View Full Version : Fc Dordrecht - Fc Den Haag
r0wan
5 september 2007, 16:26
De wedstrijd die door de beleidbepalers in Dordt wordt gezien als een zwaar overdreven risico wedstrijd!
INFORMATIE OVER WEDSTRIJD FC DORDRECHT - ADO DEN HAAG
Op vrijdag 14 september speelt Fc Dordrecht een thuiswedstrijd tegen Ado den Haag. Via deze weg willen wij alle supporters/bezoekers alvast op de hoogte stellen van de extra genomen maatregelen rondom dit duel. Voor supporters van Ado den Haag geldt dat zij enkel via een verplichte buscombi naar Dordrecht kunnen afreizen. Vooraf en tijdens deze wedstrijd geldt in het GN Bouw Stadion een algeheel alcohol verbod en supporters/bezoekers die deze wedstrijd willen bezoeken dienen een legimatie bij zich te dragen.
Oftewel allemaal zwaar overdreven!! Zal het toeschouwers aantal niet ten goede komen, maargoed wat denken we ervan?
Paul-tje
5 september 2007, 16:53
Algeheel alcoholverbod IN het stadion. Het supportershome staat buiten het stadion.
Of denk ik te simpel?
Dordt_in_het_kort
5 september 2007, 17:01
Ik ben bang van wel Paul-tje
On-topic: ik ben het er niet mee eens, dit komt de toeschouwersaantallen niet ten goede, maar ik denk dat de club dit wel moet doen om de supporters veiligheid te garanderen. Al vraag ik me af of dit alcoholverbod daadwerkelijk ook effect zal hebben. Wil men rellen, dan komen die er toch wel.
Jan
5 september 2007, 17:56
Legitimatie plicht is er altijd al, en voor de rest een keer geen alcohol in het stadion overleven we ook wel.
Nr 10
5 september 2007, 18:39
Is toch aan de ene kant wel logisch dat dit soort maatregelen getroffen worden, we weten allemaal hoe de supporters van ADO zijn en de club wil geen gezeur krijgen met boetes en dergelijke natuurlijk, safety first dachten ze en terecht.
Hoop toch stiekem wel dat ik nog een biertje kan halen. :undecided:
benji
5 september 2007, 23:12
vooraf gewoon goed indrinken:D
Dike-Side
5 september 2007, 23:16
ik vin het nergens op slaan:S
als je nou je ergste aardsvijand op bezoek kom..
ok.. maar simpelweg een denhaag?:S
waar toveren hun die zwaar overdreven risico wedstrijd vandaan??
vin het egt nergens op slaan.. en dan drink ik zelf nooit bier in het stadion,
maar als ze willen rellen. dan doen ze dat toch wel hoor..
me of zonder bier in hun bloed:S
Tifodordrecht
6 september 2007, 11:50
nu wordt het met ze alle lekker snuiven op de tribune :D
Nummerdrie
6 september 2007, 17:09
als je nou je ergste aardsvijand op bezoek kom..
ok.. maar simpelweg een denhaag?:S
Ik denk niet dat je over simpelweg den haag mag spreken, toen ze nog ggd speelden ging het geregeld fout voor en na de wedstrijd in de wijk, en het gerucht gaat ook eens in krispijn
waar toveren hun die zwaar overdreven risico wedstrijd vandaan??
Veel van harde kern den haag gaan nu liever uit dan thuis, door het nieuwe stadion en alle bijbehorende regels zoals scans en verplicht zitten (alcoholverbod had den haag in zuiderpark ook al altijd). Uit kunnen ze vooralsnog ongeregistreerd en is dat gezeik van thuis er niet. Komt ook nog even bij kijken dat den haag al jarenlang berucht staat als club met 1 van de beruchtste harde kernen van nederland.
maar als ze willen rellen. dan doen ze dat toch wel hoor..
me of zonder bier in hun bloed:S
De kans op een rel is wel groter met alcohol in het spel:beerchug:
even los van dit snap ik je reactie ook wel, flip zelf vooral van het alcoholverbod. zie alle sodaboys al staan op west heheh
Nr 10
6 september 2007, 19:47
Het alcohol-verbod snap ik wel. Den Haag heeft toch een rare achterban die regelmatig gekke dingen uithalen.
De club neemt gewoon extra maatregelen en wil geen gezeur met boetes wat logisch is natuurlijk.
joey
6 september 2007, 21:26
het is jammer, maar het is eenmaal nodig anders zouden ze het ook niet doen!
Dike-Side
7 september 2007, 00:22
Ik denk niet dat je over simpelweg den haag mag spreken, toen ze nog ggd speelden ging het geregeld fout voor en na de wedstrijd in de wijk, en het gerucht gaat ook eens in krispijn
Veel van harde kern den haag gaan nu liever uit dan thuis, door het nieuwe stadion en alle bijbehorende regels zoals scans en verplicht zitten (alcoholverbod had den haag in zuiderpark ook al altijd). Uit kunnen ze vooralsnog ongeregistreerd en is dat gezeik van thuis er niet. Komt ook nog even bij kijken dat den haag al jarenlang berucht staat als club met 1 van de beruchtste harde kernen van nederland.
De kans op een rel is wel groter met alcohol in het spel:beerchug:
even los van dit snap ik je reactie ook wel, flip zelf vooral van het alcoholverbod. zie alle sodaboys al staan op west heheh
ja ik snap het ergens ook wel..
maargoed.. waarom de pret van de thuisclub drukken??
dordt ken toch ook zegge tege den haag,
jullie alcohol verbod..
en meer beveiliging vanuit hun club..
en anders zijn jullie niet welkom??
of denk ik nou te makkelijk en ken dat niet?
100%dordts
7 september 2007, 00:37
kaarten zijn overigens alleen in voorverkoop verkrijgbaar
op wedstrijddag zelf zijn de kassa's gesloten
emielgrootenboer
7 september 2007, 06:59
Zo zitten we hier lekker te papagaaien? Zwaar overdreven en dan natuurlijk vooral het alcoholverbod. Geen vrij vervoer en kassa's gesloten kan ik nog enigsinds inkomen. Dat je geen biertje kan nuttigen tijdens de wedstrijd vind ik ronduit schandalig. Wil iemand knokken dan doet die dat toch wel met of zonder drank. Gewoon veel politie met grote latten.
Veiligheidbeleid Olaf Ouwekerk progressief, links scheitlijsters beleid.............................
Dike-Side
7 september 2007, 07:06
kassa's ook nog is gesloten op wedstrijddag?
pfff wat een drama zeg..
en dat alleen omdat het o zo grote en o zo gevaarlijke den haag langskomt:S
zwaar belachelijk!
Irritantje
7 september 2007, 09:29
Komt zo'n middelmatig clubje als den haag (15de) wel met veel supporters dan?
Laten we er in iedegeval voor zorgen, dat we van Teltar winnen en een uitverkocht huis hebben thuis tegen den haag.
DordtHart
7 september 2007, 10:53
Nou ja.. dat uitverkochte huis ken je denk ik wel vergeten, met alleen kaarten in de voorverkoop.
Irritantje
7 september 2007, 12:47
mwha toch veel mensen willen den haag toch wel graag zien spelen op de krommedijk!
Wint dordt vanavond, staan ze er vanavond ook gelijk goed voor.
Laten we positief blijven en het gaat gewoon goed komen!
Nr 10
7 september 2007, 14:13
Ik ga er in ieder geval van uit dat het hele uitvak vol zit, Den Haag neemt altijd veel supporters mee.
Waus
7 september 2007, 15:01
Geen alcohol, achh huilen, wat verschrikkelijk erg. *niet dus*
Tifodordrecht
8 september 2007, 13:17
Geen alcohol, achh huilen, wat verschrikkelijk erg. *niet dus*
jah zeker verschrikkelijk!! Zonder bier geen wedstrijd!!
Cor Lems
8 september 2007, 15:23
Krijg toch de puntjepuntje. Met andere woorden ik kan er niet bijzijn omdat ik niet fftjes in de voorverkoop een kaartje kan halen. Lekker is dat, vraag ik wel wat kaartjes via mijn haagse vrienden, ga ik desnoods in het uitvak hangen.
Wou dat ze dat achterlijke beleid op een plek stoppen waar het licht niet schijnt. Ik voel me knap genaait met deze maatregel. Ik hou me altijd aan de regels binnen het voetbal en word behandeld als een crimineel.
De bloedbof dus voor dit systeem
Cor Lems
8 september 2007, 15:24
jah zeker verschrikkelijk!! Zonder bier geen wedstrijd!!
de grootste lariekoek wat er bestaat, maar ja een glas cola staat natuurlijk niet zo stoer ten opzichten van je maten....
Dike-Side
8 september 2007, 15:28
cor lems, duidelijk licht ge-irriteerd:P haha
maar waarom bel je dordt niet op?
en vraag je of ze niet een kaarte apart voor je willen houden?
dat ze hem bijv aan een steward geven en jou naam enz doorgeven..
en dat jij dn aan die steward je ID laat zien,
zodat je alsnog je kaartje krijg?
DordtHart
8 september 2007, 15:52
of iemand die ff een kaartje in de voorverkoop haalt moet toch ook geen probleem zijn. wil het best voor je doen maar ken je verder niet dus ik hoor het wel..
Henry
8 september 2007, 18:23
Krijg toch de puntjepuntje. Met andere woorden ik kan er niet bijzijn omdat ik niet fftjes in de voorverkoop een kaartje kan halen. Lekker is dat, vraag ik wel wat kaartjes via mijn haagse vrienden, ga ik desnoods in het uitvak hangen.
Wou dat ze dat achterlijke beleid op een plek stoppen waar het licht niet schijnt. Ik voel me knap genaait met deze maatregel. Ik hou me altijd aan de regels binnen het voetbal en word behandeld als een crimineel.
De bloedbof dus voor dit systeem
Als je wil regel ik wel een kaartje voor je,moet je hem wel voor de wedstrijd in het home ophalen!
Daar kan je me vinden,en anders vraag je het ff achter de bar waar ik ben.
Die weten dat wel.
Maar goed,je weet wie ik ben dus je vind me dan vast vanzelf wel.
Cor Lems
8 september 2007, 22:02
Als je wil regel ik wel een kaartje voor je,moet je hem wel voor de wedstrijd in het home ophalen!
Daar kan je me vinden,en anders vraag je het ff achter de bar waar ik ben.
Die weten dat wel.
Thanks ouwe straatgenoot.
Maar heb even wat rondgebeld, drie minuten geleden. Ik ga gewoon met een paar gasten van mijn oude werk, daar worden vrijkaarten weggegeven. Maar bedankt voor het aanbod.
Tifodordrecht
9 september 2007, 02:45
de grootste lariekoek wat er bestaat, maar ja een glas cola staat natuurlijk niet zo stoer ten opzichten van je maten....
was dit nou voor lariekoek! Als je altijd gewend ben een biertje te nemen en nu aan de cola moet.... :beerchug:
100%dordts
9 september 2007, 02:55
:offtopic:
je ben anders niet echt een van de grootsten dus er wordt makkelijk over je heengekeken :tease:
Cor Lems
9 september 2007, 08:03
was dit nou voor lariekoek! Als je altijd gewend ben een biertje te nemen en nu aan de cola moet.... :beerchug:
ja je wereld stort dan in......:wheelchair:
Tifodordrecht
9 september 2007, 15:34
ja je wereld stort dan in......:wheelchair:
ja zeker ik weet het niet meer help! bel de A.A.Lijn voor me!
Cor Lems
9 september 2007, 16:10
ja zeker ik weet het niet meer help! bel de A.A.Lijn voor me!
geen nood, je vriendjes zullen je ook accepteren zonder bier. En anders zijn het geen vriendjes.
Anyway ontopic maar weer.
5-0 winst
Thymen_Noord
9 september 2007, 18:42
4-1 winst
sjoerdnoord
9 september 2007, 19:57
het wordt een lastige potmaar winnen toch met 2-0
078tillIdie
9 september 2007, 21:17
Ik denk dat het niet makelek zal worden gezien de namen die hun in hun team hebbe maar ik ver wacht toch een overwinning:3-1
Tifodordrecht
9 september 2007, 21:45
geen nood, je vriendjes zullen je ook accepteren zonder bier. En anders zijn het geen vriendjes.
Anyway ontopic maar weer.
5-0 winst
oh oke dan is het goed hoor pfff schrok al helemaal:sad3:
maar ik zeg een 3-0 overwinning
Dordtse
9 september 2007, 23:42
Den Haag speelt met veel druk, want die moeten winnen en mogen niet verliezen.
Dus ik denk dat ze bij een 1-0 achterstand helemaal de weg kwijt raken.
En bij een 0-1 voorsprong helemaal los gaan, en dat het voor ons nog knap lastig gaat worden.
Dus gelijk vanaf minuut 1 druk zetten en zo snel mogelijk scoren.
Ik denk een 3-1 winst voor onze FC, een soort gelijke wedstrijd als tegen de stormvogels.
Dordtnoord
10 september 2007, 06:55
Winst 2-1
Dennis1987
10 september 2007, 13:46
den haag is de weg al het begin seizoen helemaal kwijt tegen haarlem speelde ze echt niet zo denderend dord is veel beter
denk 4-1
Waus
10 september 2007, 14:02
Ricky Hoogendorp terug op Dordtse bodem...
Paul-tje
10 september 2007, 22:56
Vind het wel netjes dat de kassa's ook 's avonds van 18.00 tot 20.00 open zijn voor de mensen die gewoon werken. Maar dan nog kan je op de dag zelf toch ook verkopen met legitimatieplicht?
Benieuwd hoeveel politie er ook op de been is en hoe nuttig ze zich moeten maken.
Voorspelling: winnen! 2-0. Vol uitvak, 2000 mensen in het hele stadion.
Jah
11 september 2007, 07:44
3-1 2300 man
fc-dordrecht.nl
11 september 2007, 13:17
4-1
Ik verwacht toch dat er voo rdeze wedstrijd een stuk of 3000 supporters zullen zijn let maar op de hoek bij west
rollerman
11 september 2007, 14:17
3-0
2750 man int stadion
Nr 10
11 september 2007, 14:19
3-1 overwinning, zeker een goed gevuld stadion.
3000 man zijn er zeker denk ik.
DORDRECHT rulezzz
11 september 2007, 14:41
ik ga met rollerman mee
fc dordt - ado 3 - 0
1 - 0 kalisse
2 - 0 vd velden
3 - 0 dagher
toeschouwers 2750
emielgrootenboer
11 september 2007, 15:22
Ricky Hoogendorp..........
2-2.
Dennis1987
11 september 2007, 16:40
jij ben ook lekker positief met je 2-2
met je rick hoogendoor doe mij maar nassir maachi
Cor Lems
11 september 2007, 16:49
volle bak een vrijdag. Drie goede overwinningen, aansprekelijke affiche en weer winst voor Dordt.
Whoppa!
tifo
11 september 2007, 17:29
net kaarten gehaald je kan er minimaal 2 halen zonder id dus leef je uit
joey
11 september 2007, 20:00
net kaarten gehaald je kan er minimaal 2 halen zonder id dus leef je uit
je bedoelt maximaal?
tifo
11 september 2007, 20:03
je bedoelt maximaal?
neej kwa aantallen tuurlijk altijd 1 maar zowiezo 2 miss meer maar ik en nog iemand haalde er 2 en zonder id erbij
rob
12 september 2007, 14:12
nee, dat is lekker duidelijk.
Als je n kaartje koopt doen ze nix met je ID dus heel stiekem slaat t helemaal nergens op zo'n Id-plicht. Het idee is wel leuk, maar voer t dan ook goed uit :|
fc-dordrecht.nl
12 september 2007, 14:17
Ik heb ook gewoon 2 kaarten kunnen halen zonder ID of wat dan ook
rob
12 september 2007, 14:22
Omdat jij zo'n betrouwbare kop hebt he;)
fc-dordrecht.nl
12 september 2007, 14:43
Ja dat zal het zijn:P
GreenWhite
12 september 2007, 22:05
Ik heb me kaart ook! Heb er zin in... we winnen met 2-0! ole ole v.d. Velden en Maachi
DordtHart
13 september 2007, 14:35
Weet iemand of je morgen overdag ook kaarten kan halen bij de administratie? Of is het gewoon heel de dag geen kaartverkoop?
078tillIdie
13 september 2007, 14:46
Weet iemand of je morgen overdag ook kaarten kan halen bij de administratie? Of is het gewoon heel de dag geen kaartverkoop?
Ik denk heel de dag geen kaartverkoop, maar zeker weet ik het niet, anders komen die Hageneze gewoon voor een gezellig dagje dordt en kunnen ze dan 's morgen nog een kaartje halen
benji
13 september 2007, 19:24
Wat een angsten voor die hagenezen... ALs ze de boel echt willen verzieken lukt dat toch gewoon altijd. Als je kaartje koopt hoef je je niet te legitimeren... Hoezo waterdicht systeem...:-p
078tillIdie
13 september 2007, 20:45
Wat een angsten voor die hagenezen... ALs ze de boel echt willen verzieken lukt dat toch gewoon altijd. Als je kaartje koopt hoef je je niet te legitimeren... Hoezo waterdicht systeem...:-p
Ik moest me wel legitimeren hoor toen ik me kaartje haalde, mar mischien doen ze dat neit overal;)
Ron
13 september 2007, 22:04
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk verkocht???
DordtHart
13 september 2007, 23:04
Leuk dat ze ook nog ff op de site vermelden dat er morgen geen kaarten te koop zijn, vond het zelf redelijk onduidelijk, als ze dat bericht nou gelijk maandag zo op de site hadden gezet..heb zelf gelukkig nog wel snel een kaartje gehaald, maar hoorde ook een paar mensen die morgeochtend nog ff snel een kaart wilde halen
benji
13 september 2007, 23:07
Ze moeten morgenochtend gewoon verkopen... Als iedereen zich kan legitimeren moet dat toch nog geen probleem zijn.... Fcdordt laat je supporters niet in de steek door een stel leeghoofden uit Den Haag.
Dordtnoord
14 september 2007, 06:51
Ze moeten morgenochtend gewoon verkopen... Als iedereen zich kan legitimeren moet dat toch nog geen probleem zijn.... Fcdordt laat je supporters niet in de steek door een stel leeghoofden uit Den Haag.
FC Dordt zelf heeft er haast niks over te zeggen, dan moet je bij de politie en de gemeentes zijn
Jah
14 september 2007, 07:35
Ja maar echt informeren over kaartverkoop (uit en thuis) blijft erg lastig voor ons bestuur.
Ron
14 september 2007, 09:55
En het zal ook wel handig zijn als ze vertellen dat je vandaag gewoon kaartjes kan kopen bij de bekende voorverkoopadressen!
F.C.D.
14 september 2007, 14:51
Heb er zin in!! 2500toeschouwers, en denk een 2-1 voor onze Dordt!
pietje
14 september 2007, 16:46
Denk 2-3
Cor Lems
14 september 2007, 17:36
Helaas er toch niet bij, kaartjes gingen niet door en kon via de club geen nieuwe krijgen
Dus dat wordt radio luisteren
Cor Lems
14 september 2007, 19:11
Lekker zeg, nu al voor en ik hoorde dat er meer dan drie duizend toeschouwers zijn. En dat met een klote voorverkoop! Netjes.
Kom op maak er nog een paar!
Cor Lems
14 september 2007, 20:53
Wat een prachtig resultaat. Jammer dat ik het in het stadion heb moeten missen, maar via de radio maakte het ook veel goed en ik hoorde dat het dik en dik verdiend was.
Ron
14 september 2007, 21:24
Het was een TOP wedstrijd, schitterend combinatie voetbal, een lust voor het oog!
We hebben een FANTASTISCH team.
Jammer dat Bart uit het veld GESCHOPT werd. Ik hoop voor hem dat het niets ernstigs is, want na zijn uitvallen viel het ff terug!
Waus
14 september 2007, 21:25
JAAAAAAAAA net terug. Prachtige avond, in alle opzichten:D:D Ben bang dat als Dordt zo blijft spelen er een paar spelers weggeplukt worden in de winterstop..
Cor Lems
14 september 2007, 21:26
En we staan op de derde plaats, ook schitterend natuurlijk en een mooie start in de tweede periode!
Ron
14 september 2007, 21:33
JAAAAAAAAA net terug. Prachtige avond, in alle opzichten:D:D Ben bang dat als Dordt zo blijft spelen er een paar spelers weggeplukt worden in de winterstop..
Ja, die kans is altijd groot, maar als je kijkt wat er vanavond op de bank zat......ook ijzersterk hoor!!!
Waus
14 september 2007, 21:48
Wat een lompe mongolen trouwens van ADO die die minuut stilte verpestte. Piet was een man die al 25 jaar bij Dordt kwam. Zat altijd midden op west. Zn vrouw was er ook. Waar hij altijd zat lagen nu bloemen... Z'n vrouw was erg blij met die minuut stilte. En jahor.. een stelletje randdebielen van ADO kan hun bek niet houden.. Hoe respectloos kan je zijn ten opzichte van de vrouw van Piet, die dus niet meer leeft. Was 50 jaar nog maar. Bedankt sympathieke ADO-supporters, des te meer genoot ik van jullie vernedering...
Ron
14 september 2007, 21:49
Wat een lompe mongolen trouwens van ADO die die minuut stilte verpestte. Piet was een man die al 25 jaar bij Dordt kwam. Zat altijd midden op west. Zn vrouw was er ook. Waar hij altijd zat lagen nu bloemen... Z'n vrouw was erg blij met die minuut stilte. En jahor.. een stelletje randdebielen van ADO kan hun bek niet houden.. Hoe respectloos kan je zijn ten opzichte van de vrouw van Piet, die dus niet meer leeft. Was 50 jaar nog maar. Bedankt sympathieke ADO-supporters, des te meer genoot ik van jullie vernedering...
Ja, was erg triest, deze fantastische overwinning heeft het nog enigszins verzacht!
100%dordts
14 september 2007, 22:09
vond dit één van de mooiste wedstrijden ooit van dordt
tifo
14 september 2007, 22:12
vond dit één van de mooiste wedstrijden ooit van dordt
zeer mooi jah en nu ook kruys op rtl echt een prachtvent met zijn 'krijgers' van dordrecht:3: egt bidden dat ie blijft
joey
14 september 2007, 22:21
haha, de 5-0is hét hoogte punt van de competitie?
beste wedstrijd in misschien wel tijden, speelde ado helemaal weg, heb niets aan te merken op het commentaar van rtl7
Dennis1987
14 september 2007, 22:47
ja wat een tering supportes dat ze niet hun bek kennen houden voor ff 1 minuutje stilte echt niet normaal maarja ja gertje kruys is echt een topper en ik hoop echt dat ze in de winterstop dord met rust laten want onze spelers van dord zijn goed bij elkaar echt we gaan echt een hele goeie tijd tegemoet met gertje aan het roer
Paul-tje
14 september 2007, 23:17
In plaats van 1 minuut stil, 90 minuten stil geweest (niet helemaal waar, maar heb niets van ze kunnen verstaan op noord)......
Geweldige wedstrijd. Het loopt fantastisch en kansen worden continu gecreerd. Met net wat meer geluk wordt het 10-0. Wat willen we nog meer?
Cor Lems
14 september 2007, 23:20
Dat het nog even zo door blijft gaan met de resultaten :)
Cor Lems
14 september 2007, 23:30
Even de foto's zitten kijken, een ontzettend gaaf gezicht om een volle westhoek te zien. Echt kippenvel zo druk (noord was ook lekker gevuld) ik kan niet wachten op de beelden
Paul-tje
14 september 2007, 23:32
RTL had op tv een samenvatting van meer dan 5 minuten. Ook voor het eerst dit seizoen.
Meer foto's: www.adofans.nl --> die dus toch los zaten, ergens op oost.
Brassie2007
14 september 2007, 23:39
FC Dordrecht.... gefeliciteerd met de terechte overwinning. Ik heb voor sportsignaal foto's gemaakt van deze wedstrijd. Kijk maar op www.hebjehem.nl!
Veel succes verder in de competitie!
Nummerdrie
14 september 2007, 23:52
Genieteeen!!!!!!!!!!!
benji
15 september 2007, 00:46
Tot nu toe de mooiste wedstrijd van het seizoen! Geweldige sfeer....Ado supporters kregen eindelijk eens een koekje van eigen deeg. Wat waren ze enorm stil en aangeslagen! De wedstrijd was subliem met een geweldig combinatie voetbal! OP naar de volgende!
benji
15 september 2007, 05:36
15 September 2007 2:19
Naam:
kkh - kalekophagenees
Dordt jullie hebben terecht gewonnen! Die van ons waren of zijn nog steeds in een dipje! Maar daar komen ze maandag wel uit of ze hebben allemaal een iq van een beschimmelde kleibint!
Ben niet geweest maar ook niks gelezen waarom een minuut stilte!
Misschien omdat FC Den Haag dood is?
Maar sorry voor die minuut die jullie niet gegund was en 90 minuten die ons weer eens niet gegund waren!
Toppie en proficiaat met die drie punten!
Reply: Was omdat ook hun deze week een fan hebben verloren
http://www.northside.nl/guestbook/view.php
Dike-Side
15 september 2007, 09:04
in 1 woord.
FANTSTISCH!
haha 5-0 winne van den haag..
waar eindigt dit als we zo blijven voetballen??
van alle jaren dat ik ben geweest
(jaar of 5/6)
was dit de beste wedstrijd tegen een tegenstander van formaat!
FC Dordrecht Fan
15 september 2007, 10:05
Leuke wedstrijd :)
Heb tijdens de wedstrijd eens goed op zitten leten op Wiljan Vloet, die kon het niet meer aan... Zat bijna te huilen :) Toen de 5-0 viel werd er ongeveer een minuut lang een camera gefilmd vlak voor zijn hoofd bij Vloet. Na afloop zag ik dat Vloet hem toen nog klap gaf! :P
Maar voor de rest: heel het team krijgt voor mijn een dikke 10! Rensen was ook superieur!
Zowel ADO als RBC zingen nu "wij staan onderaan" :bf_new:
fc-dordrecht.nl
15 september 2007, 11:08
RTL had op tv een samenvatting van meer dan 5 minuten. Ook voor het eerst dit seizoen.
Meer foto's: www.adofans.nl --> die dus toch los zaten, ergens op oost.
Waren 2 wat oudere mensen waar ik kaartjes voor geregeld had niks bijzonders
Cor Lems
15 september 2007, 11:28
http://www.rtl.nl/(vm=/sport/rtlvoetbal/video/jupiler_league/)/system/video/html/components/sport/rtlvoetbal/miMedia/2007/week37/za_dor_-_ado_samenvatting_internet.wmv_plain.xml
Thymen_Noord
15 september 2007, 11:36
leuke partij voetball
5-0:D
Cor Lems
15 september 2007, 11:39
Ik zei vorig jaar al dat ik die nick van der velden hoog had zitten en die gast lost het gvd gewoon in. Wat een voetballer, kan scoren maar heeft een fantastische spelinzicht en van Kalisse ga ik ook steeds meer houden. (vorig jaar in het begin bij mij wat verguist, nu kan ie ook niet meer stuk bij me)
FC Dordrecht Fan
15 september 2007, 19:08
FC Dordrecht moet Van Muyen zeker tien dagen missen
Ondanks zijn goal in de met 5-0 gewonnen wedstrijd tegen ADO Den Haag kende FC Dordrecht-verdediger een ongelukkige avond. Hij moest na 26 minuten van het veld met een open vleeswond in zijn bovenbeen.
Van Muyen liep de blessure op nadat Lex Immers op hem door gleed. De clubarts van de Dordtenaren liet na afloop weten dat Van Muyen zeker tien dagen rust moet houden.
Bron: voetbal24.nl
Jammer van de scorende van Muyen dat hij niet tegen Veendam en RKC kan spelen. Maar daarnaast hebben we de verdedigende Rustenberg en de aanvallende verdedigende linkspoot Brian Pinas.
Dike-Side
15 september 2007, 20:32
sorry hoor..
maar pinas is gewoon een pure links buiten..
en eventueel op een aanvallend middenveld..
maar verdediger is net iets teveel van het goeie...
FC Dordrecht Fan
15 september 2007, 21:14
sorry hoor..
maar pinas is gewoon een pure links buiten..
en eventueel op een aanvallend middenveld..
maar verdediger is net iets teveel van het goeie...
Jah, dat weet ik ook wel, maar Kruys zei dat hij ook op de linksback positie kan spelen.
benji
15 september 2007, 21:44
Btw zijn die dildo's al opgeruimd?
Irritantje
15 september 2007, 22:12
jongens we mogen voortaan wel wat meer liedtjes zingen "afwisselend"
B.v tegen den haag:
Den Haag... Den haag...wat ben je goed vandaag jalalalalalala Den Haag Den haag Den Haag
Den Haag... Den haag...wat ben je goed vandaag jalalalalalala Den Haag Den haag Den Haag
In de eerste devisie!!!
Kunnen ze het nieeeeet aaannn
Want F C DEN HAAG
Ja ze staaaan onderaaan!!!.
Ooh Ooh den haag
Lelijke stad achter de duinen
19de plaats
Onderaan..
om te huilen!
Ooh ooh den haag
Schaam je dood....vandaag!
Erege schande
Weinig passie...laatste plaats!
benji
15 september 2007, 22:34
Zijn er ergens al wat filmpjes van het enorm zingende publiek op de West (Noord)?
Dordtnoord
16 september 2007, 08:14
FAN-TAS-TISCH was deze overwinning, heb een hele goede ploeg zien voetballen. We hebben nu de goede lijn te pakken, hopelijk kunnen we die door trekken, veendam wordt lastig.. En daarvan hangt het resultaat tegen rkc vanaf denk ik. Maar we zien t wel. In iedergeval een top weekend gehad.
Fcdh
16 september 2007, 12:26
Heb wat fotos en een filmpje op mijn site.
http://www.fcdh.nl
Sry voor de minuut stilte dat sloeg echt nergens op zelfs bij eigen supporters konden een groot aantal vorige week niet stil zijn. (was bij ons minuut stilte voor een overleden supporters bij Beatstadt)
Verder voor ons natuurlijk een dramatische wedstrijd en voor jullie waarschijnlijk de mooiste wedstrijd dit seizoen.
Is het trouwens normaal bij jullie dat er hele stukken beton los liggen in het stadion? Ben blij dat daar niet mee gegooid is.
Ben hier trouwens niet om een internethooligan uit te hangen doe dit aub ook niet op mijn site daar zijn er al genoeg van op het gehele internet.
Succes nog dit seizoen
Cor Lems
16 september 2007, 14:14
Heb wat fotos en een filmpje op mijn site.
http://www.fcdh.nl (http://www.fcdh.nl)
Ik had het gisteren al gezien het filmpje...
Sry voor de minuut stilte dat sloeg echt nergens op zelfs bij eigen supporters konden een groot aantal vorige week niet stil zijn. (was bij ons minuut stilte voor een overleden supporters bij Beatstadt)Ach een paar die geen respect op kunnen brengen heb je altijd, jammer dat ze er zijn.
Verder voor ons natuurlijk een dramatische wedstrijd en voor jullie waarschijnlijk de mooiste wedstrijd dit seizoen.
Is het trouwens normaal bij jullie dat er hele stukken beton los liggen in het stadion? Ben blij dat daar niet mee gegooid is.
Het was idd een mooie westrijd aan onze kant, maar ja als je de doodgeverfde kampioenskandiaat van het kastje naar de muur voetbalt , dan is dat intens genieten.
Ben hier trouwens niet om een internethooligan uit te hangen doe dit aub ook niet op mijn site daar zijn er al genoeg van op het gehele internet.
Ben dat met je eens, hoop ook dat onze supporters zich normaal gedragen.
Succes nog dit seizoen
jullie ook, maar niet teveel ;)
Jah
18 september 2007, 09:18
Den Haag mooie club. Van mij mogen ze kampioen worden hoor.
PascalBrielle
18 september 2007, 10:23
Den Haag mooie club. Van mij mogen ze kanpieoen worden hoor.
Van mij niet! TUIG is het...
Rensio
18 september 2007, 10:42
jongens we mogen voortaan wel wat meer liedtjes zingen "afwisselend"
B.v tegen den haag:
In de eerste devisie!!!
Kunnen ze het nieeeeet aaannn
Want F C DEN HAAG
Ja ze staaaan onderaaan!!!.
Ooh Ooh den haag
Lelijke stad achter de duinen
19de plaats
Onderaan..
om te huilen!
Ooh ooh den haag
Schaam je dood....vandaag!
Erege schande
Weinig passie...laatste plaats!
Dan vraag je of je in de rust op mag treden op de middenstip:headbanger:
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.