PDA

View Full Version : Banner ontwerp

100%dordts
1 augustus 2007, 20:33
aangezien er volgens Cor Lems en mij aardig wat creatievelingen zijn die redelijk goed of sommigen zelfs zeer goed overweg kunnen met photoshop en die ook nog eens beschikken over een levendige fantasie. leek het ons leuk om een banner wedstrijd te organiseren voor ons forum.

deze zal dan bovenin geplaatst worden en we zullen ermee adverteren op andere sites

de banner moet wel aan de volgende criteria voldoen:

1- een herkenbaar iets van onze stad
2- uiteraard moet de club waar wij achter staan duidelijk gepromoot worden
3-en het motto moet zijn van supporters door supporters

de winnaar zal door jullie zelf worden bepaald middels een enquete

aangezien het seizoen bijna gaat beginnen kunnen jullie dus snel aan de slag

tevens zal de winnaar een leuk aardigheidje ontvangen

zo dat was het dan wel, misschien heb rat nog wel wat op of aanmerkingen

Cor Lems
1 augustus 2007, 21:17
aangezien er volgens Cor Lems en mij aardig wat creatievelingen zijn die redelijk goed of sommigen zelfs zeer goed overweg kunnen met photoshop en die ook nog eens beschikken over een levendige fantasie. leek het ons leuk om een banner wedstrijd te organiseren voor ons forum.

deze zal dan bovenin geplaatst worden en we zullen ermee adverteren op andere sites

de banner moet wel aan de volgende criteria voldoen:

1- een herkenbaar iets van onze stad
2- uiteraard moet de club waar wij achter staan duidelijk gepromoot worden
3-en het motto moet zijn van supporters door supporters

de winnaar zal door jullie zelf worden bepaald middels een enquete

aangezien het seizoen bijna gaat beginnen kunnen jullie dus snel aan de slag

tevens zal de winnaar een leuk aardigheidje ontvangen

zo dat was het dan wel, misschien heb rat nog wel wat op of aanmerkingen
Niets aan dit schitterend idee en suggestie van jou toe te voegen. Hopen dat mensen bereid zijn om wat uit de hoge hoed te toveren. Het forum is wel af, maar mist gewoon de uitstraling van een mooie banner.

Rest me iedereen succes te wensen, die de moeite wilt nemen er iets leuks van te maken.

tifo
3 augustus 2007, 10:28
Niets aan dit schitterend idee en suggestie van jou toe te voegen. Hopen dat mensen bereid zijn om wat uit de hoge hoed te toveren. Het forum is wel af, maar mist gewoon de uitstraling van een mooie banner.

Rest me iedereen succes te wensen, die de moeite wilt nemen er iets leuks van te maken.

uuuh 1 ding over dat stemmen kunnen jullie dit 'beveiligen' want ik weet nog met die sjaal wedstrijd op fc-dordrecht.nl dat je wel 20 kon stemmen op je favoriet

100%dordts
3 augustus 2007, 15:17
uuuh 1 ding over dat stemmen kunnen jullie dit 'beveiligen' want ik weet nog met die sjaal wedstrijd op fc-dordrecht.nl dat je wel 20 kon stemmen op je favoriet

lijkt me wel dat dat kan want met een enquete ken je ook maar 1x stemmen :cheers:

Cor Lems
3 augustus 2007, 16:04
lijkt me wel dat dat kan want met een enquete ken je ook maar 1x stemmen :cheers:

:cheers:
Precies en we zullen de stemming ook openbaar maken en ook de ipnummers zullen gechecked worden, zodat niet iemand met meerdere accounts kan stemmen. We zullen er alles aan proberen te doen om het valsspelen tegen te gaan.

joey
4 augustus 2007, 08:51
:cheers:
Precies en we zullen de stemming ook openbaar maken en ook de ipnummers zullen gechecked worden, zodat niet iemand met meerdere accounts kan stemmen. We zullen er alles aan proberen te doen om het valsspelen tegen te gaan.

ik denk niet dat er heel veel vals gespeeld zou worden, maar tis goed dat je toch maar zekere voor het onzekere neemt :P

Thymen_Noord
7 augustus 2007, 17:22
heb al een leuk ontwerp waneer en waarnaartoe kenk hem opsturen?

fc-dordrecht.nl
7 augustus 2007, 17:37
heb al een leuk ontwerp waneer en waarnaartoe kenk hem opsturen?

Gewoon ergens Uploaden en in de topic zetten lijkt me..

rollerman
7 augustus 2007, 17:39
http://i20.photobucket.com/albums/b208/rollerman/FCDordrecht.jpg

Acorna
10 augustus 2007, 13:11
Standaard banner: 468x60
http://www.tifo-dordrecht.nl/afb/animated_banner_forum.gif

Standaard halve banner: 234x60
http://www.tifo-dordrecht.nl/afb/animated_banner.gif

rob
10 augustus 2007, 14:58
mooi hoor (Y)