PDA

View Full Version : Go ahead Eagles - FC Dordrecht

Irritantje
30 september 2007, 14:33
We gaan natuurlijk winnen!
4 - 5 bussen, ongeveer 250 man!

Dordtnoord
30 september 2007, 15:04
Ben benieuwd naar de wedstrijd Eendjes hebben gewonnen van zwolle met 3-1, Maar ik hoop en denk dat wij gaan winnen 2-3. Wie er scoort boeiend!

denk ook 4 misschien wel 5 bussen

Dennis1987
30 september 2007, 16:55
als dord net als tegen eindhoven speel dan kan dord het denk wel vergeten want wat een kut wedstrijd was dat en eagles binnen nu in vorm te raken enzo dus dord krijg het moeilijk maar het maak me niet uit als ze maar de 3 punten mee naar dord nemen

Nummerdrie
30 september 2007, 17:17
Begin het zo onderhand te haten dat de officiele website zo lang mogelijk info over de wedstrijd uit sluit om ons zo min mogelijk warm te maken. Iemand enig idee hoe het er voor staat met inschrijven voor de bussen?

Dre
30 september 2007, 17:20
Begin het zo onderhand te haten dat de officiele website zo lang mogelijk info over de wedstrijd uit sluit om ons zo min mogelijk warm te maken. Iemand enig idee hoe het er voor staat met inschrijven voor de bussen?

Haten mag, maar denk je niet dat het de verantwoording van de Supporters Vereniging is om met zulke info naar buiten te komen! Zolang zij dat niet doen, valt er ook weinig te vermelden op de officiele website.

Nummerdrie
30 september 2007, 18:26
Haten mag, maar denk je niet dat het de verantwoording van de Supporters Vereniging is om met zulke info naar buiten te komen! Zolang zij dat niet doen, valt er ook weinig te vermelden op de officiele website.

Weet dat jij een vrijwilliger bent, en excuses als jij je hierdoor aan gevallen voelt, maar heb gewoon het vermoeden dat olav o.a. op deze manier er alles aan doet om het ons zo moeilijk mogelijk te maken af te reizen naar deventer.

Paul-tje
30 september 2007, 23:02
Moeten niet vergeten dat ze gewoon derde staan, volop meedoen om de periode en dat we daar de laatste jaren regelmatig (dik) verloren hebben. Gaat nog veel lastiger worden dan Eindhoven.

Voorspelling: 1-2.

Voor het eerst ook in het nieuwe uitvak bij hun. Is een aardige kooi (met staanplaatsen) geworden:

http://www.fczwolle.org/images/20072008/wedstrijden/30092007/supporters%20zwolle.jpg

voor de webmaster, bij de historie van de club ontbreekt vorig seizoen. Is allemaal ook te vinden via het nieuwsarchief, maar dat kost wat meer moeite en ik ben lui.

joey
1 oktober 2007, 07:37
dat we daar de laatste jaren regelmatig (dik) verloren hebben.

vorig jaar was een mooie wedstrijd, 0-3 knappe overwinning en denk wel dat dit seizoen weer meezit en we gewooon 3 punten mee naar dordt nemen

Jah
1 oktober 2007, 07:41
Er gaan maar 4 bussen. Er is niet genoeg bemanning voor meer bussen. Jan heeft niet genoeg stewards. Naar RKC voor de play-offs met 10 bussen en nu max 4. Zwolle mag met 10 bussen naar Eagles maar 4 bussen Dordtenaren vinden ze daar gewoon genoeg denk ik. Dus schrijf je maar gauw in want die 4e bus is bijna vol. Misschien kan je op de reservelijst want op de vrijdag vallen er altijd een paar af.

PascalBrielle
1 oktober 2007, 07:48
vorig jaar was een mooie wedstrijd, 0-3 knappe overwinning en denk wel dat dit seizoen weer meezit en we gewooon 3 punten mee naar dordt nemen

Ben bang dat we verliezen. 1-2.

Nr 10
1 oktober 2007, 09:21
Max 4 bussen, had er wel meer verwacht. Vorig jaar 0-3, Eagl*s doen goed mee in de periode en staan 3de.
Toch moet er een resultaat te halen vallen.

Hoeveel supporters zullen er ongeveer meereizen vanuit Dordrecht, 350 man ongeveer.

Paul-tje
1 oktober 2007, 09:33
Hoeveel supporters zullen er ongeveer meereizen vanuit Dordrecht, 350 man ongeveer.

4 bussen = maximaal 200. Dan nog is dat het grootste aantal dit seizoen, dus zo slecht is het niet.

Irritantje
1 oktober 2007, 12:44
Het leeft wel en dat is mooi!
Het uitvak zit pal naast het fanatieke gedeelte van de Eagles supporters, dus dat wordt vast gezellig.
Als er meer animo is, moeten ze meer mensen toe laten geen bullshit!

Nr 10
1 oktober 2007, 13:25
4 bussen is best een aantal voor Dordt, maar had wel een vol uitvak verwacht, zeker bij deze wedstrijd die ongelooflijk leeft bij ons.

Uitvak zit idd bij de fanatieke eendjes, kan sowieso leuk worden.

We pakken ze keihard aan.

DORDRECHT rulezzz
1 oktober 2007, 14:15
beetje vreemd dat er maar 4 bussen gaan , 2 of 3 stewards per bus lijk me wel genoeg !! je maak mij niet wijs dat ongeveer de helft van e stewards niet mee wil / kan !!!
je had volgens mij makkelijk de 6 a 8 bussen gehaald !!!

DORDRECHT rulezzz
1 oktober 2007, 14:15
ik volg het wel via teletext :-(

Sinterklaas
1 oktober 2007, 14:30
We gaan daar zeker niet verliezen!! Ik voorspel een 2-2 gelijkspel tegen die eendjes.

Jah
1 oktober 2007, 14:31
Vind het ook onzin maar J was heel stellig, te weinig stewards. Maar naar RKC dan? Toen waren die stewards er wel?

angel078
1 oktober 2007, 15:24
Weet iemand hoe laat de bussen vrijdag vertrekken?

Dike-Side
1 oktober 2007, 16:02
we worden weer genaait(8)
pfff ongelovelijk..
maja vergeleken vorig seizoen
mogen we nu teminste!

benji
1 oktober 2007, 16:09
gewoon eigen vervoer sochtends:-p

r0wan
1 oktober 2007, 16:18
4 bussen maar, jammer hoor, maar sowieso als er meer bussen gingen had dordt aan eagles de namen moeten geven, wat dordt niet wilde, toch netjes :P

Nr 10
1 oktober 2007, 16:38
Geen genoeg stewards, jonge jonge zeg.
Come on hee. Een vol uitvak zou er toch fantastisch uitzien ook voor de club zelf, dat moet Marco en de technische staf toch ook goed doen, dat een club als FC Dordt een uitvak vol kan krijgen.

Maar goed het is niet anders.

078tillIdie
1 oktober 2007, 16:40
Wat een slappe smoes zeg..jezus, nog slechter als die smoes van vorig jaar. Bij elke wedstrijd zijn er genoeg stewards en ineens, van het een op het andere moment zijn ze weg. Flauwekul zeg....

tifo
1 oktober 2007, 17:45
agja een hoop mensen zullen tog wel niet durven om te gaan dusja in ieder geval chill dat er flink wat west mee gaat:happydance:

Kok
1 oktober 2007, 17:47
Vorig jaar geen bussen, dit jaar geen stewards. Wat zal er volgend jaar zijn, geen chauffeurs?

Ik heb me nog niet ingeschreven, dus zal donderdag vroeg naar het home komen en hopen op nog een plekje.

Freek078
1 oktober 2007, 19:03
we worden weer genaait(8)
pfff ongelovelijk..
maja vergeleken vorig seizoen
mogen we nu teminste!

Je weet het niet met Olav hé, dalijk zijn ineens alle bussen kapot:s. Ik zie hem er wel voor aan eerlijk gezegd.

Dordt4Altijd
1 oktober 2007, 21:05
Shit ik moet ook nog inschrijven, hopelijk kan ik nog mee wil dit echt niet missen.

tifo
1 oktober 2007, 21:52
Shit ik moet ook nog inschrijven, hopelijk kan ik nog mee wil dit echt niet missen.

hoop et voor je ;) mja idd zonde van die 4 bussen maar als er nog niet zoveel vraag is is er tog geen probleem of wel.. tis tog niet zo dat jan al wel genoeg mensen voor 8 bussen heb of wel

Irritantje
2 oktober 2007, 06:47
Waarom geen 4 bussen en dan een gedeelte met de auto combi erachteraan?
Je gaat toch geen supporters thuis laten als het uitvak groot genoeg is?
echte onzin!

benji
2 oktober 2007, 12:36
inderdaad... en fcdordrecht.nl heeft nog steeds niets bijzonders erover gemeld... Erg slecht en amateuristisch.. Zelfs een zaterdagamateursite is tegenwoordig nog sneller.

Cor Lems
2 oktober 2007, 13:31
Olav, bok eens op met je achterlijke veiligheidsmaatregelen! Dit kan dus echt niet meer, je fans op deze manier in de kou laten staan. Ja het is een risico wedstrijd, maar dat wilt nog niet zeggen dat je dan maar smoezen moet verzinnen om zo'n beperkt aantal mensen mee te laten nemen.

Zelfs FC Zwolle kan gewoon daarheen gaan op verplaatsing en bij Dordt zou het niet kunnen. Hopeloos noem ik dat.

Nr 10
2 oktober 2007, 14:35
Heel matig geregeld idd, Come on zeg. Een vol uitvak dat moeten Marco en Olav toch ook met trots vervullen.
Matige smoes om te zeggen dat er geen genoeg stewards zijn, come on zeg. Als we naar Den Haag moeten gaan ze dat dan ook doen.

Dike-Side
2 oktober 2007, 16:57
dan mottuh we is een keer actie ondernemen..
anders zal het nooit veranderen!
tegen rkc waren er ook ineens allemaal nieuwe stewards..
zomaar uit het niets..
waarom nu dan niet??

elke club leeft DOOR zijn supporters..
Lullig om die dan in de kou te laten staan!
al is het er maar 1tje.. toch 1 teveel!

Irritantje
2 oktober 2007, 17:10
juist door zulk soort teksten op i-net te verspreiden (dit is niet persoonlijk, want door supporters van alle clubs wordt daar aan meegedaan) worden 'wedstrijden met een verleden' streng aangepakt

dus bij deze is je bericht verwijderd

Cor Lems
2 oktober 2007, 17:33
Ze willen zo graag zoveel fans, vorig jaar stond marco trots te verkondigen dat wij in de top 3 stonden qua club dat publiek mee nam naar uitwedstrijden. En er is in het verleden weinig gebeurt, dus geen reden om de steun van de supporters richting de spelers te ontzeggen. Dat die koekhappers maar wat meer flikken inzetten om de orde te handhaven, maar kom niet af dat er niet genoeg stewards zijn zeg...

tifo
2 oktober 2007, 19:29
Ze willen zo graag zoveel fans, vorig jaar stond marco trots te verkondigen dat wij in de top 3 stonden qua club dat publiek mee nam naar uitwedstrijden. En er is in het verleden weinig gebeurt, dus geen reden om de steun van de supporters richting de spelers te ontzeggen. Dat die koekhappers maar wat meer flikken inzetten om de orde te handhaven, maar kom niet af dat er niet genoeg stewards zijn zeg...

was de vorige post zo erg ? :P

Nummerdrie
2 oktober 2007, 22:30
02-10-2007 Schade uitvak verhaald op fc zwolle
De zwolse supporters hebben zondag voor 10.000 euro schade aangericht in het uitvak. Deze schade gaat Go Ahead Eagles op fc zwolle verhalen. Er moet nieuw beton gestort worden en ook de lexaanwand heeft schade opgelopen. Go Ahead Eagles verweert zich tegen het feit dat het uitvak niet veilig genoeg was. Er is dermate veel geweld gebruikt, waardoor er zoveel schade ontstond. Fc zwolle ontkent overigens dat er door een slechte kaartverkoop extra veel probleemsupporters mee zijn gereisd afgelopen zondag.

Vorig seizoen zorgden supporters van Go Ahead Eagles voor problemen tijdens de uitwedstrijd in zwolle. Daar werden wat hekken vernield en die schade bedroeg toen bijna 4000 euro. Go Ahead Eagles moest ook betalen voor de schade.

Voor de bekerwedstrijd in zwolle over een maandje is ook een datum geprikt. De wedstrijd moet op dinsdagavond 30 oktober gespeeld gaan worden. De politie daar heeft nog niet laten weten of zij akkoord met deze datum.

bron www.kowet.nl

ben benieuwd of de fm afdeling daar op tijd klaar is met herstellen. kan er zelf overigens alsnog niet bij zijn door omstandigheden:throw:

Irritantje
2 oktober 2007, 22:34
ik heb nog ff een kaartje geregeld, moest er gewoon bij zijn in deventer!

Dordtnoord
3 oktober 2007, 15:34
Is bus 4 al helemaal vol dan?

Dordt4Altijd
3 oktober 2007, 17:57
Nog niet heb ook een kaart geregeld vandaag.

Dordt4Altijd
4 oktober 2007, 21:47
Iemand nog in het home geweest vanavond? Bus 4 vol? Ik snap trouwens niet dat we morgen half 6 vertrekken. Oke ik moet ook haasten om het te halen maar met de drukke avondspits kan het nog wel een lang ritje worden.

Tifodordrecht
5 oktober 2007, 00:00
Dan stellen ze de wedstrijd maar 10min uit hoor!

commissaris
5 oktober 2007, 10:41
Dat laatste mag niet van de KNVB.

Paul-tje
5 oktober 2007, 11:17
Dat laatste mag niet van de KNVB.

Wat gebeurde er dan tegen RKC? Of mag het wel als het de spelers zijn?

Jah
5 oktober 2007, 11:24
Ook voor supporters wordt de wedstrijd weleens uitgesteld. Kan me niet herinneren welke club maar ook tegen ons is dat weleens gebeurt. Pff heb er zin in. Alleen jammer dat we gaan verliezen vanavond maar goed daar ben ik al op ingesteld nu...

Bobster
5 oktober 2007, 16:14
Kom op dord pakken die eendjes!

Ben vanaaf maar een teletext supporter:clapping:

Nr 10
5 oktober 2007, 16:31
Ook ik vanavond teletekst supporter. Ga nooit naar uitwedstrijd toe, ja vorig jaar ben ik VVV-uit gegaan.

Dit jaar wil ik Den Bosch, RKC, RBC en ADO uit gaan bezoeken.

Sinterklaas
5 oktober 2007, 21:27
Heerlijk gevoel, deze overwinning.
Vooralsnog een stukje revanche voor de bestorming van ons home, vorig seizoen. Forza Dordt!!

PHM
5 oktober 2007, 21:34
Mooie overwinning. Heb helaas de wedstrijd moeten missen. Strandde op weg naar de combi bij Utrecht in de 26 kilometer film naar Gorinchem met een warme motor...

r0wan
6 oktober 2007, 03:10
Goede wedstrijd van Dordt, goede sfeer in het hele stadion, dus een prachtige avond :D

Tifodordrecht
6 oktober 2007, 04:13
Jaaa heerlijk :D, lekker na gefeest in de stad :P!! FC DORDRECHT!!!

Nr 10
6 oktober 2007, 09:12
Jaaaa Dordtenaren ole ole. Topoverwinning van onze boys.
Mooi goal van Nick en de ontlading bij Maachi ook mooi om te zien. Dat Dordt hier wint zegt veel over de ploeg. Er is kracht om terug te komen van een achterstand en we hebben goed voetbal getoond.

De 3de plek is ons deel, vrijdag eindelijk weer eens een thuiswedstrijd tegen Omniworld, daarna Volendam, dan Den Bosch uit en MVV 2x keer.

benji
6 oktober 2007, 10:28
Het zal a.s. vrijdagavond wel weer lekker druk worden op de krommedijk thuis tegen Omniworld!!

Nr 10
6 oktober 2007, 13:34
Zal zeker wel weer redelijk vollopen, mooi tog om te zien.

Omniworld pakken we ook.

FC Dordrecht Fan
6 oktober 2007, 13:41
Zal zeker wel weer redelijk vollopen, mooi tog om te zien.

Omniworld pakken we ook.

De "mindere" ploegen zijn nog altijd het moeilijkst...

tifo
6 oktober 2007, 13:58
ook leuk afscheid uit deventer haha

eagles moet een liedje zingen hi ha ho

Dordtnoord
6 oktober 2007, 14:45
Fantastische avond, lekkere sfeer, en een mooie overwinning!

Nr 10
6 oktober 2007, 15:03
De "mindere" ploegen zijn nog altijd het moeilijkst...

Misschien wel, dan moet je toch zelf het spel maken. Tegen de betere ploegen ben je niet de enige die het spel moet maken. Omniworld zal vrijdag echt niet naar Dordt komen om te gaan winnen, die gaan zich lekker ingraven, de linies kort op elkaar en hopen op een puntje of misschien een overwinning die wat lucky tot stand komt.

rollerman
6 oktober 2007, 18:34
geweldige avond!!!

Taipan
7 oktober 2007, 03:58
We gaan natuurlijk winnen!
4 - 5 bussen, ongeveer 250 man!

Jammer dat het niet allemaal Dords-fans waren:hmm:

Nummerdrie
7 oktober 2007, 10:03
Jammer dat het niet allemaal Dords-fans waren:hmm:

hoe bedoel je?

rollerman
7 oktober 2007, 12:50
<object width="425" height="353"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/VidGcNEMaxc&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/VidGcNEMaxc&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="353"></embed></object>

Michelle
7 oktober 2007, 17:38
Heey, Ook even weer een berichtje van mij... Ik heb me zeker vermaakt die avond....;) En de korte liedjes waren ook heel erg leuk zoals "eagles moet een liedje zingen hihaho" de de jostiband blijft voor mij het leukste;)...

Verder was het heel erg jammer dat we na de wedstrijd bekogeld waren door stenen... hoe zielig ben je:S... mensen tot vrijdag!!!

groetjes Michelle

Dordtse
9 oktober 2007, 06:57
Welke *** heeft eigenlijk dat filmpje Dordrecht hooligans op youtube.com geplaatst?
Verander aub die naam man!

http://www.youtube.com/watch?v=J5CmYobr2R8

Michelle
9 oktober 2007, 12:10
Ja de naam staat er gewoon bij hoor..... maar ik zal het wel ff tege hem zeggen!

100%dordts
9 oktober 2007, 14:06
hey als jullie de samenvatting bekijken hebben jullie dan ook dit beeld?:

en zo niet wat moet ik er aan doen?

Cor Lems
9 oktober 2007, 14:19
hey als jullie de samenvatting bekijken hebben jullie dan ook dit beeld?:

en zo niet wat moet ik er aan doen?

kan een paar dingen zijn:

Of een oude mediaplayer of je drivers van je videokaart zijn niet up to date (of gewoon een oude videokaart

FCD!
7 november 2007, 14:58
dat ken er maar weer 1 zijn... Barry

FCD!
7 november 2007, 14:59
van die dordrecht hooligans op youtube