PDA

View Full Version : Dave Osei

Kok
22 augustus 2007, 22:22
FC Dordrecht heeft zich vandaag versterkt met Dave Osei, afkomstig van Helmond Sport. Osei (24) is een grote spits en gehaald als pinch-hitter. De in Amsterdam geboren aanvaller werd al een jaar gevolgd door technisch manager Marco Boogers die erg in zjin sas was met zijn komst. Ook Gert Kruys was heel blij met de versterking voor zijn aanval. Dave Osei, 1,98 meter hoog, kan vrijdag meespelen in de wedstrijd tegen zijn oude werkgever.
(fcdordrecht.nl)

Dat komt wel als een verassing. Maar hij is imo zeker welkom, helemaal nu Ibad nog een tijdje geblesseert is.

tifo
22 augustus 2007, 23:21
Dat komt wel als een verassing. Maar hij is imo zeker welkom, helemaal nu Ibad nog een tijdje geblesseert is.

oja dit is die grote :banned: waar ze toen versluis op zetten de enige die em beetje kon tegenhouden zeker in kopduels :P

Dordt4Altijd
22 augustus 2007, 23:21
Zo dan zeker een verassing ik ken m eigenlijk niet? Maar goed altijd handig voor erbij.

Waus
23 augustus 2007, 11:37
Jaaa dat was zo grappig vorig jaar bij Helmond uit. Diezelfde wedstrijd waar Smeekes weer is zo irritant was trouwens. Maar deze man viel toen halverwege de tweede helft in en wij hadden echt zoiets van: ho is, wat gaan we tegen hem doen. Gelukkig hadden we Versluis nog, maar hij is zeker balvast en alleen door zijn uitstraling en lengte straalt hij dus al gevaar uit!

Nr 10
23 augustus 2007, 17:27
Ik heb hem nooit in actie gezien, heb uberhaupt nooit van hem gehoord maar zo te lezen is het wel een versterking voor ons team.
Lang, sterk, een spits die we goed kunnen gebruiken, iemand die in de laatste minuten altijd nog wat kan forceren.

Ik hoop hem maandag in actie te zien tegen Emmen.

100%dordts
23 augustus 2007, 17:38
ik ken hem ook niet, is het zo'n typetje mark de vries ?

FC Dordrecht Fan
23 augustus 2007, 19:52
Hoe lang duurt zijn contract?

Tifodordrecht
23 augustus 2007, 23:57
Damn het wordt wel heel donker op het veld! ondanks dat het een goede speler is..

fc-dordrecht.nl
24 augustus 2007, 00:03
ik haal ze daalijk allemaal door elkaar:P

joey
31 augustus 2007, 10:49
ik haal ze daalijk allemaal door elkaar:P

doe ik nu al, maar wel een redelijke speler, ook gehoord dat pinas komt, en adil weg is

jammer van adil maar pinas is toch een goede aanwinst

Nummerdrie
31 augustus 2007, 22:59
Damn het wordt wel heel donker op het veld! ondanks dat het een goede speler is..

hehe zolang ze maar presteren toch!?!
wordt langzamerhand gek van kalisse! kappen draaien kappen draaien ..balverlies. en maar in de vi zeggen dat roda ooit interesse had!

joey
4 september 2007, 20:22
wordt langzamerhand gek van kalisse! kappen draaien kappen draaien ..balverlies. en maar in de vi zeggen dat roda ooit interesse had!

dan had dordt hem meteen moeten verkopen

Waus
4 september 2007, 21:31

Wat begrijp jij hier niet? Heb je niet goed gekeken tegen RBC? Als Kalisse de bal krijgt, standaard 2 mensen met zich mee. Betekend ruimte voor anderen. Herinner me een schot dat uit de kruising werd geranseld enerlaatste wedstrijd en laatste wedstrijd op de paal. Natuurlijk moet hij eerder afspelen, maar hij heeft zich knap staande gehouden want in het begin moest niemand iets van hem hebben.

Dike-Side
5 september 2007, 23:12
ja.. maar in veendam verlore we ook door hem..
dol 3 man het gekkenhuis in.. lopes vrij voor de goal..
wat doet hij nog ff iemand dolle.. tsja bal kwijt:S

het is opzich een goeie speler..
maar hij moet leren om over te spelen..
dus meer een teamspeler te worden

Waus
5 september 2007, 23:45
Precies wat ik zei: hij moet eerder afspelen. Maar mensen die over hem zeuren zien niet in dat hij vaak dubbele dekking krijgt + dat er altijd dreiging van hem uitgaat. Let er maar eens goed op;)

100%dordts
6 september 2007, 12:40
:offtopic:

FC Dordrecht Fan
8 maart 2008, 15:20
Wat is er eigenlijk gebeurd met onze Pinchhitter?

FCD!
8 maart 2008, 17:28
dacht dat hij weg was

fc-dordrecht.nl
8 maart 2008, 18:37
Klopt is vertrokken omdat hij meer op de tribune zat als in het veld stond

FC Dordrecht Fan
8 maart 2008, 20:24
Klopt is vertrokken omdat hij meer op de tribune zat als in het veld stond

Speelt hij nu weer bij de amateurs?

fc-dordrecht.nl
8 maart 2008, 23:53
Ik weet niet waar die nu speelt maar in ieder geval niet bij FC Dordrecht;)