View Full Version : Jupiler League ook live bij RTL 7
FC Dordrecht Fan
20 augustus 2007, 16:07
Jupiler League ook live bij RTL 7
De samenwerking tussen RTL 7 en de Jupiler League krijgt een vliegende start. Naast het wekelijkse programma met samenvattingen op vrijdagavond zullen met ingang van dit seizoen jaarlijks 6 tot 10 wedstrijden uit de Jupiler League live op RTL 7 worden uitgezonden. De selectie van deze live wedstrijden zal in de loop van ieder seizoen plaatsvinden, gericht op beslismomenten zoals periodetitels, het kampioenschap en de Jupiler Play Offs om promotie/degradatie met de Eredivisie.
De live wedstrijden op RTL 7 komen in de plaats van de wedstrijden die door Talpa op het internet werden uitgezonden. “RTL kent op dit terrein een andere strategie dan Talpa“, aldus Jaap Hofman van RTL 7. “Wij denken via RTL 7 een aanzienlijk groter publiek voor de Jupiler League te kunnen dienen.”
Ook Frans Derks, voorzitter van de Coöperatie Eerste Divisie, is hier content over: “Live wedstrijden op een krachtige zender als RTL 7 betekent meer aandacht richting het grote publiek en daarmee meer directe waarde voor onze divisie en zijn clubs. Dit is weer een sprong voorwaarts in de ontwikkeling van onze divisie.”
Op het internetplatform van de Jupiler League (www.jupilerleague.nl) zullen, als voorheen, wel samenvattingen van de wedstrijden, persconferenties en interviews worden getoond. De samenwerking tussen RTL en de Coöperatie Eerste Divisie kent een looptijd van vier jaar.
Bron: mediacourant.nl
Wel zeer jammer dat het niet meer op Internet wordt uitgezonden. Vond het altijd makkelijk, want vaak kon ik niet naar uitwedstrijden! Dan kon ik naar de Live wedstrijden bekijken.
Cor Lems
20 augustus 2007, 16:29
En bedankt! kolere beslissing
Nr 10
20 augustus 2007, 17:04
Goeie zaak voor mij, lekker Jupiler League kijken op de vrijdag.
Bovendien zijn er nog de samenvattingen.
Internet is natuurlijk altijd handig maar dit vindt ik ook geen verkeerde beslissing.
Cor Lems
20 augustus 2007, 17:26
Goeie zaak voor mij, lekker Jupiler League kijken op de vrijdag.
Bovendien zijn er nog de samenvattingen.
Internet is natuurlijk altijd handig maar dit vindt ik ook geen verkeerde beslissing.
Ik vind het wel een verkeerde beslissing, want moet je maar afwachten wanneer Dordt eens aan de beurt is voor een live wedstrijd en op internet kon je altijd kijken. Zal je net zien, dat ze een thuiswedstrijd live geven...ben je vet mee.
En bovendien was internet voor mij super, aangezien ik ook niet in bezit ben van rtl...
Gewoon een fucked up beslissing. Ze hadden beide aan moeten blijven bieden.
FC Dordrecht Fan
20 augustus 2007, 18:06
Ik vind het wel een verkeerde beslissing, want moet je maar afwachten wanneer Dordt eens aan de beurt is voor een live wedstrijd en op internet kon je altijd kijken. Zal je net zien, dat ze een thuiswedstrijd live geven...ben je vet mee.
En bovendien was internet voor mij super, aangezien ik ook niet in bezit ben van rtl...
Gewoon een fucked up beslissing. Ze hadden beide aan moeten blijven bieden.
Dat vind ik ook! Het was juist mooi dat je altijd LIVE kan kijken.. En inderdaad het is afwachten of Dordrecht uberhaupt wel LIVE op RTL komt en als het eindelijk LIVE op TV wordt er uitgezonden dan heb je de kans dat je thuis speelt. Ik denk dat ze eerder vaak ADO, RKC en RBC uitzenden.
Nummerdrie
20 augustus 2007, 21:14
Dat vind ik ook! Het was juist mooi dat je altijd LIVE kan kijken.. En inderdaad het is afwachten of Dordrecht uberhaupt wel LIVE op RTL komt en als het eindelijk LIVE op TV wordt er uitgezonden dan heb je de kans dat je thuis speelt. Ik denk dat ze eerder vaak ADO, RKC en RBC uitzenden.
ach voor mensen die ver wonen en mensen met sv is het inderdaad wel kut. Voor Dordtenaren moet het alleen maar een extra motivatie zijn om vaker mee te reizen.
Voor de rest ben je er ook wel van verzekerd dat wedstrijden tegen ado rbc en rkc wel live op tv komen, is toch extra media aandacht.
fc-dordrecht.nl
20 augustus 2007, 22:54
ach voor mensen die ver wonen en mensen met sv is het inderdaad wel kut. Voor Dordtenaren moet het alleen maar een extra motivatie zijn om vaker mee te reizen.
Voor de rest ben je er ook wel van verzekerd dat wedstrijden tegen ado rbc en rkc wel live op tv komen, is toch extra media aandacht.
oja zijn we daar van verzekerd?
Cor Lems
21 augustus 2007, 03:53
je bent helemaal nergens van verzekerd.....
Nummerdrie
21 augustus 2007, 13:13
oja zijn we daar van verzekerd?
bijdehandje
Dordt is de afgelopen jaren een goede subtopper geworden, en tegen de echte toppers zijn het gewoon goede toppers. Je moet het zien zoals de wedstrijd van de week van de afgelopen jaren, dat waren we ook zo'n 3x per jaar. Alleen is het nu dan live
Cor Lems
21 augustus 2007, 18:10
bijdehandje
Dordt is de afgelopen jaren een goede subtopper geworden, en tegen de echte toppers zijn het gewoon goede toppers. Je moet het zien zoals de wedstrijd van de week van de afgelopen jaren, dat waren we ook zo'n 3x per jaar. Alleen is het nu dan live
geweldig zeg, drie wedstrijden.....laten we het ruim nemen en we nemen er 5. Dan zijn er nog 33 die je niet kan zien. Liever dan minder wedstrijd van de week en elke wedstrijd kunnen zien dan dit.....en vorig jaar waren wij de verrassing, maar dat moeten we dit jaar nog bewijzen. Ik ga wel vanuit dat we met de top mee gaan doen, maar het kan zomaar anders gaan lopen.
Nummerdrie
21 augustus 2007, 23:18
geweldig zeg, drie wedstrijden.....laten we het ruim nemen en we nemen er 5. Dan zijn er nog 33 die je niet kan zien. Liever dan minder wedstrijd van de week en elke wedstrijd kunnen zien dan dit.....en vorig jaar waren wij de verrassing, maar dat moeten we dit jaar nog bewijzen. Ik ga wel vanuit dat we met de top mee gaan doen, maar het kan zomaar anders gaan lopen.
je? jij! omdat je zo ver woont, maar voor mensen die hier in de omgeving wonen heb ik het er alleen maar over dat dat dan maar als extra motivatie moet gelden om vaker mee te gaan uit
Kok
22 augustus 2007, 12:30
Wat een klote streek :realmad:
Als ze 6 tot 10 wedstrijden per jaar uitzenden mogen we blij zijn als Dordt daar 2 keer bij zit. Ik vind het ook vreemd, omdat ze vrijdag toch ook altijd een eredivisiewedstrijd live uitzenden.
Ik keek elke uitwedstrijd waar ik niet heen kon altijd via internet. Was altijd super om Dordt te kijken op de bank voor de TV (tv-out).
Ik had nooit gedacht dit ooit te zeggen; maar doe mij talpa maar terug.
Cor Lems
22 augustus 2007, 17:16
je? jij! omdat je zo ver woont, maar voor mensen die hier in de omgeving wonen heb ik het er alleen maar over dat dat dan maar als extra motivatie moet gelden om vaker mee te gaan uit
En jij en ik weten allebei dat dat niet zou helpen. Heel veel supporters werken een vrijdag en kunnen dus niet met een uitwedstrijd mee. Dat is altijd al zo geweest en wij stonden vorig seizoen in de top 3 van clubs die de meeste supporters op verplaatsing namen. En geloof me, talpa gaat daar echt geen verandering in brengen.Het was gewoon verdomd makkelijk voor de mensen die verhinderd waren of net als ik zo ver weg wonen. Maar ik weet 100 procent zeker dat er nu niet nog een extra bus gaat omdat talpa het niet meer uitzend. Je verliest eerder mensen dan dat je ermee wint, want voor een prikkie kon je kijken en zo zijn er ook mensen die live de uitwedstrijd volgde, een thuiswedstrijd gaan kijken...
Waus
22 augustus 2007, 18:02
Tsja Rat, je punt is duidelijk.. Lijkt niets meer aan te doen. Je kan natuurlijk nog even bellen met RTL Nederland..;)
Cor Lems
22 augustus 2007, 19:53
Dat gaat niets uithalen natuurlijk :)
Maar goed, dat ik dit jaar al de mazzel heb dat ik veel thuiswedstrijden kan gaan zien. Alleen de uitwedstrijden niet, spijtig maar niks aan te doen. :)
SCHAAKy
24 augustus 2007, 08:35
Hej beste dordt fans,
Ga naar deze site (http://www.1stdivision.nl/petitie) en teken deze petitie misschien dat het wat uithaalt, hoop echt dat ze het "normaal" gaan uitzenden. Vanaaf lekker naar helmond.
greetz SCHAAKy
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.