PDA

View Full Version : FC Dordrecht - RKC

Cor Lems
14 september 2007, 22:59
Jawel, hier is ie weer. Kunnen we weer stunten tegen dat trommelende grut?

Nummerdrie
14 september 2007, 23:57
de wraak van vd velden (indien die nog niet zoet genoeg is)! 2-1

bij winst maandag: 3500 man
bij gelijkspel of verlies: 3000 man

joey
15 september 2007, 08:53
natuurlijk winnen, winnen van ado met 5-0? van rkc met 3-0!!!!!! vd velden, dagher en kalisse

Bobster
15 september 2007, 09:56
4-2
2x van der velden
1x kalisse
1x putter als hij weer terug is anders dagher

voor rkc 2x benson

078tillIdie
15 september 2007, 11:04
Hopen dat DAgher er weer in staat, was veel meer dreiging zo.

Putter eruit-->Maachi slegt, rest fantastisch, ik weet niet wie er dan in moet zette, ik denk niet dat eddy zn plek zo makelek terug heb

Dordtse
16 september 2007, 00:03
Hopen dat DAgher er weer in staat, was veel meer dreiging zo.

Putter eruit-->Maachi slegt, rest fantastisch, ik weet niet wie er dan in moet zette, ik denk niet dat eddy zn plek zo makelek terug heb

Maachi niet slecht, alleen minder dan normaal.
Viel niet op omdat de rest gewoon perfect speelde.
of niet dan?

Dennis1987
16 september 2007, 08:10
ik vind dagher veel meer dreiging geven dan eddy putter want die heb dit seizoen nog niks gemaakt vind hem tegen vallen ander als dagher niet gaat dan maar pinas of sardar

Dordtnoord
16 september 2007, 08:12
Dagher en Putter zijn 2 verschillende spitsen. Daghar heeft veel snelheid, en dat heeft putter minder. Maar Putter kan wel heel goed ruimte creeeren voor z''n medespelers. Manu heeft het goed gedaan tegen Ado maar van mij mag Morgen(Als hij fit is) Eddy gewoon in de basis beginnen.

Cor Lems
16 september 2007, 08:40
Als Dordt morgen wint of een gelijkspelletje pakt, dan kan je rekenen op een volle bak tegen RKC.

078tillIdie
16 september 2007, 11:22
Maachi niet slecht, alleen minder dan normaal.
Viel niet op omdat de rest gewoon perfect speelde.
of niet dan?

zo kan je het ook bekijken, want er waren natuurlijk geen slechte dordtenaren in het veld, maar normaal valt Maachi samen met v/d velden altijd het meeste op en vrijdag niet;)

Dordtse
16 september 2007, 14:47
zo kan je het ook bekijken, want er waren natuurlijk geen slechte dordtenaren in het veld, maar normaal valt Maachi samen met v/d velden altijd het meeste op en vrijdag niet;)

Tuurlijk, daar geef ik je gelijk in.
Maar dat wil niet zeggen dat er iemand slecht speelde.:cheers:

078tillIdie
16 september 2007, 18:48
Tuurlijk, daar geef ik je gelijk in.
Maar dat wil niet zeggen dat er iemand slecht speelde.:cheers:

DAs waar:thumbup1:

pimf
17 september 2007, 19:02
3-0 gewoon .biertje

Dordtnoord
18 september 2007, 07:41
RKC heeft gisterenavond haar eerste wedstrijd van het seizoen verloren van de eendjes, Denk dat wij ook gaan winnen, 1-0
1x Vd Velden

Jah
18 september 2007, 11:20
Luinge is de scheids. Die voelt zich veel te goed voor dit soort wedstrijden en gaat zijn stempel ongetwijfeld zetten. 0-1 verlies. En drie rode kaarten voor ons denk ik. Roelof bedankt!
Trouwens, RKC heeft vrij vervoer naar Dordt. Wat zeer terecht is maar dan verwacht ik ook vrij vervoer naar Waalwijk vanzelfsprekend.

Nr 10
18 september 2007, 13:59
2-1 overwinning voor ons.

Come on Dordt!!!!.

GreenWhite
18 september 2007, 15:39
ik denk ook een overwinning voor 'de krijgers van Dordt'... denk dat het 1-0 voor Dordt word en ik hoop echt dat Nick scoort dat zou ik wel heel tof vinden! En wat de Putter/Dagher discussie betreft ... Geef mij maar Putter die jonge komt wel weer in vorm en als hij in vorm is dan komt het helemaal goed en scoort Dordt nog meer. En wat de supporters betreft ik denk dat er wel wat meer zijn dan tegen ADO maar niet verschrikkelijk veel meer.

Jah
19 september 2007, 12:55
Ik hoop dat die Ramadan ons niet gaat dwars zitten. Stond in de krant dat Maachi en Kalisse verzwakt zijn daardoor. Zijn toch belangrijke spelers. Beter eten ze gewoon op wedstrijddagen...

Thymen_Noord
19 september 2007, 16:22
1-1

078tillIdie
19 september 2007, 18:11
Ik hoop dat die Ramadan ons niet gaat dwars zitten. Stond in de krant dat Maachi en Kalisse verzwakt zijn daardoor. Zijn toch belangrijke spelers. Beter eten ze gewoon op wedstrijddagen...

idd, ze mogen 6 dagen per week 'ramadannen', maar laat ze op de wedstrijddag maar eten, anders op de bank:worthy:
Ik dagt trouwens ook dat Biyadat meedoe, maar weet neit zeker

Jah
20 september 2007, 10:04
RKC heeft vrij vervoer naar Dordt. Logisch natuurlijk maar ik las dat alle clubs die naar Waalwijk gaan dit seizoen een verplichte buscombi krijgen. Dus in de eredivisie mocht iedereen vrij naar Waalwijk reizen maar in de o zo gevaarlijke Jupiler Leaugue mag dat niet. Dat is dan gelijk de vierde combi voor ons. Eagles, Helmond, Den Haag en RKC. Is toch ook niet eerlijk van de gemeente Waalwijk. Maar dan hebben we in ieder geval RBC vrij vervoer, hopelijk....

100%dordts
20 september 2007, 17:58
ik vind dat dordt met gelijke munt terug moet betalen wij met combi hun supporters ook met combi

wat een tyfusgezeik zeg iedere keer met die kutcombi

Dennis1987
20 september 2007, 20:42
ik hoop dat dord wel wint want dan maken we nog kans op de 2 de periode titel

hoop 3-0

2 maal van der velde
1 maal maachi

Nr 10
21 september 2007, 09:53
Heb er al weer veel zin in. 2-1 denk ik voor Dordt.
Met een overwinning klimmen we over RKC heen, en misschien ook wel over Veendam en Volendam alhoewel die beide een thuiswedstrijd hebben en die denk ik ook gewoon gaan winnen.

Dordtse
21 september 2007, 10:34
Je moet gewoon winnen vanavond,
RKC laat minder snel punten liggen als clubs als Veendam en Volendam.

Johan
21 september 2007, 12:45
Vorig seizoen verloren we twee keer omdat wij verzwakt waren nu zijn zei dat, dus een herhaling van ADO lijkt me lekker!

Dennis1987
21 september 2007, 17:22
ja zo'n herhaling zou zeker mooi zijn maar ja als ze maar winnen

Sinterklaas
21 september 2007, 21:21
Verloren met 1-0. Hier baal ik nou écht van!!!

078tillIdie
21 september 2007, 22:56
Verloren met 1-0. Hier baal ik nou écht van!!!
ik ook:furious:Vooral die kkluinge, die gast moet nodig met pensioen. Hij vvoelt zich te goed voor de JL, maar daar kan hij kan hij et nog niet, gewoon een :censored: Hij moet maar 22223e klasse gaan fluiten hoor

Beste forumlid,
zou jij op je taalgebruik willen letten mbt scheldwoorden en ziektes

fc-dordrecht.nl
21 september 2007, 23:40
Ik vond Luinge niet heel sterk fluiten maar we hebben het slechter gehad. Wat eerder de fout was dat we enkele grote kansen (Dagher) niet af maakten en ja als je een bal voor open goal al niet raak schiet..

Sequiera was trouwens duidelijk de beste man op het veld geweldig zoals die jongen speelt dat kon je niet zeggen van Dagher en Maachi,

078tillIdie
22 september 2007, 09:43
Ik vond Luinge niet heel sterk fluiten maar we hebben het slechter gehad. Wat eerder de fout was dat we enkele grote kansen (Dagher) niet af maakten en ja als je een bal voor open goal al niet raak schiet..

Sequiera was trouwens duidelijk de beste man op het veld geweldig zoals die jongen speelt dat kon je niet zeggen van Dagher en Maachi,

Klopt, je zou bijna denken dat dagher aan Ado-praktijken doe, al was in de samenvatting wel te zien dat ie helemaal verkeerd uitkwam toen ie em 40m over schoot van 2cm afstand

Nr 10
22 september 2007, 10:00
Zwaar klote dit resultaat. Een onnodige nederlaag.
We hadden de kansen, Manu 2 maal, Maachi in het begin maar goed je maakt ze niet.
RKC was gelijkwaardig vondt ik, Benson kreeg 2 goeie mogelijkheden en 2 afstandsschoten.

Luinge vondt ik zelf best goed fluiten gisterenavond. De 8de plaats daar moeten we het nu me doen, vrijdag gewoon winnen van Eindhoven en doorgaan met waar we mee bezig zijn.

benji
22 september 2007, 10:26
Nog niet veel aan de hand.. ontbrak aan het nodige geluk... Spel was niet eens zo slecht.. Wat deden die breezers op de west? laat die gasten lekker op de noord.

rob
22 september 2007, 11:12
Maar die kansen hadden er op zich wel in gemogen..zo veel kregen ze er niet. en laat die breezers lekker op west zitten joh

PascalBrielle
22 september 2007, 14:49
Klopt, je zou bijna denken dat dagher aan Ado-praktijken doe, al was in de samenvatting wel te zien dat ie helemaal verkeerd uitkwam toen ie em 40m over schoot van 2cm afstand

MAAR... Tuurlijk moest Dagher scoren, maar wel hij kreeg wel 2 kansen in 10 minuten en Putter? 0, zoals het hele seizoen... Met Manu is er meer dreiging, maar die kan niet afmaken...

Ibad kom alsjeblieft snel terug en Putter, van mij mag hij op het bankje zitten.

078tillIdie
22 september 2007, 15:29
MAAR... Tuurlijk moest Dagher scoren, maar wel hij kreeg wel 2 kansen in 10 minuten en Putter? 0, zoals het hele seizoen... Met Manu is er meer dreiging, maar die kan niet afmaken...

Ibad kom alsjeblieft snel terug en Putter, van mij mag hij op het bankje zitten.

Klopt, zou je al kunnen spreken van een spitsenprobleem?:p Als Ibad terugkomt moet het goedkomen, die scoort toch het makelekst van de 3!

Nr 10
22 september 2007, 15:33
Putter is meer een spits die met de rug naar de goal toe speelt, een speler die kaatst.
Manu is snel en daar komt dus ook veel dreiging vanaf.

Als Ibad terug is hebben we sowieso meer mogelijkheden.
Wie weet hoe lang het nog duurt met Ibad.

078tillIdie
22 september 2007, 16:08
Putter is meer een spits die met de rug naar de goal toe speelt, een speler die kaatst.
Manu is snel en daar komt dus ook veel dreiging vanaf.

Als Ibad terug is hebben we sowieso meer mogelijkheden.
Wie weet hoe lang het nog duurt met Ibad.

Ja die vraag had ik eigenlijk ook al, maar was het er vergete bij te zette, dag toen van: laat maar, maar weet iemand het??

Dordtnoord
22 september 2007, 16:47
Hopen dat die ramadan snel afloopt, maachi en Kalisse duidelijk verzwakt daardoor, ramos en sequira beste spelers van de wedstrijd, wel opvallend dat nick vd velden heel de wedstrijd wordt toe gezongen, maar als eerste in de kleedkamer zit

fc-dordrecht.nl
22 september 2007, 22:28
Even tussendoor wie was nou precies die speler bij die tifo actie

rob
22 september 2007, 23:32
dat was beckham toch?

Jah
23 september 2007, 10:28
En dan staat er op teletekst 2200 toeschouwers. Het was fucking druk, drukker dan tegen Den Haag. Zat te denken aan 3000 man. Dordt is de enige club die de toeschouwersaantallen laag houdt in plaats van te overdrijven. Maar dit is ook overdrijven, zijn er soms 800 zonder kaartje binnengekomen?

tifo
23 september 2007, 10:35
En dan staat er op teletekst 2200 toeschouwers. Het was fucking druk, drukker dan tegen Den Haag. Zat te denken aan 3000 man. Dordt is de enige club die de toeschouwersaantallen laag houdt in plaats van te overdrijven. Maar dit is ook overdrijven, zijn er soms 800 zonder kaartje binnengekomen?

site zegt 3100 ofzo , ik zei toen we begonnen 3000 man dus denk dat dat er dichterbij zit jah

Paul-tje
23 september 2007, 10:43
Even tussendoor wie was nou precies die speler bij die tifo actie

:afro: Ibad Muhamadu, leek me toch duidelijk?
nooit meer hoofden maken dus, tweede keer dat het mislukt......

Lijkt me ook dat er vrijdag ongeveer 3000 mensen waren. Noord uitverkocht (weet niet of dat waar was?) en west ook goed vol.

joey
23 september 2007, 12:18

Lijkt me ook dat er vrijdag ongeveer 3000 mensen waren. Noord uitverkocht (weet niet of dat waar was?) en west ook goed vol.

het viel me op dat noord en west zoals je zegt erg goed gevuld waren, maar oost was minder druk dan andere wedstrijden zaten misschien 400 man

Kok
23 september 2007, 19:09
Noord was compleet uitverkocht en west zat heel erg vol. Waren mintens 3000 toeschouwers..

Dordtnoord
23 september 2007, 19:49
was inderdaad druk en zeker 3.000 man, en dan kijk je naar exelsior groningen, staat er dat er 2500 man waren,, maar waren er niet eens 1750 denk ik.

fc-dordrecht.nl
23 september 2007, 21:35
Interview Brian Pinas

Wat vind je van de supporters van FC Dordrecht?
‘Ik heb bij veel verschillende clubs gezeten en ik heb vaak nagedacht over het begrip ‘supporter.’ In mijn optiek zijn dat de mensen die de club in goede, maar ook in slechte tijden blijven steunen. Bij FC Dordrecht maak ik voor het eerst mee dat de fans écht achter de ploeg blijven staan, ook op momenten dat het effe wat minder gaat. Het lijkt wel alsof er soms 20.000 van die gasten op de tribunes zitten! Daar kunnen de fans van heel veel andere clubs nog een voorbeeld aan nemen. Het geeft ons spelers een onzettend goed gevoel.

Leuk om te lezen

Jah
24 september 2007, 10:22
Ik lees het nu, 3100 toeschouwers afgelopen vrijdag. Dat is netjes. Jammer dat alle landelijke media het over 2200 hebben afgelopen zaterdag. Is goede reclame voor de club als het druk is maar geef het dan goed door. Een club als Eindhoven of Volendam geeft altijd 1000 teveel op. Hopelijk staat het woensdag wel goed in de VI en komt ons gemiddelde nu op 2500 of meer zelfs.. Is toch wel aardig.
Ps; volgende week Eagles uit, verwacht toch minimaal 4 bussen vol. Zijn ze al besteld of worden we weer genaaid?

r0wan
24 september 2007, 15:40
Eagles uit.. gaan nu al 3 bussen als ik het goed heb, "normale" bust/westbus/jongerenwestbus..

rob
25 september 2007, 08:33

ff offtopic..mocht je hulp nodig hebben bij hoofden tekenen mag je best ff bellen, aangezien Kruys, Boogers en Lopes best gelukt waren volgens mij:jamie:

tifo
25 september 2007, 09:31
ff offtopic..mocht je hulp nodig hebben bij hoofden tekenen mag je best ff bellen, aangezien Kruys, Boogers en Lopes best gelukt waren volgens mij:jamie:

die wel jah :p mja als we et nog een keer willen hoor je et zeker ;)

tifo
25 september 2007, 09:37
wel ontopic :P

http://www.youtube.com/watch?v=hOSZRlyXIyY

check vanaf 1:20 noord is dus ook te horen vanaf west :p

Jah
25 september 2007, 12:38
Natuurlijk is Noord te horen. We zingen niet voor niets terug....

tifo
25 september 2007, 12:52
Natuurlijk is Noord te horen. We zingen niet voor niets terug....

jah maar ik bedoel beter/harder dan ik dacht

Jah
25 september 2007, 14:02
Zo open s een topic over Aidshoven uit. Ik ken dat niet.