PDA

View Full Version : FC Dordrecht - TOP Oss

Cor Lems
11 augustus 2007, 16:55
De tweede wedstrijd dit seizoen. De eerste werd onverdiend verloren bij hockeyclub sc Cambuur, maar a.s vrijdag krijgt Dordt de kans om de zure uitglijder te herstellen.

Ik ga proberen er een vrijdag bij te zijn en ik verwacht een ruime overwinning voor de schapenkoppen en dan is de trein vertrokken.

FC Dordrecht Fan
11 augustus 2007, 17:10
Natuurlijk gaan we winnen. Ik zeg een 3-0 overwinning.

1x Maachi
1x Van der Velden
1x Kalisse

Dordt_in_het_kort
11 augustus 2007, 21:28
Ik verwacht een 2-0

1x VdV
1x Kalisse

Nr 10
11 augustus 2007, 21:50
Een 3-1 zege voor de Dordtenaren.
Goals van,

2x Putter
1x Maachi.

COME ON DORDRECHT!!!!

Dordtnoord
11 augustus 2007, 22:04
het wordt 2-1 voor ons

fc-dordrecht.nl
11 augustus 2007, 22:55
4-0

Maachi
Maachi
Kalisse
Putter

2.500 man ongeveer?

joey
11 augustus 2007, 23:04
1-0 PUTTER

Dike-Side
12 augustus 2007, 06:45
na de nederlaag bij di hockey club,
maak t mij niet uit hoeveel het wordt en wie er scoor!
zolang de 3punten maar in dordt blijven:)

emielgrootenboer
12 augustus 2007, 14:05
Wel belangrijk dat we winnen hor.

PascalBrielle
12 augustus 2007, 14:33
Natuurlijk gaan we winnen. Ik zeg een 3-0 overwinning.

1x Maachi
1x Van der Velden
1x Kalisse

Denk dat Maachi er niet instaat, was helemaal niks tegen Cambuur. En Sardar viel heel goed en dreigend in.

Verwacht een 2-0 overwinning.

Sev
12 augustus 2007, 15:11
Het word 2-0, 2x vd Velden. Sardar wordt Man of the Match.

Sev
12 augustus 2007, 15:11
Het wordt 2-0, 2x vd Velden. Sardar wordt Man of the Match.

Edit: Oh, 2x. 4-0 dus?

FC Dordrecht Fan
12 augustus 2007, 16:09
Denk dat Maachi er niet instaat, was helemaal niks tegen Cambuur. En Sardar viel heel goed en dreigend in.

Verwacht een 2-0 overwinning.

Vond Maachi juist wel goed... Hij was vond ik één van de betere! En niet alleen omdat hij de enige was die gescoord had.

Paul-tje
12 augustus 2007, 16:28
Vond Maachi juist wel goed... Hij was vond ik één van de betere! En niet alleen omdat hij de enige was die gescoord had.

Maachi kwam niemand voorbij. Veel te doorzichtige shijnbewegingen iedere keer, ALS ie al een beweging probeerde en er niet gewoon langs wou lopen.

Is nog geen topper.

078tillIdie
12 augustus 2007, 18:54
Maak me niks uit met hoeveel we winnen zo lang we maar winnen;):p

Cor Lems
12 augustus 2007, 21:16
haha, branden jullie even maachi af op één wedstrijd zeg.... Ik zeg 1 ding. Mark de Vries en de trouwe supporters weten dondersgoed wat ik bedoel....

Dordtnoord
12 augustus 2007, 21:49

Maachi kwam na zijn doelpunt geen man meer voorbij, speelde een slechte wedstrijd

Paul-tje
12 augustus 2007, 22:46
haha, branden jullie even maachi af op één wedstrijd zeg.... .

Heb Maachi tegen Top Oss, AZ en Cambuur gezien en daarin vond ik hem drie keer tegenvallen.

Maar er zal een reden zijn dat Kruys die jongen een plek geeft ipv Kalisse, hij zal heus wel goed kunnen voetballen, alleen heb ik dat nog niet gezien van hem.

Vorig jaar werd Kalisse ook goed afgezeken, maar die heeft het daarna wel laten zien en dat moet Maachi voorlopig nog doen.

Cor Lems
12 augustus 2007, 23:57
oefenwedstrijden trek ik me niets van aan, die gaan nergens over, oke hij speelde tegen cambuur een wat ongelukkige wedstrijd na zijn doelpunt, dat heeft elke speler wel eens. Maar om hem nu af te branden op één wedstrijd gaat erover, zelfs kalisse heefft het zover niet eens gekregen :)

rollerman
13 augustus 2007, 11:02
de 3 punten blijven aan de dordtse kant natuurlijk!!!

Wecko J
13 augustus 2007, 13:39
Ik vind Kalisse nog steeds niet goed...

Maar goed om bij het onderwerp te blijven: Dordt gaat winnen, ze moeten ook wel eigenlijk!

Henry
14 augustus 2007, 09:51
6-1
3x Putter
1x v/d Velden
1x eigen doelpunt Top
:RockOn::RockOn::RockOn:

078tillIdie
14 augustus 2007, 10:24
Henry, dat zijn er 5 en het moest tog 6-1 worden:happydance:

100%dordts
14 augustus 2007, 11:05
:tease: ja henry heb ze basisschool niet afgemaakt, dus je moet die jongen niet zo pesten omdattie een telfoutje maakt :tease:

FC Dordrecht Fan
14 augustus 2007, 11:46
:tease: ja henry heb ze basisschool niet afgemaakt, dus je moet die jongen niet zo pesten omdattie een telfoutje maakt :tease:

Dan gaat die zeker PABO studereren ;)

GreenWhite
14 augustus 2007, 12:53
Dordt wint denk ik wel. Denk 2-1. VdV en Sardar scoren. Het word een lastig wedstrijd die pas vllak voor tijd beslist word.

rob
14 augustus 2007, 13:27
Dan gaat die zeker PABO studereren ;)

haha en dat zeg jij dan :whistle:

Maar ontopic: Dordt wint nu gewoon overtuigd!

FC Dordrecht Fan
14 augustus 2007, 14:29
haha en dat zeg jij dan :whistle:

Maar ontopic: Dordt wint nu gewoon overtuigd!

jah, studereren... is Nieuw Nederlands :P

En inderdaad, Dordt wint uiteraard met 3-0!!!

100%dordts
14 augustus 2007, 15:29
denk dat dordt t wel moeilijk zal krijgen zeker gezien de hoge verwachtingen, ben benieuwd hoe ze met die druk zullen omgaan

denk wel dat de wedstrijd met minimale cijfers gewonnen wordt 1-0

joey
14 augustus 2007, 21:20
ja dat is ook mijn voorspelling! maar ik ga morgen ochtend vroeg op vakantie heb ff niks aan me seizoenkaart hoop dat ze een aantal mooie wedstrijden spelen! en de rest van de wedstrijden winnen ze, ben ik van overtuigd (alvast mijn voorspellingen)

Bobster
15 augustus 2007, 12:07
word 3-2 voor Dord

sardar 1x
van der velde 1x
kras 1x

Henry
15 augustus 2007, 14:40
6-1
3x Putter
1x v/d Velden
1x eigen doelpunt Top
:RockOn::RockOn::RockOn:

Verdomme,ik was echt in de veronderstelling dat ik bij v/d Velde een 2 had neergezet.
foutje :achoo2:

Tifodordrecht
15 augustus 2007, 15:38
6-1!
1x Maachi
2x Van der Velden
2x Putter
1x Kalisse

Kok
16 augustus 2007, 14:54
Ik heb er weer zin in!! Hopelijk is het droog en zien we een leuke wedstrijd.

Ik verwacht geen grote overwinning, maar wel winst: 2-1

Thymen_Noord
16 augustus 2007, 22:06
4-0
scoreverloop:

14 min: maachi
44 min:kalisse
56 min:van der velden
78 min:kalisse

3000 man

Sinterklaas
17 augustus 2007, 11:38
Telkens als er hoge verwachtingen zijn, heeft Dordt het lastig. Maar ik ga uit van een 2-1 zege.

Nummerdrie
17 augustus 2007, 11:57
het gaat weer beginnen! lekker hoor! nog eventjes werken, de stad in en op naar de wedstrijd ehhe

Cor Lems
17 augustus 2007, 12:31
joehooeeeee ik heb er zin in en ik ben er lekker bij vandaag. Nu ik overgeplaatst ben heb ik betere tijden, dus kan ik weer eens wat vaker (als de financieen het toelaten) mijn geliefde club thuis bezoeken ipv via talpa (waar ik ook blij mee ben/was)

emielgrootenboer
17 augustus 2007, 12:44
Overgeplaatst?? zit je nu in vught?

tot vanavond Cor......

tifo
17 augustus 2007, 13:04
joehooeeeee ik heb er zin in en ik ben er lekker bij vandaag. Nu ik overgeplaatst ben heb ik betere tijden, dus kan ik weer eens wat vaker (als de financieen het toelaten) mijn geliefde club thuis bezoeken ipv via talpa (waar ik ook blij mee ben/was)

wat zijn jou reiskosten dan ? als ik et vragen mag

Cor Lems
17 augustus 2007, 13:48
40 euro (ongeveer) en dan komt entree en eten en drinken er ook nog eens bij, wordt best een dure hobby dan :)

Maar goed, ik ben blij met de betere tijden, zodat ik wat vaker kan komen zien. Woeshaaa

Dordrecht powaaa
17 augustus 2007, 15:53
ik voorspel een 4-1 winst putter2x,van velden1x,sardar1x en ik hoop vele dordtenaren te zien ik schat 2600

Dordtse
17 augustus 2007, 17:19
Durf er eigenlijk niks over te zeggen omdat het seizoen nog zo jong is,
maar ik ga uit van een 3-1 overwinning
2x Putter
1x Kalisse

100%dordts
17 augustus 2007, 22:30
nou lekker kut weer zeg die 1-1

zat kansen voor het doel gehad en dan maar eentje benutten

misschien zijn onze verwachtingen wel gewoon te hoog na een goed seizoen en een super voorbereiding

Paul-tje
17 augustus 2007, 22:32
misschien zijn onze verwachtingen wel gewoon te hoog na een goed seizoen en een super voorbereiding

Denk het wel, want als dit team zo blijft spelen, dan eindig je gewoon anoniem in de middenmoot. Terwijl we toch allemaal top-5 / play-off plaatsen in gedachten hadden.

tifo
17 augustus 2007, 22:51
Denk het wel, want als dit team zo blijft spelen, dan eindig je gewoon anoniem in de middenmoot. Terwijl we toch allemaal top-5 / play-off plaatsen in gedachten hadden.

geheel mee eens tog doodzonde om zo thuis te openen:doh:

Tifodordrecht
17 augustus 2007, 22:53
6-1!
1x Maachi
2x Van der Velden
2x Putter
1x Kalisse

was ik bezopen toen ik dit zei????

GvD wat een @#$%! wedstrijd!:censored:

benji
17 augustus 2007, 23:07
gelukkig waren er meer vanavond die gelijk speelde.... a.s. uitwedstrijd dan maar de eerste 3 punten gaan pakken!!! (de motor moet nog echt gaan draaien)

Sinterklaas
17 augustus 2007, 23:07
Kom op, het komt allemaal goed.
De eerste overwinning is in zicht, en daarna gaan alle remmen los. Kwestie van zelfvertrouwen.

Cor Lems
17 augustus 2007, 23:46
ach kan gebeuren. Maar meestal zijn de verwachtingen de eerste thuiswedstrijd hoog en het is trouwens lastig voetballen tegen een ploeg dat niet wilt, ze begonnenn al in de eerste helft al met tijdrekken, grote schande.

Hoogtepunt van de avond: Wilco wilt die vlag wel in zijn reet (of zoiets). Kapot lachen :)

100%dordts
18 augustus 2007, 03:15
wel leuk om te zien dat er een aardige rij stond voor de kassas voor de wedstrijd

Nr 10
18 augustus 2007, 10:48
Bwaa, matige wedstrijd. TOP was zeker gelijkwaardig aan Dordt, we begonnen nog aardig, oa met de goal van Nassir. Helaas zakte het daarna in, ballen die verkeerd werden gegeven, ballen die van de voet sprongen.
Zonde dit maar er komen nog genoeg wedstrijden.

Come on Dordrecht.

FC Dordrecht Fan
18 augustus 2007, 12:10
Het eerste punt van het nieuwe seizoen. Laten we hopen dat we in goede fases van de wedstrijd gelijk 2 keer goed scoren, waardoor de teamspirit beter wordt!

----
BTW
Daarnaast had Emiel op Noord vrienden gemaakt met Didi Longuet... Hij zei in de eerste helft: "Didi ga nou eens voetballen!" Waarop Didi de volgende woorden zei "Houd je bek!"

Paul-tje
18 augustus 2007, 12:56
Daarnaast had Emiel op Noord vrienden gemaakt met Didi Longuet... Hij zei in de eerste helft: "Didi ga nou eens voetballen!" Waarop Didi de volgende woorden zei "Houd je bek!"

Dat moment heb ik dan gemist, maar als 'meneer' Longuet zo reageert op supporters, mag hij van mij lekker thuis blijven. Kan ie beter een voorbeeld aan Wilko de Vogt nemen. Die laat zich een half uur lang toezingen, maar hapt niet.

FC Dordrecht Fan
18 augustus 2007, 13:00
Dat moment heb ik dan gemist, maar als 'meneer' Longuet zo reageert op supporters, mag hij van mij lekker thuis blijven. Kan ie beter een voorbeeld aan Wilko de Vogt nemen. Die laat zich een half uur lang toezingen, maar hapt niet.

Ene kant kan ik het wel begrijpen, het zijn de
frustraties... Dat merk je ook eind van de wedstrijd bij Nick van der Velden... die werd voor de zoveelste keer niet mee gefloten, waar hij een vrije trap voor moest krijgen... en toen hapte die toe bij een speler van TOP Oss, waarbij hij geel kreeg!

Dordt_in_het_kort
18 augustus 2007, 13:13
Wat zongen jullie nou op een gegeven moment, iets van 'de keeper van Top Oss, van Top Oss, van Top Oss..'' maar verder verstond ik het niet. Maar ff on topic, het is niet wat we ervan hadden verwacht, ikzelf inclusief. Zeker omdat Top Oss geen aansprekende tegenstander is en duidelijk kwam om een puntje te stelen. Het doelpunt van Oss kwam dan ook als een complete verassing, ik had na de 1-0 verwacht dat Dordt los zou zijn en een flinke score zou opbouwen. Die Maachi is trouwens een goeie zeg, gaan we nog een hoop lol aan beleven. Longuet was de zwakste schakel, heb liever van Muyen op zijn plaats. Wat is die de Vogt trouwens een *****zak zeg, gaat ie een beetje staan klappen na het laatste fluitsignaal.

Paul-tje
18 augustus 2007, 13:32
Ene kant kan ik het wel begrijpen, het zijn de
frustraties... Dat merk je ook eind van de wedstrijd bij Nick van der Velden... die werd voor de zoveelste keer niet mee gefloten, waar hij een vrije trap voor moest krijgen... en toen hapte die toe bij een speler van TOP Oss, waarbij hij geel kreeg!

Waar Nick ook rood voor had kunnen krijgen, en dus een ontzettend stomme actie van hem........

Frustraties zijn inderdaad (nu al) in de ploeg aanwezig, maar om dat dan op je eigen supporters die zich behoorlijk netjes uitlaten vind ik niet kunnen. Gebruik dan die irritatie die zo'n opmerking opwekt om er beter van te gaan spelen of meer inzet te tonen.

Maar zometeen, als het weer loopt, staat ie natuurlijk weer vooraan bij het hek om mee te feesten, waar ie nu twee wedstrijden achter elkaar als eerste in de kleedkamer zit. Vervelende mentaliteit, gooi wat mij betreft Van Muyen er maar weer in voor hem.

Wat is die de Vogt trouwens een *****zak zeg, gaat ie een beetje staan klappen na het laatste fluitsignaal.

Vond ik juist wel leuk. Is een teken dat ie het allemaal gehoord heeft, dat ie zich kapot heeft staan ergeren aan ons. Nu nog een slippertje omdat ie niet geconcetreerd was en het was pas echt leuk geweest......

FC Dordrecht Fan
18 augustus 2007, 14:06
Waar Nick ook rood voor had kunnen krijgen, en dus een ontzettend stomme actie van hem........

Frustraties zijn inderdaad (nu al) in de ploeg aanwezig, maar om dat dan op je eigen supporters die zich behoorlijk netjes uitlaten vind ik niet kunnen. Gebruik dan die irritatie die zo'n opmerking opwekt om er beter van te gaan spelen of meer inzet te tonen.

Maar zometeen, als het weer loopt, staat ie natuurlijk weer vooraan bij het hek om mee te feesten, waar ie nu twee wedstrijden achter elkaar als eerste in de kleedkamer zit. Vervelende mentaliteit, gooi wat mij betreft Van Muyen er maar weer in voor hem.

Inderdaad het is al jammer dat ze na twee wedstrijden al gefrustreerd zijn over hun spel. Ze moeten gewoon de draad weer gewoon oppakken en als ik Gert Kruys was had ik Didi Longuet de volgende wedstrijd gewoon op de bank laten zitten.

Maar vond persoonlijk de eerste doelpunt best wel mooi. Mooie acties van zowel Maachi als de assist van Kalisse. Daarnaast had de tegen doelpunt eigenlijk niet moeten tellen, het was een lichte overtreding waarbij bijna altijd de verdediger de voordeel krijgt, maar de scheidsrechter zag er niks in. En daarnaast vloot hij heel laat bij het afgekeurde doelpunt, was het eigenlijk wel buitenspel?

tifo
18 augustus 2007, 14:09
samenvatting voor de belangstellenden

http://www.rtl.nl/(vm=/sport/rtlvoetbal/)/system/video/html/components/sport/rtlvoetbal/miMedia/2007/week33/za_dor_-_top_samenvatting.wmv_plain.xml

Dordtnoord
19 augustus 2007, 10:15
Samenvatting bij rtl 8 of 10 weet ik veel hoe t NU weer heet, was drama vondt ik, misschien 30 of 40 sec dordt gezien,, en daarna naar dood saaie wedstrijden gekeken die wel 5 minuten kregen.. Erg raar,

De wedstrijd was gewoon slecht, geen bal kwam aan en Putter raakte geen pepernoot. Wat paultje zegt vindt ik ook, die spelers (zoals didi lonquet) zijn stront irritant als je gewonnen heb dan staan ze voor de hekken te juichen, heb je verloren weten ze niet hoe snel ze de kleedkamers op moeten zoeken. En het zijn altijd dezelfde die het publiek komt bedanken sjoerd rensen of frank kooiman, eddy putter , nick vd velden, bart v muyen en johan versluis, Misschien vergeet ik er wel 1 maar voor die spelers heb ik meer respect dan voor die lamballen die een beetje feest staan te vieren als we gewonnen hebben, maar als we gelijkspelen/verliezen als eerste binnen zitten.

Cor Lems
19 augustus 2007, 19:29
http://www.youtube.com/v/iD7P8WZ7SDg