View Full Version : Zeemeeuwen - FC Dordrecht
Cor Lems
1 september 2007, 13:31
Gaan we de goede weg doortrekken of lopen we een deukje op. De stormvogels zijn in iedergeval sterk gestart en hebben na 5 wedstrijden 10 punten kunnen pakken en staan daarmee op een derde plaats. De eerste nederlaag was in eigen huis tegen FC Zwolle. Kortom kunnen wij dat ook of mogen we al blij zijn met een punt?
Dike-Side
1 september 2007, 13:36
Uhm... als de spitsen wat scherper zijn winne we makkelijk..
zoniet.. dan wordt het heel moeilijk..
en verliezen we denk door een lucky counter doelpuntje van de zeemeeuwen..
Jah
1 september 2007, 13:37
Ik denk een 0-2 overwinning. Dan Den Haag thuis. Is het vrij vervoer? Daar mag je toch vanuit gaan deze keer? Al weet je het tegenwoordig nooit.
Dike-Side
1 september 2007, 14:41
mwuah.. den haag en vrij vervoer..
denk niet dat dat er in zit..
zou wel leuk zijn..
hoe meer zielen hoe meer vreugd;)
Paul-tje
1 september 2007, 14:59
Een jaartje niet koud in Velsen, ook leuk. Laatste twee jaar gelijkgespeeld volgens mij. Denk dit jaar ook een 1-1, maar wel wat boeiender dan vorig jaar.
Jan
1 september 2007, 15:04
Voorlopig volgens jan vrij vervoer naar strontvolgels.
Cor Lems
1 september 2007, 15:24
offtopic vraag wat is een volgels? ;)
Bobster
1 september 2007, 15:43
Saaie wedstrijd wel 0-1 overwinning.
FC Dordrecht Fan
1 september 2007, 15:48
Ik denk zeker geen saaie wedstrijd en als we een beetje meer effectief zijn voor het doel dan winnen we met 2-0!
Jan
1 september 2007, 16:47
volgende vogels, sjezus weet je dat niet je zit wel heel lang in belgie.
Dordtnoord
1 september 2007, 17:50
Ik denk en hoop dat we winne, 2-1
Waus
1 september 2007, 17:56
Hebben zij niet holwijn en bosman op dit moment? Zijn uiterst snelle buitenspelers. Maar die hebben wij ook;)
Cor Lems
2 september 2007, 01:22
volgende vogels, sjezus weet je dat niet je zit wel heel lang in belgie.
haha geef jij even serieus antwoord ;)
DORDRECHT rulezzz
2 september 2007, 08:51
ik denk dat het een heftige en spannende wedstrijd wordt , met een 1 - 2 overwinning voor ons !!
doelpunten :
1 - 0 holwijn
1 - 1 vd velden
1 - 2 kalisse
toeschouwers 1135 en ongeveer 90 uit dordt
Nr 10
2 september 2007, 09:56
Telstar is goed begonnen, en ze draaien dus bovenin mee, maar vrijdag werd de 1ste nederlaag geincasseerd tegen Zwolle.
Dordt begon minder aan de competitie maar lijkt langzaam op stoom te komen, met overwinningen op Emmen en RBC.
Als Zwolle kan winnen in Velsen-Zuid kunnen wij dat zeker ook. 1-2 overwinning voor de Dordtse Schapekoppen.
Dordt_in_het_kort
2 september 2007, 18:50
Saaie wedstrijd, 0-0 gelijkspel
fc-dordrecht.nl
2 september 2007, 22:37
3-1 winst
emielgrootenboer
3 september 2007, 21:47
Telstar traditioneel lastig en zeer weinig overwinningen. Ga voor een overwinning met het minst mogelijke verschil.
Zal waarschijnlijk wel weer anders zijn.......
Jah
4 september 2007, 09:48
Hoe zit het nou met vervoer? Ik hoorde gisteren dat alle wedstrijden bij Telstar verplichte combies zijn omdat hun stadion wordt verbouwt. Klopt dit? Info komt weer lekker op tijd van de club....
Martijn26
4 september 2007, 14:55
Telstar traditioneel lastig en zeer weinig overwinningen. Ga voor een overwinning met het minst mogelijke verschil.
Zal waarschijnlijk wel weer anders zijn.......
Beetje positief blijven!!:tease:
Dordtnoord
4 september 2007, 15:55
Hoe zit het nou met vervoer? Ik hoorde gisteren dat alle wedstrijden bij Telstar verplichte combies zijn omdat hun stadion wordt verbouwt. Klopt dit? Info komt weer lekker op tijd van de club....
Heb net naar telstar gebeld omdat ik met de trein ga waarschijnlijk, kaarten kunnen gewoon gekocht worden bij het stadion voor het uitvak en kosten een tientje
benji
4 september 2007, 19:20
Oke, dus geen verpl buscombi.... kunnen we weer met veel eigen vervoer.
joey
4 september 2007, 20:24
0-3, putter, sardar en guy
Dennis1987
7 september 2007, 19:25
0-1 voor dordrecht door maachi binnen 15 minuten
100%dordts
7 september 2007, 19:38
maachi is hard op weg om onze nieuwe clubtopscorer te worden lijk het wel
Nr 10
7 september 2007, 20:14
Lekker de 0-1 voorsprong mannen.
Rood ook al voor Holwijn dus lijkt de goeie kant op te gaan.
Waus
7 september 2007, 20:30
0-2 JAAAAAAA Kalisse (wie was er ook al weer negatief over hem?:))
Dennis1987
7 september 2007, 20:35
0-2 echt top nou volgende week gaan die tering hagenezen eraan we gaan de goeie richting op we komen ze echt wel ver dit jaar
Waus
7 september 2007, 20:37
1-2 :( Johan Pater, kom op nog 10 minuutjes!
Dennis1987
7 september 2007, 20:42
das nou ff een tegen valler 2-1 maar nog paar minuutjes en dan hebbn we weer 3 punten
Cor Lems
7 september 2007, 20:49
staat inmiddels 4-1 volgens www.futbol24.com (http://www.futbol24.com)
2x maachi, deze gast is goed bezig, vond hem al in het begin al sterk spelen en pakt veel doelpuntjes mee voor een flankspeler. Hopelijk raken we die niet halverwege het seizoen kwijt, beter trekken we hem aan :D
078tillIdie
7 september 2007, 21:00
Einduitslag is ook 4-1, goed resultaat lijkt me zo
Cor Lems
7 september 2007, 21:05
Zekers; zekers...
Kon er helaas niet bijzijn, aangezien ik in Namur zit. Maar dit weekend is zeer mooi begonnen.
Dennis1987
7 september 2007, 22:00
ja het weekend is zeker goed begonnen met zo'n uitslag
PHM
7 september 2007, 22:45
Mooie wedstrijd van zeer sterk Dordt. Dubbele cijfers hadden meer recht gedaan aan het veldoverwicht. Volgens mij zeker 15 schoten op doel. Onbegrijpelijk hoe Telstar die tien punten verzameld heeft...
Cor Lems
7 september 2007, 22:46
Mooie wedstrijd van zeer sterk Dordt. Dubbele cijfers hadden meer recht gedaan aan het veldoverwicht. Volgens mij zeker 15 schoten op doel. Onbegrijpelijk hoe Telstar die tien punten verzameld heeft...
Je kan ook zeggen, dat Dordt nu eindelijk op stoom is. Hopelijk kunnen we dit nog een paar wedstrijden doorzetten.
PHM
7 september 2007, 22:48
Je kan ook zeggen, dat Dordt nu eindelijk op stoom is. Hopelijk kunnen we dit nog een paar wedstrijden doorzetten.
Elftal is goed op dreef inderdaad, Ben erg benieuwd naar de wedstrijd tegen Ado.
Wat gaat RBC goed trouwens... :)
Kok
7 september 2007, 23:47
"Heerlijk begin van het weekend wat nu sowieso niet meer stuk kan :bf_new:
rob
8 september 2007, 00:44
hij schiet m er ook maar via een verdediger in hoor;)
Dordtse
8 september 2007, 06:44
Hij zit toch, en hij was weer enorm dreigend vandaag.
Weer 2 man om hem heen, en die nog voorbij spelen ook.
T is gewoon een goeie speler, en het is niet voor niets dat er van andere
clubs belangstelling voor hem is.
Dennis1987
8 september 2007, 07:42
ja kalisse word altijd door 2 man aan gepakt vind het juist knap dat die er toch langs kom
078tillIdie
8 september 2007, 09:42
Kalisse komt er inderdaad altijd wel mooi langs en dat is ook goed maar het vervolg is meestal minder, of hij wil nog een mannetje teveel voorbij of hij speelt slecht af, als hij daar aan werkt wordt het echt een topspeler(Y)voor Dordtse begrippen dan he:p
Dennis1987
8 september 2007, 12:19
ik vind wel dat die soms wel eerder mag afspelen daar heb je wel gelijk in
Nummerdrie
9 september 2007, 16:26
was er zelf wat later en heb niet al te veel van de wedstrijd meegekregen, maaarrrr....
hehe mooi dat hij het goed doet. blijf bij mijn punt dat ik hem een drama vindt. Doe mij maar de no-nonsense speelstijl van Kras of vd Velden. Beuken en afschoppen en niet kutten en dollen!
078tillIdie
9 september 2007, 17:46
was er zelf wat later en heb niet al te veel van de wedstrijd meegekregen, maaarrrr....
hehe mooi dat hij het goed doet. blijf bij mijn punt dat ik hem een drama vindt. Doe mij maar de no-nonsense speelstijl van Kras of vd Velden. Beuken en afschoppen en niet kutten en dollen!
Helemaal mee eens, hij dolt teveel, misgien om het publiek te vermaken maar als hij dat wil kan hij beter simpel scoren dan een moeilijke mislukking, zet Sardar er maar in, die wil zich bewijzen en zal dus minder moeilijk doen
Waus
10 september 2007, 14:01
Helemaal mee eens, hij dolt teveel, misgien om het publiek te vermaken maar als hij dat wil kan hij beter simpel scoren dan een moeilijke mislukking, zet Sardar er maar in, die wil zich bewijzen en zal dus minder moeilijk doen
Erg kortzichtig, natuurlijk zijn er verschillende type spelers maar juist de verschillende kwaliteiten maken het team tot een goed collectief. En Kalisse is daarbinnen belangrijker dan het lijkt.
078tillIdie
10 september 2007, 15:29
Erg kortzichtig, natuurlijk zijn er verschillende type spelers maar juist de verschillende kwaliteiten maken het team tot een goed collectief. En Kalisse is daarbinnen belangrijker dan het lijkt.
Is ook waar, maar heb toch niet het idee dat Kalisse zo goed meehelpt aan een collectief, al heeft hij soms fantastische momenten, hij doet teveel alleen, terwijl collectief juist met zn allen in. Positief is natuurlijk wel dat hij altijd 1 tot 2 man bij zich heeft, net als Putter, waardoor Maachi, v/d Velden enzo veel meer ruimte krijgen en daardoor beter uit de verf komen
Cor Lems
10 september 2007, 15:37
Ik had ook veel kritiek op kalisse, al ben ik deze na verloop van tijd meer gaan herzien. Hij is de laatste tijd enorm gegroeit in tegenstelling tot het begin. Soms drijft hij wat te ver door, maar daarin tegen heeft ie ook heel wat belangrijke goals in het mandje liggen en dat laatste weegt bij mij zwaarder dan dat eerste.
joey
10 september 2007, 15:58
ik heb er in de wedstrijd tegen stormvogels ook op gelet, naar aanleiding van berichten op het forum, hij trekt zoals eerder gezegt minimaal 2 man dekking op zich af, en 1 man geeft rugdekking, dit trekt inderdaad het centrum open, maar dan moet dordt opkomen en dat wil soms niet lukken, dan stormen de middenvelders niet mee op!
in het begin was ik niet weg van kalisse maar begin steeds meer in te zien dat hij wel beter is dan dat ik dacht! maar uiteraard mag hij wel wat meer overspelen
Dennis1987
10 september 2007, 17:03
ja in het centrum ligt het vaak open maar die eddy putter vind ik dat die niet goed aan gespeeld kan worden
078tillIdie
10 september 2007, 19:26
ja in het centrum ligt het vaak open maar die eddy putter vind ik dat die niet goed aan gespeeld kan worden
Klopt maar hij heeft wel 2 man bij zich waardoor andere profiteren;)
joey
10 september 2007, 20:21
ik vind dat eddy de ruimte in het centrum niet optimaal benut (tegen stormvogels tenminste) heb de andere wedstrijden niet gezien i.v.m vakantie
Kok
10 september 2007, 21:09
Ik vind Kalisse dit seizoen tot nu toe een ruime voldoede halen. Hij houd niet voor niks Sardar en Pinas op de bank, Maachi speelt ook liever vanaf links.
Hij pingelt misschien nog steeds wat teveel, maar lijdt al veel minder balverlies dan pakweg 1,5 jaar geleden. De laaste tijd is hij gewoon belangrijk geweest.
PascalBrielle
11 september 2007, 07:27
Ik vind Kalisse dit seizoen tot nu toe een ruime voldoede halen. Hij houd niet voor niks Sardar en Pinas op de bank, Maachi speelt ook liever vanaf links.
Hij pingelt misschien nog steeds wat teveel, maar lijdt al veel minder balverlies dan pakweg 1,5 jaar geleden. De laaste tijd is hij gewoon belangrijk geweest.
Pinas is gehaald voor de linksback positie!
En ten tweede wellicht een topic openen voor Moussa??
Waus
11 september 2007, 20:05
Tuuuurlijk Pinas linksback...
Kok
11 september 2007, 20:42
Kruys heeft wel gezegd dat het misschien een optie is om Pinas als aanvallende linksback te gebruiken. Maar daarvoor is hij niet speciaal gehaald. Ik zie in hem toch vooral een linksbuiten en misschien een linkshalf.
.
PascalBrielle
27 september 2007, 14:10
Pinas is gehaald voor de linksback positie!
En ten tweede wellicht een topic openen voor Moussa??
Tuuuurlijk Pinas linksback...
Ja, he!
Waus
27 september 2007, 16:23
Ja, he!
Ghehe, je had gelijk!! :)
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.