View Full Version : Foto's FC Dordrecht - TOP Oss
Cor Lems
18 augustus 2007, 00:30
Jawel....
FC Dordrecht Fan
18 augustus 2007, 11:48
lekkere reistijd terug, 40 minuten vertraging!
Cor Lems
18 augustus 2007, 16:27
Ik was er al bang voor. Ik had op de heenreis ook vertraging, dus was daarom extra vroeg vertrokken (ook om even langs een paar oud bekende te gaan, maar toch).
Maar op de terugreis (de vorige keer ook al, was het ook weer pet). Ik werd geadvisseerd om naar roosendaal te reizen, daar zou direct een trein klaar staan, aangekomen in roosendaal... niks dus. En het begon met 5 minuten en er kwam steeds meer tijd erbij. Gek werd ik ervan. Ik dacht trouwens dat Dordt een saaie stad was in de avonduren (qua eten halen) maar in roosendaal is het nog droeviger gestelt......wat was ik blij dat ik in antwerpen was en wat te eten kon halen.
Paul-tje
18 augustus 2007, 16:48
Leuke foto's. Rare verkleuring alleen bij sommige, van het tegenlicht.
Er staat inmiddels ook een (zeer klein, 6 foto's) overzicht op http://www.tifo-dordrecht.nl. De bedoeling is dat we dat dit seizoen iets beter gaan bijhouden dan vorig jaar.
Cor Lems
18 augustus 2007, 21:58
Van die kleurverschillen was mijn eigen schuld, ik zat wat te klooien, ik heb deze camera nog maar pas en wou zien wat de verschillen waren :)
Ik heb ook gewoon maar alles geupload wat ik geschoten heb. Ik heb ook nog een filmpje van de 1-0 geloof ik, misschien dat ik die morgen eens upload (als ik hem nog heb)
joey
6 september 2007, 12:49
leuk foto verslag, zijn tegenwoordig weinig foto's van fc dordrecht en vind het altijd wel leuk om een paar foto's te bekijken
rollerman
29 januari 2008, 12:04
jah bij ons komt het er ook egt nooit meer van
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.