PDA

View Full Version : Blessures

FC Dordrecht Fan
26 september 2007, 17:45
Post hier de berichten in van welke speler geblesseerd is

Reinhard Breinburg na de winterstop inzetbaar.
Bart van Muyen kan snel aansluiten bij de groep
Frank Kooiman IDEM
Ibad Muhamadu 4 tot 6 weken is hij weer inzetbaar.

joey
27 september 2007, 17:54
frank kooiman mag van mij zo snel mogelijk in het doel, niet dat rensen slecht keept integendeel, rensen keept goed
maar kooiman heeft toch meer ervaring

Nr 10
27 september 2007, 18:01
Reinhard pas na de winterstop weer, Kooiman heeft idd meer ervaring en Sjoerd heeft gekke acties, de moeilijkste ballen haalt tie eruit en de makkelijkste laat tie glippen.

Met Kooiman heb je toch een meer betrouwbare keeper mag je misschien wel zeggen.

078tillIdie
27 september 2007, 19:25
Ibad mag van mij ook wel weer snel terugkomen want ik vin eddy en manu het nou niet egt goed doen

FC Dordrecht Fan
27 september 2007, 20:19
Maar wat heeft Reinhard nou eigenlijk, omdat hij nou al heel het seizoen geblesseerd is? Dat stond niet in mijn bronvermelding van de VI nieuws ;)

emielgrootenboer
28 september 2007, 23:20
Nou ben toch van mening dat sjoerd zijn kans dubbel en dik gepakt heeft. Die 37 jarige frankie ken lekker op de bank plaatsnemen. We hebben er een goede doelman bij. Alleen veel trainen op zijn traptechniek (nog slechter dan v.d. Werff) en zijn coaching.

Bart gelijk terug in de basis. Maakt mij niet uit op links of op rechts. Moeten didi en brian maar lekker uitvechten wie de andere back moet zijn.

Reinhart moet zeker zo snel mogelijk terugkeren. Achterin toch er veel foutjes en zeker niet zo zeker en constant als vorig jaar. Samen met Ruud het beste centrum achterin. Moet Guy maar voor een plek op het middenveld gaan en proberen Monier eruit te spelen.

Ibad kunnen we gebruiken. kan met putter gaan duelleren om een plek in de spits. Kan ook op rechts. Nu putter 3 goals maakt in een week zal hij wel beter in zijn vel zitten en de komende weken meer scoren.

FC Dordrecht Fan
29 september 2007, 10:12
Nou ben toch van mening dat sjoerd zijn kans dubbel en dik gepakt heeft. Die 37 jarige frankie ken lekker op de bank plaatsnemen. We hebben er een goede doelman bij. Alleen veel trainen op zijn traptechniek (nog slechter dan v.d. Werff) en zijn coaching.

Bart gelijk terug in de basis. Maakt mij niet uit op links of op rechts. Moeten didi en brian maar lekker uitvechten wie de andere back moet zijn.

Reinhart moet zeker zo snel mogelijk terugkeren. Achterin toch er veel foutjes en zeker niet zo zeker en constant als vorig jaar. Samen met Ruud het beste centrum achterin. Moet Guy maar voor een plek op het middenveld gaan en proberen Monier eruit te spelen.

Ibad kunnen we gebruiken. kan met putter gaan duelleren om een plek in de spits. Kan ook op rechts. Nu putter 3 goals maakt in een week zal hij wel beter in zijn vel zitten en de komende weken meer scoren.

Mooi omschreven Emiel ;) Helemaal met je eens!

FC Dordrecht Fan
30 september 2007, 11:19
Hoe is het eigenlijk met Sequeira? Hij heeft maar 22 minuten gespeeld tegen Eindhoven.

Freek078
8 oktober 2007, 15:34
Hoe is het eigenlijk met Sequeira? Hij heeft maar 22 minuten gespeeld tegen Eindhoven.
Volgens mij een tactische wissel, weet niet zeker

PHM
9 oktober 2007, 12:00
Jammer dat Kooiman weer geblesseerd geraakt is. Zou mooi zijn als hij nog fit geraakt maar met een speler op die leeftijd kan je van alles verwachten. Ik denk dat het tijd wordt om in de winterstop een nieuwe keeper aan te trekken. Westerveld is na de winterstop beschikbaar. Misschien dat hij bij ons nog wel even een half jaartje wil meedoen. Niet geschoten is altijd mis..

Nr 10
10 oktober 2007, 10:13
Idd heel zonde voor Frank, eerst zijn rechterkuit en nu weer zijn linker. Heel jammer, hopelijk is het niet al te ernstig en kan hij snel weer aansluiten bij de groep.

Met hem in de goal heb ik toch meer vertrouwen dan met Sjoerd, die de makkelijkste ballen door laat gaan en de moeilijkste eruit haalt.

emielgrootenboer
10 oktober 2007, 15:08
PHM en nr10, dit keer zitten jullie er helemaal naast....
Inderdaad is het balen voor kooijman dat hij er nu weer uit is, maar om nu een bijna even oude en dure paardelul van een Westerveld naar voren te schuiven als doelman. Geef mij dan maar weer gewoon een jong talent.
Om nu van sjoerd te zeggen dat hij makkelijke ballen door laat en dat Kooijman een betere doelman is betwijfel ik. Sjoerd heeft het minste ballen doorgelaten van al de keepers in de eerste divisie en als hij zich nog beter ontwikkelt in het trappen en het coachen is het gewoon een heel compleet doelmannetje waarvan we nog jaren plezier kunnen hebben. Hij is echt beter dan Kooijman....

Nr 10
10 oktober 2007, 19:41
Rensen is zeker een goeie keeper, alleen hij heeft zijn rare acties erbij zitten. Paar blunders en de makkelijkste ballen laat hij soms doorgaan, de moeilijkste ballen plukt hij er vervolgens wel uit.

Met Kooiman heb ik toch meer het gevoel dat er een betrouwbare keeper in de goal staat dan met Rensen.
Maar goed hij kan het tegendeel nog bewijzen hoor.
Enne Westerveld zou een leuke stunt zijn maar of hij trekt heeft om in de Jupiler League te spelen valt natuurlijk nog te bezien.

PascalBrielle
10 oktober 2007, 19:44
Rensen is zeker een goeie keeper, alleen hij heeft zijn rare acties erbij zitten. Paar blunders en de makkelijkste ballen laat hij soms doorgaan, de moeilijkste ballen plukt hij er vervolgens wel uit.

Met Kooiman heb ik toch meer het gevoel dat er een betrouwbare keeper in de goal staat dan met Rensen.
Maar goed hij kan het tegendeel nog bewijzen hoor.
Enne Westerveld zou een leuke stunt zijn maar of hij trekt heeft om in de Jupiler League te spelen valt natuurlijk nog te bezien.

Die blunders van Rensen waren in het begin van het seizoen, het gaat al veel beter. hij is niet voor niks de minst gepasseerde doelman!

Dordtnoord
10 oktober 2007, 20:46
Rensen is gewoon een goeie keeper. Hij is nog jong en moet dus nog veel leren en dan maaktie af en toe fouten. Maar het is een uitstekende vervanger voor kooiman.

Nummerdrie
10 oktober 2007, 20:58
:grin:volgens de officiele website is ie net 6 maanden oud hehe

PHM
10 oktober 2007, 21:25
PHM en nr10, dit keer zitten jullie er helemaal naast....
Inderdaad is het balen voor kooijman dat hij er nu weer uit is, maar om nu een bijna even oude en dure paardelul van een Westerveld naar voren te schuiven als doelman. Geef mij dan maar weer gewoon een jong talent.
Om nu van sjoerd te zeggen dat hij makkelijke ballen door laat en dat Kooijman een betere doelman is betwijfel ik. Sjoerd heeft het minste ballen doorgelaten van al de keepers in de eerste divisie en als hij zich nog beter ontwikkelt in het trappen en het coachen is het gewoon een heel compleet doelmannetje waarvan we nog jaren plezier kunnen hebben. Hij is echt beter dan Kooijman....
Mocht Kooiman echt uitvallen dan is het aantrekken van een ervaren keeper echt noodzakelijk. Als je mee wilt doen om de prijzen heb je routine nodig in de goal. Rensen heeft 'het' in mijn ogen (nog) niet.

Nr 10
11 oktober 2007, 09:39
Rensen heeft het nog niet, ik ben nog niet volledig overtuigd, hij kan goed keepen maar komt af en toe onzeker over, en maakt soms een slippertje.

emielgrootenboer
12 oktober 2007, 06:18
oké jullie mening, alleen ik begrijp hem niet zo. Maar goed till vanavond.

Kok
12 oktober 2007, 11:43
Ik vind dat Rensen het goed doet. Kooiman heeft nog wel iets meer uitstraling, maar Rensen kan alleen nog maar beter worden.
Hij mag wel extra gaan trainen op zijn uittrappen die zijn vaak dramatisch, maar daar was Kooiman ook niet sterk in.

FC Dordrecht Fan
29 november 2007, 10:34
Weer tegenslag voor Ibad Muhamadu

Gisteren kende de door blesure's geplaagde spits opnieuw een terugslag. Het is onwaarschijnlijk dat de spits van FC Dordrecht nog voor de winterstop terug kan keren in de basiself van trainer Gert Kruys. Ibad Muhamadu speelt zijn laatste wedstrijd in de Play-Offs tegen FC Zwolle sindsdien word de Amsterdammer geplaagd door blesure's. Het is nog niet duidelijk waneer hij precies zal terugkeren.

Lopes eventueel deze winter naar FC Dordrecht?

Op zijn afscheid vmet het FC Dordrecht publiek sprak Cecilio Lopes mooie woorden. De huidige spits van Heerenveen vertelde dat hij zijn loopbaan bij FC Dordrecht zou afsluiten. Er bestaat echter een kans dat dit al veel eerder zou zijn. Er bestaat namelijk een optie dat FC Dordrecht de spits deze winterstop voor een half jaar zal huren van Heerenveen. Dit is natuurlijk ook afhankelijk van eventuele transfers bij FC Dordrecht en Heerenveen.

FC Dordrecht voorzitter Ad Heijsman heeft nog regelmatig contact met Cecilio Lopes

Zal daarom de reden zijn dat onze FC Lopes weer wilt huren, zal wel weer fijn zijn als die terug is bij Dordt. Echter heeft hij totaal geen wedstrijdritme...

Bron: fc-dordrecht.nl

fc-dordrecht.nl
29 november 2007, 11:51
Zal zeker goed zijn als Lopes terug zou keren. Maar als er verder geen transfers zijn deze winter zal het niet doorgaan.

PS: Een bron is altijd wel netjes;)

FC Dordrecht Fan
29 november 2007, 13:26
Zal zeker goed zijn als Lopes terug zou keren. Maar als er verder geen transfers zijn deze winter zal het niet doorgaan.

PS: Een bron is altijd wel netjes;)

Bron: fc-dordrecht.nl hehehe

FCD!
30 november 2007, 11:40
dat is wel een betrouwbare bron heb ik vernomen

Sev
30 november 2007, 14:09
Zou wel erg mooi zijn als Lopes terug komt. Putter bakt er niets van en nu Ibad die terugslag (gvd) heeft gekregen zou het erg goed uit komen.. Maarja, even afwachten maar..

Nr 10
30 november 2007, 17:38
Wohoh zou geweldig zijn natuurlijk mocht cecillio terugkeren bij dordt, het is natuurlijk wel ff afwachten hoe hij het doet na een blessure maar het zou mooi zijn.

maar goed ff afwachten maar laten we nergens vanuit gaan in ieder geval.