PDA

View Full Version : Manu Dagher van training gestuurd

FC Dordrecht Fan
16 oktober 2007, 14:27
Manu Dagher van training gestuurd

Vandaag werd FC Dordrecht speler Manu Dagher van de training gestuurd. Trainer Gert Kruys stuurde de speler het veld af omdat hij zich niet aanpaste aan de Nederlandse Cultuur. Wat de aanvaller van FC Dordrecht precies verkeerd deedt was echter onduidelijk. De speler werd al meerdere keren eerder naar de kleedkamer gestuurd door een gebrek aan dicipline. Waneer zal de kleine Libanees het dan eindelijk leren?

Bron: fc-dordrecht.nl

Dat is niet goed nieuws...

Laten we hopen dat hij zich aanpast. Want dit brengt geen goede sfeer binnen de groep. Ik had het niet verwacht dat hij zo zou presenteren tegen over Kruys en zijn mede spelers!

Freek078
16 oktober 2007, 15:48
Oei, geloof neit dat dit nou zo goed is:S, als hij maar niet de sfeer in het team verziekt. Ik hoop dat hij zich snel aanpast, voor er echt problemen zijn.

fc-dordrecht.nl
16 oktober 2007, 17:02
Manu Dagher is altijd het lulletje op de training.
Ik heb al zeker 3x gezien dat hij eerder mocht vertrekken.
Ik heb ook niet precies gehoord wat Gert Kruys zei ik hoorde dingen over Nederlandse cultuur aanpassen en zo niet dan kan je weg. Het gebeurde toen Gert Kruys de spelers toesprak

Kok
19 oktober 2007, 12:56
Het is geen trainingsbeest die Manu. Hopelijk is het een goede les voor hem.

De sfeer zal hierdoor nou niet meteen omslaan, daar is die sfeer veels te goed voor :)

FC Dordrecht Fan
3 december 2007, 17:44
Ik las net op fc-dordrecht.nl dat Pinas eerder weggestuurd werd bij de training... Enig idee waarom?

Waterballet op training FC Dordrecht

Op het koude en vooral natte trainingsveld van FC Dordrecht werd vandaag een zware training afgewerkt. Op een onbespeelbaar veld werd er vandaag door FC Dordrecht 90 minuten lang vollop getraind. Op de training ontbraken Frank Kooiman (kuitblessure), Ibad Muhamadu (hersteld van blessure) en Manu Dagher (longklachten).

Er werd voor deze training uitgeweken naar een ander trainingsveld vanwege de hoeveelheid regen die er gevallen was.

Er werden deze dag vooral loopoefeningen gedaan omdat voetballen op het veld haast onmogelijk was. Ook werden er fysieke oefeningen gedaan. Er werden spellen gedaan waarbij de bal in de modder afgepakt moest worden, waarbij er door water dat bijna een halve meter diep was een sprint getrokken moest worden en ook moesten er duikkopballen gemaakt worden dwars door het modder.
Na de training was dan ook iedereen doorweekt. Behalve Brian Pinas hij werd eerder de kleedkamer ingestuurd.

fc-dordrecht.nl
3 december 2007, 19:00
Ik weet het niet hij wou niet praten toen hij wegliep. Hij zal weggestuurd zijn maar laten we er niet teveel problemen van maken dit gebeurd wel vaker;)

Nr 10
3 december 2007, 19:39
Tja Brian, hij overtuigd nog niet bij Dordt.
En in de wedstrijd tegen agovv gingen we zelfs wat frustratie zien in zijn spel. laten we het niet opblazen maar opvallend is het wel.

fc-dordrecht.nl
3 december 2007, 19:55
Ik denk dat het iets met inzet te maken had. Vrijdag was er al een lang gesprek na de wedstrijd tegen Haarlem waarin Marco Boogers aardig tekeer is gegaan op vooral Moussa Kalisse. Maar het is een jonge groep die nog veel moet leren het komt wel goed.

Johan
3 december 2007, 22:27
Ik weet dat sommige jongens ook gewoon eerder stoppen doordat ze niet lekker trainen dat voelen ze ook zelf aan

FC Dordrecht Fan
6 december 2007, 18:32
Ik denk dat het iets met inzet te maken had. Vrijdag was er al een lang gesprek na de wedstrijd tegen Haarlem waarin Marco Boogers aardig tekeer is gegaan op vooral Moussa Kalisse. Maar het is een jonge groep die nog veel moet leren het komt wel goed.

Maar als ik dit dan zo leest gaat het toch niet zo goed met name de groepsfeer!

fc-dordrecht.nl
6 december 2007, 19:46
De sfeer is geweldig. Ga eens op een training kijken en je ziet dat iedereen geweldig met elkaar omgaat. Het was eerder dat hij geen zin had door de modder te lopen of iets dergelijks ofzo.

Dordtnoord
7 december 2007, 15:54
Heb t eve nagevraagd.. Hij was gewoon weggegaan omdat hij zich totaal niet lekker voelden op het modderige veld.

Dordtse
8 december 2007, 09:41
Dan moet hij bij excelsior gaan voetballen, kan die trainen op kunstgras.

Johan
10 december 2007, 21:52
Dat is profvoetbal, als jij op je werk niet presteert wordt je ontslagen

rob
11 december 2007, 10:04
Dat is toch onzin. Na de training kun je alle vieze modder weer van je af spoelen onder de douche...