PDA

View Full Version : FC Dordrecht - Emmen

Cor Lems
26 augustus 2007, 11:35
Klote maandagavond en winst is een must om niet verder achterop te raken

FC Dordrecht Fan
26 augustus 2007, 13:20
We gaan nu zeker voor een winst... Ik zeg 3-0!

2x van der Velden
1x Maachi

DORDRECHT rulezzz
26 augustus 2007, 14:37
ik verwacht een krappe 2 - 1

en kuch kuch 1350 toeschouwers !

100%dordts
26 augustus 2007, 21:27
ik verwacht een krappe 2 - 1

en kuch kuch 1350 toeschouwers !

ik gok op een 1-0 in de 93ste minuut met 1131 toeschouwers

helaas zal ik niet bij wezen omdat ik dan de nachtdienst ingaat :doh:

Dordtnoord
27 augustus 2007, 07:26
1-1
In een rustig en stil stadion

emielgrootenboer
27 augustus 2007, 08:14
Winst.... en ik ben er wederom bij om eens lekker fanatiek aan te moedigen, jullie ook??????

Nr 10
27 augustus 2007, 09:02
Ik ga voor een 3-1 overwinning.
Emmen heeft met V.Dijk, Stroeve en de snelle Verweij 3 spelers die goed in de gaten gehouden moeten gaan worden.

Vanavond komt dan de 1ste overwinning.

2x Maachi
1x Putter.

Dordtenaren olé olé. :thumbsupsmileyanim:

Jah
27 augustus 2007, 12:31
3-1 tuurlijk ben ik er....

Nr 10
27 augustus 2007, 12:39
Ik ben dr uiteraard ook weer. :bf_new:

r0wan
27 augustus 2007, 13:18
Ben er uiteraard ook, hoop op winst!

Cor Lems
27 augustus 2007, 16:25
just thuis.

ff vlug douchen en dan als een speer naar het station en hopen dat de trein geen vertraging heb, anders ben ik er alsnog niet bij. Want dit is de laatste trein dat ik op tijd in het stadion kan zijn. En ik heb geen zin om minstens een half uur te missen.

Alé op goed geluk. En we gaan winnennnnnnnnnnnn

Dike-Side
27 augustus 2007, 22:50
jaaaa eindelijk de eerste overwinning!
enigste minpunt was dat we totaal wegzakte na de 2-0:S
en dat onze voorhoede egt geen perpernoot meer raakt:S

maargoed.. eerste 3 punten zijn binne:D
DORDTENARUH!!!

BTW: Cor/100%dordt
kenne jullie mij blauw maken?
zodat ik in het 'eigen stukje van tifo team' ken komen?
heb het al is eerder gevraagt maar daar werd niet op gereageerd

(boon enz weet er allemaal van;))**

Cor Lems
27 augustus 2007, 23:55
Ik zal het van de week even aanpassen voor je.

Juist terug. En wil alle suicidaaltjes gaarne een andere traject uitkiezen om voor de trein te jumpen? Dat is nu twee keer achter elkaar dat ik minstens anderhalf uur later thuis door ben. Alvast bedankt voor jullie bereidwillende medewerking.

Anyway. Leuke wedstrijd gezien, Dordt dik verdiend gewonnen. Soms wat pech met de afronding, maar ik ben tevreden. Sjoerd trouwens aardig in de fout bij de goal, maar goed ook dat kan gebeuren.

Wil ik alleen nog even kwijt dat ik schijtziek wordt van die ploegen die bij voorbaat al tekenen voor een punt. Verdomme de tweede ploeg al die in de eerste helft al begint tijd te rekken en scheidsrechters er mag echt iets aan gedaan worden!

Anyway, foto's uploaden en dan slapen tenslotte over 3 uurtjes gaat de wekker weer..

Jah
28 augustus 2007, 07:57
Er waren, op een maandag, gewoon 40 Emmen supporters aanwezig. Het moet niet gekker worden... Nog nooit meegemaakt...

FC Dordrecht Fan
28 augustus 2007, 09:41
Een dik verdiende overwinning! Met veel kansen voor ons. En inderdaad die keeper van Emmen zat heel de wedstrijd tijd te trekken! Maar wat is dit heerlijk om eens 3 punten te pakken. Jammer van die ene tegen doelpunt. Maar daarnaast heeft Sjoerd wel zeer goede reddingen verricht!

100%dordts
28 augustus 2007, 11:53
Ik zal het van de week even aanpassen voor je.

laat maar

Nr 10
28 augustus 2007, 19:39
Ja idd veel Emmen supporters, zeker op een maandagavond had ik dat niet verwacht.

Goeie zege, heel grote kans voor Nassir in de 1ste helft, helaas geen goal. Lekkere bal van Kalisse op de lat, dacht echt dat hij dr in zou gaan.

Lekker natuurlijk dat Nick 2 maal gescoord heeft, goed voor het vertrouwen.
Goeie sliding nog van Adil op t laatst, zo ik zag de 2-2 al vallen, maar Adil met een topsliding voorkwam dat gelukkig.

Vrijdag de boeruhhh van RBC.

Cor Lems
28 augustus 2007, 19:45
Opkomst aan onze kant viel ook nog goed mee. Zeker na de "zwakke" start en de maandagavond. Toch bijna 1900 man.

Vrijdag gaat het drukker zijn.

Paul-tje
28 augustus 2007, 20:10
Ja idd veel Emmen supporters, zeker op een maandagavond had ik dat niet verwacht.

Goeie zege, heel grote kans voor Nassir in de 1ste helft, helaas geen goal. Lekkere bal van Kalisse op de lat, dacht echt dat hij dr in zou gaan.

Lekker natuurlijk dat Nick 2 maal gescoord heeft, goed voor het vertrouwen.
Goeie sliding nog van Adil op t laatst, zo ik zag de 2-2 al vallen, maar Adil met een topsliding voorkwam dat gelukkig.

Vrijdag de boeruhhh van RBC.

Maachi was weer goed bezig inderdaad. En hopelijk heeft Adil zich niet ernstig geblesseerd bij die sliding, want hoe hij er even bij lag, was niet al te best.

Daar is de eerste overwinning dan. Het spel verbeterd zich ook langzaamaan, dus zou alles dan toch goed gaan komen dit seizoen? :15:

Dordtse
28 augustus 2007, 20:19
spel verbeterd zeker, alleen moeten we de kansen wat beter afmaken!
Alles komt wel weer goed!

Cor Lems
28 augustus 2007, 20:34
vergeet niet dat het heel lastig is voetballen tegen ploegen die zwaar verdedigen. De ruimtes zijn zeer klein...

FC Dordrecht Fan
29 augustus 2007, 12:48
En hopelijk heeft Adil zich niet ernstig geblesseerd bij die sliding, want hoe hij er even bij lag, was niet al te best.

Als we het toch over Adil Auassar hebben, lees dit hieronder maar:

VVV toont interesse in Auassar

VVV-Venlo is geinteresseerd in Adil Auassar van FC Dordrecht.

Technisch manager Marco Boogers van FC Dordrecht bevestigde dat er telefonisch contact is geweest tussen
beide clubs. Over de verdere status of een eventueel vertrek van de verdediger wilde Boogers verder geen uitspraken doen.

Adil Auassar, die in de jeugd ook voor Sparta speelde, is bezig aan zijn derde seizoen bij de Dordtenaren.

Bron: rijnmond teletekst

Zal wel jammer zijn als die naar Venlo toe gaat!

078tillIdie
29 augustus 2007, 12:54
tzou idd wel vet kut zijn als Adil weggaat, wie moet er anders op de linksbackpositie??

FC Dordrecht Fan
29 augustus 2007, 13:05
tzou idd wel vet kut zijn als Adil weggaat, wie moet er anders op de linksbackpositie??

Uhm, dat is een goede vraag... Randy Rustenberg

Dike-Side
29 augustus 2007, 13:10
adil bezorgde ons maandag nog de 3 punten ipv 1!
want door zijn sliding kon die speler net niet scoren..
ik hoop egt dat hij blijft!
maargoed..
iemand die in eredivisie leuk meevoetbalt in het rechterrijtje
is natuurlijk wel een dikke stap omhoog...

Sinterklaas
29 augustus 2007, 13:34
Adil vertrekt naar VVV-Venlo. De 21-jarige verdediger tekende zojuist een driejarig contract in Venlo. Adil, jammer dat je weggaat, maar bedankt voor alles en veel succes in Venlo!!!

r0wan
29 augustus 2007, 13:43
Dus toch verkocht, Boogers zei zaterdag dat de transfer was afgeketst omdat Adil er zelf niet uit kwam..

FC Dordrecht Fan
29 augustus 2007, 15:11
Adil vertrekt naar VVV-Venlo. De 21-jarige verdediger tekende zojuist een driejarig contract in Venlo. Adil, jammer dat je weggaat, maar bedankt voor alles en veel succes in Venlo!!!

En wat is jouw bron?!?

PascalBrielle
29 augustus 2007, 15:14
adil bezorgde ons maandag nog de 3 punten ipv 1!
want door zijn sliding kon die speler net niet scoren..
ik hoop egt dat hij blijft!
maargoed..
iemand die in eredivisie leuk meevoetbalt in het rechterrijtje
is natuurlijk wel een dikke stap omhoog...

Inderdaad mooie sliding, maar die 2-1 was mede zijn schuld en die van Kooiman (die moet zo nodig geblesseerd zijn).

FC Dordrecht Fan
29 augustus 2007, 15:17
Ik zie het nou ook staan:

Voetbal: Adil Auassar voor drie jaar naar VVV

Gepubliceerd op 29 augustus 2007, 14:15
Laatst bijgewerkt op 29 augustus 2007, 14:18
Venlo -

VVV heeft vlak voor het sluiten van de transfermarkt zijn slag geslagen: Adil Auassar verruilt FC Dordrecht voor de Venlose eredivisionist. De 21-jarige linksback heeft een driejarig contract getekend. Volgens trainer André Wetzel past de speler perfect in het profiel van de club: jong, talentvol, gretig en betaalbaar. De coach geeft aan dat hij zeer tevreden is over Niels Fleuren en dat Adil Auassar vooral gehaald is als vervanger van de huidige basisspelers. VVV had door het vertrek van Frank Broers naar FC Emmen behoefte aan een extra verdediger.
Bron: limburger.nl

Kok
29 augustus 2007, 15:28
Jammer dat Auassar weggaat. Ik vond het altijd een leuke speler, maar zeker geen pure verdediger.

Kijkend naar onze selectie was hij ook wel één van de spelers met het meeste potentieel.

FC Dordrecht Fan
29 augustus 2007, 15:32
Maar nu is de vraag... gaan we nog een speler proberen te halen de laatste dagen voor de deadline 31 augustus 23:59 ;)

We hebben nu nog alleen Randy Rustenburg op zijn plek en ging vervanger... Of zie ik dat nou verkeerd?

Jah
29 augustus 2007, 15:57
Jammer, hele goede speler. Adil veel succes en tot volgend seizoen!

078tillIdie
29 augustus 2007, 16:00
Veel suc6 Adil maar wie wordt zijn vervanger, kan me niet voorstellen dat we Randy als vaste basisspeler gaan gebruiken, daarvoor vin ik hem toch egt te kort komen

Marco, er is nog werk aan de winkel

Dike-Side
29 augustus 2007, 16:38
VVV-Venlo heeft vandaag overeenstemming met Adil Auassar over een 3-jarig contract. Enig voorbehoud vormt de medische keuring die donderdag plaatsvindt. Dit meldt de website van de Limburgse club

De linksbenige speler komt over van FC Dordrecht waar hij een contract had tot 1 juli 2009. Gisteravond bereikten FC Dordrecht en VVV een akkoord over de hoogte van de afkoopsom. Afgelopen seizoen trok de 20-jarige al de aandacht van diverse eredivisieclubs door zijn goede spel.

VVV-trainer André Wetzel is erg tevreden met de komst Auassar. "Deze speler is wederom een speler die perfect in het profiel van de club past. Hij is jong en enorm talentvol. Bovendien heeft hij bewezen in korte tijd al een bepalende spelers te zijn bij een topploeg uit de Jupiler League. Hij is inzetbaar als linkerverdediger en middenvelder en goede linkspoten zijn schaars in de voetballerij."

Nr 10
29 augustus 2007, 17:02
Nu snap ik ook waarom André Wetzel afgelopen maandag in Dordt was.
Maarja idd zonde dat we Adil verliezen, een goeie speler met potentie.
Bij ons cluppie altijd 1 van de betere jongens.

Adil het gaat je goed in Venlo.

tifo
29 augustus 2007, 17:47
greene van feyenoord was er ook bij op de west

Cor Lems
29 augustus 2007, 18:02
VVV-Venlo heeft vandaag overeenstemming met Adil Auassar over een 3-jarig contract. Enig voorbehoud vormt de medische keuring die donderdag plaatsvindt. Dit meldt de website van de Limburgse club

De linksbenige speler komt over van FC Dordrecht waar hij een contract had tot 1 juli 2009. Gisteravond bereikten FC Dordrecht en VVV een akkoord over de hoogte van de afkoopsom. Afgelopen seizoen trok de 20-jarige al de aandacht van diverse eredivisieclubs door zijn goede spel.

VVV-trainer André Wetzel is erg tevreden met de komst Auassar. "Deze speler is wederom een speler die perfect in het profiel van de club past. Hij is jong en enorm talentvol. Bovendien heeft hij bewezen in korte tijd al een bepalende spelers te zijn bij een topploeg uit de Jupiler League. Hij is inzetbaar als linkerverdediger en middenvelder en goede linkspoten zijn schaars in de voetballerij."
ja ja, meer moet dat niet zijn :):bf_new:

FC Dordrecht Fan
29 augustus 2007, 19:20
ADIL AUASSAR VERLAAT FC DORDRECHT 29/08/2007
Adil Auassar zal FC Dordrecht per direct verlaten. De 20-jarige verdediger kwam vandaag tot overeenstemming met Ere-divisionist VVV Venlo. Eerder waren FC Dordrecht en VVV al tot een akkoord gekomen. Adil heeft bij de promovendus een 3-jarig contract tekenen. Bij FC Dordrecht liep het contract van Auassar nog tot juni 2009. FC Dordrecht zal proberen de selectie voor 31 augusus nog te versterken. Maar heeft alle vertrouwen in Randy Rustenberg op de linksback positie. Rustenberg zal zich a.s. donderdag aansluiten bij de groep na zijn blessure.

Succes Marco met het zoeken van een nieuwe linksback, nog iets minder dan 2 dagen!

Dike-Side
29 augustus 2007, 19:26
ik denk niet dat ze nog iemand halen..:)
mischien leggen ze dat geld erbij voor pinas..
of ze wachten tot in de winterstop..
maar hoop wel dat ze nu nog een 'versterking'
halen voor de verdediging..
want die is nietmeer zo sterk als vorig seizoen!

tifo
29 augustus 2007, 20:07
ik denk niet dat ze nog iemand halen..:)
mischien leggen ze dat geld erbij voor pinas..
of ze wachten tot in de winterstop..
maar hoop wel dat ze nu nog een 'versterking'
halen voor de verdediging..
want die is nietmeer zo sterk als vorig seizoen!

want wie is er weg dan ? (behalve auassar nu dan

FC Dordrecht Fan
29 augustus 2007, 20:35
Maar kan Johan Versluis niet op de linksback positie. Of kan hij alleen spelen als centrale verdediger.

Toch misschien wel jammer dat Dion Dickhoff weg is, want hij kon op die positie spelen.

emielgrootenboer
30 augustus 2007, 10:48
Versluis?? is de meest trage speler uit de selectie, deze kan alleen uit de voeten in het centrum. Randy en Bartje Muyen zijn de overgebleven kandidaten om de positie linksachter in te vullen.
Wat ik mij afvraag is hoeveel poen we voor een speler (deels) uit de eigen opleiding hebben gekregen???, waarom pinas bij de groep wordt gehaald als je met maachi, manu, kalisse,sadar en verhage al dik in de buitenspelers zit..., Waarom het team niet versterkt kan worden met een creatieve speler op het middenveld alla allisic, van den oudeland, of een ervaren goede speler voor de backpositie die adil nu openlaat.

Maar goed misschien kan iemand op dit forum mij van antwoorden voorzien en ook ik wens adil het allerbeste bij VVV, wederom zet onze FC een speler af in de eredivisie, iets waar we trots op mogen zijn........

Waus
30 augustus 2007, 10:59
Van Muyen heeft eerder al wedstrijden linksback gespeeld. Dus hij zou het vrijdag wel is kunnen gaan doen. Misschien dat Ramos dan weer terugkomt in de basis.

FC Dordrecht Fan
30 augustus 2007, 14:31
Misschien moeten ze John Den Dunnen gewoon terug halen! :laugh: