PDA

View Full Version : P$V-@jakkes( eric Braamhaar )

Tifodordrecht
18 maart 2007, 23:27
Bij de wedstrijd tussen PSV en Ajax is definitief het bewijs geleverd dat KNVB-scheidsrechter Eric Braamhaar een absolute voorkeur heeft voor de club uit Amsterdam. Bij Psv-@jakkes is duidelijk te zien wat hij doet na een doelpunt van @jakkes.

http://members.home.nl/goalzzz/braamhaar.gif

Hoop dat De knvb hier zwaar aan tilt want dit is gewoon niet normaal :fyou1:

Mathieu-noord
19 maart 2007, 00:09
Lijkt me duidelijk he. En dan zn excuus nog na afloop zeg. lekker geloofwaardig.
Maarja hier word slechts bevestigd wat velen al lang wisten joh.

Cor Lems
19 maart 2007, 05:22
hehe, goed fenomeen om hier weer wat achter te zoeken, goed dat je gelijk kan zien dat hij naar zijn grensrechter kijkt. Dus ik geloof zijn uitleg wel.

fc-dordrecht.nl
19 maart 2007, 06:08
Hij zegt in een interview dat hij blij was dat na het voordeel gescoord was en dit vond hij kicken zo zei hij

Bobster
19 maart 2007, 07:28
ik snap niet waar er nou een probleem over is gemaakt en ik geloof hem opzich wel en als hij voor ajax een voorkeur heeft hij dat door het fluiten niet laten zien want hij heeft niet alleen voor ajax gefloten ajax was gewoon veel beter

Dordtnoord
19 maart 2007, 07:47
Wat een gezeur om niks. Die scheids was gewoon blij dat er uit een voordeel situatie een doelpunt kwam. Laat die man lekker ze moeten niet overal iets achter zoeken.

Tifodordrecht
19 maart 2007, 10:40
jah hoor blij met een wedstrijd die je goed heb gefloten...
Tis gewoon een vieze jood, nooit meer een wedstrijd van Ajakkes laten fluiten :furious: :cardR:

Want uit statestieken blijkt dat bij iedere wedstrijd die hij fluit voor ajakkes, de winst naar adam gaat.. toevallig..?

rob
19 maart 2007, 10:43
hahaha t is z'n werk he..fluiten, dus op zich vind ik zijn uitleg wel logisch!

Ajax is gooeeed!

r0wan
19 maart 2007, 11:10
hahaha t is z'n werk he..fluiten, dus op zich vind ik zijn uitleg wel logisch!

Ajax is gooeeed!

Gelieve niet meer te schelden, danke.

100%dordts
19 maart 2007, 11:54
Gelieve niet meer te schelden, danke.

ja idd stelletje neuzenvrienden :diespam:

Jah
19 maart 2007, 16:41
Lache altijd die eeuwige gefrustreerde Feyenoorders. Zien achter elke boom een vijand, iedereen is tegen ons en voor Ajax. Haha...

Forza Dordt ;)

r0wan
19 maart 2007, 16:57
Gelukkig is niet iedereen voor 020, iedereen is ertegen op een paar mongolen na dan in dat gehucht zelf.

Cor Lems
19 maart 2007, 17:18
Als een scheids niet blij mag zijn dat hij een goede beslissing nam, waar gaan we dan heen met zijn allen. Alsof hij zo nodig moet juichen als ajax al zo ver voor staat..... Sommige zijn echt te beperkt voor woorden.

100%dordts
19 maart 2007, 17:21
Lache altijd die eeuwige gefrustreerde Feyenoorders. Zien achter elke boom een vijand, iedereen is tegen ons en voor Ajax. Haha...

Forza Dordt ;)

schaamhaar is maar eens temeer de bevestiging dat KNJB de juiste benaming is !!!

Als een scheids niet blij mag zijn dat hij een goede beslissing nam, waar gaan we dan heen met zijn allen. Alsof hij zo nodig moet juichen als ajax al zo ver voor staat..... Sommige zijn echt te beperkt voor woorden.

hij zal wel gewoon een dikke weddenschap hebben gewonnen dattie zo juichtte jij ben gewoon te goed van vertrouwen:director:

Cor Lems
19 maart 2007, 17:42
schaamhaar is maar eens temeer de bevestiging dat KNJB de juiste benaming is !!!

hij zal wel gewoon een dikke weddenschap hebben gewonnen dattie zo juichtte jij ben gewoon te goed van vertrouwen:director:

tuurlijk..

Mathieu-noord
19 maart 2007, 18:45
Hahahah sorry hoor maar jij vind het normaal dat scheidsrechters juichen na doelpunten!?!
Vind het nogal wat hoor om zo blij te reageren na een doelpunt. Heb het in ieder geval nog nooit eerder gezien

rob
19 maart 2007, 19:29

Forza Dordt ;)

haha idd!!

pff ajax, feyenoord..als Dordt maar wint!

Dordtnoord
19 maart 2007, 19:52
Die feyenoorders moeten zich ergens afreageren na het 0-0 gelijke spel teggen willem 2:icon_mrgreen:

r0wan
19 maart 2007, 19:59
Die feyenoorders moeten zich ergens afreageren na het 0-0 gelijke spel teggen willem 2:icon_mrgreen:

Beter gefrustreerd dan een NSB-er, de ene week bij 020 kijken en de week erop bij Feyenoord, of niet bart?

Tifodordrecht
19 maart 2007, 20:47
Beter gefrustreerd dan een NSB-er, de ene week bij 020 kijken en de week erop bij Feyenoord, of niet bart?

Hahaha, jah daar is niks bij te voegen :P

Dordtnoord
20 maart 2007, 07:51

haha

Tja wat moet ik hiernou opzeggen. Mijn club is dordt en als ik dan is gratis naar de kuip kan dan doe ik dat omdat ik anders toch niks te doen heb.. Maar waar staan jullie als het dordt-feyenoord is??? . :2smiley.php:

Thymen_Noord
20 maart 2007, 14:21
haha

Tja wat moet ik hiernou opzeggen. Mijn club is dordt en als ik dan is gratis naar de kuip kan dan doe ik dat omdat ik anders toch niks te doen heb.. Maar waar staan jullie als het dordt-feyenoord is??? . :2smiley.php:

ik sta dan sowiso aan de dordtse kant dordt is mijn club en ik ben het hier mee eens

r0wan
20 maart 2007, 15:29
haha

Lijkt me duidelijk, Dordtkant natuurlijk, al zullen er dan 300 dordtenaren zijn en de rest feyenoord :(

Bobster
21 maart 2007, 08:34
Lijkt me duidelijk, Dordtkant natuurlijk, al zullen er dan 300 dordtenaren zijn en de rest feyenoord :(

nou dan onze club is dord dus als we hier dan gaan zitten zeuren over ajax en feyenoord kennen we beter dat onze club maken

Jah
21 maart 2007, 08:57
Jullie hebben nog nooit een Dordt-Feyenoord meegemaakt?? Denk in ons kleine stadion dat er van de 4000 man er 3000 voor Dordt zullen zijn en 1000 voor Feyenoord. In het oude stadion was het 2000 Dordt tegen 7000 Feyenoorders. Denk dat Dordt wel gegroeid is sinds die tijd en we nu dus wel in de meerderheid zullen zijn. Alhoewel er veel gemengde gevoelens zullen zijn. 300 van Dordt is wel erg overdreven.

100%dordts
21 maart 2007, 10:09
Jullie hebben nog nooit een Dordt-Feyenoord meegemaakt?? Denk in ons kleine stadion dat er van de 4000 man er 3000 voor Dordt zullen zijn en 1000 voor Feyenoord. In het oude stadion was het 2000 Dordt tegen 7000 Feyenoorders. Denk dat Dordt wel gegroeid is sinds die tijd en we nu dus wel in de meerderheid zullen zijn. Alhoewel er veel gemengde gevoelens zullen zijn. 300 van Dordt is wel erg overdreven.

heb jijzelf wel eens een dordt feyenoord meegemaakt?
een uitverkochte krommedijk, een doelpunt voor dordt, 15 juichende Dordt supporters in vak A waar ik jou niet heb zien bijstaan

Jah
21 maart 2007, 11:08
Jazeker, 2 x al als jochie. Ga toch niet liegen tegen jou....

wijnandfens
21 maart 2007, 13:28
We moeten er niks achter zoeken, maar geef als scheids dan niet zo'n reactie, juich van binnen en niet in het openbaar bij zo'n beladen wedstrijd

Dordrecht powaaa
23 maart 2007, 12:38
heb jijzelf wel eens een dordt feyenoord meegemaakt?
een uitverkochte krommedijk, een doelpunt voor dordt, 15 juichende Dordt supporters in vak A waar ik jou niet heb zien bijstaaninderdaad ik heb feyenoord ook thuis meegemaakt 10 trouwe dordt fans maar dit gelde ook voor ajax was echt rond uit belachelijk je ben een dordt suporter of niet !~

Thymen_Noord
25 maart 2007, 11:17

dan zal je wel gelijk zien wie de echten zijn..

Cor Lems
25 maart 2007, 13:59
goed dat ik helemaal uit mijn plaat ging bij het doelpunt van Dordt tegen feyezuid. Geen kakkerlak die mij verbiedt te juichen in mijn eigen stadion. We waren toen wel zwaar in de minderheid. In de begin jaren 80 waren we nog wel zwaar in de meerderheid.

Face it, heel veel Dordtenaren zijn gloryhunters, die zitten liever achter teletekst zuid of de neuzen uit jammerdam aan te moedigen, dan de plaatstelijke trots te steunen.

En ik veroordeel niemand, ieder doet maar wat ie wilt, maar mensen met dubbele clubkeuze vind ik behoorlijk zum kotsen, let wel twee clubs uit dezelfde land. Maar dat is puur persoonlijk.

Dordtnoord
25 maart 2007, 14:08
goed dat ik helemaal uit mijn plaat ging bij het doelpunt van Dordt tegen feyezuid. Geen kakkerlak die mij verbiedt te juichen in mijn eigen stadion. We waren toen wel zwaar in de minderheid. In de begin jaren 80 waren we nog wel zwaar in de meerderheid.

Face it, heel veel Dordtenaren zijn gloryhunters, die zitten liever achter teletekst zuid of de neuzen uit jammerdam aan te moedigen, dan de plaatstelijke trots te steunen.

En ik veroordeel niemand, ieder doet maar wat ie wilt, maar mensen met dubbele clubkeuze vind ik behoorlijk zum kotsen, let wel twee clubs uit dezelfde land. Maar dat is puur persoonlijk.

en voor wie ben jij eigenlijk aks het fcdordrecht-fcantwerp is?:tease: ;)

Cor Lems
25 maart 2007, 14:15
lezen.....

Staat NEDERLANDSE clubs. En als beide ploegen tegen elkaar spelen, is mijn keuze heel simpel, dat zal ten alle tijden FC Dordrecht zijn. Daar kom ik te lang voor bij de club, daar ligt ook mijn hart, maar Antwerp is een hele mooie tweede en als het aan mij ligt, zullen beide teams nooit tegen elkaar spelen ;)

Dordtnoord
25 maart 2007, 14:15
lezen.....

Staat NEDERLANDSE clubs. En als beide ploegen tegen elkaar spelen, is mijn keuze heel simpel, dat zal ten alle tijden FC Dordrecht zijn. Daar kom ik te lang voor bij de club, daar ligt ook mijn hart, maar Antwerp is een hele mooie tweede en als het aan mij ligt, zullen beide teams nooit tegen elkaar spelen ;)

zag ik ook wel nat nederlandse clubs stond. was alleen benieuwd

Cor Lems
25 maart 2007, 14:19
bij deze weet je het ;) Ten alle tijden voor Dordt :)

Mathieu-noord
27 maart 2007, 20:45
Hm waarom is het erg om voor 2 clubs binnen nederland te zijn dan eigenlijk. Ik ben zowel een trouwe supporter van dordt en van feyenoord en ben in beide gevallen in ieder geval bij elke thuis wedstrijd aanwezig en bij dordt zelfs ook nog behoorlijk wat uitwedstrijden. En zo zijn er genoeg hoor dus niet alleen maar gloryhunters maar goed dat blijft altijd een beetje een eindeloze discussie.
Als we maar in alle gevallen voor dordt blijven

Cor Lems
27 maart 2007, 21:30
Omdat het bij mij er niet in gaat dat je voor twee clubs bent. Dat is geen echte clubliefde in mijn ogen. Je houdt maar van één club, ik moet er niet aan denken dat in Nederland mijn beide clubs (wat ik gelukkig niet heb) tegenover elkaar staan. Wat dan? Lekker neutraal zijn? yek.

Voorts rijmt het bij mij ook niet dat twee clubs gedoe, nogmaals ieder doet maar wat hij wilt, maar volgens mijn hart kan dat niet.

joey
28 maart 2007, 11:57
ik ben feyenoord supporter, van toen ik net geboren was, sinds ik bij dordt kom is dordt mijn echte cluppie geworden, feyenoord volg ik nog, vind het kut als ze verliezen en leuk als ze winnen, maar mijn echte liefde ligt bij dordt!

Mathieu-noord
28 maart 2007, 17:38
Ja maar cor lems je spreekt jezelf nu een beetje tegen want antwerp is toch ook jouw club zeg je altijd. Okee is niet in hetzelfde land maar toch dan heb je toch ook gewoon 2 clubs.

Cor Lems
28 maart 2007, 18:38
Ja maar cor lems je spreekt jezelf nu een beetje tegen want antwerp is toch ook jouw club zeg je altijd. Okee is niet in hetzelfde land maar toch dan heb je toch ook gewoon 2 clubs.

Ik spreek me nergens tegen, want ik ben ten alle tijden Dordtenaar. Als Dordt tegen antwerp speelt dan ben ik voor Dordt, zo simpel is het. Maar de kans dat beide clubs in competitieverband tegen elkaar zullen spelen is miniem. Voorts vind ik wel dat je clubs een warm hart toe kan dragen in het buitenland, maar twee clubs binnen de landsgrenzen, nee niet echt.

Ten alle tijden ben ik trots op mijn roots en dat is Dordrecht, never en nooit niet zou ik voor een andere club kunnen zijn, waar mijn roots geen binding mee heeft. Dit uiteraard nogmaals binnen de landsgrenzen. Alles binnen de landsgrenzen dat is de 'vijand' ;)

Mathieu-noord
28 maart 2007, 23:45
Hm najah ieder zn eigen mening dan maar wat dit betreft. Maar de kans dat feyenoord dordt treft is nou ook niet echt al te groot maar ach ja. Wat ik al zei ieder zn eigen mening. als we dordt maar steunen

Cor Lems
29 maart 2007, 06:44
groot genoeg, je kan promoveren of elkaar treffen in de knvb beker.

En voor wie ga je dan zijn? twijfel of heb je bij voorbaat een favoriete club?

Mathieu-noord
30 maart 2007, 11:50
Ik zal eerlijk toegeven dat ik dan twijfel maar uiteindelijk ga ik toch voor dordt hoor. Alleen heb liever dat ze niet tegen elkaar komen te staan maarja. Als het zo is ga ik voor dordt.