PDA

View Full Version : FC Dordrecht - NEC

Cor Lems
17 juli 2007, 18:32
Deze mag ook niet ontbreken, tussenstandje 1-0 voor de sheepheads

Cor Lems
17 juli 2007, 18:43
Goaaaaaaaaaaaaaal 2-0 =)

Dordtse
17 juli 2007, 18:52
Lekker!
Ben zeer tevreden met onze Cor Lems die alles weet!
Ga zo door!

Ook ons Dordt! Come on Dordrecht!! COME ON!
Netjes hoor!

Cor Lems
17 juli 2007, 19:08
2-1

Cor Lems
17 juli 2007, 19:58
Eindstand 3-2 voor FC Dordrecht

tifo
17 juli 2007, 21:11
speelde nec gewoon het beste team ? en dordt ook of veel variatie ?

Cor Lems
17 juli 2007, 21:21
nou, oefenwedstrijden is veel experimenteren, maar ze hebben beide ook met het beste team gespeelt, wat niet wegneemt dat er hier en daar ook gewisseld is

Cor Lems
17 juli 2007, 21:32
<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width=460 align=center border=0><TBODY><TR><TD class=tekst_content vAlign=top height=458>Wedstrijdverslag FC Dordrecht - N.E.C.
<TABLE width=300 align=center border=0><TBODY><TR bgColor=#293b2c><TD>http://www.nec-nijmegen.nl/images/clublogos/dordrecht_logo.gif
</TD><TD bgColor=#293b2c>3
</TD><TD bgColor=#293b2c>Oefenduel
</TD><TD bgColor=#293b2c>2
</TD><TD>http://www.nec-nijmegen.nl/images/clublogos/nec_logo.gif
</TD></TR></TBODY></TABLE>Dinsdag 17 juli 2007, Sportpark De Korte Woerden, Waardenburg
Scheidsrechter:
Toeschouwers:
Scoreverloop: 20' 1-0, 40' 2-0, 50' Wisgerhof 2-1, 88' Snoyl 2-2, 90' 3-2

Verslag volgt later
Opstelling N.E.C. : Gàbor Babos (46' Rein Baart); Muslu Nalbantoglu (65' Naïm Aarab), Peter Wisgerhof, Jonas Olsson, Youssef El-Akchaoui; Dominique Kivuvu (65' Peterson), Lorenzo Davids (72' Dominique Scholten), Ferne Snoyl; Rutger Worm (46' Patrick Pothuizen), Jhonny van Beukering, Jeremain Lens (32' Karim Fachtali, 75' Bart van Brakel).
Foto's volgen later
</TD></TR></TBODY></TABLE>

Dordt4Altijd
17 juli 2007, 21:36
Komt op mij toch over als een sterke opstelling, op de wissels na allemaal spelers met eredivisie ervaring. Ook al is het maar een oefenwedstrijd ik vind het positief dat ze van dit team gewonnen hebben.

Dordt4Altijd
17 juli 2007, 22:25
Ik lees net op vi.nl dat Dagher 2x gescoord heeft en Sardar 1x. Toch wel netjes van Manu.

GreenWhite
17 juli 2007, 22:57
Jah zeker netjes van Manu... hij is flink op dreef in de voorbereidingen. Hopen dat hij dat dit seizoen doorzet want ik vond hem afgelope seizoen nogal wisselvallig. Dus come on Manu!

Dennis1987
18 juli 2007, 10:54
wel mooi zo'n uitslag echt top

joey
18 juli 2007, 13:03
zeker een knappe prestatie van dordt, zaterdag tegen RKC weer een mooi duel hoop ik, ga zeker even kijken

Kok
18 juli 2007, 17:06
Mooie uitslag :)

Hopelijk krijgen we dit jaar in de beker ook weer eens een leuke tegenstander uit de eredivisie (als we van schijndel weten te winnen)

Nr 10
18 juli 2007, 18:41
Hele goeie uitslag van Dordt. Winnen van een Eredivisieploeg die nog in een sterke formatie speelde ook.
Ben benieuwd wat we gaan doen tegen RKC, die wedstrijd is trouwens ook weer in Waardenburg.

Kan niet wachten tot de wedstrijd in Leeuwarden.
Dordtenaren!!!.

Cor Lems
18 juli 2007, 21:36
‘ Slappe hap’, moppert Mario Been
Lusteloos NEC verslikt zich lelijk in fanatiek FC Dordrecht: 3-2.

door Harry Arts WAARDENBURG – Ze kwamen alle­bei naar NEC in de tijd dat in Nij­megen de bomen tot in de hemel groeiden. Andrzej Niedzielan en Edgar Barreto moesten de Nij­meegse club definitief naar de subtop brengen. Drieënhalf jaar la­ter verlaten ze De Goffert ook weer bijna gelijktijdig. De Pool is ­via de achterdeur - teruggekeerd naar zijn vaderland, de Paragua­yaan zet zijn carrière na een goed toernooi om de Copa America voort in Zuid-Europa.

Barreto, afgelopen zaterdag in het huwelijk getreden, verblijft mo­menteel in Italië, waar hij bij Serie A-club Reggina aan de slag kan. „Ik ga er vanuit dat hij niet meer bij ons zal spelen”, vertelde Mario Been gisteravond inWaardenburg, waar NEC een gevoelig lesje kreeg van FC Dordrecht (2-3).

Volgens de coach zal de financiële ruimte, die het vertrek van de twee vedetten oplevert, gebruikt worden voor versterking van de se­lectie. „Er komen nog minimaal drie spelers bij”, beloofde Been. „Vooral voorin hebben we nog ver­sterking nodig. Dat is vanavond wel weer duidelijk geworden. Maar als Edgar is vertrokken, is de komst van een creatieve midden­velder ook geen overbodige luxe.”
Duidelijk is wel dat Been het niet ziet zitten in de Braziliaan Peter­son. „Die jongen maakt ons niet sterker. Hij mag vandaag voor de statistieken nog even meedoen, daarna krijgt hij een hand.”

Mario Been zag het oefenduel te­gen FC Dordrecht als een aardige graadmeter na twee weken voorbe­reiding. Hij stuurde daarom zijn sterkst denkbare team het veld op. Been had al snel in de smiezen dat het tussenrapport tegenviel. „ Slap­pe hap, in de eerste helft”, mopper­de de NEC- trainer. „ Ik zag dingen die me deden denken aan de voor­bereiding van vorig jaar. Fouten waarvan ik dacht dat we ze niet meer maakten. In de rust ben ik flink tegen ze tekeer gegaan. Daar­na hebben we er in ieder geval nog een wedstrijd van gemaakt.”

NEC liet zich gisteravond vanaf mi­nuut één afbluffen door de Dordt­se eerstedivisionist. De enige die zich voor rust aan de malaise ont­trok, was Jhonny van Beukering. De spits zette eerst Kivuvu en la­ter Fachtali vrij voor doelman Kooiman, beiden faalden hope­loos in de afwerking. Dat kon je niet zeggen van Manu Dagher, de spits van Dordrecht. De Liberiaan opende in de acht­tiende minuut de score na een dek­kingsfout op het middenveld. Vlak voor rust zorgde de 22- jarige aan­valler ook voor 2-0 door bij de eer­ste paal een voorzet van rechts­back Longuet binnen te tikken.

Na Beens tirade in de kleedkamer toonde NEC zich na de hervatting wel gedreven. Met name PeterWis­gerhof maakte duidelijk dat hij geen zin had in een nederlaag te­gen een op papier zo veel mindere tegenstander. „We begonnen veel te slap”, mopperde de captain na afloop. „Ik hoorde sommige jon­gens klagen over zware benen, maar dat mag natuurlijk geen ex­cuus zijn. Bovendien zullen de spe­lers van Dordrecht daar toch ook wel last van hebben.”

In de 49ste minuut worstelde hij zich langs drie Dordtse verdedi­gers en schoof de bal keurig bin­nen. Nadat arbiter Van Hulten de NEC-aanvoerder ten onrechte een penalty had onthouden, bereidde Wisgerhof vier minuten voor tijd ook de gelijkmaker voor.
De fraaie omhaal van Ferne Snoyl bleek echter onvoldoende voor een puntendeling. In blessuretijd kreeg NEC nog een venijnig coun­tertje om de oren, het harde schot van invaller Resham Sardar bete­kende de eerste tegentreffer die Rein Baart als doelman van NEC moest incasseren: 3- 2.

http://es1.tecnavia.com/newsmem/dg/20070718/dg_ny-b10r_070718_1.pdf.0/img/Image_0.jpg

fc-dordrecht.nl
18 juli 2007, 23:00
Altijd mooi om te lezen:D