PDA

View Full Version : Dordrecht jeugd

Johan
21 september 2007, 12:49
Valt me op dat er weinig interesse is voor de Dordtse jeugd, terwijl er hele leuke voetballers rondlopen die echt voor Dordt gekozen hebben terwijl ze beter kunnen.
Dordrecht zoekt mensen die willen begeleiden of gewoon wat willen doen voor de jeugd, dus als je wat voor de club wil doen is daar nog ruimte zat voor :welcomeani:

Dordtse
21 september 2007, 23:12
Inderdaad Johan!
Als je intresse hebt kan je een e-mail sturen naar Micheldeman@FCDordrecht.nl!

Niet denken, maar doen!

Johan
5 november 2007, 20:07
Mag ik er even op wijzen dat zowel de A-jeugd en de C-jeugd in hun divisie de ranglijst aanvoeren en dat de B- en de D-jeugd op de goede weg zijn.
Is best iets om trots op te zijn vind ik.

Nr 10
6 november 2007, 08:38
Zeker iets om trots op te zijn, voorlopig gaat het lekker, laten we hopen dat het zo door gaat met onze jeugd.

Dordtse
6 november 2007, 18:26
Wat wil je dan met zulke grensrechters Johan?

Johan
6 november 2007, 20:02
ik kan hooguit de 0 houden voor ze, maar scoren kan ik niet. Serieus het is zijn goede elftallen met jongens die echt door kunnen groeien naar het eerste. zag je vrijdag maar weer met Ferhat op de bank.

Johan
19 november 2007, 18:53
En weer een goed weekend voor de dordtse jeugd alle 4 de alftallen hebben weer gewonnen. als je het een beetje wil volgen kan dat via de link "voorbeschouwingen en verslagen van de jeugd" op de oficiele dordt-site

Nr 10
19 november 2007, 19:42
Goeie zaak Johan dat je ook aandacht aan de jeugd besteed.
Zal ook eens wat meer gaan posten in dit topic.

De jeugd doet het heel goed momenteel en dat is leuk om te zien, de jeugd is tenslotte toch de toekomst van clubs als dordt die niet al teveel te besteden hebben.

Johan
19 november 2007, 20:05
Mooiste is nog dat tijdens Dordt-MVV 1 A-speler op de bank zat en bij Fortuna 2 A-spelers, dit heeft veel in de groep teweeg gebracht in hele positieve zin. Gert is erg betrokken bij de jeugd samen met Marco en neem van mij aan er lopen echt talenten dit jaar rond. Zo heeft de A een enorm sterk voetballend team dat net als alle elftallen het 3-4-3 van het eerste voetbalt. Zelfs loopt er in de C-jeugd een spits rond die na 9 wedstrijden ongeveer 25 van de 39 gescoorde doelpunten heeft gemaakt.

Nr 10
20 november 2007, 08:38
Mooiste is nog dat tijdens Dordt-MVV 1 A-speler op de bank zat en bij Fortuna 2 A-spelers, dit heeft veel in de groep teweeg gebracht in hele positieve zin. Gert is erg betrokken bij de jeugd samen met Marco en neem van mij aan er lopen echt talenten dit jaar rond. Zo heeft de A een enorm sterk voetballend team dat net als alle elftallen het 3-4-3 van het eerste voetbalt. Zelfs loopt er in de C-jeugd een spits rond die na 9 wedstrijden ongeveer 25 van de 39 gescoorde doelpunten heeft gemaakt.

Klopt, tegen mvv was het ferhat die op de bank mocht plaatsnemen.
Gert is goed bij de jeugd betrokken en dat is heel mooi om te zien de jeugd is een belangrijk onderdeel voor een club als dordt dat natuurlijk niet heel veel te besteden heeft.

emielgrootenboer
21 november 2007, 21:35
Alleen jammer dat Dordt de getalenteerde jeugd nooit kan behouden. Nog geen 5 seizoenen geleden deden 2 dordtse jeugdspelers mee in het oranje van de KNVB in hun leeftijdscategorie. Heel de regio zat achter deze spelers aan en volgens mij zijn ze uiteindelijk ook gegaan, niet?

Johan
22 november 2007, 10:44
Nee dat was Arjan van Vuuren en die zit nog gewoon is de A