PDA

View Full Version : Taalgebruik

Cor Lems
23 augustus 2007, 16:41
De laatste tijd worden steeds meer mensen terecht gestraft voor ongewenst taalgebruik. Wij (100%Dordt en ik) zijn er niet van gediend dat hier met ziektes gegooit worden of bevolkingsgroepen met een scheldnaam neergezet worden. Bijvoorbeeld: Negers of zwarte apen om maar een zijstraat te noemen. Wij zijn een tolerant forum, maar dit soort taalgebruik gelieve elders te spuien. Indien men dat niet kan, dan zal er dus een tijdelijke ban volgen. Uiteraard hopen we dat het niet zo ver komt. Behandel iedereen met respect!

Met dank,

100%Dordt en Cor Lems

fc-dordrecht.nl
23 augustus 2007, 21:55
Zwarte apen begrijp ik maar als je zegt: Dat is toch die lange neger? Dan is dat toch niet erg?

Dordt4Altijd
23 augustus 2007, 22:34
Ja ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat je zonder erbij nadenkt het woordje "neger" typt. Misschien zijn er mensen die er aanstoot aan nemen maar ik had er ook niet bij nagedacht. Toch goed dat jullie het niveau hoog willen houden hier.

fc-dordrecht.nl
23 augustus 2007, 22:50
Ja ik kan me er ook wel iets bij voorstellen dat je zonder erbij nadenkt het woordje "neger" typt. Misschien zijn er mensen die er aanstoot aan nemen maar ik had er ook niet bij nagedacht. Toch goed dat jullie het niveau hoog willen houden hier.

Dat zeker ik probeer het ook op mij site alhoewel het niet altijd lukt.

:admin1:

Hij zal ook een tijdelijke ban hebben gehad denk ik?

Dordtse
24 augustus 2007, 00:17
dus blanke mag ook niet meer gezegd worden?
neger is toch gewoon een woord, geen racistisch woord of wel?

Ik zal volgende keer het woord donkergekleurde gebruiken!

Jah
24 augustus 2007, 07:39
Neger is een gewoon woord volgens mij. Je mag mij ook kaaskop moemen hoor kan mij dat schelen.

Cor Lems
24 augustus 2007, 11:29
Dan is roetmop ook normaal.....valt ook onder neger. In iedergeval, we willen het hier gewoon niet hebben en dat er mensen zijn die het minder erg vinden zal me ook een worst wezen. Je kan het tenslotte niet iedereen naar zijn/haar zin maken. Hier behandel je mensen met respect ongeacht huidskleur/afkomst of religie.

Discussie closed.

100%dordts
24 augustus 2007, 16:59
Dat zeker ik probeer het ook op mij site alhoewel het niet altijd lukt.

:admin1:

Hij zal ook een tijdelijke ban hebben gehad denk ik?

ja 7 daaggies, precies genoeg om ff na te denken over een andere omschrijving :6: