PDA

View Full Version : fcdordrecht - az opendag

Dordtnoord
1 augustus 2007, 22:33
zaterdag is er de wedstrijd tegen az... tenminste zo staat het op de site..

Maar het echte AZ speelt in Engeland tegen middlesbrough.. Dus het zal wel gewoon het tweede elftal van AZ zijn:thumbsdownsmileyani

Wecko J
1 augustus 2007, 23:35
Ja, daar kwam ik ook net achter... dat is wel schraal zeg!

Nummerdrie
2 augustus 2007, 01:37
op www.az.nl staat inderdaad vermeld dat 1 tegen middlesbrough speelt en over jong az staat het onderstaande

ZATERDAG 4 AUGUSTUS
FC Dordrecht-Jong AZ, 15:00 uur

waarschijnlijk dus niet eens een combinatieelftal maar gewoon az 2

Cor Lems
2 augustus 2007, 04:22
Ze zijn gewoon bang dat ze van ons verliezen en terecht :D
Ik wou gaan kijken, maar nu ik wist dat het jong az was, laat ik dit aan me voorbij gaan.

PHM
2 augustus 2007, 07:56
Een mix van het tweede en de A1 is ook een combinatie-elftal...

Nummerdrie
2 augustus 2007, 11:09
Een mix van het tweede en de A1 is ook een combinatie-elftal...

ja snap wat je bedoelt maar dordt probeert je warm te maken voor een mix van 1 en 2, zodat bv. wel een paar spelers van az 1 erbij zijn.

DordtHart
2 augustus 2007, 15:22
je komt toch voor dordt? en niet voor az?

Dordtnoord
2 augustus 2007, 15:58

tuurlijk kom je voor dordt, maar mensen lopen eerder warm voor az 1 dan voor 1 of andere amateurclub

r0wan
2 augustus 2007, 16:29
Houd er wel rekening mee dat Cor Lems uit Belgie moet komen, en dan zou ik ook niet komen voor een wedstrijdje tegen AZ 2.. ;)

joey
2 augustus 2007, 16:51

tuurlijk! maar als jou eigen club tegen az (hoofdmacht) speelt, die het niet slecht doen in nederland en europa dan zou je sneller komen dan dat het tegen het 2e is, maar ik kom zowiezo lijkt me wel een leuk wedstrijdje!

Cor Lems
2 augustus 2007, 16:53
Houd er wel rekening mee dat Cor Lems uit Belgie moet komen, en dan zou ik ook niet komen voor een wedstrijdje tegen AZ 2.. ;)

precies en ik heb geen geldboompje, voor een leuke aansprekende tegenstander heb ik dat nog wel over om veertig keer naar wissels te kijken, maar tegen deze tegenstander pas ik :) Ga ik liever een competitie wedstdijd

Dordtnoord
2 augustus 2007, 17:14
Ben er niet bij hoor net dat ik moet werken:ranting:

Nummerdrie
2 augustus 2007, 18:51
Een echte krachtmeting met een topclub is gewoon aantrekkelijker om te gaan, had wel zin in een vol huis!

DordtHart
3 augustus 2007, 09:44
Van Cor Lems kan ik het idd wel goed begrijpen en ik denk dat we in de voorbereiding toch al aardig goede krachtmetingen hebben gehad. Ik vind wel dat je clubs uit de eredivisie niet kan vergelijken met jupiler league voetbal.

tifo
3 augustus 2007, 10:34
vind wel jammer maar ga er tog wel heen:cheers:

Dennis1987
3 augustus 2007, 12:51
ja gaat er ook heen ik vraag het af of het druk zou worden

GreenWhite
3 augustus 2007, 13:06
Ik kan niet helaas maargoed. Zal wel weer gewoon aanwezig zijn de eerste wedstrijd natuurlijk! Maar idd toch jammer dat het Jong AZ is. AZ 1 had intressanter geweest natuurlijk.

100%dordts
3 augustus 2007, 15:16
ik denk wel dat het druk wordt
aangezien we vorig seizoen veel successupporters hadden met een mooi seizoens einde en het nieuwe seizoen een mooi seizoen beloofd te worden
zal het denk ik een stuk drukker worden dan vorig jaar ook mede dankzij het lekkere weer

Cor Lems
3 augustus 2007, 16:05
ik denk wel dat het druk wordt
aangezien we vorig seizoen veel successupporters hadden met een mooi seizoens einde en het nieuwe seizoen een mooi seizoen beloofd te worden
zal het denk ik een stuk drukker worden dan vorig jaar ook mede dankzij het lekkere weer
laten we het hopen en als er een paar van die successupporters vaste supporters worden, hebben we weer een paar zielen gewonnen :)

Jah
3 augustus 2007, 16:22
Het leeft echt wel meer dan 5 jaar geleden. Laatst bij ASWH waren een paar honderd Dordt supporters en in De Dordtenaar stond zelfs dat het opvallend druk was. Ik verwacht dat het daarom wel druk wordt morgen.

joey
4 augustus 2007, 08:49
het is vandaag mooi weer! dus ik neemaan dat het druk gaat worden, wat ik begrepen heb is wel wat minder, dat de opendag op het kleine parkeerterrein wordt gehouden en je kan parkeren en je fiets kwijt op het grote parkeer terrein!

FC Dordrecht Fan
4 augustus 2007, 19:26
Was ene kant een leuke wedstrijd met goed voetbal! Alleen wilde ze in de eerste helft het wel mooi doen. Anders was het wel minstens 3-0 geworden!

Daarnaast viel Brian Pinas in de tweede helft in. Hij kwam toch alleen zijn condiitie op peil houden en kon toch niet in oefenwedstrijden meespelen?
Maar goed, persoonlijk vond ik hem best wel tegen vallen die Brian Pinas. Vond hem persoonlijk net zo'n type als Leonardo 2 van vorig seizoen. Een grote naam, maar komt niet langs zijn man heen!

Daarnaast waren in deze wedstrijd Putter, Kalisse en Breinburg geblesseerd. Ook Kooiman speelde niet in het doel. Daarnaast was ik even bang dat van der Velden geblesseerd van het veld ging, hij greep opeens na een duel naar zijn hamstring. Maar gelukkig speelde hij verder. Maar volgens moest hij toen toch voor de zekerheid eruit worden gehaald.

Conclussie: een top voorbereiding, echter moeten we het aanstaande vrijdag wel waar maken uit tegen Cambuur Leeuwarden!

fc-dordrecht.nl
4 augustus 2007, 21:35
Hoeveel is het nou geworden ik vond het zo saai dat ik in de rust ben gegaan

Dordtnoord
4 augustus 2007, 22:23
Hoeveel is het nou geworden ik vond het zo saai dat ik in de rust ben gegaan

1-0... en echt saai was het niet.. best aardige wedstrijd gezien.. Vooral de 1e helft paar leuke acties gezien! Ik heb er vertrouwen in!

joey
5 augustus 2007, 08:52
1e helft was zeker niet de minste, al vond ik de 2e helft minder gaan, het bleef toch wel een leuke wedstrijd

en de nummer 4, en tevens de aanvoerder van az sprak me aan met een enorme solo, van de verdediging 5 spelers van dordt langs gesla-lomd en toen een schot op doel afgevuurd, was een mooie actie

Dennis1987
5 augustus 2007, 08:58
wie heeft hem scoort dan?

fc-dordrecht.nl
5 augustus 2007, 09:17
MAACHI

FC Dordrecht Fan
5 augustus 2007, 10:21
en de nummer 4, en tevens de aanvoerder van az sprak me aan met een enorme solo,

Kopen die kerel! :heh:

joey
5 augustus 2007, 10:33
misschien een optie, jammer dat hij van az komt en hun dus vrij veel geld willen en amper meewerken aan transfers! (koevermans...)

FC Dordrecht Fan
5 augustus 2007, 15:04
Wat vonden jullie van de invaller Brian Pinas?

Dordtnoord
5 augustus 2007, 16:28
Wat vonden jullie van de invaller Brian Pinas?

Pinas viel mij erg tegen gisteren, er lukte bijna niks bij die gozer.