PDA

View Full Version : Nieuw clublied?

fc-dordrecht.nl
16 september 2007, 18:24
Heeft FC Dordrecht zijn clublied veranderd:2smiley.php:

http://www.eerstedivisie.nu/dordrecht/clubinfo/

078tillIdie
16 september 2007, 18:45
:hmm:vaag

FC Dordrecht Fan
16 september 2007, 18:50
Dat is zeker ons clublied, we komen toch uit Amsterdam :blind::hmm::29:

joey
17 september 2007, 20:59
ehm, :busted2::JD:

Johan
21 september 2007, 12:52
info@eerstedivisie.nu kan je het ze vertellen

rob
5 februari 2008, 08:30
Ik moest ook wel lachen om de poll van het nieuwe clublied op die andere fansite..

"de meerderheid van de Dordtenaren wil een ander clublied"

Ben toch van mening dat deze wel goed is...ook al is de tekst misschien een beetje moeilijk voor mensen die de poll hebben ingevuld

Dordtnoord
5 februari 2008, 12:40
http://www.youtube.com/watch?v=WqfX-yvOyWc

Kwam dit tegen op Youtube, wel grappig..:roll1:

fc-dordrecht.nl
5 februari 2008, 16:48
Ik moest ook wel lachen om de poll van het nieuwe clublied op die andere fansite..

"de meerderheid van de Dordtenaren wil een ander clublied"

Ben toch van mening dat deze wel goed is...ook al is de tekst misschien een beetje moeilijk voor mensen die de poll hebben ingevuld

Vind het eigenlijk ook wel goed zo. We hebben tig verschillende namen, shirts en bestuurders gehad. Laten we alles maar gewoon zo houden;)

Johan
5 februari 2008, 17:01
Het is leuk zo'n poll, maar wat is het nut? gaat er iemand dan ook daadwerkelijk een ander clublied maken? Mijn zegen heb je dat wel.
Nu is er een poll of Nicky de meest belangrijke persoon is (neem aan dat ze op het veld bedoelen, anders was het wel kruys geweest), maar als dat zo is krijgt hij dan wat.
Poll's zijn heel leuk, maar er moet wel wat mee gedaan worden.

FCD!
6 februari 2008, 15:40
mee eens, de poll's slaan soms ook nergens op, ook nu deze van " is nicky de meest belangrijke persoon" vind ik nergens op slaan, want dat zagen we ook elke keer bij man of the match dat iedereen op nicky stemde, en dus krijg je nu natuurlijk een percentage van 90 bijv. die ja zegt. Tuurlijk is nicky belangrijk voor dordt, maar er zijn medespelers die net zo belangrijk zijn.

fc-dordrecht.nl
6 februari 2008, 16:04
Het is leuk zo'n poll, maar wat is het nut? gaat er iemand dan ook daadwerkelijk een ander clublied maken? Mijn zegen heb je dat wel.
Nu is er een poll of Nicky de meest belangrijke persoon is (neem aan dat ze op het veld bedoelen, anders was het wel kruys geweest), maar als dat zo is krijgt hij dan wat.
Poll's zijn heel leuk, maar er moet wel wat mee gedaan worden.

Volgens mij moet jij niet alles te serieus nemen. Als je bijvoorbeeld hier op het Forum reageert dat je vind dat Rijnvis er niet in had moeten staan en dat hij ons teveel punten kost. Denk je dat op dat moment verandering in komt....

En als je zegt dat Bart van Muyen goed gespeeld heeft krijgt hij dan wat van jou?

Polls zijn er gewoon om naar de mening te kijken van de lezers op je site waarom moet zo'n ding een ''doel'' hebben want dan kunnen we die polls op dit forum ook schrappen....? Dus je antwoord op je vraagt wat is eht nut nou dat is er niet;)

Johan
6 februari 2008, 19:05
Een forum is er voor om een mening te geven idd, maar ik vroeg me af wat je met de polls doet. Je hoeft je niet aangevallen te voelen, ging mij er om of je wat met de info doet die je er mee vergaard. De poll eindigde nu met dat de meeste mensen een nieuw clublied zou willen, dan zou je moeten proberen iemand te vinden om te proberen een nieuwe te maken b.v. En als Nicky de belangrijkste man is dan zou je hem kunnen intervieuwen en hem dat vertellen. Het is geen kritiek, maar een stimulans om je polls uit te brijden en nog leuker worden om mee te doen.

En ja Rijnvis is een kutkeeper naar mijn mening en ja Bart en ik praten regelmetig over de wedstrijden dus krijgt hij van mij complimenten als hij goed speelt.

benny
6 februari 2008, 20:29
zou wel leuk zijn een nieuw clublied

fc-dordrecht.nl
6 februari 2008, 21:39
Een forum is er voor om een mening te geven idd, maar ik vroeg me af wat je met de polls doet. Je hoeft je niet aangevallen te voelen, ging mij er om of je wat met de info doet die je er mee vergaard. De poll eindigde nu met dat de meeste mensen een nieuw clublied zou willen, dan zou je moeten proberen iemand te vinden om te proberen een nieuwe te maken b.v. En als Nicky de belangrijkste man is dan zou je hem kunnen intervieuwen en hem dat vertellen. Het is geen kritiek, maar een stimulans om je polls uit te brijden en nog leuker worden om mee te doen.

En ja Rijnvis is een kutkeeper naar mijn mening en ja Bart en ik praten regelmetig over de wedstrijden dus krijgt hij van mij complimenten als hij goed speelt.

Ik zal dit niet bij elke poll doen maar je hebt inderdaad gelijk. Het is alleen jammer dat naar mijn mening niet de mening van de gemiddelde echte supporter naar buiten komt. Kijk bijvoorbeeld naar die Man Of The Match verkiezingen dat ging echt nergens om:P

rob
7 februari 2008, 08:42
Dat komt waarschijnlijk omdat de persoon die op de tribune zit vaak niet dezelfde persoon is die op het forum reageert op polls e.d.

En het clublied van nu is ook vet!! '" We zijn de jongens van riwal", klinkt toch wat minder he :P