PDA

View Full Version : Helmond Sport - FC Dordrecht

fc-dordrecht.nl
19 augustus 2007, 00:32
De 3e wedstrijd van het seizoen tegen Helmond Sport. Voor deze wedstrijd geldt een buscombi. Pakken we hier onze eerste winst?

Cor Lems
19 augustus 2007, 01:27
ik denk het niet.... hoop op minstens een gelijkspel

emielgrootenboer
19 augustus 2007, 08:50
Wel waar, 1-2 Dordt. Moet nu toch eens tijd gaan worden.....

radiokamer
19 augustus 2007, 09:48
Kom op mensen wij gaan winnen, hoeveel en wie er scoren doet er niet toe!
Wat er wel toe doet is dat wij nog steeds een goede selectie hebben die alleen alle schroom van zich af moet gaan gooien en lekker moet gaan voetballen.
Want als het eenmaal draait hoeft Dordt van niemand te verliezen!

FC Dordrecht Fan
19 augustus 2007, 09:57
Ik denk ook een gelijkspelletje... 1-1
1-0 Maachi
1-1 Nieuwenburg

Dordtnoord
19 augustus 2007, 10:08
2-1 voor helmond Sport

Dennis1987
19 augustus 2007, 12:43
0-2 voor fc denk

Nr 10
19 augustus 2007, 14:12
Ik blijf voorzichtig, ik hou het op een 2-2 gelijkspel. Stiekem hoop en verwacht ik eigenlijk wel de 1ste zege.

Als hij vrijdag niet komt dan maandag tegen Emmen wel.

Dordtenaren olé olé.

Kok
19 augustus 2007, 14:32
Ik zie net dat Helmond 2-0 voorstaat tegen de vogels uit deventer.

Dordt_in_het_kort
19 augustus 2007, 19:15
Een gelijkspelletje, 1-1

0-1 Putter
1-1 .....

Paul-tje
19 augustus 2007, 23:23
combi........heb geen zin in een combi.

Vrees weer een nederlaag en dat kunnen we niet gebruiken.

fc-dordrecht.nl
19 augustus 2007, 23:29
Even kijken hoe ik er heen ga..

Ik ben bang voor een 3-1 verlies

Wie dan de goal maakt is niet belangrijk

emielgrootenboer
19 augustus 2007, 23:53
Lekker negatief hier allemaal.....
Nog geen twee weken geleden zouden we nog mee gaan doen voor het kampioenschap...
Komt echt wel goed, even al de neusjes de goede kant op en een beetje beleving en vertrouwen in de ploeg doen komt de kwaliteit er heus wel uit. Gewoon rustig blijven, positief blijven en de ploeg blijven aanmoedigen.....

DORDTENAREN OLÉ OLÉ.....

r0wan
20 augustus 2007, 06:23
combi........heb geen zin in een combi.

Vrees weer een nederlaag en dat kunnen we niet gebruiken.

Ga je?

DORDRECHT rulezzz
20 augustus 2007, 09:52
ik denk !!! pffffff klein stuntje 1 - 3

GreenWhite
20 augustus 2007, 15:54
Ik denk dat we wel winnen. 1-0. Dit word het begin van een goede reeks!
Doelpunt van Putter.

V.V.V.S.!!!
20 augustus 2007, 19:54
Waarom nu weer een combi?

Nummerdrie
20 augustus 2007, 21:12
Waarom nu weer een combi?

heb je de trein niet gezien na de terugreis? hehe

r0wan
20 augustus 2007, 21:32
heb je de trein niet gezien na de terugreis? hehe
hehe :)

"bedankt voetbalsupporters"

Dordt4Altijd
20 augustus 2007, 23:09
Pfff anti-combi. Uit liefde voor m'n club zal ik wel meegaan maar belachelijk zeg voor deze wedstrijd een combi het treinincident had overal kunnen gebeuren haha. Verder denk ik dat het de 1e overwinning van het seizoen gaat worden.

r0wan
21 augustus 2007, 06:37
Pfff anti-combi. Uit liefde voor m'n club zal ik wel meegaan maar belachelijk zeg voor deze wedstrijd een combi het treinincident had overal kunnen gebeuren haha. Verder denk ik dat het de 1e overwinning van het seizoen gaat worden.
+1

Zal denk ik niet alleen aan de trein liggen, ook aan de politie die ze moeten inzetten als er weer 60/70 man met de trein gaan (vooral terugweg met een paar opstandige helmonders zoals vorig jaar).

Jah
21 augustus 2007, 11:53
Maak er dan een autocombi van. Zou er iemand van ons bestuur zich sterk maken voor ons, de supporters of laten ze dit gewoon toe want het bestuur mag toch wel op eigen vervoer en alcohol drinken. Stellen ze vragen bij een besluit als dit over die verplichte buscombi? Dit slaat weer helemaal nergens op. De politie moet toch gewoon zijn werk doen en niet als ze daar geen zin in hebben er maar een combi van maken? Maar ja het gaat maar om 100/200 supporters dan kunnen ze dat makkelijk doen. Bij Feyenoord of Ajax zou er een storm van protest ontstaan. Voor Dordt is het toch ook leuker als er zoveel mogelijk mensen meereizen? Nu dus 1 busje....

Sinterklaas
22 augustus 2007, 10:29
Ik denk dat het een doelpuntrijke wedstrijd wordt. Uitslag: 3-3.

Jah
22 augustus 2007, 12:46
Waar staat eigenlijk dat het een verplichte combi is want ik lees dat nergens terug...

r0wan
22 augustus 2007, 14:51
Zal donderdag wel op fcdordrecht.nl komen, Dordt meld dit soort dingen altijd veel te laat.

Jah
22 augustus 2007, 15:02
Alsof ze geen uitsupporters willen ja. Dat er zoveel mensen meegaan is echt een wonder kijkend naar de gebrekkige info altijd vanuit de club.

100%dordts
22 augustus 2007, 18:05
ja idd zeer verbazingwekkend
ze zouden es wat meer moeten adverteren in de vele huis aan huiskrantjes die onderhand dagelijks door onze brievenbus kletteren

fc-dordrecht.nl
22 augustus 2007, 22:44
Waar staat eigenlijk dat het een verplichte combi is want ik lees dat nergens terug...

Fansite..

en inmiddels volgens mij ook op de officiele site

r0wan
22 augustus 2007, 22:45
Ja ook op de officiele site, 2e bus gaat de verkoop in, dus 2 bussen naar helmond, best netjes.

Dordt4Altijd
23 augustus 2007, 14:42
Combi is overigens te danken aan het kaartjesincident van vorig jaar, echt nep moeten ze die kaartjes maar beter verdedigen.

Paul-tje
23 augustus 2007, 14:54
Ga je?

Weet ik nog niet..........ik kijk denk ik vrijdagmiddag wel. Of kan jij me vanavond opgeven? Dan betaal ik je morgen terug.

Jah
23 augustus 2007, 15:56
Misschien is het beter als we Dordt al gaan vragen wat Dordt voor 5 oktober tegen Eagles uit gaat regelen. Lijkt mij een verplichte combi dus dan maar met een bus of 4 daarheen. Want wij betalen wel het volle pond. Dus Dordt en de SV, al bussen gereserveert?

r0wan
23 augustus 2007, 16:20
Duidelijk verplichte combi, dus idd Dordt ga snel bussen regelen hehe

100%dordts
23 augustus 2007, 16:29
oke willen jullie dan nu weer ontopic gaan

r0wan
23 augustus 2007, 17:20
2 berichten over iets anders pf, oke

2 bussen morgen naar helmond, best netjes aangezien het een verplichte combi is! Heb der zin an :)

100%dordts
23 augustus 2007, 17:22
2 berichten over iets anders pf, oke

ja en 2 berichten worden algauw 3 berichten en voor je het weet hebben we weer ineens 3 pagina's offtopic dat zou juist jij wel moeten weten

r0wan
23 augustus 2007, 18:15
haha ok ontopic dan maar weer

dalijk ff inschrijven, kijken hoeveel er verkocht zijn! :)

100%dordts
23 augustus 2007, 18:25
ik denk 48

r0wan
23 augustus 2007, 21:26
Toen ik ff ging inschrijven waren er 75 op de lijst, was rond 10 over 8.

Irritantje
23 augustus 2007, 23:25
ik laat helmon lekker schieten!
zet maar in op de lijst voor de eagles uit.

100%dordts
24 augustus 2007, 20:46
lekker kut die 2-1 :censored:

maar het seizoen is pas begonnen dus we hebben nog zat kansen

Cor Lems
24 augustus 2007, 20:50
1-1?

2-1 bedoel je.

Naja, zwakke start. Komt wel goed, al moeten we nu punten gaan pakken anders raken we te ver achter.

Nr 10
24 augustus 2007, 21:02
Klote zeg, Lammens mistte nog een pingel met een kans op de 3-1. 1 punt uit 3 wedstrijden is slecht maar we moeten vertrouwen houden in het team.

Maandag tegen Emmen dan maar de 1ste 3 punter van dit seizoen.

Dordtenaren olé olé.

Cor Lems
24 augustus 2007, 21:14
tuurlijk, elke ploeg heeft een minder fase, wij hebben hem misschien nu en als we éénmaal winnen, zijn we misschien wel vertrokken voor een serie. Maandag de eerste punten, op zeker en ik ga er proberen er weer bij te zijn :)

FC Dordrecht Fan
24 augustus 2007, 21:51
Ja echt flink balen... Waarom lukt het nou juist en waarom juist wel in een zeer goede voorbereiding?

Als we eenmaal de eerste wedstrijd winnen dan kan het zo zijn dat we weer eens een een paar wedstrijden op een rij winnen!

Echt weer een rot weekend! :(

Sinterklaas
24 augustus 2007, 22:44
Te hoge verwachtingen.
Zo gaat het wel vaker, laat ons maar met beide benen op de grond blijven. Geduld, en gras zal melk worden. Vergeet niet dat De Graafschap vorig seizoen met twee nederlagen startte en vervolgens glorieus kampioen werd. Alles komt goed, dus ook met Dordt. Ik ga voor een 3-1 zege op FC Emmen.

Paul-tje
25 augustus 2007, 00:22
Geduld? Wachten? Mindere fase? Kansen zat? Als we winnen komt het wel? vertrouwen houden in dit team? Waar de fuck is dat op gebaseerd? op die leuke voorbereiding? Naief.............

1 uit 3 is gewoon slecht. Iedereen wil beter en hogerop en dus mag ook gewoon gezegt worden dat het voetbal nu ronduit KUT is. Want dit team lijkt helemaal niet op het team van vorig seizoen. En dit team geeft al op zodra ze 1-0 achter staan, ipv er voor te knokken. Ze voetballen niet. Ze rammen ballen naar voren, er zit nauwelijks een idee achter. Daarnaast vallen onze jongens van RKC (Putter en vd Velden) KEIHARD door het ijs. Zijn leuke voetballers in een goed draaiend team. Draait het team slecht, dan zijn ze geen leiders, eerder lijders............

Maandag moeten er mensen opstaan, anders worden we "gewoon" 14de dit seizoen. En dat er maandag tegen Emmen nog maar 900 mensen komen kijken, is gewoon terecht. Heb zelf eigenlijk ook wel wat beters te doen op maandagavond........... En dan staat iedereen ECHT met onze voeten op de vloer. Supporters, Selectie, technische staf, bestuur, iedereen.
We zijn arrogant geworden na een goed seizoen en wordt gewoon keihard afgestraft nu.

sjaak
25 augustus 2007, 06:39
Van Helmond Sport valt niet te winnen!

Dordtse
25 augustus 2007, 07:16
moet jij nog eens ff terug denken aan seizoen 2006/2007..
of was je toen nog eindhoven supporter?

Cor Lems
25 augustus 2007, 07:38
Geduld? Wachten? Mindere fase? Kansen zat? Als we winnen komt het wel? vertrouwen houden in dit team? Waar de fuck is dat op gebaseerd? op die leuke voorbereiding? Naief.............

1 uit 3 is gewoon slecht. Iedereen wil beter en hogerop en dus mag ook gewoon gezegt worden dat het voetbal nu ronduit KUT is. Want dit team lijkt helemaal niet op het team van vorig seizoen. En dit team geeft al op zodra ze 1-0 achter staan, ipv er voor te knokken. Ze voetballen niet. Ze rammen ballen naar voren, er zit nauwelijks een idee achter. Daarnaast vallen onze jongens van RKC (Putter en vd Velden) KEIHARD door het ijs. Zijn leuke voetballers in een goed draaiend team. Draait het team slecht, dan zijn ze geen leiders, eerder lijders............

Maandag moeten er mensen opstaan, anders worden we "gewoon" 14de dit seizoen. En dat er maandag tegen Emmen nog maar 900 mensen komen kijken, is gewoon terecht. Heb zelf eigenlijk ook wel wat beters te doen op maandagavond........... En dan staat iedereen ECHT met onze voeten op de vloer. Supporters, Selectie, technische staf, bestuur, iedereen.
We zijn arrogant geworden na een goed seizoen en wordt gewoon keihard afgestraft nu.
haha

r0wan
25 augustus 2007, 07:39
Ach slechte wedstrijd, slechte scheids, slechte sfeer! Zit geen rustpunt in het elftal, paniek achterin en alles wordt weggeschoten, voorin krijgen ze niet veel ballen maar als ze ze krijgen doen ze er weinig goeds mee, zoals aardige kansen die bv. Putter wil passen ipv hem er snoeihard inschieten, of een goede schietkans en je laten vallen etc. Het vertrouwe is er nog niet, maar wat niet is kan nog komen..

Nr 10
25 augustus 2007, 09:06
Laten we gewoon lekker rustig blijven en naar de wedstrijd van maandag tegen Emmen toewerken. Houd vertrouwen, het team heeft genoeg kwaliteit, alleen het draait nog even niet, de voorbereiding was uitstekend wat alleen maar aangeeft dat dit team zeker potentie heeft, het komt er nu in deze fase alleen nog even niet uit.

Maandag pakken we Emmen, 3-1.
Daarna zijn de boeren uit Roosendaal aan de buurt.

Cor Lems
25 augustus 2007, 09:38
Zo is dat, vorig seizoen verloren we in een bepaalde periode ook een paar wedstrijden achter elkaar en toen lukte ook weinig, toch is het goed gekomen. De eerste wedstrijd verloren we onterecht, de tweede hadden we ook gewoon moeten winnen, alleen speelde we toen tegen een laffe tegenstander (net als de eerste trouwens) over de wedstrijd van gisteren kan ik niets zeggen, maar ik ben er van overtuigd wanneer we de eerste zege pakken, dat we er dan gelijk in een streak belanden.

En het is al eerder aangehaald, de graafschap startte ook zwak en werd ruim kampioen, net als rkc en ado ook niet lekker draaien tot nu toe, maar ook zij zullen binnenkort de weg naar boven vinden.

FC Dordrecht Fan
25 augustus 2007, 10:07
Ja over de wedstrijd van gisteren kan ik ook niks veel zeggen. Ten eerste is dat RTL het niet meer online uitzend en ten tweede laat radio Rijnmond het alleen op het eind van het nieuws iets laten horen... Nu kan ik alleen nog kijken op teletekst, echt waardeloos...

En maandag moeten we gewoon de eerste drie punten halen...

Nr 10
25 augustus 2007, 10:23
De rust moet bewaard blijven binnen de club.
Kwalitatief staat er een heel behoorlijk elftal, dat hebben we in de voorbereiding al wel gezien tegen oa Groningen.

Maandag gaan we gewoon lekker ballen en 3 punten pakken.

Paul-tje
25 augustus 2007, 14:00
haha

Ach, met overdreven uitspraken komt de boodschap beter over.

18 minuten goed voetbal, een tegengoal en vervolgens kunnen de spelers alleen maar ballen keihard naar voren rammen?

Cor Lems
25 augustus 2007, 16:11
Ach, met overdreven uitspraken komt de boodschap beter over.

18 minuten goed voetbal, een tegengoal en vervolgens kunnen de spelers alleen maar ballen keihard naar voren rammen?

mja, ik weet het ook niet. Het zit even niet mee. Maar elke wedstrijd staat op zich, heb vorig seizoen Dordt ook wel eens zo zien spelen en een week later ging het weer als een lier.

Het is wel frustrerend omdat we een goed team hebben en we als outsider gezien worden en het voorlopig nog niet waar kunnen maken, zeker omdat het nu een mooie periode was om klanten te binden, want je zal zien dat het maandag weer rustig zal zijn aan de dijk. Dat zou de opbouw van de club niet ten goede komen, maar goed... afwachten maar.

Volgende week 2 overwinningen in iedergeval. Noteer ze maar alvast ::6:

Nummerdrie
26 augustus 2007, 01:54
zzzz

rob
26 augustus 2007, 10:39
ja paul, successupporter dat je er bent ;)

Nr 10
26 augustus 2007, 10:55
Tuurlijk moeten we rustig blijven.
We weten allemaal dat we een goeie selectie hebben, zie de voorbereiding, zeges tegen NEC en Groningen, 2 gerespecteerde teams in de Eredivisie.

Laten we lekker met zijn allen achter de club blijven staan en dan komt het allemaal wel goed.

Maandag tegen Emmen, 3-1. COME ON DORDRECHT.

Paul-tje
26 augustus 2007, 10:57
gaat nergens over,als 2 mensen dit jaar ONS elftal moeten trekken zijn hun het wel.
Daarom zakken juist zij nu door het ijs. Het zijn nog geen rustpunten en als ze zelf niet lekker ballen, zijn ze minder met de rest van het team bezig om hun te helpen

Bovendien koos vd Velden niet voor het geld maar voor het sportieve deel(wat mij betreft genoeg om heel het seizoen toegezongen te worden), en geniet hij elke (thuis) wedstrijd van ons fanatisme,zie zijn uitstraling en blikken richting west(/noord, maar meer wat wij er op west van meekrijgen).(ben dan ook voor meer pro-vd velden songs). Putter even buiten de discussie gelaten.
Het is een prima gozer met een hele goede mentaliteit. En hij kan zeer goed voetballen, dat hebben we de afgelopen seizoenen wel gezien. Alleen doet ie dat dit seizoen nog even niet. En dus is het voor de rest van het team ook moeilijker voetballen, omat hij op een belangrijke plek rondloopt.

Dat je zegt dat je toch ws. wat beters te doen hebt zeg maar wat over jou dan over de rest.
Maandag = kut. Maandagavond hebben veel mensen andere dingen, zoals zelf trainen. Een keertje missen kan en gebeurd ook, maar liever niet. Maandag 17 september mogen we dan ook nog eens naar Veendam toe. Gekkenwerk.

waar was je in de kelder van de eerste divisie? was je er toen? geniet er nu maar van, zoals we allemaal doen. Eerste jaar seizoenskaart was toen we 15de werden.

Ze kunnnen iig voetballen, dat het er nu nog niet uitkomt a la.. geduld hebben en aan het einde van het seizoen staan we weer even hard te juichen tijdens de playoffs als dit jaar. zoniet wil ik graag zien wie van dit forum er nog bij zijn(doel ik hierbij niet direct op paultje).
succes supporters welkom zolang ze maar langzamerhand ook hart voor de club krijgen ..anders op!$!$^!^$!ojemagnietmeerscheldenhehe#@@$%^*^&*^&

gasten even zonder dollen maar onder invloed van..geen paniek!

Afgelopen jaren hadden we een vliegende start, nu een kutstart. Dat is ook wennen. Ik roep nog niet dat Kruys moet oprotten (dat zou wat zijn.....) maar er gaan wel dingen mis nu die beter moeten.

p.s. zag ado nog vorige week thuis. Laat ons maar lekker op de krommedijk voetballen zonder scans en lekker dicht naast het uivak, bier voor een normale prijs en geen gezeik. Nieuw stadion brengt alleen maar gezeik met zich mee(lees: gezeik bij ajax,ado,groningen,nec)

ADO heeft nu ook een brIef gekregen waarin iedereen verzocht wordt op z'n eigen stoel te zitten, anders vallen er stadionverboden. Liever staan op de Krommedijk dan zitten in Amstelwijck (ja, daar komt het nieuwe stadion niet, maar anders rijmt het niet.......)

Kok
26 augustus 2007, 12:50
Erg voorbarig om na drie slechte wedstrijden te zeggen dat Putter en v/d Velden keihard door het ijs zakken. Bovendien hebben die twee zich wat mij betreft allang bewezen bij Dordt. Ik heb er nog alle vertrouwen in, het gaat helemaal goed komen.

Daar is wel een overwinning voor nodig en morgen lijkt me een perfect moment voor die ommekeer :)

Maandagavond is wel flink klote. Ik kan ook niet en daar baal ik echt van :cursing:

Dike-Side
26 augustus 2007, 17:38
agja.. shit happens.. veels te hoge verwachtingen van alle kanten..
en de dragers van het elftal (putter, vd velde) worden helemaal overbelast met hoge verwachtingen..
iedereen denk dat hun ons maar eventjes een periode bezorgen..
of zelfs het kampioenschap!
agja.. we zulle zien wat er van komt..
het is kut 1punt uit 3 wedstrijden..
maar heb slechtere seizoenen meegemaakt..
en ik verlies nooit het vertrouwe in onze club:)

maandag wordt wederom weer heel lastig..
uie ziet kansen dus zijn super gretig..
en dordt MOET nu gewoon winne..
dus weer wat extra druk erbij!
maargoed.. denk een 2-1 voor onze fc..

ik heb gesproken, gegroet

100%dordts
26 augustus 2007, 21:34
agja.. shit happens.. veels te hoge verwachtingen van alle kanten..
en de dragers van het elftal (putter, vd velde) worden helemaal overbelast met hoge verwachtingen..
iedereen denk dat hun ons maar eventjes een periode bezorgen..
of zelfs het kampioenschap!
agja.. we zulle zien wat er van komt..
het is kut 1punt uit 3 wedstrijden..
maar heb slechtere seizoenen meegemaakt..
en ik verlies nooit het vertrouwe in onze club:)

maandag wordt wederom weer heel lastig..
uie ziet kansen dus zijn super gretig..
en dordt MOET nu gewoon winne..
dus weer wat extra druk erbij!
maargoed.. denk een 2-1 voor onze fc..

ik heb gesproken, gegroet

idd veels te hoge verwachtingen van iedereen, is enerzijds uiteraard ook logisch na een schitterend seizoen en een prima voorbereiding

maar er is nog niets verloren het seizoen heb nog 5 andere periodes waar iedereen weer gewoon op 0 begint

ik denk dat de spelers gewoon niet zo goed met de druk om kennen gaan omdat er zoveel van ze verwacht wordt, ze moeten gewoon weer vrijuit spelen zoals vorig seizoen toen er niets moest

ze moeten gewoon dat verwachtingspatroon van ze afgooien en vrijuit spelen dan kom t wel weer helemaal goed

Dike-Side
27 augustus 2007, 01:21
idd veels te hoge verwachtingen van iedereen, is enerzijds uiteraard ook logisch na een schitterend seizoen en een prima voorbereiding

maar er is nog niets verloren het seizoen heb nog 5 andere periodes waar iedereen weer gewoon op 0 begint

ik denk dat de spelers gewoon niet zo goed met de druk om kennen gaan omdat er zoveel van ze verwacht wordt, ze moeten gewoon weer vrijuit spelen zoals vorig seizoen toen er niets moest

ze moeten gewoon dat verwachtingspatroon van ze afgooien en vrijuit spelen dan kom t wel weer helemaal goed

ene kant heb je gelijk..
de druk is ook wel terecht als je onze resultaten van vorig jaar ziet..

maar in de jupiler is niks zeker:S

kijk naar hellemond en naar excelsior..
all2 een keer nipt 2e geworde..
1 op doelsaldo
de ander met een paar puntjes..
maar het seizoen erna stonden ze mooi bovenaan... in het rechter rijtje wel te verstaan;)

welkom in de eerste divisie;)
niemand doet wat voor de ander onder
iedereen is gelijk:)

Nr 10
27 augustus 2007, 09:00
Dat is ook het leuke van de JL, niemand doet voor elkaar onder.
Iedereen kan van iedereen winnen, dat is het mooie ervan.