PDA

View Full Version : FC Dordrecht - FC Omniworld Almere

benji
6 oktober 2007, 19:51
:beerchug:

FC Dordrecht Fan
6 oktober 2007, 21:07
3-0 overwinning!

2x van der Velden
1x Kalisse

toeschouwers: 3500 man.

P.S zet er een poll bij!

Dordtnoord
6 oktober 2007, 21:29
Denk ook een 3-0 voor ons,,

tja nick zal wel scoren.. en de rest zien we wel!

2500 man op de tribunes. We kunnen trouwens ook nog deze periode pakken, ga ik niet vanuit, rkc moet een uitwedstrijd spelen, tegen FC Eindhoven. Die gaan dus wel winnen, en top oss speelt thuis tegen Ado den haag.

We zien t wel, als het gebeurt zal het wel erg leuk zijn

Tifodordrecht
7 oktober 2007, 12:17
6-0!!
2750 man!!

2xnick
1xmaachi
2xputter
1xeigendoelpunt

Thymen_Noord
7 oktober 2007, 13:41
tifo ik ga gedeelte lijk met je mee aleen dat eigen doelpunt niet dat word er 1tje voor maachi

PHM
7 oktober 2007, 16:27
Dubbele cijfers. Hoeveel laat ik aan de spelers over..

fc-dordrecht.nl
7 oktober 2007, 21:34
4-0

Nick van der Velden scoort in ieder geval

3000 man

DORDRECHT rulezzz
7 oktober 2007, 22:29
4 - 0

1 - 0 nick van der velden
2 - 0 maachi
3 - 0 van der velden
4 - 0 pinas

toeschouwers : 3.000

heel veel sfeer !!!!! + periode kampioen

Jah
8 oktober 2007, 08:26
2-1, Omniworld thuis is altijd lastig....

rollerman
8 oktober 2007, 11:31
lkre winst 5-0!!! 2978 man :P

r0wan
8 oktober 2007, 16:23
3-1, mannetje of 2750 op de tribune

Waus
8 oktober 2007, 16:47
Onderschat ze niet, ook al staan ze laatste: ze hebben toch Anastasiou en Cissé. Wamberto schijnt ook naar hun te komen. Niet echt heel spannend maar kan gevaarlijk zijn.

Freek078
8 oktober 2007, 18:53
Cissé ken ik niet maar dat zegt niks. Ze hebben nog wel ene Aissaidi, gevaarlijk mannetje, moeten we goed in de gaten houden. Ik zeg 3-0 voor onze FC

Dordtse
8 oktober 2007, 20:02
3-1, we komen 0-1 achter en herstellen het in de 2e helft.
Kan voor de eerste keer in 2 jaar niet bij een thuiswedstrijd zijn, balen!

Freek078
8 oktober 2007, 20:57
Ja ik kan helaas ook niet komen, zeer *** maarja, gelukkig is het niet de belangrijkste wedstrijd van het jaar

Waus
8 oktober 2007, 22:17
Cissé ken ik niet maar dat zegt niks. Ze hebben nog wel ene Aissaidi, gevaarlijk mannetje, moeten we goed in de gaten houden. Ik zeg 3-0 voor onze FC

Uuh ik bedoelde Ceesay, je spreekt het wel hetzelfde uit;) Heeft onder andere bij Willem II gevoetbald.

Paul-tje
9 oktober 2007, 10:36
Onderschat ze niet, ook al staan ze laatste: ze hebben toch Anastasiou en Cissé. Wamberto schijnt ook naar hun te komen. Niet echt heel spannend maar kan gevaarlijk zijn.

Wamberto traint volgens mij alleen mee, zoals Pinas eerst bij ons deed, en mag dan niet meespelen. Cissé is gelukkig niet die oud-speler van Liverpool :15: Met Anastasiou samen is dat zeker geen slechte aanval.

Verder hebben ze nog wel wat aardige spelers, snap ook niet dat ze maar 19de staan. Daarom moet er gewoon gewonnen worden, 2-0 denk ik.

Tifodordrecht
9 oktober 2007, 11:14
Wamberto is te duur voor omniworld lees ik net op voetbalzone...

Dus t blijf bij ana. in de aanval, dusja makkelijk overwinning

joey
9 oktober 2007, 13:32
4-0 2794 toeschouwers

tifo
9 oktober 2007, 13:57
3-1 2741 toeschouwers

GreenWhite
9 oktober 2007, 18:44
Ik denk dat we met 3-1 winnen. Anastasiou scoort uit de enige kans van de wedstrijd voor hem. Hij word goed in bedwang gehouden door Kras en Ramos.
Dordrecht speelt goed voetbal denk ik en van de Velden, Maachi en Putter scoren de doelpunten. Ook zal het denk ik wel aardig gevuld zijn ;)

100%dordts
9 oktober 2007, 18:48
denk 3133 mensen en een 2-0 overwinning waardoor we alsnog periodekampioen worden

Jah
10 oktober 2007, 08:02
Ik denk 2900 toeschouwers wat Dordt dan doorgeeft als 1900. Want dat staat beter....

emielgrootenboer
10 oktober 2007, 15:11
Goede tekst Jah......
??????????????????????
Zou het dan niet andersom moeten staan die getallen in je tekst, of bedoel je iets anders???????

Jah
10 oktober 2007, 16:03
Sarcasme Emiel....
Elke club overdrijft zijn toeschouwersaantallen, zoniet Dordt. RKC thuis zat er ruim 3000 man maar in de VI en de krant staat 2000 toeschouwers. Ik baal daarvan, heel Nederland ziet dat en denkt pff Dordt doet het zo goed en nog zit er maar 2000 man. Dit is trouwens al jaren zo. Vanaf de verbouwing zo'n beetje.

emielgrootenboer
10 oktober 2007, 16:46
Nu even zonder sarcasme jah,
Ik kom nu al weer een tijdje bij dordt. Vele jaren zaten er nog geen 500 man in het stadion en dan stond er op teletekst dat er een mannetje of 1500 aanwezig waren. Ik ben er van overtuigd (wanneer ik let op de toeschouwersaantallen) dat dit ook gebeurt bij clubjes als telstar, omniworld en AGOVV. Dat je nu je toeschouwersaantallen ophemelt om er beter vanaf te komen kan ik nog inkomen. Je wilt je sponsors en achterban graag iets voorspiegelen. Wat ik mij nu afvraag, en misschien dat jij een antwoord weet, is waarom een betaald voetbal vereniging nu zijn toeschouwersaantallen naar beneden zou bijstellen. Heb toch niemand belang bij? Je wilt toch altijd zooveel mogelijk toeschouwers trekken?

Cor Lems
10 oktober 2007, 18:27
ook de media maakt fouten natuurlijk (want bij de eagles zaten 4500 man, terwijl op teletekst (bijvoorbeeld) 3500 stond.

Dike-Side
10 oktober 2007, 19:46
agja wat maak het ook uit...
het is niet leuk..
maargoed, mensen die er komen weten toch hoe het zit?
wat ken 'ons' de rest nou schele wat zij ervan denke?

Jah
11 oktober 2007, 07:35
Zal inderdaad heus niet expres zijn. En toen met die 500 man stond ik er ook al. Toen overdreef Dordt inderdaad ook. Maar goed.

2-1 winst...

Nr 10
11 oktober 2007, 16:55
Laten we ons niet druk maken om de toeschouwersaantallen die vermeld worden, als mensen naar rtl kijken zien ze tijdens de samenvatting echt wel dat het redelijk vol zit, dat Noord en West goed gevuld zijn met supporters.

Ik maak me liever druk over morgen hoewel dat eigenlijk niet eens hoeft, ik denk een 3-0 overwinning voor Dordt.

2x Nick
1x Eddy.

PascalBrielle
12 oktober 2007, 07:22
Het wordt aardig aanvallend met Sardar en v.d. Velden op het middenveld en Kalisse- Putter - Maachi voorin.

Ik zeg 5-0.

PHM
12 oktober 2007, 14:44
'FC Dordrecht is de ploeg in vorm'

www.fcomniworld.nl
Vrijdag 12 Oktober 2007 12:26 uur

FC Dordrecht is vanavond de tegenstander van FC Omniworld. Echt goede herinneringen heeft de ploeg uit Almere niet aan dit elftal. Nog nooit in de jonge betaald voetbal geschiedenis van FC Omniworld wist het van FC Dordrecht te winnen. Slechts één keer werd er gelijkgespeeld en drie keer werd er verloren. Aan de ploeg van trainer Boeve de taak om dit vanavond beter te doen in de lastige uitwedstrijd.

De Dordtenaren zijn goed op dreef en wisten de laatste drie wedstrijden van respectievelijk WHC, FC Eindhoven en Go Ahead Eagles te winnen terwijl FC Omniworld in de laatste thuiswedstrijd ongelukkig verloor van RBC Roosendaal. Met de komst van Anastasiou hopen de Almeerders voorin voor meer gevaar te kunnen zorgen, in zijn eerste wedstrijd wist hij het net al te vinden. FC Dordrecht zal vanavond willen winnen om de aansluiting bij de eerste twee plaatsten te behouden, FC Omniworld wil ontsnappen uit de onderste contreien van de ranglijst. FC Dordrecht trainer Kruys waarschuwd op de website van FC Dordrecht dan ook voor FC Omniworld. 'FC Omniworld is een goede ploeg met spelers als Duits, Zegers en Anastasiou. Twee weken geleden spelen ze Veendam nog van de mat, dan moet je toch wel wat kunnen'. Vanavond staat er twee ploegen op het veld met verschillende omstandigheden maar één gemeenschappelijk doel; winnen.

‘Het zal vanavond een moeilijke uitwedstrijd worden, FC Dordrecht heeft een mindere periode doorgemaakt maar pakt het in de laatste wedstrijden weer goed op’ zegt FC Omniworld trainer Peter Boeve. ‘De wedstrijd van vanavond is een mooie uitdaging voor mijn ploeg, we kunnen kijken waar we voetballend staat tegen een sterke ploeg als Dordrecht. Tegen RBC konden we wederom goed meekomen en hebben we laten zien over veerkracht te beschikken. We komen twee keer terug na een achterstand en hebben grote kansen op de volle winst, helaas gaat het schot van Ceesay tegen de paal. Dat zijn net die momenten dat je even geluk moet hebben, maar het mocht niet zo zijn. RBC scoort dan uiteindelijk ook nog, in buitenspel positie, het winnende doelpunt en dan verlies je deze wedstrijd. Vanavond kunnen we weer beschikken over Anastasiou maar moeten we Ceesay door een meniscus blessure missen. Afhankelijk van de ingreep zullen we Ceesay drie tot zes weken moet missen, dat is een grote tegenvaller. Vanavond is de laatste wedstrijd in de tweede periode. Wij willen graag met vertrouwen de derde periode in en zullen vanavond alles op alles zetten om met een goed gevoel uit Dordrecht terug te keren’.

Nummerdrie
12 oktober 2007, 14:54
deze wedstrijden moet je winnen als je leuk mee wilt blijven doen:beerchug:

Sinterklaas
12 oktober 2007, 21:58
Ben toch blij dat ze in de slotminuten een achterstand ombogen. Geen beste wedstrijd. Pfffff.

Dordtse
12 oktober 2007, 23:43
Het is weer een knallende wedstrijd, op Noord althans!
Wat was dat allemaal daar?

Dike-Side
13 oktober 2007, 01:31
pfff tsja..
gewoon een hele matige wedstrijd,
met hele zwakke, en hele sterke minuten!
alleen jammer dat wij 5kansen nodig hebben voor 1 goal,
en meestal als je de betere bent, de tegenstander in 1 kans 1 keer scoor...
vanavond ook, bij de 0-1 en de 0-2..
agja, snel vergeten en op naar volgende wedstrijd!

rob
13 oktober 2007, 08:53
het leek verdomd veel op vuurwerk, als ik t goed heb:yawn:

fc-dordrecht.nl
13 oktober 2007, 10:57
Hoeveee boete stond daar nou op voor de club-.-

Tifodordrecht
13 oktober 2007, 12:57
Geen boete, alleen een dove dordt/denhaag supporter :cheers:

Nr 10
13 oktober 2007, 14:19
Klotewedstrijd maar goed we bleven knokken tot het einde voor het punt, geweldig toch nog dat Bart de 3-3 nog maakt.

Volgende week Volendam.

tifo
13 oktober 2007, 14:28
Klotewedstrijd maar goed we bleven knokken tot het einde voor het punt, geweldig toch nog dat Bart de 3-3 nog maakt.

Volgende week Volendam.

idd en dan 3 palingpunten:rock:

100%dordts
13 oktober 2007, 19:52
gelukkig bleven veel supporters toch nog tot het eind op een enkeling na dan
denk dat de 1-2 op gae van vorige week daar ook nog een steentje aan heb bijgedragen

Nr 10
14 oktober 2007, 11:35
idd en dan 3 palingpunten:rock:

3 palingpunten daar gaan we wel voor in ieder geval.

Daarna 3 bossche bollen punten. :headbanger:

SCHAAKy
14 oktober 2007, 13:13
neej hoor geen brandwonden. Maar wel triest dat het moet gebeuren.
Als die gozer bij onze FC is en ze aanmoedigt wat wordt er dan moeilijk gedaan dat hij het ook leuk vind om naar ADO te gaan. Als hij z'n muil over ADO houdt tijdens onze wedstrijden is er toch niks aan de hand.

r0wan
14 oktober 2007, 17:29
Triest dat het moet gebeuren, lijkt net of ze het op hem gemunt hebben omdat hij voor Ado zou zijn, denk nou es na, als je dat denkt ben je gewoon ziek in je kop

Paul-tje
14 oktober 2007, 20:08
Nog geen wedstrijdbeeld gezien, maar 3-3 tegen Omniworld is geen goed resultaat. Hopelijk een eenmalige tegenvaller.

Cor Lems
15 oktober 2007, 08:11
kan gebeuren, het is natuurlijk een fikse tegenvaller bij winst doe je gewoon goede zaken, maar ik hoorde dat omniworld niet veel kansen had en toch konden scoren. Mij stemt het tevreden dat we na zo'n achterstand van twee goals, toch zijn blijven knokken en toch nog een punt hebben kunnen pakken.

GreenWhite
15 oktober 2007, 16:22
Het is idd een tegenvaller. 3-3 tegen de nr een na laatst ik gewoon niet goed.
Maar ik ben net zo als Cor zegt tevreden het 3-3 is geworden na 2 doelpunten achter te hebben gestaan. Dat vind ik mooi om te zien. Het knokken en niet opgeven. En zo hoort dat ook!