View Full Version : Kalisse naar utrecht?!!?
Nummerdrie
12 september 2007, 11:26
Moussa Kalisse naar FC Utrecht
Als FC Utrecht de ene Spartaanse buitenspeler niet kan krijgen, dan maar de ander. Rachid Bouaouzan konden ze in de Domstad niet betalen, Moussa Kalisse kunnen ze dat wel. Een bron die ITWM onmiddellijk op haar woord gelooft,laat weten dat Kalisse volgend seizoen naar FC Utrecht vertrekt. Bij FC Dodrecht heeft de 23-jarige speler net zijn contract verlengd tot 2009. Weinig mensen hebben weet van zijn al gemaakte afspraken met FC Utrecht.
Of technisch directeur Marco Boogers hier blij mee zal zijn, valt niet te betwijfelen. Boos, zal hij zijn. Hij zal ons ongetwijfeld gaan bellen. Zoals hij ook een aantal seizoen terug deed. Toen verbood hij oud-Spartanen bij FC Dordrecht voor een wedstrijd tegen Sparta met ITWM te praten.
Moussa Kalisse heeft onder Sparta-supporters een twijfelachtige reputatie. Door grote groepen supporters werd hij toegezongen waarom hij toch zo slecht was? Andere supporters richten op het Sparta-forum speciaal voor hem en met de nodige ironie een fanclub op.
bron www.itwm.nl
Paul-tje
12 september 2007, 12:29
Beetje een cynisch stukje.
Het zou best waar kunnen zijn. De contacten met Utrecht zijn de laatste jaren goed, misschien ook dankzij de trainer. Alisic en Maachi blijken zeer goede huurlingen te zijn.
Mocht hij naar Utrecht vertrekken (en hij heeft een contract tot 2009) dan zal daar gewoon een vergoeding tegenover moeten staan lijkt me. En na Lopes en Auassar is dat dan de derde speler in lange tijd die verkocht wordt. Alleen maar mooi.
En hopelijk kunnen we dan nog een seizoen lang genieten van zijn acties die lukken.
Jan
12 september 2007, 12:37
Is nu niet echt een logisch bericht zo zonder een echte bron, ik denk lulkoek maar wat er ook zal gebeuren slecht is het niet voor Dordt.
fc-dordrecht.nl
12 september 2007, 13:37
Ik vind het maar een vaag bericht
Nummerdrie
12 september 2007, 15:06
ITWM is een door mij persoonlijk hoog aangeschreven fanzine.
Wanneer zij aangeven dat de bronnen zeer zeker te vertrouwen zijn geloof ik ze wel.
Nr 10
12 september 2007, 15:29
Mhmmm. Wat moeten we hier nou weer van denken. Aangezien hij een contract tot 2009 heeft zal Utreg in ieder geval een vergoeding moeten betalen.
Ik hoop van harte dat Moussa bij Dordt blijft, met zijn acties zorgt hij vaak voor gevaar en hij houdt vaak 2 mannetjes bezig.
Nummerdrie
12 september 2007, 15:40
ben vooral benieuwd of ze bedragen naar buiten brengen.
Toen Hoogendorp vertrok accepteerde iedereen zijn vertrek omdat ze de (voor dordtse begrippen) hoge transfersom naar buiten brachten. Bij Auassar is er volgens mij wel betaald maar geen bedrag genoemd, mocht kalisse vertrekken ben ik benieuwd wat utrecht voor hem betaald.
078tillIdie
12 september 2007, 16:16
ben vooral benieuwd of ze bedragen naar buiten brengen.
Toen Hoogendorp vertrok accepteerde iedereen zijn vertrek omdat ze de (voor dordtse begrippen) hoge transfersom naar buiten brachten. Bij Auassar is er volgens mij wel betaald maar geen bedrag genoemd, mocht kalisse vertrekken ben ik benieuwd wat utrecht voor hem betaald.
Auassar vertrok voor 300.000 euries. Kalisse vindt ik eerlijk gezegd wel wat meer waard, mede omdat het een aanvaller is. Voor Utrecht was echter 500.000 teveel voor Bouaouzan, vraag me af of ze Kalisse dan wel kunnen betalen;)
Dennis1987
12 september 2007, 17:07
nou ik hoop wel dat kallise dit seizoen wel af maak bij dordrecht anders krijg je net als vorig jaar met lopes gaan ze weg en dan heb je nog niet zomaar iemand er voor terug en ik denk dat het voor dord niet echt ten goede komt als die weg gaat of ze moeten er goed voor betalen
FC Dordrecht Fan
12 september 2007, 18:03
mmmm... :undecided:
Een heel vaag bericht. Laten we hopen dat Moussa blijft, want ik vind het persoonlijk een zeer goede speler!
Maar volgend jaar naar Utrecht, terwijl hij net een contract heeft getekend tot 2009? We wachten af, volgens mij is het gewoon Hoax! Zoals gewoonlijk bij ITWM, die heeft zowiezo een hekel aan Dordt heeft!
Jah
13 september 2007, 07:54
Inderdaad, Dordt pesten vinden ze leuk daar.
Wecko J
13 september 2007, 08:36
Van mij mag die weg! Oké hij heeft soms een aardige actie, maar verdedigend laat die zo vaak zn mannetje lopen of doet gewoon helemaal niks! Hierdoor is het vaak gevaarlijk voor ons doel, dus dat zal ik zeker niet gaan missen. En elke euro die we voor hem krijgen vind ik pure winst. Zeker nu we Brian Pinas al hebben, die kan gewoon zijn plek overnemen, al moeten we dan wel een nieuwe linksback (Pinas zou linksback gaan spelen las ik in de VI).
078tillIdie
13 september 2007, 13:26
Van mij mag die weg! Oké hij heeft soms een aardige actie, maar verdedigend laat die zo vaak zn mannetje lopen of doet gewoon helemaal niks! Hierdoor is het vaak gevaarlijk voor ons doel, dus dat zal ik zeker niet gaan missen. En elke euro die we voor hem krijgen vind ik pure winst. Zeker nu we Brian Pinas al hebben, die kan gewoon zijn plek overnemen, al moeten we dan wel een nieuwe linksback (Pinas zou linksback gaan spelen las ik in de VI).
Of gewoon Sardar erin zetten, die doet het ook zeer aardig.
GreenWhite
13 september 2007, 13:58
Jah aan de ene kant jammer dat hij dan weg zou gaan maar ik vind het ook makkelijk op te vangen. Idd met Sardar of eventueel Pinas. Als ze geld vangen voor kalisse vind ik het best. Ben dan wel beneiwut hoeveel dat gaat worden...
DORDRECHT rulezzz
13 september 2007, 15:19
ben idd ook wel benieuwd of hij weg gaat !
ze zijn er op de utrecht forum wel aardig mee bezig
Ron
14 september 2007, 21:23
Kalisse was voor mij de beste man van het veld vanavond!!!!
Waus
14 september 2007, 21:25
Kalisse speelde, zeker in de eerste helft, zeeeer goed!! Snap nog steeds dat gezeur over hem niet. Geweldig gespeeld!!
Ron
14 september 2007, 21:34
Kalisse speelde, zeker in de eerste helft, zeeeer goed!! Snap nog steeds dat gezeur over hem niet. Geweldig gespeeld!!
En inderdaad CONSTANT twee man die hij bezig hield!
TOPPERTJE!
joey
14 september 2007, 22:18
goede speler, mag van mij blijven, mooie actie toen hij op de paal schoot
en nogal logisch dat hij alleen ging goed gedaan
whateverr
4 juni 2008, 15:22
Ze moeten gwn niett zoveel over hem zeiken!!! Voor mij part mogen ze veel geld uitgeven want hij is een topspeler!!
Cor Lems
4 juni 2008, 16:26
Ze moeten gwn niett zoveel over hem zeiken!!! Voor mij part mogen ze veel geld uitgeven want hij is een topspeler!!
Waar begin jij ineens over?
FC Dordrecht Fan
4 juni 2008, 17:29
Waar begin jij ineens over?
Inderdaad! Bericht van een jaar geleden... Een nieuw forumgebruiker he ;)...
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.