PDA

View Full Version : PSV toch uit KNVB beker

Tifodordrecht
27 september 2007, 11:55
Voor PSV is het toernooi om de KNVB-beker ten einde. Opnieuw blijkt de Eindhovense club een administratieve blunder te hebben gemaakt. 'Dit is niet goed te praten.'

PSV won woensdagavond met 3-0 bij Jong SC Heerenveen. Maar coach Ronald Koeman had Manuel da Costa opgesteld en dat had hij niet mogen doen. De Portugees moest namelijk een schorsing uitzitten, omdat hij vorig seizoen in twee bekerwedstrijden een gele kaart had geïncasseerd: in de achtste finale tegen Go Ahead Eagles en in de verloren kwartfinale tegen NAC Breda.

'Een enorme blunder', zo reageerde algemeen directeur Jan Reker via de website van zijn club. 'De KNVB-beker is een mooie prijs, die PSV graag had willen winnen. Hierdoor kan dit niet meer en dat is méér dan spijtig. Hier is het laatste woord nog niet over gezegd. Ik heb onmiddellijk besloten de procedures aangaande dit soort administratieve zaken intern drastisch te wijzigen.'

Het is niet voor het eerst dat PSV blundert. Twee jaar geleden verwijderde de KNVB al Jong PSV uit het bekertoernooi, omdat destijds Lindsay Wilson onrechtmatig meespeelde. En in Europees verband vergaten de Eindhovenaren al eens Ruud van Nistelrooy en John de Jong in te schrijven.

De KNVB maakte bekend dat Jong SC Heerenveen de plaats van PSV inneemt in de derde ronde van het bekertoernooi.

Kok
27 september 2007, 12:15
Haha, wat een blunder. :wheelchair:

PSV kennen we dus doorstrepen. Hopelijk loten we voor de verandering nu weer is een leuke(!) eredivisie club. Vanavond is de loting.

PascalBrielle
27 september 2007, 14:09

PSV kennen we dus doorstrepen. Hopelijk loten we voor de verandering nu weer is een leuke(!) eredivisie club. Vanavond is de loting.

Doe mij maar Ajax thuis...

078tillIdie
27 september 2007, 14:18

En dan nog thuis, dat zou helemaal top zijn!! Als we dan ook nog stunten, dan is het helemaal perfect(Y)

Paul-tje
27 september 2007, 17:10
Toch even PSV heel hard uitlachen. :bye1::roflmao:

Sparta, NAC of Utrecht thuis lijkt me leuk, een middenmoter uit de eredivisie. Liever tegen zo'n ploeg eruit dan tegen Den Bosch / RKC / Volendam.

078tillIdie
27 september 2007, 17:17
Toch even PSV heel hard uitlachen. :bye1::roflmao:

Sparta, NAC of Utrecht thuis lijkt me leuk, een middenmoter uit de eredivisie. Liever tegen zo'n ploeg eruit dan tegen Den Bosch / RKC / Volendam.

volendam is er al uit;) Maar dat maak nie uit, zo'n middenmotor lijkt me idd ook wel leuk(Y)

Nr 10
27 september 2007, 17:58
Hahah PSV dr uit, het is daar ook niet de 1ste keer met dit soort blunders. Gewoon een domme fout die eigenlijk niet mag voorkomen.

Maar ja hopelijk treffen we een leuke ploeg uit de Eredivisie, Ajax of Feyenoord zou top zijn dan loopt de krommedijk heel snel vol maar een Sparta zou ook mooi zijn, daar zie ik ons ook nog wel van winnen.

Hopelijk spelen we thuis, een leuke ploeg en ik ben dr bij.

Cor Lems
27 september 2007, 19:45
geef me ajax of feyenoord maar een keer in eigen huis. Ik verlang wel eens naar een mooi affiche, de beker winnen we toch nooit, dus daarom extra mooi als er eens een aansprekende club naar de krommedijk komt (maar aub gun ons die thuiswedstirijd)

Paul-tje
27 september 2007, 21:08
volendam is er al uit;) Maar dat maak nie uit, zo'n middenmotor lijkt me idd ook wel leuk(Y)

Noemde eigenlijk zomaar wat ploegen op waar we de laatste jaren van hebben verloren in de beker. En dat waren allemaal ploegen die eigenlijk wel te pakken zijn.....

Nog een uurtje (of anderhalf) en dan weten we het.

078tillIdie
27 september 2007, 21:29
Noemde eigenlijk zomaar wat ploegen op waar we de laatste jaren van hebben verloren in de beker. En dat waren allemaal ploegen die eigenlijk wel te pakken zijn.....

Nog een uurtje (of anderhalf) en dan weten we het.
Yep en AZ ken ook niet want die zijn er ook uit:D

Cor Lems
27 september 2007, 23:00
KUTLOTING

Naar MVV, niks bijzonders dus, waarom verdomme nu nooit eens een eredivisieploeg thuis

Paul-tje
27 september 2007, 23:13
Helemaal met je eens. Wie zit hier nou op te wachten?

Nog erger: speeldatum is 30 en 31 oktober en 1 november. En 2 november komt MVV bij ons thuis voor de competitie........kutbeker

078tillIdie
28 september 2007, 07:19
Helemaal met je eens. Wie zit hier nou op te wachten?

Nog erger: speeldatum is 30 en 31 oktober en 1 november. En 2 november komt MVV bij ons thuis voor de competitie........kutbeker

We moeten de 30e daar naar toe, en komen ze 2 november hiereen, beetje idioot.

Jah
28 september 2007, 07:52
Altijd hetzelfde liedje met die beker. In spanning te wachten op Ajax uit, Vitesse, Utrecht , Groningen, Roda. Maar nee hoor. En dan ook nog 2 x in 3 dagen. Pfffff

Dennis1987
28 september 2007, 08:10
ja vind het een kut loting had liever nog een amateur club gehad en dan was je al verder en dan tegen een eredevissie club dat had mooi geweest
maar ja mvv is echt niet leuk 2 keer achter mekaar

Dordtse
28 september 2007, 10:12
Gewoon winnen..
Als je deze wint dat heb je wel meer kans tot clubs als feyenoord, nec, ajax..
je hebt het niet voor het kiezen dus gewoon accepteren wat geloot wordt!

Jah
28 september 2007, 10:29
Wijze woorden.... ;)

joey
28 september 2007, 12:24
feyenoord uit? ajaks uit? lijkt me ook wel kicke hoor!
thuis is natuurlijk het makkelijkst maar uit is misschien wel leuker, groot stadion (in het uitvak passen meer supporters dan op de krommedijk)

078tillIdie
28 september 2007, 13:14
feyenoord uit? ajaks uit? lijkt me ook wel kicke hoor!
thuis is natuurlijk het makkelijkst maar uit is misschien wel leuker, groot stadion (in het uitvak passen meer supporters dan op de krommedijk)

Dat zou idd ook wel vet zijn, of bij AZ(zijn er al uit, weet t) zou ook vet zijn, voor de neus van dirk teringa winnen:happysmiley:

Jah
28 september 2007, 13:19
Willem 2 uit met de trein naar Tilburg lijkt me ook kikke. Maar ja, leggen er ook al uit. Als we van MVV winnen denk ik dat de volgende tegenstander wordt: Excelsior, RKC of Veendam uit. Zoiets gaars.

joey
28 september 2007, 16:45
hoeft niet, je ehbt de kans dat we feyenoord of ajaks loten!

Nr 10
28 september 2007, 16:57
Best een klote loting, en ja als je MVV 2 sep thuis krijgt speelt je 2 x in zeer korte tijd tegen hun, maarja je moet accepteren zo is het helemaal. Zal best een zware pot worden daar in Meestrich. Als we doorgaan hebben we best kans op een eredivisieploeg. Ik zal al te dromen van een Ajax of Feyenoord uit!!. Lekker groot stadion. vol uitvak:inlove: en lekker zingen en springen.

Come on Dordt.

pimf
28 september 2007, 19:05
hahahahaha:baaasmiley::baaasmiley: