PDA

View Full Version : Gezocht Fc dordrecht shirt

remco20
31 oktober 2007, 14:58
hallo trouwe dordtenaren,

ik woon in het hoge noorden, maar ben al een jaar als tien supporter van dordrecht. maar aangezien ik daar niet zo vaak kom wil ik toch wel graag een orgineel dordrecht shirt hebben. dus nou aan een van jullie de vraag wie kan voor mij een shirt regelen?

ik hoor het graag en je kunt mij altijd mailen

groeten remco

dordrecht kampioene

Jah
31 oktober 2007, 15:39
Die is bij de supportersvereniging te krijgen. Misschien moet je ff contact opnemen met iemand van de SV. Ik wil wel een shirt voor je halen maar ja moet je eerst geld overmaken ofzo. Dus dan moet je iemand gaan vertrouwen. Zou niet weten hoe t anders kan. Waarom ben je voor Dordt eigenlijk? Heb je hier gewoond (zal wel) of ben je spontaan voor Dordt? Wel leuk hoor dat we zelfs in Noorwegen Dordt supporters hebben ;)

PascalBrielle
31 oktober 2007, 15:54
Die is bij de supportersvereniging te krijgen. Misschien moet je ff contact opnemen met iemand van de SV. Ik wil wel een shirt voor je halen maar ja moet je eerst geld overmaken ofzo. Dus dan moet je iemand gaan vertrouwen. Zou niet weten hoe t anders kan. Waarom ben je voor Dordt eigenlijk? Heb je hier gewoond (zal wel) of ben je spontaan voor Dordt? Wel leuk hoor dat we zelfs in Noorwegen Dordt supporters hebben ;)

Friesland is geen Nederland ;-)

remco20
31 oktober 2007, 16:25
ja ik had ook al eens gemaild met iemand van de shop enzo
maar ze kunne niks opsturen! maar als iemand mij beloofd een shirt te halen dan maak ik het geld over via de bank!

en ja hoe ik eigenlijk fan ben geworde volgens mij vroeger uit zo`n sticker boek dus sindsdien volg ik alles van dordrecht.

ik hoor het wel

Cor Lems
31 oktober 2007, 16:42
ik ga binnenkort weer naar Dordt (ik woon zelf in Antwerpen, mocht je dat gemist hebben) en je hebt dan nog geen shirtje kunnen bemachtigen door iemand van hier, dan wil ik het wel voor je kopen en opsturen, maar bij mij moet je dan toch een paar weken geduld hebben, dus als iemand ander je kan helpen zou dat veel beter zijn

remco20
31 oktober 2007, 16:49
oke perfekt,

ik zal even horen als er anders nog hulp komt
en anders ben jij mijn man
alvast bedankt

EILANDBEWONER
19 november 2007, 15:02
hoi

ik heb voor je NIEUW het ORIGINELE uitshirt van dit seizoen

is dus wit met roode schouders,Ik heb hem nooit gedragen en doe hem weg omdat ik liever thuishirt heb prijs in het home 55 euro en ik verkoop hem voor 35 euro,de maat is LARGE