View Full Version : FC Dordrecht - RBC
Cor Lems
26 augustus 2007, 11:35
Wraaaaaak! :th_hyper:
FC Dordrecht Fan
26 augustus 2007, 13:22
Natuurlijk Wraaaak!
RBC is ook niet in zijn goede doen, net zoals ons. Daarin tegen zijn ze na vorig seizoen een stuk zwakker geworden dus winnen we.
En als we tegen Emmen aanstaande winnen dan winnen we dik tegen RBC.
Ik zeg 4-0 overwinning!
3x Maachi
1x Kalisse
Met 4keer een assist van Nick van der Velden
DORDRECHT rulezzz
26 augustus 2007, 14:38
ik denk ook hier een krappe overwinning 1 - 0
en ook hier maar 1600 toeschouwers
Cor Lems
26 augustus 2007, 17:42
3-0 winst
2200 toeschouwers
100%dordts
26 augustus 2007, 21:35
4-2
met 2087 toeschouwers en veel bier
Cor Lems
26 augustus 2007, 23:11
2088 ik ben er ook (normaal gesproken)
Dike-Side
27 augustus 2007, 01:24
zozo cor!
het ga je goed het op het begin van de competitie:P
tegen oss was je er..
tegen uie 'als het goed is ook' (vn wt ik heb geleze:P)
en tegen rbc ook..:D
ON: als we winne van uie met veel overtuiging en een verschil in doelpunte
dn spele we denk gelijk tegen rbc..
en anders verliezen we..
dn hebben hun netdat ene gelukje..
wat wij net niet hebben..
en dus een 0-1/2-1 voor rbc...:(
Nr 10
27 augustus 2007, 09:06
Ik zeg een 2-1 overwinning.
Dordt gaat helemaal los na de overwinning op Emmen.
RBC heeft ook wel eens in beter weer gezeten, de nederlaag tegen AGOVV, het gelijke spel tegen ADO, en de nipte overwinning op Fortuna, hebben 4 punten opgeleverd.
Thuis met het publiek dr achter gaat Dordt dit winnen, 2-1. :thumbsupsmileyanim:
Jah
28 augustus 2007, 08:01
3-1 overwinning...
wijnandfens
28 augustus 2007, 08:17
weer 2-1 overwinning, hoop dat putter nu eens gaat scoren
emielgrootenboer
28 augustus 2007, 10:15
Ja wijnand dat hopen wij allemaal. Jammer dat je er niet bij bent, geef je schoonvader een zoen van mij........
Dordtse
28 augustus 2007, 11:18
Hoop ook op een overwinning!
Bij deze wedstrijd kunnen, en moeten we over RBC heen gaan!
2-1
1x Maachi
1x v/d Velde
voor RBC scoort Duplan
Paul-tje
28 augustus 2007, 20:22
RBC is de beste van de vijf ploegen die we tot nu toe tegen zijn gekomen. Wraak zou leuk zijn inderdaad, maar 4-0 lijkt met toch te veel van het goede. "Gewoon" hopen op een overwinning dan maar.
Dordtnoord
29 augustus 2007, 11:48
1-0
Eddy Putter
tifo
29 augustus 2007, 12:10
niks hopen man we kennen wel voetballen nou nog leren scoren :P
mja 3-1 2459 man
Sinterklaas
29 augustus 2007, 13:44
Ik ga voor 2-1. Een lastige klus, maar we winnen deze pot. Trouwens jammer dat Adil naar VVV-Venlo is vertrokken.
PascalBrielle
29 augustus 2007, 15:12
1-0
Eddy Putter
2-1, tenzij Putter ineens los gaat, wat ik niet verwacht.
Henry
29 augustus 2007, 15:18
3-1
Jah
29 augustus 2007, 15:58
Zo Henry jij positief zeg! Dan zal het wel 10-0 worden als jij al 3-1 zeg...
Nr 10
29 augustus 2007, 17:05
Ik ga ook voor een 3-1, mijn eerdere voorspelling heb ik ingetrokken (2-1), ik verwacht een leuke en open wedstrijd. Bij RBC moeten we letten op Duplan en Martha, de voorhoede van hun dus.
Dordt wint en kijkt weer naar boven!!!.
Come on Dordrecht!.
rollerman
30 augustus 2007, 00:21
2-0 winst!!!
Tifodordrecht
31 augustus 2007, 04:54
nog een paar uurtjes en dan is het weer zo ver, tijd om naar het stadion te gaan :P
r0wan
31 augustus 2007, 05:51
Fucking hell boon wat doe jij zo laat/vroeg op internet? :P
Heb er zin in vanavond! Hoop op winst :)
joey
31 augustus 2007, 10:54
1-0 door pinas :D
en ik hou ze op de hoogte vanuit spanje
sjoerdnoord
31 augustus 2007, 14:24
ik denk dat het 2-0 wordt voor dordt
1-0 : v.d Velden
2-0 : Brian Pinas
Cor Lems
31 augustus 2007, 14:33
Zo redelijk op tijd thuis, nog wat belangrijke dingen doen en dan richting Dordrecht. Normaal gesproken zal ik op tijd moeten zijn en bovenal gun me het plezier van een overwinning. Juist vandaag zal zeer mooi zijn.
Sinterklaas
31 augustus 2007, 21:18
En het is mooi. Jazeker. Valse start uitgepoetst. Wie zei het ook alweer? Twee overwinningen, noteer ze alvast. Klasse, Dordt!!!
100%dordts
31 augustus 2007, 21:34
gelukkig lees ik net op teletekst dat ze gewonnen hebben
valse start is niet uitgepoestst nog aangezien ze toch nog wel wat punten achterstaan op de top en met een doelsaldo van 6-6 mag je ook niet tevreden zijn
maar wellicht dat deze overwinning de 2e is van een een serie van 10
Sinterklaas
31 augustus 2007, 21:40
Laten we het hopen. Forza Dordt!!
Waus
31 augustus 2007, 21:55
Wat stond die gast met die sjaal van RBC toch heerlijk voor lul he
100%dordts
31 augustus 2007, 22:42
wat een kutzender dat rtl hooguit 20 seconden dordt in beeld
Cor Lems
31 augustus 2007, 22:57
En dan massaal klagen over talpa (niet iedereen overigens) zie het resultaat.
Anyway: Door mijn vergeetachtigheid was ik vergeten mijn geheugenkaart voor mijn camera mee te nemen, dus helaas geen foto's deze keer. Ik heb wel een paar filmpjes op de gsm, zal later eens kijken of het de moeite waard is om up te loaden.
Verder de wedstrijd op zich, Dordt speelde een goede wedstrijd en de winst was meer dan dik verdiend. De uitslag had zelfs hoger moeten uitvallen, maar ben al blij dat we wonnen. Ik vreesde ervoor omdat onze goal uitbleef dat zij zouden gaan scoren met mazzel.
Overigens dank aan onze supporters die Adil een fatsoenlijk afscheid gaven (kunnen heel wat clubs een puntje aan zuigen) maar ook de supporters van west (over noord kan ik niet oordelen, heb dat niet gehoord) dat ze Brian toezongen dat het een Dordtenaar was. Dat deed die jongen veel goed en ik vond hem trouwens sterk invallen.
Ook leuk: En met die sjaal, loop je voor lul en met die sjaal loop je voor lul haha
en waar is die trommel nou?
Al met al, leuke avond gehad en een klein bedankje aan de spoorwegen dat ik de terugreis zonder problemen heb kunnen doen
fc-dordrecht.nl
1 september 2007, 00:11
Dordrecht speelde erg goed het was dan ook een verdiende overwinning. De mensen die in de wedstrijd over Putter en Rensen aan het zeiken waren mogen dit wel even uitleggen...
Dike-Side
1 september 2007, 02:34
dordt was beresterk!
mede door dat verdedigende kut spel van rbc:S
bahbah.. 11 man achter de bal..
maargoed egt een super wedstrijd!
jammer dat het voorin nog niet egt super draaid..
anders win je zo een wedstrijd met 3/4-0 op ze minst..
maargoed 3 punte zijn binne!
teeeeeelstar is de volgende!
Paul-tje
1 september 2007, 09:10
Dordt was inderdaad veel en veel sterker dan RBC. Geweldig hoe we ze compleet vast konden zetten en domineren.
Gelukkig niet tegen een gevaarlijke counter aan gelopen en gewoon een ontzettend lekkere overwinning!
Cor Lems
1 september 2007, 10:00
Dordrecht speelde erg goed het was dan ook een verdiende overwinning. De mensen die in de wedstrijd over Putter en Rensen aan het zeiken waren mogen dit wel even uitleggen...
Idd, want Putter speelde een dijk van een wedstrijd. Hij heeft nog wel niet gescoord (komt zeker nog wel), maar hij houdt een paar spelers bezig, zodat er ruimte komt voor de andere spelers.
FC Dordrecht Fan
1 september 2007, 10:20
Zo van de eerste "concurrent" hebben we gewonnen. Dordt speelde echt gewoon top! Je kan zien dat ze de afgelopen weken goed getraind hadden op combinatievoetbal en geen lange balen naar voren. Als we zo door blijven voetballen en ook voor eens goed effectief zijn dan kunnen we stiekem dromen van een kampioenschap. Maar dan moeten ze het wel afmaken, wat een open kansen, vooral Manu had in de allerlaatste seconde een open kans... en zo waren er nog wel een paar, maar goed we hebben dik, dik en dik gewonnen. Maar jammer dat het zo geflateerd is.
Een hele mooie goudenwissel van Gert Kruys: Sardar, 1 minuut in het veld en gelijk de eerste balcontact scoren en nog een heel mooi doelpunt ook!
Daarnaast is mijn man of the match weer (zoals gewoonlijk) Nick van der Velden, wat kan hij spelen zeg...
Als hij zo doorgaat dan zie ik hem net zoals vorig jaar bij Cecillio Lopes gebeurde, dat hij in de winterstop naar een eredivisie ploeg gaat (die niet om degradatiestrijd speelt, dus clubs zoals Willem 2, NEC en NAC of misschien wel hoger). Maar laten we het niet hopen dat hij zo snel weg gaat! Want het is een pracht speler!
tifo
1 september 2007, 10:52
wat jij van putter gehoord heb zijn mensen die een goal willen zien van hem weetje.. dan staat ie goed voor het goal daar komt het schot..jaaaah.. neej een rollertje over de achterlijn
dat is wat je hoorde en over rensen hoorde ik niks
tifo
1 september 2007, 10:56
wat ook lachen is was dat de burgemeester er zat net nu we het stadswapen gebruikten :p
Cor Lems
1 september 2007, 11:00
Ja nick van der velden was ook voor mij de man van de match. Die gozer heeft zo'n inzicht niet te filmen. Een tweede cor lems voor mij, alleen nick pakt wat minder kaarten. Maar voor de rest een topper. Wat ben ik blij dat ie voor ons gekozen heeft. Ik ben er ook van overtuigd dat straks de clubs in de rij staan voor hem.
Maar goed, ik heb Dordt een zeer goede wedstrijd op de mat zien leggen. En de kritiek op Putter is niet geheel terecht, ja hij is spits en moet zijn doelpunten meepakkeken, maar er is meer dan dat. Je teamspelers in kansrijke posities kunnen zetten is ook een gave. En Eddy gaat heus nog wel scoren, daar maak ik me geen zorgen om.
FC Dordrecht Fan
1 september 2007, 11:15
Ja nick van der velden was ook voor mij de man van de match. Die gozer heeft zo'n inzicht niet te filmen. Een tweede cor lems voor mij, alleen nick pakt wat minder kaarten. Maar voor de rest een topper. Wat ben ik blij dat ie voor ons gekozen heeft. Ik ben er ook van overtuigd dat straks de clubs in de rij staan voor hem.
Maar goed, ik heb Dordt een zeer goede wedstrijd op de mat zien leggen. En de kritiek op Putter is niet geheel terecht, ja hij is spits en moet zijn doelpunten meepakkeken, maar er is meer dan dat. Je teamspelers in kansrijke posities kunnen zetten is ook een gave. En Eddy gaat heus nog wel scoren, daar maak ik me geen zorgen om.
Inderdaad. Ik geloof ook wel dat Eddy nog flink gaat scoren. Maar het is nog net geen Cecillio Lopes die aan de lopende band scoorde. Echter was hij (Eddy Putter) in de eerste huurperiode al heel goed en was hij maar 1 doelpunt verwijdert van Cecillio, ook had hij een flink aantal minder wedstrijden gespeeld wegens zijn blessure.
benji
1 september 2007, 11:40
Gaat helemaal goedkomen.... ohohoho NICk VD VELDEN..:D
Cor Lems
1 september 2007, 12:29
En waarom is die schijt rtl zo langzaam met het updaten van hun site met video's?
GVD klote zender. Geef mij talpa maar. En oh oh oh wat zullen we blij zijn met die drie wedstrijden live per jaar. Als je het rest van het jaar met 20 seconde moet doen.
Dordtnoord
1 september 2007, 12:33
Lekker hoor weer gewonnen, Kritiek op Putter vindt ik ook niet terecht, als je goed op hem let zie je dat hij telksen 3 a 2 man om zich heen heeft, hij trekt goed weg, zodat de andere spelers scoringskansen kunne krijgen. geeft ook een aantal goeie pasen waar grote kansen uit kwamen. Maarja alstie scoort dan istie weer de held...
FC Dordrecht Fan
1 september 2007, 12:37
En waarom is die schijt rtl zo langzaam met het updaten van hun site met video's?
GVD klote zender. Geef mij talpa maar. En oh oh oh wat zullen we blij zijn met die drie wedstrijden live per jaar. Als je het rest van het jaar met 20 seconde moet doen.
Jah idd... De live wedstrijden op internet via Talpa waren echt gewoon TOP! Maar nu... Ik heb gisteren zitten kijken naar de jupiler league wedstrijden en in de laatste 3 wedstrijd samenvattingen kwam Dordt langs. Ik heb express gekeken op de klok hoelang de samenvatting duurde, nou precies 60 seconden, daarna kregen we effe nog een kleine interview met de winnende doelpuntenmaker Sardar en dat was ongeveer 15 seconden, dus in totaal heeft RTL 7 ongeveer iets langer dan een minuut onze FC laten zien.
Acorna
1 september 2007, 12:40
wat ook lachen is was dat de burgemeester er zat net nu we het stadswapen gebruikten :p
De foto's van het doek zijn nu geplaatst op http://www.tifo-dordrecht.nl/index.php?/category/52! Was een mooie actie!
Ben blij dat onze mannen gewonnen hebben! Prachtig doelpunt van Resham!
Jah
1 september 2007, 13:19
Complimenten voor het tifo team. Echt een vet doek hoor!
Cor Lems
1 september 2007, 13:28
Ja wou ik ook zeggen. Zeer mooi
Kok
1 september 2007, 13:54
Heerlijke overwinning. Super sfeer, mooie TIFO, leuke wedstrijd.
Dordrecht speelde weer zoals we vorig jaar van ze gewend waren, lekker aanvallend en in een vrij hoog tempo.
Erg goede invalbeurten van Sardar en Pinas. Zij zochten veel meer de combinatie. Sardar met een mooi doelpunt en Pinas liet ook een paar goede dingen zien. Zoals hoe hij bijvoorbeeld in de laaste seconde nog Manu wegstuurde (die trouwes wel heel erg zwak inschoot).
En nu met zn allen op naar die stormkuikens :)
Bobster
1 september 2007, 15:39
Heerlijke wedstrijd!
Putter speelde zeker goed gister, maar de beste was weer VD VELDE die gozer is te goed.
Lekker sfeertje gister en complimenten aan tifo-team :respekt:
benji
1 september 2007, 16:08
De sfeer was gisteren super!... Schitterende actie van Tifo... Met zn allen a.s. vrijdag naar Telstar(met zn allen),,, VD VELDEN (Y)
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.