PDA

View Full Version : MVV- FC Dordrecht (bekerduel)

Dordtnoord
28 oktober 2007, 10:18
Wat gaan we doen in het beker duel?

ik gok op een 0-1 voor ons, en dus door naar de volgende ronde.

fc-dordrecht.nl
28 oktober 2007, 11:21
3-0 verlies en dus uit de beker

Paul-tje
28 oktober 2007, 11:39
Denk 1-1 en een verlenging, waarin we het helaas niet gaan halen.

Bus: 30 euro, vertrek 16.45
Trein: 36.70, laatste terug om 22.23 (heel krap, en onmogelijk met verlenging)
Auto: Bijna 200km, filegarantie bij Eindhoven. Kan ook via Antwerpen maar dat is niet echt sneller.

Oftewel: wordt moeilijk om er heen te gaan..........

Dordt_in_het_kort
28 oktober 2007, 12:10
Tja, het wordt een lastig verhaal ben ik bang, ik gok op een kleine nederlaag, een 1-0 of 2-1 voor MVV.

joey
28 oktober 2007, 12:47
kleine winst, 3-2 (na verlening) voor ons!

sardar scoort als invaller de 2-2 en in verlening de winnende!

FC Dordrecht Fan
28 oktober 2007, 16:59
Wat zijn jullie allemaal negatief. We hebben twee moeilijke wedstrijden achter elkaar gehad. En inderdaad MVV is ook nog lastig, maar ik zie ons daar wel winnnen! Het wordt een 2-0 overwinning mede door Kalisse en Biyadat. Vervolgens hopen om een mooie loting tegen Ajakes, Feyenoord, PSV of AZ dat lijkt mij het leukst en dan vooral een thuis duel!

DORDRECHT rulezzz
28 oktober 2007, 18:06
ik verwacht ook een moeilijke pot ! 3 - 4 voor ons ( na verlening )

uitslag 90 min 2 - 2

dan 3 - 2
3 - 3
3 - 4 NICK VAN DER VELDEN

dan thuis tegen ajax !!! ( uitverkocht + 1 - 0 overwinning ) ;-)

Freek078
28 oktober 2007, 19:08
Wat zijn jullie allemaal negatief. We hebben twee moeilijke wedstrijden achter elkaar gehad. En inderdaad MVV is ook nog lastig, maar ik zie ons daar wel winnnen! Het wordt een 2-0 overwinning mede door Kalisse en Biyadat. Vervolgens hopen om een mooie loting tegen Ajakes, Feyenoord, PSV of AZ dat lijkt mij het leukst en dan vooral een thuis duel!

PSV en AZ zijn er al uit:15:

Dike-Side
28 oktober 2007, 22:42
nou, ik hoop op een overwinning,
en dan gewoon lekker een amateur ploegje!
weer extra inkomsten voor de club,
en grote garantie dat we een ronde verder komen;)

Kok
28 oktober 2007, 23:07
nou, ik hoop op een overwinning,
en dan gewoon lekker een amateur ploegje!
weer extra inkomsten voor de club,
en grote garantie dat we een ronde verder komen;)

Laatste jaren was dat geen garantie :P

Maar het is zeker een lastige wedstrijd, tegen een ploeg die zich goed hebben versterkt in de zomer. Toch heb ik er veel vertrouwen in dat we doorbekeren en einderlijk weer is een hele mooie tegenstander zullen loten :)

Dennis1987
29 oktober 2007, 05:51
ik mag hopen dat we nou wel een beetje geluk hebben want de laatste wedstrijden hebben we dat echt niet gehad en ja hoop dat we wel door bekeren de volgende rondes tegen deurne of una en dan daarna tegen ajax of feyenoord thuis

Delnoy
29 oktober 2007, 13:28
Hier een berichtje van een mvv fan!

ik denk dat het een leuke wedstrijd gaat worden. gelet op de thuisresultaten van mvv ( al 11 maanden thuis ongeslagen), iedere wedstrijd meer dan 6000man op de tribune (of dat op een dinsdag voor een bekerwedstrijd ook zo zal zijn wordt afwachten). Mvv heeft de topscorer van de jupiler league in huis... de minste tegengaols in de competitie...

daarom ga ik voor een 2-0 overwinning.

Sinterklaas
29 oktober 2007, 14:58
Dat thuis ongeslagen zijn, zegt mij niks. Ook deze zeepbal spat vroeg of laat uit elkaar. Dordt wint na het nemen van strafschoppen.

Jah
29 oktober 2007, 16:33
En 6000 man zal er zeker niet zitten dinsdag. Maar inderdaad een mooie volksclub! Leukste uitwedstrijd van het jaar (met Volendam) en goede sfeer in de Geuselt. En die Mac in het stadion is helemaal geweldig. Ik ben er niet dinsdag dus tot vrijdag Sjeng!

FC Dordrecht Fan
29 oktober 2007, 17:33
PSV en AZ zijn er al uit:15:

O jah dat is waar ;)

PSV was uit de KNVB... (een speler die niet opgesteld kon worden) en AZ dat uitgeschakeld was door Camboer door Rachid El Khaliffi

Nr 10
29 oktober 2007, 19:53
Leuke wedstrijd, mooie wedstrijd lekker een goeie ouderwetse bekersfeer.
Het zal zwaar worden in Maastricht maar ik heb goeie hoop, Dordt wint met 1-2 na verlenging. :bananalama:

Come on Dordrecht!!!!!

Delnoy
29 oktober 2007, 23:59
En die Mac in het stadion is helemaal geweldig.

Naast t stadion :P

SCHAAKy
30 oktober 2007, 11:47
heey gasten,
ik ga vanaaf naar maastricht met mijn eigen auto en ik heb nog 1 plekje over.
we vertrekken tussen 4 en 5 als je mee wilt rijden reageer dan even met een prive berichtje en laat je nummer achter

greetz SCHAAKy

romein
30 oktober 2007, 15:57
Veel succes vanavond.

Ga alleen geen anti voetbal spelen,geen slidings maken op onze spits,en geen schwalbes maken.

Doen jullie dat,dan maken jullie nog een kans om te winnen.
Doen jullie het niet,dan is het 5000 vs 11.

Is maar een waarschuwing(vraag maar aan Stormvogels/telstar),dit is niet provocerend bedoeld hoor.

prettige wedstrijd!

Freek078
30 oktober 2007, 17:26
Veel succes vanavond.

Ga alleen geen anti voetbal spelen,geen slidings maken op onze spits,en geen schwalbes maken.

Is maar een waarschuwing(vraag maar aan Stormvogels/telstar),dit is niet provocerend bedoeld hoor.

prettige wedstrijd!

Dordt speelt nooit anti-voetbal, dat hoor j te wete:P

FC Dordrecht Fan
30 oktober 2007, 17:41
Dordt speelt nooit anti-voetbal, dat hoor j te wete:P

Inderdaad!

Ik kan vanavond niet, is het nog ergens live te luisteren op internet?

radiokamer
30 oktober 2007, 17:55
Er is een extra sport uitzending op radio rijnmond

tifo
30 oktober 2007, 18:10
Veel succes vanavond.

prettige wedstrijd!

woaw egt bang jah en jullie durfen ons niet eens aan te raken want dan zijn jullie 3 dagen later de lul ;)

rob
30 oktober 2007, 20:20
Veel succes vanavond.

prettige wedstrijd!

haha wat schattig...we zullen zien :rofl:

100%dordts
30 oktober 2007, 20:57
zo lekker hoor 1-3

Cor Lems
30 oktober 2007, 20:58
Heerlijk, weer een wedstrijd dichter bij de kuip en krijgen we nu hopelijk nu eens een schitterende loting? (een mooie eredivisieploeg in eigen huis, waar we tegen kunnen stunten)

Cor Lems
30 oktober 2007, 20:58
Hier een berichtje van een mvv fan!

ik denk dat het een leuke wedstrijd gaat worden. gelet op de thuisresultaten van mvv ( al 11 maanden thuis ongeslagen), iedere wedstrijd meer dan 6000man op de tribune (of dat op een dinsdag voor een bekerwedstrijd ook zo zal zijn wordt afwachten). Mvv heeft de topscorer van de jupiler league in huis... de minste tegengaols in de competitie...

daarom ga ik voor een 2-0 overwinning.

Mooi he zo'n reputatie en dan in eigen huis zo eruit :D

Dordtse
30 oktober 2007, 21:08
knappe overwinning, kon er zelf helaas niet bij zijn.

Wordt dit een begin van nieuw succes? Ik hoop het!
Ook mooi Zwolle 1 - 0 Gae na dat Eagles thuis won!

Dike-Side
30 oktober 2007, 22:44
zo, dit had ik eerlijk gezegt niet verwacht!
mvv een sterke ploeg,
die thuis staat als een huis.
en dn een dordt wat wisselvallig speel..
maargoed 1-3 zegt genoeg:D

hopen op een amateur ploegje, of een eerste divisie ploeg in eigen huis..
en dan die ronde daarna ajax, feyenoord thuis!

of gaan we gezellig met 1600 man(als ik het goed heb;)
naar r'dam of a'dam?:D
i'm sheephead till i die!!!

Daniel
30 oktober 2007, 23:46
Zo net terug uit Maastricht! Mooie wedstrijd en een lekker bekersfeertje! Jammer dat we met zo weinig waren.

Paul-tje
30 oktober 2007, 23:58
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!

Gave wedstrijd, gave sfeer (30 man in het uitvak). Ik ben naar de klote en kan morgen weer vroeg op!!!!!!

SCHAAKy
31 oktober 2007, 00:46
Hej beste mensen,

Was zeker jammer dat er weinig man van ons was, maar was super gezellig en ook nog een mooie wedstrijd.
Ben net terug van het stadion, ze hadden nog een uitloop training.

1puntje van kritiek :$ Die vrije trap waar onze Sjoerd heel veel moeite en uit eindelijk veel geluk mee had.

Uiteraard ook goed nieuws:D De blessure van Ruud schijnt mee te vallen, ze hopen dat hij vrijdag gewoon mee speelt

Greetz de man van de auto :P

Cor Lems
31 oktober 2007, 04:12
tja minder aansprekende tegenstander in de beker, klote dag en klote tijdstip en dan ooknog niet eens bij de deur, eigenlijk wel kut dat dordt vrijdag thuis speelt tegen mvv, aangezien ik vrijdag in maastricht zit :D

Kurt
31 oktober 2007, 07:07
Mooie overwinning gisteren in Maastricht, de thuisfans waren ook vrij stil, pas na hun aansluitingstreffer in de 80ste minuut gingen ze voluit achter hun cluppie staan.
Hopelijk kan Dordt vrijdag deze knappe prestatie bevestigen.

FCD & RCM :bf_new:

Dordtnoord
31 oktober 2007, 07:29
Lekkere wedstrijd gezien, was tog nog een leuk sfeertje met zn dertigen haha,

Leuke pot voetbal kon elke kant opgaan, mooi goal van biyadat, dat was t reisje wel weer waard!

romein
31 oktober 2007, 12:26
Proficiat met de overwinning...

Overigens wel zielig: Uitdagen en stoer doen naar de kids tribune.
Het zijn kinderen die daar zitten. Zag er erg dom uit. Ook al dagen die kleine kinder misschien uit.

fc-dordrecht.nl
31 oktober 2007, 13:21

Het zijn kinderen die daar zitten. Zag er erg dom uit. Ook al dagen die kleine kinder misschien uit.

Ik weet niet wat jij lult maar er gebeurde dus geen fuck....

Delnoy
31 oktober 2007, 13:56
tja 3 keer in de buurt van de 16meter...
3 keer schieten en drie keer scoren...

kwestie van geluk zou ik zo zeggen

Dike-Side
31 oktober 2007, 14:07
kwestie van geluk??

dat is een kwaliteit die een ploeg beschikt;)
als je zulke wedstrijden wint, (3 kansen, 3 keer scoren, en dus gewoon winnen in mischien wel een slechte wedstrijd)
dan sta je op het eind van de rit wel mooi 1e in de competitie.
en vertel dan nog is dat het geluk is

Dordtse
31 oktober 2007, 14:17
Gelukkig hadden jullie wel kansen zeg!
pff rot toch op met je geluk!

fc-dordrecht.nl
31 oktober 2007, 14:38

Wat lul jij FC Dordrecht was deze wedstrijd duidelijk beter maarja we krijgen wel meer trieste mensen hier op het forum die zo gaan doen als ze verloren hebben;)

Cor Lems
31 oktober 2007, 15:42

kwestie van klasse heet dat :icecream:

Cor Lems
31 oktober 2007, 15:42
Wat lul jij FC Dordrecht was deze wedstrijd duidelijk beter maarja we krijgen wel meer trieste mensen hier op het forum die zo gaan doen als ze verloren hebben;)
Laat maar komen die zure reacties, dat maakt het alleen maar extra leuk.
olé

Paul-tje
31 oktober 2007, 17:06

Je hebt vanaf een afstandje iets gezien en je denkt te weten wat er is gebeurd.......

Geen enkele van die kinderen heeft zich bedreigd gevoelt, geloof me.......en praat anders eens met de hoofdsteward van jullie die in het uitvak stond, hij vond het ook leuk wat er gebeurde.

Tot vrijdag!

Dike-Side
1 november 2007, 09:54
haha vertel mij is meer over dat bedreigen van de kinderhoolie's van die hiv'ers:D

Bobster
1 november 2007, 13:44
hoppa mooie overwinning nu hopen op een mooie en leuke ploeg tegen het liefst thuis, maar eerst vrijdag mvv thuis weer

Delnoy
1 november 2007, 15:01
haha

Nummerdrie
1 november 2007, 15:12
Moest een weekje naar londen vandaar dat ik jullie vandaag vanaf kings cross mag begroeten. goed nieuws om te horen dat dordt door is. wanneer is de loting?

gister naar chelsea- leicester geweest. chelsea op rand van uitschakeling tegen zon klein clubje. Schitterend om die sfeer mee te maken!

Nummerdrie
1 november 2007, 15:13
heb btw flink wat fotos en filmpjes van de sfeer.
leicester was met minstens 5000 man gekomen en maakte er een waar gekkenhuis van..

Dordtnoord
1 november 2007, 15:14
Moest een weekje naar londen vandaar dat ik jullie vandaag vanaf kings cross mag begroeten. goed nieuws om te horen dat dordt door is. wanneer is de loting?

gister naar chelsea- leicester geweest. chelsea op rand van uitschakeling tegen zon klein clubje. Schitterend om die sfeer mee te maken!

Loting is vanavond!

Nr 10
1 november 2007, 16:43
Gefrusteerde MVV'ers hier. Niet zo zeuren en klagen op het forum.
Morgen lijkt me voor jullie een perfecte kans om wraak te nemen of niet dan.

Ik verwacht overigens morgen een 2-1 overwinning.

Dordt4Altijd
1 november 2007, 21:53
heb btw flink wat fotos en filmpjes van de sfeer.
leicester was met minstens 5000 man gekomen en maakte er een waar gekkenhuis van..

Lijkt me ook prachtig zo'n wedstrijd mee te maken. Zou leuk zijn als we wat foto's en/of filmpjes kunnen zien.

Jah
2 november 2007, 10:45
Leicester Baby Squad

joey
2 november 2007, 12:19
kun je de fotos niet online zetten en hier de link op plaatsen