PDA

View Full Version : FC Dordrecht - FC Groningen

fc-dordrecht.nl
24 juli 2007, 18:27
1-0 achter in de 26e minuut

fc-dordrecht.nl
24 juli 2007, 18:28
in de 28e minuut al 1-1

Dordtnoord
24 juli 2007, 19:57
2-2 gelijkspel!!!

Dordtnoord
24 juli 2007, 20:18
We hebben gewonnen!! zie rijnmond text 121~!!!!:D

FC Dordrecht Fan
24 juli 2007, 20:21
Maar waarom zeg vi.nl dan dit:

FC Groningen - FC Dordrecht 2-2 ?!?

radiokamer
24 juli 2007, 20:32
Nee 1-2 gewonnen goals van Dagher en vd Velden (penalty)

Cor Lems
24 juli 2007, 20:33

Omdat de VI een kutsite is.

Ziggezagge ziggezagge DORDRECHT :hands:

fc-dordrecht.nl
24 juli 2007, 20:34
Ik heb contact met Olav gehad en we hebben inderdaad 2-1 gewonnen hij geeft ook nog eens een bevestiging dat FC Dordrecht goed gespeeld heeft;)

Dre
24 juli 2007, 20:44

Groningen scoorde in de 90e minuut de 2-2, maar dit doelpunt werd wegens buitenspel (terecht) afgekeurd. Welllicht vandaar de fout.

Cor Lems
24 juli 2007, 20:45
FC Groningen heeft dinsdagavond in Norg met 2-1 verloren van FC Dordrecht. Verdediger Leandro Castan speelde op proef mee.
Opstelling FC Groningen Van Loo; Silva (46' Sankoh), Svejdik, Leandro (70' Metaj), Stenman (46' Kruiswijk); Lindgren, Meerdink, Levchenko, Lovre (80' Ozturk); Fledderus, Van de Laak (61' Nijland).

Toeschouwers: 1.200
Scheidsrechter: Nijhuis
Scoreverloop: 24' Meerdink (Van de Laak) 1-0, 27' Dagher (rebound) 1-1; 68' Van der Velden (strafschop) 1-2

Bron: FC Groningen

fc-dordrecht.nl
24 juli 2007, 21:08
Deze uitslag is verbaasd mij helemaal niks. Ik denk namelijk dat Dordrecht komend seizoen een heel erg sterk seizoen gaat draaien en de Dordtenaren hebben al eerder in de voorbereiding laten zien dat ze een Eredivisie ploeg weten te verslaan. Ze waren met 3-2 te sterk voor NEC, ook toen was Dagher maker van 2 doelpunten dacht ik.

toch leuk om te lezen

Cor Lems
24 juli 2007, 21:15
Ja ik vind dat ook schitterend, ook al eindigen we in de middenmoot, maar we worden dit seizoen door alle clubs in de ere en eerste divisie getipt als gevaarlijke outsider en er wordt door iedereen weer rekening met ons gehouden.

Ik mot er gewoon een traantje van wegpinken van blijdschap

Paul-tje
24 juli 2007, 22:07
Hele mooie uitslag inderdaad. Winnen van NEC en Groningen is niet voor iedereen weggelegd, ook al is het maar voorbereiding.

Ben wel bang dat inderdaad veel clubs zich aan ons gaan aanpassen komend seizoen en dat het minder makkelijk gaat (1-0 ipv 4-0) dan afgelopen jaar. Maar zelfs ik begin toch positief te worden.

emielgrootenboer
24 juli 2007, 23:17
Ja paultje denk dat je gelijk heb. Het voetbal in de jupiler is echt anders dan in de ere. In de ere wordt er vaak gespeeld met een extra mannetje achterin, in de jupiler gewoon één op één. Betekend toch minder ruimte in de jupiler, helemaal als clubs nog een defensieve en afwachtende speelstijl hanteren, dan kan het nogweleens lastiger worden dan afgelopen jaar.
Desalnietemin gewoon een prima resultaat. Groningen is toch een UEFA deelnemer komend jaar, een surplus aan kwaliteit zou je zeggen.

Dennis1987
25 juli 2007, 05:14
mooi gedaan van fc dordrecht echt de voorbereiding doen ze goed we winnen van nec van groningen rkc nou is wel top

Nr 10
25 juli 2007, 09:22
Helemaal geweldig deze overwinning, winnen van 2 eredivisieclubs, en met goed voetbal.
Op naar 10 aug, we worden kampioen.

Paul-tje
28 juli 2007, 16:32
Nog twee fotoreportages gevonden:

http://www.fcgroningen.nl/nieuws.php?ID=9061
http://www.trotsvanhetnoorden.nl/foto0708.php?id=501&sid=2007

FC Dordrecht Fan
28 juli 2007, 17:21
Nog twee fotoreportages gevonden:

http://www.fcgroningen.nl/nieuws.php?ID=9061
http://www.trotsvanhetnoorden.nl/foto0708.php?id=501&sid=2007

Jan was zo als gewoonlijk ook meegereisd (foto bij de 2de URL)

FC Dordrecht Fan
1 augustus 2007, 09:08
Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen, maar ik plaats het hier maar even. Want het heeft te maken met het trainingskamp.

Een grappig stukje uit de VI:

De selectie van FC Dordrecht was afgelopen week absoluut niet blij met de technische staf van de club. Trainer Gert Kruys en zijn assistent Harry van der Laan waren kennelijk zo onder de indruk van de reportage die RTV Rijnmond van de schapenkoppen maakte tijdens het trainingskamp dat ze spontaan de weg kwijtraakten tijdens een bosloop. De spelers kwamen anderhalf uur later dan gepland uit het woud bij het Drentse Zeegse.

Dordtnoord
1 augustus 2007, 10:48
Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen, maar ik plaats het hier maar even. Want het heeft te maken met het trainingskamp.

Een grappig stukje uit de VI:

hahaha.. ik had de reportage idd gezien nog op rijmond;) waren ze de weg kwijt haha,,

En ze gingen ook nog ff wielrennen haha en guyramos had de gele trui:laugh:

FC Dordrecht Fan
1 augustus 2007, 14:50
hahaha.. ik had de reportage idd gezien nog op rijmond;) waren ze de weg kwijt haha,,

En ze gingen ook nog ff wielrennen haha en guyramos had de gele trui:laugh:

Jah inderdaad! Gertje zei nog tegen de jongens volg Harry maar die weet altijd de weg wel ;)