=lvmNumHQoyA
De vreugdesdans van onze matadoren en een prachtige sfeer waarvan jullie nog veel zouden kunnen leren.
Greets from the south
duitser wij hebben net zoveel als we verliezen ;) laat staan als we winnen bij eagles daar kunnen jullie nog wat van leren ;)
Angel-Side
3 november 2007, 18:33
duitser wij hebben net zoveel als we verliezen ;) laat staan als we winnen bij eagles daar kunnen jullie nog wat van leren ;)
Ja Dordt staat ook bekend om zijn beter sfeer als MVV, voor sommige mensen is het echt moeilijk om de hand in eigen boezem te teken he;)
r0wan
3 november 2007, 18:58
Jongens, wees reëel, MVV heb gewoon een betere sfeer als ons, mede doordat hun toch meer echte supporters hebben, niet zoals bij ons, heb nog tijden (en meer hier) meegemaakt waar we met 800 man stonden, toen was de sfeer ver te zoeken, de sfeer wordt steeds beter, maar bij lange na nog niet dat van MVV. Uitvak sfeer maken is trouwes makkelijker omdat daar voor het grootste deel fanatieke supporters staan die uit en thuis er zijn, thuis redelijk veel dagjes mensen he!
Nr 10
3 november 2007, 19:36
De MVV'ers hier hebben het wel erg naar hun zin, zijn jullie soms stiekem voor Dordt geworden.
Ossekop
4 november 2007, 07:35
Nee hoor we zijn alleen op zoek naar filmpjes van de wedstrijd tegen jullie, maar daar doen jullie volgens mij niet aan he? nog niks terug gevonden :(
Dike-Side
4 november 2007, 08:11
zozo, was het zo een bijzondere sfeer dan?
heb jullie alleen gehoord met de opkomst,
en toen jullie voor kwamen...
voorderest alleen iemand met een soa op een trommel horen rammen...
niks boeiends om te filmen toch?
Ossekop
4 november 2007, 10:49
Nee het was idd niets bijzonders, maar we houden graag van elke wedstrijd een multimedia archief bij, vandaar ;-)
Angel-Side
4 november 2007, 12:56
Nee het was idd niets bijzonders, maar we houden graag van elke wedstrijd een multimedia archief bij, vandaar ;-)
Jullie waren idd wel te horen, heb genoten van die ubersfeer in Dordt:bye:
Ga toch een ander voor de gek houden, denk dat MVV toch wel een superieure sfeer had t.o.v. jullie;)
tifo
4 november 2007, 14:00
vorig jaar was er geen enkele van mvv op dit forum want toen ging het niet zo lekker he ;) dus glory hunters daaaaaag :cardR::wheelchair:
Angel-Side
4 november 2007, 17:38
vorig jaar was er geen enkele van mvv op dit forum want toen ging het niet zo lekker he ;) dus glory hunters daaaaaag :cardR::wheelchair:
Vorig jaar was ik helemaal niet eens actief op internetfora;)
En voriga jaar zaten er ook al gemiddeld meer mensen in de Geusselt dan bij Dordt al haar hele bestaan dus waar praat je over?
Dennis1987
4 november 2007, 18:33
die limbo's hebben ook weer eens een grote bek ze doen ook weer een keer mee in het linkerrijtje
pff wat een gelul of je nou meer toeschouwers heb als dord wees er blij mee volgend jaar is het weer niks met jullie
tifo
4 november 2007, 19:24
Vorig jaar was ik helemaal niet eens actief op internetfora;)
En voriga jaar zaten er ook al gemiddeld meer mensen in de Geusselt dan bij Dordt al haar hele bestaan dus waar praat je over?
heb het over internet.. vorig jaar kwam hier niemand praatjes maken met jullie rechterrij resultaat :thumbsdownsmileyani
rob
4 november 2007, 20:47
en nu willen er twee kinderen aandacht..pff laat ze toch lekker. volgende keer winnen wij gewoon weer en hoeven zij zich niet zo druk te maken (misschien alleen met trommelen en polonaises)
joey
5 november 2007, 20:05
jong fc dordrecht heeft ook niet van mvv kunnen winnen, eindstand: 0-0
Ossekop
7 november 2007, 02:06
http://www.heugem.net/voetbal/mvv/video/0708/0708dordrechtmvv.wmv
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.