View Full Version : Selectie volgend seizoen
Het is mischien wat vroeg voor dit topic, maar onze club is (in tegenstelling tot andere jaren) al heel goed bezig geweest met het samenstellen voor de selectie van volgend seizoen.
Ik heb even gespit en volgens mij moet dit lijstje kloppen.
contract tot zomer 2010:
Johan Versluis
contract tot zomer 2009:
Auassar,
Rustenberg,
Ramos,
Sequeira,
Muhamadu,
Rensen,
Kras
Kalisse
contract tot zomer 2008
Bart van Muyen,
Manu Dagher,
Biyadat,
Breinburg,
Longuet,
Kooiman
Gehuurd:
[FC Utreg]Alisic, voor 1 seizoen
[Roda]Charlie vd Ouweland, voor 1 seizoen
[RKC]Putter, huurcontract tot zomer 2008
[RKC]V/d Velden, huurcontract tot zomer 2008
Verder zijn er nog spelers met een amateurconctract, waaronder Leonardo.. :afspraak:
fc-dordrecht.nl
13 maart 2007, 21:39
Het is mischien wat vroeg voor dit topic, maar onze club is (in tegenstelling tot andere jaren) al heel goed bezig geweest met het samenstellen voor de selectie van volgend seizoen.
Ik heb even gespit en volgens mij moet dit lijstje kloppen.
contract tot zomer 2010:
Johan Versluis :worthy:
contract tot zomer 2009:
Auassar,
Rustenberg,
Ramos,
Sequeira,
Muhamadu,
Rensen,
Kras
contract tot zomer 2008
Bart van Muyen,
Manu Dagher,
Biyadat,
Breinburg,
Longuet
Aflopende contracten:
Kalisse
Kooiman :stupid:
Gehuurd:
[FC Utreg]Alisic, voor 1 seizoen
[Roda]Charlie vd Ouweland, voor 1 seizoen
[RKC]Putter, huurcontract tot zomer 2008
[RKC]V/d Velden, huurcontract tot zomer 2008
Verder zijn er nog spelers met een amateurconctract, waaronder Leonardo.. :afspraak:
Denken jullie dat er nog spelers zullen worden verkocht?
Kalisse heeft zijn contract met 2 jaar verlengt;)
Ik ben benieuwd wat Kooiman gaat doen
ik ben erg bang dat Breinburg weggaat eerlijk gezegd
Hmm, ff aangepast
Er hebben volgen mij inderdaad al eens scouts gekeken naar Breinburg en Auassar.
Tifodordrecht
14 maart 2007, 04:25
ze moeten alleen kooiman nog proberen te verlengen dan heb je gewoon een goed elftal voor komend seizoen.
FC Dordrecht Fan
14 maart 2007, 08:11
Kooiman, mag voor mijn weg... Wil wel nog een betere keeper hebben dan Kooiman. Ik vind het nzo goed als Rensen in het doel staat! Hij is even goed als Kooiman.
Paul-tje
14 maart 2007, 12:47
Ja, Rensen mag van mij ook de kans krijgen zich te bewijzen als eerste keeper.
Verder een mooi overzicht en heel mooi om te zien is dat als een club belangstelling heeft voor onze spelers, er altijd geld voor betaald moet worden!
Want denk wel dat er spelers weggehaald gaan worden in de zomer. Meedoen om periodes en goed geklasseerd staan lokt de aandacht van de onderste Eredivisieclubs die zich willen versterken.
Johnyboy
14 maart 2007, 13:03
Ik vind dat Kooiman wel mag blijven, en hopen dat we Brienburg nog kunnen houden.
Nr 10
14 maart 2007, 14:04
Kooiman, mag voor mijn weg... Wil wel nog een betere keeper hebben dan Kooiman. Ik vind het nzo goed als Rensen in het doel staat! Hij is even goed als Kooiman.
Betere zijn er altijd maar als Dordt zijnde moeten we gewoon heel blij zijn met Frankie Kooiman uitstekende keeper.
100%dordts
14 maart 2007, 14:38
ja kooijman doet het prima en rensen is inderdaad net zo goed, maar dacht dat ik ergens een keer gelezen had dat kooijman na zijn actieve keepersloopbaan keeperstrainer zou worden toch bij dordt?
Kooijman kwam van sperma, dus moest zich wel eerst goed bewijzen. Maar ik vind hem hard werken en goed keepen..
Ik hoop ook dat ze Alisic langer kunnen huren of kunnen overnemen. Die heeft toch wel een meerwaarde.
Dordtnoord
14 maart 2007, 16:25
Kooiman lekker houden en als hij weggaat Rensen de kans maar geven.. Verder hoop ik dat een paar gehuurde spelers weer kunnen blijven metname Alisic!
FC Dordrecht Fan
14 maart 2007, 18:28
Ik hoop ook dat ze Alisic langer kunnen huren of kunnen overnemen. Die heeft toch wel een meerwaarde.
Daar ben ik het volkomen mee eens. Even als Charlie van den Ouweland die moeten ze ook langer huren.
FC Dordrecht Fan
14 maart 2007, 18:28
Kooiman lekker houden en als hij weggaat Rensen de kans maar geven.. Verder hoop ik dat een paar gehuurde spelers weer kunnen blijven metname Alisic!
Of gewoon Wapenaar terug vragen!
Of gewoon Wapenaar terug vragen!
ook geen slecht idee! hoogendorp ook meteen terug halen als ado degradeerd :D
Even update gedaan ivm bijtekenen van Frankie Kooiman :)
fcdenhaag!
23 maart 2007, 12:07
ook geen slecht idee! hoogendorp ook meteen terug halen als ado degradeerd :D
Haaha grapjas die blijft ook bij degradatie gewoon in Den Haag voetballen! Bovendien kan dordrecht Hoogendorp volgens mij never nooit betalen.
Tifodordrecht
23 maart 2007, 12:53
Haaha grapjas die blijft ook bij degradatie gewoon in Den Haag voetballen! Bovendien kan dordrecht Hoogendorp volgens mij never nooit betalen.
ach jah, triest als jullie een 20x zo'n grote begroting hebben en toch van dordt gaan verliezen aankomend seizoen:thumbsupsmileyanim:
:lickMe:
fcdenhaag!
23 maart 2007, 13:22
Ach ja droom maar lekker verder :tease: :beerchug:
Paul-tje
27 maart 2007, 22:16
Voor 1 april moeten clubs aangeven of ze door willen met spelers van wie het contract afloopt...........voor onze selectie gaat dat niet op, maar zijn er spelers van andere clubs die we graag zouden zien komen?
Fortuna neemt afscheid van Joos van Barneveld, Brahim Bouhadan, Kris Bright, Ronald Dassen, Koen Garritsen, Serdal Guvenc, Fuat Usta en Daniel Voigt zijn opgezegd.
Cambuur heeft de aflopende contracten van Shutlan Axwijk, Arnold Herder, Paul Mulders, Tim Nijssen, Leon Ramos, Martijn Roosenburg en John Stegeman niet verlengd.
Emmen ruimt flink op. Raymond Beukeveld, Arjan Blaauw, Bas van den Brink, Robin Demeijer, Laurens Huizenga, Martijn Kamps, Frank Karreman, Rachid El Khalifi, Niki Leferink, Mourad Mghizrat, Arend Schonewille, Stanley Tailor, Ruslan Valeev, Mark Veldmate, Paul Weerman, Robert van Westerop, Jannes Wolters en Angelo Zimmerman.
Volendam dumpt in ieder geval Johan Pater, Sjaak Lettinga, Xavier Amanda, Fernando Ferrari en Jesper Hogedoorn. Daar komen misschien nog Gerard Aafjes, Mathieu Boots, Paul Kok, Peter Wijker en Maarten Woudenberg bij.
VVV neemt afscheid van Luiz Pontes Ribeiro, Cameron Watson, Tom Muyters.
De andere clubs volgen deze week nog. Voorlopig zit er niet veel tussen???
Cor Lems
27 maart 2007, 22:30
Khalifi in iedergeval niet. Ben ik nooit zo'n fan van geweest.
FC Dordrecht Fan
28 maart 2007, 18:53
Vond hem altijd wel goed! Aanvallend sterk... Goede vervanger voor Kalisse!
fc-dordrecht.nl
28 maart 2007, 19:02
Vond hem altijd wel goed! Aanvallend sterk... Goede vervanger voor Kalisse!
Vervanger voor Kalisse?
Ik ben ook geen fan van Kalisse maar het is echt een goede voetballer kijk naar wedstrijden als Volendam het is een goede speler hij moet alleen leren dat er meer mensen dan alleen hijzelf zijn.
Verder vind ik dat we al een mooie selectie voor volgend seizoen hebben ik hoef er geen spelers meer bij. Wel zou ik graag willen dat de spelers die we nu gehuurd hebben dat we die langer vast kunnen houden of over kunnen nemen
FC Dordrecht Fan
29 maart 2007, 20:41
Vervanger voor Kalisse?
Ik ben ook geen fan van Kalisse maar het is echt een goede voetballer kijk naar wedstrijden als Volendam het is een goede speler hij moet alleen leren dat er meer mensen dan alleen hijzelf zijn.
Verder vind ik dat we al een mooie selectie voor volgend seizoen hebben ik hoef er geen spelers meer bij. Wel zou ik graag willen dat de spelers die we nu gehuurd hebben dat we die langer vast kunnen houden of over kunnen nemen
Jah dat vind ik ook wel... Laat van den Ouweland en Alisiic nog een jaar erbij huren. Daarnaast zal ik nog wel een spits erbij willen hebben... Je kunt nu al merken dat het wat minder is, als Putter geblesseerd is.
Jah dat vind ik ook wel... Laat van den Ouweland en Alisiic nog een jaar erbij huren. Daarnaast zal ik nog wel een spits erbij willen hebben... Je kunt nu al merken dat het wat minder is, als Putter geblesseerd is.
vd ouweland nog een jaartje huren! maar ik moet wel zeggen, had meer van deze speler verwacht! alisic mag van mij wel 3 jarig contract bijtekenen
Tifodordrecht
30 maart 2007, 21:55
Nou Nou, nog steeds tevreden met de selectie??? pfff, laat er maar een zooi nieuwe komen want vanavond was het gewoon E-tjes voetbal
fc-dordrecht.nl
30 maart 2007, 22:03
Nou Nou, nog steeds tevreden met de selectie??? pfff, laat er maar een zooi nieuwe komen want vanavond was het gewoon E-tjes voetbal
Spits erbij zou opzich wel mogen we hebben nu geen goede vervanger als Muhamadu en Putter slecht spelen.
Paul-tje
30 maart 2007, 22:39
Spits erbij zou opzich wel mogen we hebben nu geen goede vervanger als Muhamadu en Putter slecht spelen.
slecht? Dramatisch.
Putter heeft 1 ding goed gedaan, en dat was afleggen op Biyadat zodat hij kon scoren.
De 75.000 euro voor Lopes zijn heel belangrijk voor de club, maar toch.........:wounded1:
Cor Lems
30 maart 2007, 23:23
met lopes erbij hadden we ook een grote dip en toen was het hosanana, nu verliezen we en spelen we gewoon wat keren gelijk en dan is het ineens niks meer. Jongens wat zijn mensen soms veranderlijk als het weer.
Oké we zitten even in een dipje, dat heeft iedere ploeg wel eens, zeker op het einde van het seizoen.
Verder vond ik het vandaag allemaal best meevallen, we hadden heel wat kansen, maar ook de scheids was gewoon een eikel. Floot in de eerste helft zowat alles tegen ons, waardoor fortuna wel van kon profiteren. Zelfs een tackel van achter van een fortunees op onze speler, werd de dordt speler voor bestraft....
Anyway, ik ben nog steeds tevreden over de kern, deze zal heus hier en daar nog wel wat verbreed worden, goede zaak dus.
Paul-tje
30 maart 2007, 23:27
Putter was erg slecht, iets anders kan ik er niet van maken, sorry.
wanneer wordt dit "dipje" dan een echt probleem? Volgende week tegen de nummer 15 en de nummer laatste van deze periode met 0 punten........
En ja, we hebben kansen gecreerd, paal, lat en paal geraakt. Maar dan nog moet je vanavond gewoon winnen.
Cor Lems
31 maart 2007, 00:03
toen we vijf keer achter elkaar verloren MET lopes, was dat toch ook kut en toen kwamen we sterk terug met een paar winstpartijen. Vergeet niet, dat ook ploegen zich steeds meer gaan wapenen tegen Dordt en dat het steeds moeilijker wordt. Ja de spitsen waren niet al te best vandaag en het zit ook even niet mee de afgelopen wedstrijden. Het is nu gewoon uithobbelen naar het einde van het seizoen, het is niet anders. Als we er met de playoffs er maar weer staan. Dat wil niet zeggen, dat ze van mij nu alles mogen verliezen.
Maar gezien heel het seizoen ben ik aardig verwend geweest, we hebben onze hoogepunten gehad en onze dipjes, maar de balansmeter slaat zwaar positief uit. Als we nu weer drie keer achter elkaar winnen is het weer feest.
Gewoon lekker achter de ploeg blijven staan, hou vertrouwen in deze selectie, op lopes na, is deze verders intact gebleven. Hoe goed lopes ook is, hij was natuurlijk niet de enige in dit team, het was een collectief.
Anyway, uithuilen en opnieuw beginnen. Shit happens soms.
Vond Putter helemaal niet slecht. Speelde meer in een dienende rol. Gaf volgens mij drie keer iemand een vrije schotkans op doel waaruit een keer gescoord werd. Zelf heeft hij amper een kans gekregen. Vind dat spitsen hier vaak afgerekend worden op alleen hun goals terwijl je toch aardig kan spelen zonder te scoren.
25 mei 2007 17:59 uur
Maachi in gesprek met FC Dordrecht
UTRECHT - Eerste divisielclub FC Dordrecht is in gesprek met Nassir Maachi over een contract. De vleugelaanvaller is dit seizoen op een zijspoor beland bij FC Utrecht.
FC Dordrecht, de club waar Utrechter Gert Kruys trainer is, hoopt Maachi nu over te nemen. Dordrecht is ook in gesprek met oud-FC Utrecht speler Samir El Gaaouiri, die het afgelopen seizoen voor Haarlem voetbalde.
Voor beide spelers zijn meer kapers op de kust.
© RTV Utrecht
Paul-tje
25 mei 2007, 22:17
El Gaaouiri is volgens mij wel een redelijke centrale middenvelder. Die vleugelspeler ken ik niet, maar juist dat is de positie waar we wel wat versterking kunnen gebruiken.
Heb die Maachi wel eens zien spelen bij Utrecht. Is voor ons een goede versterking denk ik.
Dordtnoord
26 mei 2007, 10:51
Laat maachi maar komen paar keer zien spelen bij Utrecht prima speler.
GreenWhite
26 mei 2007, 11:10
Ben benieuwt... alleen vind die El Gaaouiri een beetje egoistisch... en ik vind 1 Kalisse meer dan genoeg :17:
Wil die Maachi eerst nog wel in actie zien, hij was eerst een talent ik weet nog wel dta hij zijn debuut maakte maar wie weet is hij super terug gevallen.
Maar goed mischien wel een nieuwe Alisic. Die kwam tenslotte ook van Utrecht.
Maachi heeft dacht ik bij Utrecht ook nog een aantal goals gemaakt en hij speelde dacht ik redelijk goed in de wedstrijden die hij speelde, zou dus wel een versterking zijn voor Dordt.
GreenWhite
26 mei 2007, 13:05
Volgens mij heb ik een verkeerde voor me. Hij is volgens mij niet die egoist.
Dat was een aanvaller van Haarlem. Maar goed. Gertje zal wel weten wat hij doet dus heb er alle vertrouwen in.
Maachi heb ik ook wel eens zien spelen, is zeker een versterking.
Hij heeft 12 keer met FC Utrecht meegespeeld in erdivisie en daarin 3keer gescoort.
FC Dordrecht Fan
26 mei 2007, 17:00
Hoe oud is die Maachi?
Hoe oud is die Maachi?
Kunnen ze bij Dordt niet eens gewoon Nederlandse spelers aantrekken ? :worthy:
Kunnen ze bij Dordt niet eens gewoon Nederlandse spelers aantrekken ? :worthy:
Hollands bloed is nooit verkeerd. Integendeel :angel_not: maarrr lekker boeiend, als ze maar goed kunnen voetballen. Dit seizoen hebben we het hardst gejuicht om Lopes, Muhamadu, Kalisse enz :icon_mrgreen:
GreenWhite
30 mei 2007, 12:23
Nassir Maachi speelt volgend seizoen voor FC Dordrecht. De 21-jarige aanvaller wordt door FC Utrecht voor één seizoen verhuurd aan de eerstedivisionist.
Maachi brak vorig seizoen door bij FC Utrecht, door onder meer twee keer te scoren in zijn debuutwedstrijd tegen RBC Roosendaal. Hierin slaagde hij er echter zelden meer in om aan de verwachtingen te voldoen. Dit seizoen kwam hij, mede door blessures, slechts twee keer in actie in de hoofdmacht van FC Utrecht.
Het contract van Maachi in de Domstad loopt nog door tot de zomer van 2009
1e versterking dus :)
Paul-tje
30 mei 2007, 12:31
Las het net ook op vi.nl. Mooi dat de eerste versterking binnen is. Ben benieuwd wat hij kan.
Mooi :) Tis een vleugelaanvaller, misschien kan die in de spits? Hebben we dat probleem opgelost, mooi dat er zo snel alweer versterkingen komen :)
Ik ben benieuwd..
VVV was ook geintresseert, dus hebben we die mooi afgetroeft. Dat was paar jaar geleden niet gebeurd :thumbsupsmileyanim:
FC Dordrecht Fan
30 mei 2007, 16:22
Weer een moooie aankoop. Maachi 21 jaar 2x gescoord op zijn debuut in het betaald voetbal. Kan zowel op de linkerflank als op de rechterflank spelen.
Goed bezig Boogers ;)
Dordt4Altijd
30 mei 2007, 16:46
Kijk goed nieuws is dit!
Ben wel benieuwd naar z'n spel!
Ik ben benieuwd..
VVV was ook geintresseert, dus hebben we die mooi afgetroeft. Dat was paar jaar geleden niet gebeurd :thumbsupsmileyanim:
Idd, dat geeft de voortuitgang van ons cluppie maar weer aan.
vBulletin® v3.8.0 Release Candidate 2, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.