PDA

View Full Version : Gert Kruys kan contract verlengen

Cor Lems
7 september 2007, 10:54
FC Dordrecht wil Kruys langer behouden

Als het aan FC Dordrecht ligt dan blijft Gert Kruys nog twee jaar langer aan het roer staan. De oefenmeester heeft op dit moment een contract tot medio 2008. Kruys ziet wel heil in verlenging.

De Jupiler League is pas net begonnen en toch heeft de clubleiding van FC Dordrecht al lang en breed het vertrouwen in trainer Gert Kruys uitgesproken. Voorzitter Ad Heijsman en technisch manager Marco Boogers hebben inmiddels al een gesprek met Kruys gehad over verlenging van zijn contract.

De 46-jarige trainer is erg in zijn nopjes met het vertrouwen van de club. "Het streelt me dat de club al in dit stadium van het seizoen bij mij heeft aangeklopt om over de toekomst te praten", zo laat Kruys optekenen in AD Sportwereld.

Kok
7 september 2007, 11:28
Hopelijk komen ze er snel uit.

Ik vind Kruys perfect bij deze spelersgroep passen. Hij gaat erg goed om met al die jonge gasten en weet ze ook goed te motiveren :thumbup1:

Paul-tje
7 september 2007, 13:13
Dacht dat Kruys een contract had voor 2 jaar met de optie voor een derde jaar. Dus is het nu een kwestie van praten om die optie te lichten.

Maar als hij zometeen bij een mooie Eredivisieclub aan de slag kan gun ik hem dat ook.

Cor Lems
7 september 2007, 13:18
Laat hem dan in iedergeval dan bijtekenen met de optie wanneer er een club komt wat bij zijn ambities past, dat ie kan vertrekken. Ik gun het Gertje zeker wel. Maar het liefst heb ik gewoon dat hij een seizoen afmaakt, zodat we niet ineens zonder trainer zitten. Maar dat ik hem een zeer mooie club gun, dat staat buiten kijf. Hij heeft me in één seizoen meer plezier gegeven qua voetbal, enthousiasme, sfeer binnen de groep etc etc, dan heel wat voorgangers van hem bij elkaar!

En het verbaasd me trouwens niet dat gertje wilt blijven bij de club. FC Dordrecht is uitgegroeit tot een zwaantje in de eerste divisie. Hij krijgt alle vrijheid onder het motto alles mag en niets moet. Dat is ideaal werken voor een trainer. Zeker omdat hij weet dat na een paar nederlagen men niet meteen aan zijn stoelpoten gaan zitten.

Maar goed, hopelijk gaat hij op de aanbieding in, want dat zou voor FC Dordrecht en de toekomst ook een goede zaak zijn. Een trainer met een goede visie, lang laten bouwen aan een goed team

078tillIdie
7 september 2007, 14:49
Ik hoop zeker dat hij blijft!! Perfecte trainer voor deze club/selectie op die moment!! Samen moeten ze gaan werken aan iets moois, iets wat moet kunnen met hem en deze selectie(Y)

GreenWhite
7 september 2007, 15:11
Dat zou echt schitterend zijn. Kan hij idd door bouwen aan deze ploeg en wie weet nog promoveren. Ik geloof ook zeker dat dat kan gebeuren als Gertje langer blijft ;)

Dennis1987
7 september 2007, 19:23
ja ik vind gertje echt wel bij dordrecht passen hij bouwt een goed elftal en als hij zou blijven dan promoveren we

Dordtse
8 september 2007, 06:48
Gert Kruys is zeker een goede trainer.
Niet alleen in de groep maar ook met met het publiek en de jeugd is hij bezig.
Dat heb ik weinig trainers zien doen bij Dordt!

Tifodordrecht
22 september 2007, 10:38
Trainer Kruys twee jaar langer bij Dordrecht
Geschreven door Matthijs van Laar op zaterdag, 22 september om 11:28

FC Dordrecht en trainer Gert Kruys gaan langer met elkaar door. De 46-jarige oefenmeester kwam een nieuw contract overeen dat hem tot de zomer van 2010 in Zuid-Holland moet houden. Zijn eerdere verbintenis liep na dit seizoen af.

Wel heeft de 46-jarig Kruys een clausule in zijn nieuwe contract op laten nemen, waarin staat dat hij mag vertrekken wanneer een club uit de eredivisie interesse toont. Voorlopig lijkt dat nog niet aan de orde .”Ik heb het hier fantastisch naar mijn zin. We hebben een jonge en talentvolle groep, waar nog veel rek in zit,” aldus Kruys in De Telegraaf.

Momenteel bezet Dordrecht de achtste positie in de Jupiler League. De achterstand op koploper FC Den Bosch bedraagt zeven punten.

Nr 10
22 september 2007, 11:02
Jaaa hartstikke goed nieuws voor onze club, stabiliteit en met Gert hebben we gewoon een toptrainer in huis voor Dordt begrippen dan.
Heel mooi dit.

Eindhoven here we come!!!.

Paul-tje
22 september 2007, 12:47
Mooi verjaardagskado! :15:

Hij mag dus naar een club in de eredivisie. Hopelijk gaat dat niet opeens tussentijds gebeuren, maar alleen na een seizoen.

tifo
22 september 2007, 13:26
Mooi verjaardagskado! :15:

Hij mag dus naar een club in de eredivisie. Hopelijk gaat dat niet opeens tussentijds gebeuren, maar alleen na een seizoen.

denk dat gert ons helpt er is denk ik al wel interesse in hem maar door deze verlenging levert hij dadelijk meer op..

en jarig joh ?:P hoe Oud dan :p :partytime2:

Kok
22 september 2007, 18:32
denk dat gert ons helpt er is denk ik al wel interesse in hem maar door deze verlenging levert hij dadelijk meer op..

Hij zal niet meer opleveren, die clausule is er niet voor niets.

Dordtse
22 september 2007, 20:18
Beter!
Is toch lekker een zekerheidje!

OFFTOPIC:

Ik heb via Marco Boogers ook gehoord dat het stadion bekend is.
De locatie kon hij alleen nog niet zeggen omdat het bekend gemaakt moet worden
door de gemeente!

078tillIdie
22 september 2007, 22:11
Beter!
Is toch lekker een zekerheidje!

OFFTOPIC:

Ik heb via Marco Boogers ook gehoord dat het stadion bekend is.
De locatie kon hij alleen nog niet zeggen omdat het bekend gemaakt moet worden
door de gemeente!

Zou mooi zijn over dat stadion!!

GreenWhite
24 september 2007, 16:08
Dat is allebei heel erg mooi nieuws! Ben egt benieuwt waar het stadion komt maar wat Kruys betreft: geweldig! Ik hoop dat hij die 2 jaar gewoon uitdient want hij is echt geweldig bezig met dit team! gertje gertje!